Laidiens: 18.04.2013., Nr. 75
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/75.AKK1
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departamenta
Nodokļu administrēšanas politikas nodaļas vecākais referents (uz noteiktu
laiku)
Nodokļu administrēšanas un grāmatvedības politikas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina valsts nodokļu administrēšanas politikas
veidošanu un pārraudzību, valsts nodevu politikas, valsts politikas
grāmatvedības, komercsabiedrību revīzijas un valsts proves jomā izstrādāšanu un
koordinēšanu, kā arī valsts politikas veidošanu sabiedriskā labuma
organizācijas jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē,
ekonomikā vai finansēs
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas nodokļu administrēšanas jomā un tiesiskā regulējuma pārzināšana
nodokļu jomā
- prasme organizēt darbu
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- labas datorprasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- izvērtēt citu tiešās un pastarpinātās valsts pārvaldes institūciju,
nevalstisko organizāciju un fizisko un juridisko personu priekšlikumus nodokļu
administrēšanas pilnveidošanai
- piedalīties ieteikumu nodokļu politikas pasākumu ieviešanai par nodokļu
administrēšanu atbildīgajām institūcijām sagatavošanā
- piedalīties priekšlikumu ēnu ekonomikas apkarošanai un uzņēmējdarbības
vides uzlabošanai, kas saistīti ar nodokļu un nodevu politiku, nodokļu un
muitas administrēšanas politiku, izstrādāšanā, izskatīšanā un koordinēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Publiskās
infrastruktūras plānošanas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
ES fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, nodrošina ES fondu programmu izvērtēšanu,
koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības
līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī
piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām ES un nacionāla
līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
-
augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnē
- teicamas
angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
-
pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
-
zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- labas
analītiskās un komunikāciju spējas
- datora
lietotāja līmeņa prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
-
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumus, kas saistīti ar Kohēzijas politikas
plānošanas dokumentu sagatavošanu 2014.-2020.gada plānošanas periodam
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
3. Nodokļu analīzes departamenta Ieņēmumu analīzes un prognozēšanas
nodaļas vecākais referents (2 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina
sistemātisku nodokļu politikas analīzi un tās ietekmes izvērtējumu uz budžetu,
ekonomiku un iedzīvotājiem, izstrādā īstermiņa un vidēja termiņa nodokļu
ieņēmumu prognozes.
Ja tev ir:
-
augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs,
vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, finanšu jomā vai biznesa vadības nozarē
- labas
angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- vēlamas
zināšanas par Latvijas nodokļu sistēmu
- vēlamas
zināšanas ekonometrijā
- labas
analītiskās spējas un precizitāte
- prasme
strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)
-
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- padziļināti analizēt un novērtēt nodokļu ieņēmumus
- sagatavot nodokļu ieņēmumu īstermiņa un vidēja termiņa prognozes
- piedalīties nodokļu normatīvo aktu grozījumu projektu fiskālās ietekmes
novērtēšanā un FM viedokļa veidošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/75.AKK2
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības
daļas vadītāja/-as amatu
Otrās uzraudzības daļas darbības mērķis ir nodrošināt pārbaužu, kas
saistītas ar inspekcijas pārstāvniecību Eiropas Savienības darba grupās,
preventīvo pārbaužu inspekcijas kompetences jomās veikšanu, nodrošināt personas
datu apstrādes reģistrāciju, kā arī plānot, organizēt un veikt
pirmsreģistrācijas pārbaudes.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- saņemts valsts atzīts otrā līmeņa augstākās izglītības diploms tiesību
zinātnēs un iegūta jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 3 gadu praktiska darba pieredze juridiskās specialitātes amatā
- pieredze Fizisko personu datu aizsardzības likuma piemērošanā
- zināšanas par personas datu aizsardzību, t.sk. par Eiropas Savienības
regulējumu personas datu aizsardzības jomā (otrajā kārtā - zināšanu tests)
- zināšanas un pieredze audita veikšanā
- teicamas angļu valodas zināšanas (gan rakstiskas, gan mutiskas), labas
krievu valodas zināšanas, par priekšrocību tiks uzskatītas labas franču valodas
vai vācu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet)
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt
lēmumus
- spēja risināt konfliktsituācijas
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz
e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi
"Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15,
Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai.
OP 2013/75.AKK3
izsludina konkursu uz vakanto amatu:
- lektors Tūrisma un viesmīlības vadības fakultātē - 1 vieta
(zinātnes nozare Ģeogrāfija; apakšnozare Cilvēka ģeogrāfija)
- lektors Tūrisma un viesmīlības vadības fakultātē - 1 vieta
(zinātnes nozare Mākslas zinātne; apakšnozare Kultūras teorija)
- asociētais profesors Sociālo zinātņu fakultātē - 1 vieta (zinātnes
nozare Vēsture; apakšnozare Vispārējā vēsture)
- docents Sociālo zinātņu fakultātē - 1 vieta (zinātnes nozare
Politikas zinātne; apakšnozare Pārvalde un administrācija)
- docents Sociālo zinātņu fakultātē - 1 vieta (zinātnes nozare
Komunikācijas zinātne; apakšnozare Komunikācijas teorija)
- lektors Sociālo zinātņu fakultātē - 1 vieta (zinātnes nozare
Komunikācijas zinātne; apakšnozare Komunikācijas psiholoģija)
- lektors Sociālo zinātņu fakultātē - 3 vietas (zinātnes nozare
Komunikācijas zinātne; apakšnozare Komunikācijas teorija)
- lektors Sociālo zinātņu fakultātē - 1 vieta (zinātnes nozare
Politikas zinātne; apakšnozare Pārvalde un administrācija)
- lektors Sociālo zinātņu fakultātē - 1 vieta (zinātnes nozare
Politikas zinātne; apakšnozare Pārvalde un administrācija, specializācija
Publiskās finanses)
- lektors Biznesa vadības un ekonomikas fakultātē - 1 vieta (zinātnes
nozare Psiholoģija; apakšnozare Sociālā psiholoģija)
- lektors Inženierzinātņu fakultātē - 1 vieta (zinātnes nozare Informācijas
tehnoloģijas; apakšnozare E-studiju tehnoloģijas un pārvaldība, specializācija
Programmēšana).
* Uz lektora amatu var pretendēt persona, kurai ir maģistra vai doktora
grāds, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti mācību
līdzekļi.
* Uz docenta amatu var pretendēt persona, kurai ir doktora grāds attiecīgajā
nozarē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti
mācību līdzekļi un kurai zinātniskā un pedagoģiskā darba stāžs nav mazāks par
trīs gadiem, no tiem vismaz viens akadēmiskā darba gads augstskolā vai tam
pielīdzināts akadēmiskā darba apjoms.
Pretendentiem uz vakantajiem akadēmiskajiem amatiem viena mēneša laikā no
sludinājuma publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz rektorei adresēts iesniegums, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu
saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei, C
204.kabinets, Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201, ar norādi "Konkurss uz
akadēmisko amatu"; tālr. 26186555, fakss
64207229.
OP 2013/75.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu
ieviešanas departamenta Eiropas Savienības struktūrfondu privātā sektora
nodaļas vecākā referenta amatu (uz laiku)
Darbs saistīts ar normatīvo aktu izstrādi Ekonomikas ministrijas kompetencē
esošās darbības programmas "Uzņēmējdarbība un inovācijas" pasākuma
"Finanšu pieejamība" ietvaros ieviesto aktivitāšu īstenošanu,
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai
uzņēmējdarbībā)
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlama otras svešvalodas prasme
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
Priekšrocības:
- zināšanas un praktiskā darba pieredze par darbības programmu
"Uzņēmējdarbība un inovācijas", kā arī uzņēmējdarbības valsts
atbalsta programmām
- zināšanas un pieredze par finansējuma ieviešanas instrumentiem, finanšu un
kapitāla tirgu, finanšu risku analīzi, to uzskaites, novērtēšanas un
pārvaldīšanas metodēm tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un pieredze kredītu vērtēšanā, finanšu analīzē un plānošanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un struktūrfondiem
Pieteikuma vēstule, redzējums par darbības programmas "Uzņēmējdarbība
un inovācijas" pasākuma "Finanšu pieejamība" ietekmi uz tautsaimniecību
un priekšlikumi aktivitāšu ieviešanas nosacījumu uzlabošanai, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa
tālr. 67013183, 67013209.
OP 2013/75.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību
departamenta Ārējo ekonomisko attiecību nodaļas vecākā referenta amatu (2
vakances)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā ekonomiskā izglītība vai augstākā izglītība, kas papildināta ar
nozarei atbilstošām speciālām mācībām (priekšroka starptautisko ekonomisko
attiecību novirzienam)
- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas
- pieredze specialitātē (pieredze valsts pārvaldes institūcijā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt
komandā
- labas datora lietošanas prasmes
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa
tālr. 67013096, 67013183.
OP 2013/75.AKK6
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Cēsu teritoriālās struktūrvienības
vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājas lapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances")
jāiesniedz Cēsu teritoriālajā struktūrvienībā 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Pļavas iela 3a, Cēsis, LV-4101, e-pasts: cesis@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālruni 64127750, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas
lapā www.probacija.lv.