Laidiens: 25.04.2013., Nr. 80

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/80.AKK1

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta Integrētās administrēšanas un kontroles sistēmas attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

- sadarbojoties ar informācijas tehnoloģiju speciālistiem, pilnveidot un attīstīt informācijas sistēmas, testēt jauninājumus un papildinājumus informācijas sistēmās, kas nepieciešamas Eiropas Savienības fondu administrēšanā

- piedalīties platību maksājumu e-iesniegumu sistēmas uzturēšanā un pilnveidošanā, analizējot dažādus tehniskos risinājumus un izvēloties piemērotāko

- gatavot, apstrādāt, apkopot un analizēt dažāda rakstura statistisko informāciju, izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu apstrādes rīkus

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība eksaktās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas zināšanas IT jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), programmas Oracle Discoverer lietošanas prasmes tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās

- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts ar informācijas sistēmu uzturēšanu un jaunu risinājumu ieviešanu

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Rīgas centrā.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2013/80.AKK2

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku Informācijas departamenta Elektronisko pakalpojumu daļas vecāko referentu/-i (2 ierēdņa amati)

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

- pilnveidot, meklēt problemātiskās vietas, testēt jauninājumus un papildinājumus efektīvai un kvalitatīvai e-pakalpojumu un administrējošo sistēmu nodrošināšanai Dienestā

- sniegt priekšlikumus un piedalīties, sadarbībā ar dažādu kompāniju IT ekspertiem

e-pakalpojumu sistēmas ieviešanā, uzturēšanā un pilnveidošanā, kas saistīti ar Dienestu administrējošiem pasākumiem

- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju, izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu apstrādes rīkus

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība eksaktās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), pieredze darbā ar MS Excel, HTML un ģeogrāfiskās informācijas sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās

- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts ar informācijas sistēmu uzturēšanu un jaunu risinājumu ieviešanu

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Rīgas centrā.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2013/80.AKK3

Lauku atbalsta dienests aicina darbā Sabiedrisko attiecību daļas vadītāju (darbinieka amats)

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

- nodrošināt efektīvu iekšējās un ārējās komunikācijas sistēmas izveidi un uzturēšanu Dienestā

- veidot un uzturēt pozitīvu Dienesta publisko tēlu

- nodrošināt sadarbību ar masu mēdijiem, izplatot un skaidrojot informāciju par Dienesta nozares kompetencē esošajiem jautājumiem un Dienesta darbību

- organizēt Dienesta pasākumus, t.sk. starptautiskus pasākumus un ārvalstu delegāciju uzņemšanu Dienestā

Prasības:

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai ne mazāk kā divus gadus, t.sk. pieredze ar sociālajiem tīkliem

- pieredze dažāda veida pasākumu (konferences, delegāciju uzņemšana u.c.) organizēšanā

- augstākā izglītība, vēlama komunikācijas zinātnē

- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas prezentācijas un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, Internet)

- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēja gūt pieredzi starptautisku pasākumu organizēšanā

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Rīgas centrā.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta līdz 2013.gada 7.maijam Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2013/80.AKK4

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku Zivsaimniecības un valsts atbalsta departamenta projektu administrēšanas informācijas sistēmu attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

- sadarbojoties ar informācijas tehnoloģiju speciālistiem, pilnveidot un attīstīt informācijas sistēmas, testēt jauninājumus un papildinājumus efektīvai administrējošo informācijas sistēmu un e-pakalpojumu nodrošināšanai Dienestā

- uzturēt un konfigurēt informācijas sistēmas, kā arī konsultēt un apmācīt informācijas sistēmu lietotājus

- gatavot, apstrādāt un apkopot dažāda rakstura statistisko informāciju, izmantojot informācijas sistēmas sniegtās iespējas un citus pieejamos datu apstrādes rīkus

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība eksaktās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas zināšanas IT jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), pieredze darbā ar Oracle Discoverer tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās

- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, kas saistīts ar informācijas sistēmu uzturēšanu un jaunu risinājumu ieviešanu

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darba vietu Rīgas centrā.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2013/80.AKK5

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:

1. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākā eksperts

Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- pieredze ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas jautājumiem

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- prasme uzstāties

- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- piedalīties ES fondu ieviešanas vadības un kontroles sistēmas izveidē

- sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

- izvērtēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos sistēmas auditus un koordinēt auditu ieteikumu ieviešanu

- koordinēt un nodrošināt ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda vadlīniju un metodoloģijas izstrādi un priekšlikumu izstrādi to uzlabošanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas vecākais referents

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai jurisprudencē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos;

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- vēlamas profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- prasme uzstāties

- labas analītiskās un komunikāciju spējas

- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- nodrošināt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras pasākumu un aktivitāšu īstenošanas uzraudzību reģionālās attīstības un enerģētikas jomās

- apkopot un izvērtēt informāciju, kā arī koordinēt viedokļa sniegšanu par Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu, veicamajiem pasākumiem Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto pasākumu un aktivitāšu īstenošanas pilnveidē un uzlabošanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

3. Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsults (uz noteiktu laiku)

Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma papildu pārbaudi un atbilstību juridiskās tehnikas prasībām, kā arī valsts resursu politikas izstrādi, ministrijas pārvades lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi un ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts resursu politiku (valsts nekustamais īpašums, publiskais iepirkums, publiskā privātā partnerība)

- pieredze valsts resursu (nekustamā īpašuma jomas pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību) politikas dokumentu izstrādē un ieviešanā

- izpratne par publiskā iepirkuma vai publiskās un privātās partnerības jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un to piemērošanu

- prasme argumentēti pamatot savu viedokli un strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- gatavot atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jomā;

- patstāvīgi un darbojoties darba grupu sastāvā izstrādāt politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos

- izvērtēt un sniegt priekšlikumus par ministrijas struktūrvienību un ministrijas padotības iestāžu izstrādātajiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un sarežģītu tiesību aktu projektiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

4. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļas vecākais referents

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība, priekšroka sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- labas angļu valodas zināšanas;

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- pieredze darbā vai zināšanas par finanšu instrumentiem (aizdevumu garantijām, riska kapitāla investīcijām, mikrokredītiem un tml.)

- pieredze darbā vai zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- labas analītiskās un komunikāciju spējas

- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- informatīvo ziņojumu par ES fondu finanšu līdzekļu izmantošanu gatavošanu;

- ES struktūrfondu līdzfinansēto finanšu instrumentu ieviešanas uzraudzību.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2013/80.AKK6

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Veselības aprūpes nodaļas vecākais referents (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība medicīnā (ārsta grāds) vai augstākā izglītība tiesību zinātnē ar papildizglītību medicīnā

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- vēlama pieredze stratēģijas un plānošanas dokumentu, kā arī normatīvo aktu izstrādē

- divu svešvalodu (angļu un krievu valodas) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

GALVENIE PIENĀKUMI:

- sekot Latvijas Republikas un starptautiskiem politikas plānošanas dokumentiem nodaļas kompetences jomā, kā arī informācijai par situāciju valstī Inspekcijai saistošajās nozares jomās

- piedalīties tiesību aktu projektu izvērtēšanā un priekšlikumu sagatavošanā

- apkopot informāciju par rezultatīvo rādītāju izpildi un situāciju veselības aprūpes jomas uzraudzībā esošajos objektos

- piedalīties inspektoru profesionālās apmācības plānošanā un realizācijā

- izstrādāt Inspekcijas iekšējos normatīvos aktus un metodiskos dokumentus nodaļas kompetences jomā

- sagatavot pārskatu projektus par normatīvo aktu ieviešanu Latvijas, Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- veikt Inspekcijas darbības stratēģijas īstenošanas un gada plāna izpildes izvērtēšanai nepieciešamo datu apkopošanu un analīzi nodaļas kompetences ietvaros

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv.


OP 2013/80.AKK7

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- apstrādāt dokumentus saistībā ar sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem, piemērojot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumus

-veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām institūcijām

- konsultēt klientus (gan fiziskas, gan juridiskas personas) par personu tiesībām saņemt valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumus un valsts sociālos pabalstus saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumiem sociālajā jomā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, ļoti labas angļu un krievu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- labas iemaņas saskarsmē ar klientiem

-prasme strādāt ar MS Word, MS Excel

- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- LR un ES likumdošanas zināšanās sociālās apdrošināšanas jomā

- prasme lietot normatīvos aktus

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 432 Ls (bruto alga), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- darba pieredzi valsts pārvaldē

- darba vietu Rīgas centrā - Citadeles ielā 7/23.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus iesniegt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļā Citadeles ielā 7/69, Rīgā, LV-1010 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu koordinācijas daļas vecākā inspektora amatu") vai nosūtīt pa e-pastu gunta.pakalnina@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67095142, fakss 67027808.


OP 2013/80.AKK8

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Madonas nodaļas vadītāja vietnieka (ierēdņa) amata vakanci no 2013.gada 17.jūnija uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiskā darba pieredze migrācijas jautājumos

- pieredze darbā ar tiesību aktiem un zināšanas lietvedībā

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikumā norādīt - ar kādām datu bāzēm)

- pieredze darbā valsts pārvaldē - vismaz 3 gadi

Iesniedzami dokumenti:

- CV

- izglītības dokumenta kopija

- pieteikuma vēstule

Iesniedzamajos dokumentos jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/80.AKR1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Juridiskās nodaļas juriskonsultes ierēdnes amatā no 2013.gada 22.aprīļa iecelta LAIMA LETIŅA.


OP 2013/80.AKR2

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2013.gada 16.aprīlī Juridiskā departamenta Regresu nodaļas jurista amatā ir iecelts RAITIS AUGUSTĀNS.


OP 2013/80.AKR3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka 28.03.2013. "Latvijas Vēstnesī" atkārtoti izsludinātais konkurss uz Veselības aprūpes un rehabilitācijas nodaļas ārsta-eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2013/80.AKR4

Kultūras ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā no 2013.gada 24.aprīļa Budžeta nodaļas vadītājas ierēdnes amatā iecelta BARBA KRIŠJĀNE.


OP 2013/80.AKR5

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālās statistikas departamenta Darba samaksas statistikas daļas vecākā referenta ierēdņa amatā 23.04.2013. iecelts IVO MILČS.


OP 2013/80.AKR6

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības un vides statistikas departamenta Lauksaimniecības statistikas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 23.04.2013. iecelta ANNA KOMARA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)