Laidiens: 25.04.2013., Nr. 80
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/80.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku Eiropas
Savienības tiešo maksājumu departamenta Integrētās administrēšanas un kontroles
sistēmas attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- sadarbojoties ar informācijas tehnoloģiju speciālistiem, pilnveidot un
attīstīt informācijas sistēmas, testēt jauninājumus un papildinājumus
informācijas sistēmās, kas nepieciešamas Eiropas Savienības fondu
administrēšanā
- piedalīties platību maksājumu e-iesniegumu sistēmas uzturēšanā un
pilnveidošanā, analizējot dažādus tehniskos risinājumus un izvēloties piemērotāko
- gatavot, apstrādāt, apkopot un analizēt dažāda rakstura statistisko
informāciju, izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus
pieejamos datu apstrādes rīkus
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība eksaktās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas zināšanas IT jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas),
programmas Oracle Discoverer lietošanas prasmes tiks
uzskatīta par priekšrocību
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus
nestandarta situācijās
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts
ar informācijas sistēmu uzturēšanu un jaunu risinājumu ieviešanu
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Lauku atbalsta
dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts:
darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/80.AKK2
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku Informācijas
departamenta Elektronisko pakalpojumu daļas vecāko referentu/-i (2 ierēdņa
amati)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- pilnveidot, meklēt problemātiskās vietas, testēt jauninājumus un
papildinājumus efektīvai un kvalitatīvai e-pakalpojumu un administrējošo
sistēmu nodrošināšanai Dienestā
- sniegt priekšlikumus un piedalīties, sadarbībā ar dažādu kompāniju IT
ekspertiem
e-pakalpojumu sistēmas ieviešanā, uzturēšanā un pilnveidošanā, kas saistīti
ar Dienestu administrējošiem pasākumiem
- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju,
izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu
apstrādes rīkus
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība eksaktās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas),
pieredze darbā ar MS Excel, HTML un ģeogrāfiskās informācijas sistēmu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus
nestandarta situācijās
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts
ar informācijas sistēmu uzturēšanu un jaunu risinājumu ieviešanu
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Lauku atbalsta
dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts:
darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/80.AKK3
Lauku atbalsta dienests aicina darbā Sabiedrisko attiecību daļas vadītāju
(darbinieka amats)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- nodrošināt efektīvu iekšējās un ārējās komunikācijas sistēmas izveidi un
uzturēšanu Dienestā
- veidot un uzturēt pozitīvu Dienesta publisko tēlu
- nodrošināt sadarbību ar masu mēdijiem, izplatot un skaidrojot informāciju
par Dienesta nozares kompetencē esošajiem jautājumiem un Dienesta darbību
- organizēt Dienesta pasākumus, t.sk. starptautiskus pasākumus un ārvalstu
delegāciju uzņemšanu Dienestā
Prasības:
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai ne mazāk kā divus gadus,
t.sk. pieredze ar sociālajiem tīkliem
- pieredze dažāda veida pasākumu (konferences,
delegāciju uzņemšana u.c.) organizēšanā
- augstākā izglītība, vēlama komunikācijas zinātnē
- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), ļoti labas
angļu valodas zināšanas
- labas prezentācijas un rakstveida komunikācijas prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, Internet)
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus
nestandarta situācijās
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēja gūt pieredzi starptautisku pasākumu organizēšanā
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta līdz
2013.gada 7.maijam Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā,
Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/80.AKK4
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku Zivsaimniecības
un valsts atbalsta departamenta projektu administrēšanas informācijas sistēmu
attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- sadarbojoties ar informācijas tehnoloģiju speciālistiem, pilnveidot un
attīstīt informācijas sistēmas, testēt jauninājumus un papildinājumus efektīvai
administrējošo informācijas sistēmu un e-pakalpojumu nodrošināšanai Dienestā
- uzturēt un konfigurēt informācijas sistēmas, kā arī konsultēt un apmācīt
informācijas sistēmu lietotājus
- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju,
izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu
apstrādes rīkus
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība eksaktās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas zināšanas IT jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas),
pieredze darbā ar Oracle Discoverer tiks uzskatīta
par priekšrocību
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus
nestandarta situācijās
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts
ar informācijas sistēmu uzturēšanu un jaunu risinājumu ieviešanu
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Lauku atbalsta
dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts:
darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/80.AKK5
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija
veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas
Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi
kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta
Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākā eksperts
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments
ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju
izpildi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām,
darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- pieredze ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu
finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas jautājumiem
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par
tās darbības pamatprincipiem
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- prasme uzstāties
- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- piedalīties ES fondu ieviešanas vadības un kontroles
sistēmas izveidē
- sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami
ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu
- izvērtēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos
sistēmas auditus un koordinēt auditu ieteikumu ieviešanu
- koordinēt un nodrošināt ES fondu 2007.-2013.gada
plānošanas perioda vadlīniju un metodoloģijas izstrādi un priekšlikumu izstrādi
to uzlabošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu
nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu
komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no
šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta
Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākais referents
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments
ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Ja tev ir:
- augstākā
akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju
ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē
- ļoti labas
angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos;
- pieredze
darbā valsts pārvaldē
- zināšanas
par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- vēlamas
profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā
- darba organizēšanas
un koordinācijas prasmes
- pārliecināšanas
un argumentācijas prasmes
- prasme uzstāties
- labas analītiskās
un komunikāciju spējas
- datora lietotāja
prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda
līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību reģionālās
attīstības un enerģētikas jomās
- apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī koordinēt
viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem
pasākumiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas
pilnveidē un uzlabošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu
nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu
komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no
šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.
3. Tiesību
aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsults (uz noteiktu laiku)
Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu
projektu tiesiskuma papildu pārbaudi un atbilstību juridiskās tehnikas prasībām,
kā arī valsts resursu politikas izstrādi, ministrijas pārvades lēmumu, līgumu un
iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi un ministrijas pārstāvību
tiesvedības procesos.
Ja tev ir:
- augstākā
akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- angļu valodas
zināšanas
- izpratne
par valsts resursu politiku (valsts nekustamais īpašums, publiskais iepirkums, publiskā
privātā partnerība)
- pieredze
valsts resursu (nekustamā īpašuma jomas pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību)
politikas dokumentu izstrādē un ieviešanā
- izpratne
par publiskā iepirkuma vai publiskās un privātās partnerības jomu reglamentējošajiem
normatīvajiem aktiem un to piemērošanu
- prasme argumentēti pamatot savu viedokli un strādāt paaugstinātas darba intensitātes
apstākļos
- datora lietotāja
prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- gatavot atzinumus par ministrijai saskaņošanai
iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem
valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais iepirkums un publiskā un privātā
partnerība) politikas jomā;
- patstāvīgi un darbojoties darba grupu sastāvā izstrādāt
politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas
kompetences jautājumos
- izvērtēt un sniegt priekšlikumus par ministrijas
struktūrvienību un ministrijas padotības iestāžu izstrādātajiem politikas dokumentu,
informatīvo ziņojumu un sarežģītu tiesību aktu projektiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu
nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu
komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no
šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.
4. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta
Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļas vecākais referents
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments
ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība,
priekšroka sociālo zinātņu vai finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas;
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par
tās darbības principiem
- pieredze darbā vai zināšanas par finanšu instrumentiem
(aizdevumu garantijām, riska kapitāla investīcijām, mikrokredītiem un tml.)
- pieredze darbā vai zināšanas par ES institūcijām,
darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- labas analītiskās un komunikāciju spējas
- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- informatīvo ziņojumu par ES fondu finanšu līdzekļu
izmantošanu gatavošanu;
- ES struktūrfondu līdzfinansēto finanšu instrumentu
ieviešanas uzraudzību.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu
nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu
komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no
šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/80.AKK6
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības
plānošanas un attīstības departamenta Veselības aprūpes nodaļas vecākais
referents (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā (ārsta grāds) vai augstākā
izglītība tiesību zinātnē ar papildizglītību medicīnā
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- vēlama pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu
izstrādē
- divu svešvalodu (angļu un krievu valodas) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
- sekot Latvijas Republikas un starptautiskiem politikas plānošanas
dokumentiem nodaļas kompetences jomā, kā arī informācijai par situāciju valstī
Inspekcijai saistošajās nozares jomās
- piedalīties tiesību aktu projektu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā
- apkopot informāciju par rezultatīvo rādītāju izpildi un situāciju
veselības aprūpes jomas uzraudzībā esošajos objektos
- piedalīties inspektoru profesionālās apmācības plānošanā un realizācijā
- izstrādāt Inspekcijas iekšējos normatīvos aktus un metodiskos dokumentus
nodaļas kompetences jomā
- sagatavot pārskatu projektus par normatīvo aktu ieviešanu Latvijas,
Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām
- veikt Inspekcijas darbības stratēģijas īstenošanas un gada plāna izpildes
izvērtēšanai nepieciešamo datu apkopošanu un analīzi nodaļas kompetences
ietvaros
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājas lapa: www.vi.gov.lv.
OP 2013/80.AKK7
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- apstrādāt dokumentus saistībā ar sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas
Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumus
-veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu
kompetentajām institūcijām
- konsultēt klientus (gan fiziskas, gan juridiskas personas) par personu
tiesībām saņemt valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumus un valsts sociālos
pabalstus saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un starpvalstu
līgumiem sociālajā jomā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, ļoti labas angļu un krievu
valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- labas iemaņas saskarsmē ar klientiem
-prasme strādāt ar MS Word, MS Excel
- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas
jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību
- LR un ES likumdošanas zināšanās sociālās apdrošināšanas jomā
- prasme lietot normatīvos aktus
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 432 Ls (bruto alga), un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- darba pieredzi valsts pārvaldē
- darba vietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/23.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju,
kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" ->
"Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 kalendāro dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus iesniegt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļā Citadeles ielā
7/69, Rīgā, LV-1010 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu koordinācijas daļas
vecākā inspektora amatu") vai nosūtīt pa e-pastu gunta.pakalnina@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67095142, fakss 67027808.
OP 2013/80.AKK8
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Madonas nodaļas vadītāja vietnieka (ierēdņa)
amata vakanci no 2013.gada 17.jūnija uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiskā darba pieredze migrācijas jautājumos
- pieredze darbā ar tiesību aktiem un zināšanas lietvedībā
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas
zināšanas
- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikumā norādīt - ar kādām datu bāzēm)
- pieredze darbā valsts pārvaldē - vismaz 3 gadi
Iesniedzami dokumenti:
- CV
- izglītības dokumenta kopija
- pieteikuma vēstule
Iesniedzamajos dokumentos jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā
minētajām prasībām.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/80.AKR1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Juridiskās nodaļas juriskonsultes ierēdnes amatā
no 2013.gada 22.aprīļa iecelta LAIMA
LETIŅA.
OP 2013/80.AKR2
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2013.gada 16.aprīlī Juridiskā departamenta Regresu nodaļas jurista amatā ir
iecelts RAITIS AUGUSTĀNS.
OP 2013/80.AKR3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka 28.03.2013. "Latvijas
Vēstnesī" atkārtoti izsludinātais konkurss uz Veselības aprūpes un
rehabilitācijas nodaļas ārsta-eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2013/80.AKR4
Kultūras ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā no 2013.gada 24.aprīļa
Budžeta nodaļas vadītājas ierēdnes amatā iecelta BARBA KRIŠJĀNE.
OP 2013/80.AKR5
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā
Sociālās statistikas departamenta Darba samaksas statistikas daļas vecākā
referenta ierēdņa amatā 23.04.2013. iecelts IVO MILČS.
OP 2013/80.AKR6
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības
un vides statistikas departamenta Lauksaimniecības statistikas daļas vecākās
referentes ierēdnes amatā 23.04.2013. iecelta ANNA KOMARA.