Laidiens: 30.04.2013., Nr. 83
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/83.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku Dienvidlatgales
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības
daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus
Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.
- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- pieredze grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās
tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un tiesību aktiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja patstāvīgi pieņemt
pamatotus lēmumus nestandarta situācijās
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Preiļos.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku
atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696 vai Preiļos,
Mehanizatoru ielā 2a, LV-5301, tālrunis uzziņām 65324318.
OP 2013/83.AKK2
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku:
- Austrumlatgales reģionālās lauksaimniecības
pārvaldes Eiropas Savienības Tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i ar darba
vietu Rēzeknē
- Dienvidkurzemes reģionālās lauksaimniecības
pārvaldes Eiropas Savienības Tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i ar darba
vietu Saldū
- Dienvidlatgales reģionālās lauksaimniecības
pārvaldes Eiropas Savienības tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i ar darba
vietu Preiļos
( 3 ierēdņa amati)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- pieņemt, reģistrēt un izvērtēt platību maksājumu iesniegumus
- pieņemt lēmumus par Tiešo maksājumu un citu atbalsta pasākumu finansējuma
piešķiršanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- izpratne par Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politikas
darbības pamatprincipiem
- prasme strādāt ar MS Office standarta programmatūru un kartogrāfisko
materiālu
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus
nestandarta situācijās
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku
atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām
67027696, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
OP 2013/83.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādu ierēdņa amatu (2
amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Juridiskā departamenta vecākais referents -
jurists
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē (augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība)
- pieredze darbā ar juridisko dokumentu (atzinumu, lēmumu projektu)
sagatavošanu un tiesvedībā
- prasme labi strādāt ar datoru Windows vidē
- precizitāte un analītiska domāšana
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze saistībā ar publiskajiem
iepirkumiem un administratīvo procesu, maģistra grāds tiesību zinātnē vai
papildu izglītība vai kvalifikācijas kursi kādā no nozarēm (ekonomika,
informācijas tehnoloģijas, grāmatvedība u.c.) tiks
uzskatīta par priekšrocību.
Darba pamatpienākumi saistīti ar sūdzību (iesniegumu) izskatīšanu komisijas
darbā un sūdzību (iesniegumu) izskatīšanas komisijas lēmumu projektu
sagatavošanu. Piedāvājam stabilu darba vietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba
pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu. Pieteikuma
vēstuli, Curriculum Vitae
(CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga,
LV-1010, pa e-pastu: pasts@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2013/83.AKK4
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī
veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas
iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Klientu apkalpošanas un
pakalpojumu attīstības departamenta klientu apkalpošanas daļas vecākais/-ā
eksperts/-e
Galvenie pienākumi:
- laipna un kvalitatīva klientu
apkalpošana
- profesionāla klientu
konsultēšana par Valsts kases sniegtajiem pakalpojumiem
- klientu iesniegto dokumentu
izvērtēšana un apstrāde
- klientu vajadzību izzināšana
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā
izglītība ar ekonomiku, finanšu vadību vai grāmatvedību saistītā jomā
- vismaz 2 gadu pieredze
klientu apkalpošanā
- pieredze telefonoperatora vai klientu menedžera darbā finanšu
pakalpojumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja profesionāli
konsultēt klientus - teicamas saskarsmes un pārliecināšanas spējas
- pieredze darbā ar
normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas budžeta
grāmatvedībā
- angļu un krievu valodu
zināšanas sarunvalodas līmenī
- MS Office programmatūras
zināšanas pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas analītiskās prasmes
un precizitāte
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā
un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sociālās
garantijas
- profesionālās izaugsmes
iespējas.
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377. Papildu informācija
pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2013/83.AKK5
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ JURIDISKĀ DEPARTAMENTA LĪGUMU UN IEPIRKUMU NODAĻAS PROJEKTA
KOORDINATORA/-ES (IERĒDŅA/-NES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vadības zinātnēs,
uzņēmējdarbībā, ekonomikā vai finansēs
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 3 gadi)
- darba pieredze publiskā iepirkuma jomā (vismaz 3 gadi)
- teicamas zināšanas par publiskā iepirkuma organizēšanu
- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, precizitāte
- iemaņas analītiskā darbā
-augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
VEICAMIE PIENĀKUMI:
- veikt nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošanu saskaņā ar Publisko
iepirkuma likumu
-veikt iepirkumu līgumu sagatavošanu
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv,
divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PROJEKTA KOORDINATORS
(IEPIRKUMU JAUTĀJUMOS)". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2013/83.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu
politikas departamenta Sistēmu pārvaldības nodaļas vecākā referenta amatu (uz
laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu)
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- iniciatīva un spēja strādāt komandā
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes
- darba pieredze administratīvo aktu izstrādē tiešās valsts pārvaldes
iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- darbs ar nodaļas kompetencē esošajām informācijas sistēmām
- administratīvo aktu projektu izstrādāšana
- fizisko un juridisko personu vēstuļu un iesniegumu izskatīšana un
savlaicīga atbilžu sagatavošana
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas.
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa
tālruni 67013183; 67013034.
OP 2013/83.AKK7
Valsts probācijas dienests atsauc 2013.gada 12.aprīlī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicēto sludinājumu ar aicinājumu
pieteikties uz Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas algu
grāmatveža/-des amatu uz nenoteiktu laiku (1
vakance).
OP 2013/83.AKK8
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Vidzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektors-jurists uz nenoteiktu
laiku (darba vieta Valmierā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- praktiskā pieredze darbā ar administratīvo procesu un pieredze tiesu
procesos ne mazāk kā 2 gadi
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr.
uzziņām 29400584 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/83.AKR1
Labklājības ministrija paziņo, ka konkurss (izsludināts 28.03.2013.) uz
Sociālās integrācijas valsts aģentūras direktora amatu 2013.gada 26.aprīlī ir
beidzies bez rezultāta.