Laidiens: 12.04.2013., Nr. 71
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/71.AKK1
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Radiācijas drošības centra direktors
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība fizikā vai
ķīmijā, vai citā atbilstošā jomā
- ne mazāk kā 3 gadu pieredze vadošā amatā valsts
pārvaldē, pašvaldībā vai uzņēmējdarbībā radiācijas drošības jomā
- zināšanas par radiācijas drošības un kodoldrošības sektora institucionālo
sistēmu
- zināšanas par Latvijas, Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem un
starptautiskajiem dokumentiem radiācijas drošības un kodoldrošības jomā
- pieredze koordinēt dažādu institūciju un organizāciju piedalīšanos
projektu realizācijā
- labas komunikācijas prasmes un pieredze lēmumu pieņemšanā situācijās,
kuras prasa ātru reaģēšanu
- pieredze sadarbībā ar starptautiskajām vai Eiropas Savienības institūcijām
- labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā)
- vēlami apgūti kursi kodolfizikā, radiācijas fizikā un radiācijas ķīmijā
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt Valsts vides dienesta Radiācijas drošības
centra darbu
- nodrošināt radiācijas drošības un kodoldrošības normatīvo aktu piemērošanu
un ievērošanas kontroli Latvijā
- pārstāvēt Valsts vides dienestu dažādos starptautiskajos semināros,
konferencēs un darba grupās radiācijas drošības un kodoldrošības jomā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam,
adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, (ar norādi "Konkursam -
Radiācijas drošības centra direktors") vai iesniegt personīgi
609.kabinetā. Kontaktinformācija: tālr. 67084203, 67084200, fakss 67084212,
e-pasts: vvd@vvd.gov.lv.
OP 2013/71.AKK2
Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
juriskonsulta amatu - 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinībās
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze juriskonsulta darbā, priekšroka valsts
vai pašvaldību institūcijā
- pieredze tiesību aktu un citu dokumentu veidu projektu izstrādē
- zināšanas valsts iepirkuma procesa dokumentu juridiskā izvērtēšanā un
izstrādē
- pieredze lietu pārstāvībā tiesā
- pieredze darbā ar sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu
saņēmējiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam: interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā, stabilu
atalgojumu.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas sūtīt vai
iesniegt līdz 29.04.2013. Personāla nodaļā Jūrmalā, Dubultu prospektā 71,
LV-2015, vai pa e-pastu: ilze.sulte@siva.gov.lv.
Tālr. informācijai 67771044.
OP 2013/71.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem
pretendentiem, kam ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" ->
"Pieteikuma anketa") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un
aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus iesniegt VSAA Rīgas
Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz
Pensiju daļas inspektora amatu") vai nosūtīt uz e-pastu kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.
OP 2013/71.AKK4
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Valsts un pašvaldību
informācijas sistēmu departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas
sistēmu administratoru/-i (darbinieka amats)
Lai īstenotu projektu "Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas
Savienības dokumentiem izveidošana", Valsts reģionālās attīstības aģentūrā
uz laiku (līdz 01.07.2015.) izveidots sistēmu administratora amats.
Pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu, t.sk. "Valsts informācijas
sistēmu darbam ar ES dokumentiem", (turpmāk - IS) un to IT infrastruktūras
funkcionēšanu
- saskaņā ar organizācijas praksi, pārvaldīt un administrēt IS un tās
infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās funkcionālo, drošības un
pieejamības mērķu izpildi, izstrādāt priekšlikumus par šo prasību izpildes
nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem un finansējumu
- nodrošināt IS (datu bāzu, operētājsistēmu, lietojumprogrammatūras) datu
rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu, veikt IS nepārtrauktas darbības un
atjaunošanas plānu izstrādi un uzturēšanu
- konsultēt IS attīstības projektu komandas un IS lietotājus
- realizēt IS attīstības projektu uzdevumus
Prasības:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students datorzinātnēs
- amatam atbilstošas zināšanas un/vai darba pieredze
par ugunsmūru, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu
- atbilstība likuma Par valsts noslēpumu 9.panta prasībām
Par papildus priekšrocībām tiks uzskatītas:
- darba pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras
izveidošanā, administrēšanā
- zināšanas un/vai pieredze darbā ar VMware
- labas angļu (B2 - saskaņā ar Eiropas valodu portfeli) valodas zināšanas
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apvienojot ar
studijām augstskolā
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2013.gada
3.maijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā
(adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079040.
OP 2013/71.AKK5
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ PREZIDENTŪRAS PUBLISKĀS DIPLOMĀTIJAS UN KULTŪRAS PROGRAMMAS
DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) AMATU (UZ NOTEIKTU
LAIKU)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) kultūras jomā, kā arī projektu
vadībā
- prasme izstrādāt projekta budžetu un veikt budžeta izpildes kontroli
- labas prasmes darbā ar Excel, PowerPoint
- teicamas prezentācijas prasmes, pieredze uzstāties dažādās auditorijās
- elastība (spēja pielāgoties dinamiskiem, mainīgiem apstākļiem/notikumiem)
- būt proaktīvam/-ai, aktīvi paust jaunas idejas
- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un
apstrādāšanā (arī angļu valodā)
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas, vēlamas zināšanas
citās Eiropas Savienības oficiālajās valodās
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- spēja strādāt komandā, prasme sadarboties
- augsta atbildība, precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
GALVENAIS PIENĀKUMS:
- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē publiskās
diplomātijas un kultūras projekta sagatavošanu un īstenošanu Latvijā un
ārvalstīs
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
-atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
PRETENDENTAM JĀIESNIEDZ:
- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var
sniegt atsauksmes
- motivācijas vēstule
- eseja "Priekšlikumi Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē
kultūras programmas projektiem un suvenīru programmai" (darba apjoms viena
A4 lapa)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta
kvalifikāciju apliecinoši dokumenti.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, eseju un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi
sekretariats@ES2015.lv, desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PUBLISKĀS
DIPLOMĀTIJAS UN KULTŪRAS PROGRAMMAS KOORDINATORS'', e-pasts informācijai:
sekretariats@ES2015.lv.
OP 2013/71.AKK6
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ PREZIDENTŪRAS PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (IERĒDŅA/-NES)
AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- zināšanas par etiķeti, pieredze vizīšu organizēšanā
- pieredze sanāksmju un konferenču organizēšanā (vismaz 3 gadi)
- vēlama pieredze projektu koordinēšanā
- iemaņas analītiskā darbā
- angļu valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
VEICAMIE PIENĀKUMI:
- veikt izpēti, sagatavot praktiskus priekšlikumus loģistikas jautājumiem
plaša mēroga pasākumu organizēšanā
- koordinēt pasākumu plānošanu un norisi
- piedalīties iepirkumu sagatavošanā un organizēšanā
- nodrošināt sadarbību ar publiskām un privātpersonām
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv,
divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PROJEKTA
KOORDINATORS", e-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2013/71.AKK7
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmaceitiskās darbības atbilstības
novērtēšanas nodaļas vecākais eksperts/-e
Galvenie amata pienākumi: veikt pārraudzībā esošo iestāžu un uzņēmumu (asins
sagatavošanas nodaļu, slimnīcu asins kabinetu, cilvēka audu, orgānu un šūnu
ieguves, uzglabāšanas un izmantošanas centru) darbības novērtēšanu atbilstoši
ES pieņemtajiem standartiem.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība bioloģijā (specializācija cilvēka
fizioloģijā, bioķīmijā, molekulārajā bioloģijā) vai medicīnā (ārsta grāds)
- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze cilvēka fizioloģijā, bioķīmijā,
molekulārajā bioloģijā vai darba pieredze medicīnā, biomedicīnā
- teicamas latviešu valodas, labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas
(runāt, lasīt, rakstīt)
- labas prasmes darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)
- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku
- precizitāte, analītiskā domāšana, spēja koncentrēties
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes, sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesīs"
lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv,
tālrunis papildu informācijai 67078424 vai 67078444, fakss 67078428.
OP 2013/71.AKK8
Konkurences padome aicina pieteikties uz vecākā ekonomista/-es amatu
Mūsu prasības:
- augstākā izglītība ekonomikā
- zināšanas par ekonomiskās analīzes metodēm, prasmes to pielietojumā
- pieredze datu statistiskajā analīzē (izmantojot Excel padziļinātai datu
analīzei, t.sk. regresijas aprēķiniem) un rezultātu interpretācijā
- vismaz 5 gadus ilga darba pieredze, piemērojot ekonomiskās un finanšu
analīzes metodes
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja apgūt jauno, iniciatīva jaunu risinājumu ieviešanā
- zināšanas un prasmes mazumtirdzniecības sektora analīzē tiks uzskatītas
par priekšrocību
Jūsu pamatpienākumos ietilptu:
- patstāvīgi veikt tirgu izpētes
- plānot un nodrošināt jaunāko ekonomisko pieeju un metožu izmantošu lietu
izpētē un tirgu uzraudzībās
- veikt uzņēmumu saimnieciskās darbības un finanšu rādītāju analīzi
- konsultēt darbiniekus par ekonomikas jautājumiem
- pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās, citās institūcijās,
t.sk. ārvalstīs
Mēs piedāvājam
- labus darba apstākļus
- dinamisku darba vidi
- profesionālās izaugsmes iespējas.
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā
55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.
OP 2013/71.AKK9
Valsts probācijas dienests aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas algu
grāmatvedis/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- grāmatvedības un nodokļu ārējo normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze darbā grāmatvedības jomā vismaz divi gadi (vēlams budžeta iestādē
darbā, kas saistīts ar algu aprēķināšanu)
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmu (pieredze darbā ar resursu
vadības sistēmu Horizon
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze darbā ar VID elektroniskās deklarēšanas sistēmu
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
Darba pienākumi:
- aprēķināt darba samaksu
- sagatavot pārskatus par IIN un VSAOI un iesniegt VID
- sagatavots statistikas pārskatus un iesniegt Centrālās statistikas
pārvaldei
- sniegt skaidrojumus darbiniekiem par darba samaksas aprēķiniem.
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
un lietvedības nodaļā ar norādi "Algu grāmatvedis/-e KONKURSS" 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011,
e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67021110, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.
OP 2013/71.AKK10
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Valkas teritoriālās struktūrvienības
vecākais (-ā) referents (-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- regulāri apzināt iespējamās piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes
vietas un slēgt vienošanās ar nodarbinātajiem
- vadīt un kontrolēt piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes procesu
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu.
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājas lapā www.probacija.lv sadaļā Vakances)
jāiesniedz Valkas teritoriālajā struktūrvienībā 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Rūjienas iela 3D, Valka, LV-5701, e-pasts: valka@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālruni 64725701, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas
lapā www.probacija.lv.