Laidiens: 02.05.2013., Nr. 84
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/84.AKK1
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz
Juridiskā departamenta Elektronisko sakaru un pasta lietu nodaļas vecākā
jurista amatu (uz noteiktu laiku)
Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vismaz 1 gada pieredze jurista darbā
- pieredze dokumentu (tostarp administratīvais akts, normatīvais akts,
atzinums un atbildes uz iesniegumiem) sagatavošanā
- teicamas latviešu, labas angļu un vēlamas krievu valodas zināšanas
- izpratne par administratīvo procesu, valsts pārvaldes iekārtu un tās
darbību
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pamatpienākumi:
- izstrādāt lēmumu, administratīvo un normatīvo aktu projektus
- piedalīties lēmumu, administratīvo un normatīvo aktu projektu izstrādes
gaitā
- izskatīt iesniegumus un strīdus
- vest administratīvo pārkāpumu lietas
- pārbaudīt dokumentu noformēšanas atbilstību normatīvajiem aktiem
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju strādāt lieliskā komandā
- iespējas pilnveidot savas zināšanas un profesionalitāti
- mūsdienīgus darba apstākļus, stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
Pretendentus/-es aicinām līdz 2013.gada 15.maijam iesniegt Sabiedrisko
pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Ūnijas iela 45, LV-1039, fakss
67097277, sprk@sprk.gov.lv) pieteikumu konkursam, CV,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un prasmju apliecinošo sertifikātu
kopijas (ja ir). Papildu informācija pa tālruni 67097218.
OP 2013/84.AKK2
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Stratēģijas un metodoloģijas departamenta vecākais personāla inspektors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas papildināta ar profesionālajām zināšanām personāla
vadības jomā
- darba pieredze personālvadības jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē personālvadības
jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru, iemaņas darbā ar personāla uzskaites programmām
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iniciatīva
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss
67027302 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2013/84.AKK3
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu
vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta
Uzskaites un kontroles daļas vecākais/-ā eksperts/-e darbam pašvaldību finanšu izlīdzināšanas
fonda uzskaites jomā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Pašvaldību finanšu izlīdzināšanas fonda norēķinus, uzskaiti un
sagatavot pārskatus saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- aktualizēt atbildībā esošos Valsts kases informācijas sistēmas
klasifikatorus
- pārbaudīt sagatavotos pārskatus par Norēķina departamenta administrētajām
pamatbudžeta programmām un apakšprogrammām
- veikt departamenta lietvedības pienākumus saskaņā ar iekšējos lietvedību
reglamentējošos dokumentos noteikto
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
-darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas.
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu un
darbības jomu, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2013/84.AKK4
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu
vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta
Uzskaites un kontroles daļas vecākais/-ā eksperts/-e darbam ieņēmumu uzskaites
un datu salīdzināšanas jomā
Galvenie amata pienākumi:
- veikt valsts budžeta ieņēmumu uzskaiti un sadali saskaņā ar
normatīvos aktos noteikto
- veikt virsgrāmatas kontu kontroli un dienas slēguma operācijas
- sagatavot ceturkšņa un gada pārskatus par Norēķinu departamenta
administrēto pamatbudžeta programmu un apakšprogrammu izpildi
- veikt datu salīdzināšanu ar darījumu partneriem, pašvaldībām, un valsts
budžeta iestādēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas.
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu un
darbības jomu, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2013/84.AKK5
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu
vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta
Uzskaites un kontroles daļas vecākais/-ā eksperts/-e darbam uzskaites un
finanšu pārskatu sagatavošanas jomā
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot valsts budžeta naudas plūsmas pārskatu un pārskatu par valsts
budžeta darbības finansiālajiem rezultātiem un to skaidrojumus
- veikt perioda slēguma grāmatojumus un pārbaudīt virsgrāmatas aktīvu un
pasīvu kontus
- kontrolēt naudas līdzekļu kontos veikto maksājumu uzskaiti un sagatavot
pārskatus
- piedalīties Valsts kases informācijas sistēmas izmaiņu ieviešanā un
testēšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas.
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli, norādot amata nosaukumu un
darbības jomu, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2013/84.AKK6
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu
vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu
departamenta finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts/-e
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt valūtas pirkšanas/pārdošanas darījumu uzskaiti un norēķinus
- nodrošināt valsts budžeta brīvo līdzekļu izvietošanu depozītos darījumu
uzskaiti un norēķinus
- nodrošināt atvasināto finanšu instrumentu darījumu uzskaiti un norēķinus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatvedības vai finanšu jomā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas angļu valodas zināšanas
- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas.
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija
pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2013/84.AKK7
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku Ziemeļaustrumu
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības
daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta
kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības
atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu
lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta
politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas
Komisijā.
Pienākumi:
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus
Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.
- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- pieredze grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās
tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un tiesību aktiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja patstāvīgi pieņemt
pamatotus lēmumus nestandarta situācijās
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Gulbenē.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku
atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696 vai Gulbenē,
Ābeļu ielā 2, LV-4401, tālrunis uzziņām 64471262.