Laidiens: 02.05.2013., Nr. 84

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/84.AKK1

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Elektronisko sakaru un pasta lietu nodaļas vecākā jurista amatu (uz noteiktu laiku)

Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 1 gada pieredze jurista darbā

- pieredze dokumentu (tostarp administratīvais akts, normatīvais akts, atzinums un atbildes uz iesniegumiem) sagatavošanā

- teicamas latviešu, labas angļu un vēlamas krievu valodas zināšanas

- izpratne par administratīvo procesu, valsts pārvaldes iekārtu un tās darbību

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pamatpienākumi:

- izstrādāt lēmumu, administratīvo un normatīvo aktu projektus

- piedalīties lēmumu, administratīvo un normatīvo aktu projektu izstrādes gaitā

- izskatīt iesniegumus un strīdus

- vest administratīvo pārkāpumu lietas

- pārbaudīt dokumentu noformēšanas atbilstību normatīvajiem aktiem

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju strādāt lieliskā komandā

- iespējas pilnveidot savas zināšanas un profesionalitāti

- mūsdienīgus darba apstākļus, stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Pretendentus/-es aicinām līdz 2013.gada 15.maijam iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Ūnijas iela 45, LV-1039, fakss 67097277, sprk@sprk.gov.lv) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir). Papildu informācija pa tālruni 67097218.


OP 2013/84.AKK2

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģijas un metodoloģijas departamenta vecākais personāla inspektors

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas papildināta ar profesionālajām zināšanām personāla vadības jomā

- darba pieredze personālvadības jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē personālvadības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru, iemaņas darbā ar personāla uzskaites programmām

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iniciatīva

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67027302 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2013/84.AKK3

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta Uzskaites un kontroles daļas vecākais/-ā eksperts/-e darbam pašvaldību finanšu izlīdzināšanas fonda uzskaites jomā

Galvenie amata pienākumi:

-  veikt Pašvaldību finanšu izlīdzināšanas fonda norēķinus, uzskaiti un sagatavot pārskatus saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- aktualizēt atbildībā esošos Valsts kases informācijas sistēmas klasifikatorus

- pārbaudīt sagatavotos pārskatus par Norēķina departamenta administrētajām pamatbudžeta programmām un apakšprogrammām

- veikt departamenta lietvedības pienākumus saskaņā ar iekšējos lietvedību reglamentējošos dokumentos noteikto

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

-darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu un darbības jomu, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2013/84.AKK4

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta Uzskaites un kontroles daļas vecākais/-ā eksperts/-e darbam ieņēmumu uzskaites un datu salīdzināšanas jomā

Galvenie amata pienākumi:

- veikt valsts budžeta ieņēmumu uzskaiti un sadali saskaņā ar normatīvos aktos noteikto

- veikt virsgrāmatas kontu kontroli un dienas slēguma operācijas

- sagatavot ceturkšņa un gada pārskatus par Norēķinu departamenta administrēto pamatbudžeta programmu un apakšprogrammu izpildi

- veikt datu salīdzināšanu ar darījumu partneriem, pašvaldībām, un valsts budžeta iestādēm

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu un darbības jomu, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2013/84.AKK5

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta Uzskaites un kontroles daļas vecākais/-ā eksperts/-e darbam uzskaites un finanšu pārskatu sagatavošanas jomā

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot valsts budžeta naudas plūsmas pārskatu un pārskatu par valsts budžeta darbības finansiālajiem rezultātiem un to skaidrojumus

- veikt perioda slēguma grāmatojumus un pārbaudīt virsgrāmatas aktīvu un pasīvu kontus

- kontrolēt naudas līdzekļu kontos veikto maksājumu uzskaiti un sagatavot pārskatus

- piedalīties Valsts kases informācijas sistēmas izmaiņu ieviešanā un testēšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu un darbības jomu, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2013/84.AKK6

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts/-e

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt valūtas pirkšanas/pārdošanas darījumu uzskaiti un norēķinus

- nodrošināt valsts budžeta brīvo līdzekļu izvietošanu depozītos darījumu uzskaiti un norēķinus

- nodrošināt atvasināto finanšu instrumentu darījumu uzskaiti un norēķinus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas angļu valodas zināšanas

- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2013/84.AKK7

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku Ziemeļaustrumu reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.

- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- pieredze grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās

- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Gulbenē.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696 vai Gulbenē, Ābeļu ielā 2, LV-4401, tālrunis uzziņām 64471262.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)