Laidiens: 30.04.2013., Nr. 83

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/83.AKK1

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku Dienvidlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.

- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- pieredze grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās

- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Preiļos.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696 vai Preiļos, Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301, tālrunis uzziņām 65324318.


OP 2013/83.AKK2

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku:

- Austrumlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Eiropas Savienības Tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i ar darba vietu Rēzeknē

- Dienvidkurzemes reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Eiropas Savienības Tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i ar darba vietu Saldū

- Dienvidlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Eiropas Savienības tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i ar darba vietu Preiļos

( 3 ierēdņa amati)

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

- pieņemt, reģistrēt un izvērtēt platību maksājumu iesniegumus

- pieņemt lēmumus par Tiešo maksājumu un citu atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- izpratne par Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politikas darbības pamatprincipiem

- prasme strādāt ar MS Office standarta programmatūru un kartogrāfisko materiālu

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās

- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 67027696, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.


OP 2013/83.AKK3

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādu ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Juridiskā departamenta vecākais referents - jurists

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē (augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība)

- pieredze darbā ar juridisko dokumentu (atzinumu, lēmumu projektu) sagatavošanu un tiesvedībā

- prasme labi strādāt ar datoru Windows vidē

- precizitāte un analītiska domāšana

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un administratīvo procesu, maģistra grāds tiesību zinātnē vai papildu izglītība vai kvalifikācijas kursi kādā no nozarēm (ekonomika, informācijas tehnoloģijas, grāmatvedība u.c.) tiks uzskatīta par priekšrocību.

Darba pamatpienākumi saistīti ar sūdzību (iesniegumu) izskatīšanu komisijas darbā un sūdzību (iesniegumu) izskatīšanas komisijas lēmumu projektu sagatavošanu. Piedāvājam stabilu darba vietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu. Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, pa e-pastu: pasts@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2013/83.AKK4

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta klientu apkalpošanas daļas vecākais/-ā eksperts/-e

Galvenie pienākumi:

-        laipna un kvalitatīva klientu apkalpošana

-        profesionāla klientu konsultēšana par Valsts kases sniegtajiem pakalpojumiem

-        klientu iesniegto dokumentu izvērtēšana un apstrāde

-        klientu vajadzību izzināšana

Prasības pretendentiem/-ēm:

-         pabeigta augstākā izglītība ar ekonomiku, finanšu vadību vai grāmatvedību saistītā jomā

-         vismaz 2 gadu pieredze klientu apkalpošanā

-         pieredze telefonoperatora vai klientu menedžera darbā finanšu pakalpojumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

-         spēja profesionāli konsultēt klientus - teicamas saskarsmes un pārliecināšanas spējas

-         pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem

-         vēlamas zināšanas budžeta grāmatvedībā

-         angļu un krievu valodu zināšanas sarunvalodas līmenī

-         MS Office programmatūras zināšanas pieredzējuša lietotāja līmenī

-         labas analītiskās prasmes un precizitāte

-         atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

-        darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

-        stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

-        profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2013/83.AKK5

LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ JURIDISKĀ DEPARTAMENTA LĪGUMU UN IEPIRKUMU NODAĻAS PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (IERĒDŅA/-NES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vadības zinātnēs, uzņēmējdarbībā, ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)

- darba pieredze publiskā iepirkuma jomā (vismaz 3 gadi)

- teicamas zināšanas par publiskā iepirkuma organizēšanu

- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, precizitāte

- iemaņas analītiskā darbā

-augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

VEICAMIE PIENĀKUMI:

- veikt nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošanu saskaņā ar Publisko iepirkuma likumu

-veikt iepirkumu līgumu sagatavošanu

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv, divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PROJEKTA KOORDINATORS (IEPIRKUMU JAUTĀJUMOS)". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2013/83.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu politikas departamenta Sistēmu pārvaldības nodaļas vecākā referenta amatu (uz laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu)

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- iniciatīva un spēja strādāt komandā

- labas analītiskās un komunikāciju prasmes

- darba pieredze administratīvo aktu izstrādē tiešās valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- darbs ar nodaļas kompetencē esošajām informācijas sistēmām

- administratīvo aktu projektu izstrādāšana

- fizisko un juridisko personu vēstuļu un iesniegumu izskatīšana un savlaicīga atbilžu sagatavošana

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183; 67013034.


OP 2013/83.AKK7

Valsts probācijas dienests atsauc 2013.gada 12.aprīlī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicēto sludinājumu ar aicinājumu pieteikties uz Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas algu grāmatveža/-des amatu uz nenoteiktu laiku (1 vakance).


OP 2013/83.AKK8

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Vidzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektors-jurists uz nenoteiktu laiku (darba vieta Valmierā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- praktiskā pieredze darbā ar administratīvo procesu un pieredze tiesu procesos ne mazāk kā 2 gadi

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 29400584 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/83.AKR1

Labklājības ministrija paziņo, ka konkurss (izsludināts 28.03.2013.) uz Sociālās integrācijas valsts aģentūras direktora amatu 2013.gada 26.aprīlī ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)