Laidiens: 12.04.2013., Nr. 71

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/71.AKK1

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra direktors

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība fizikā vai ķīmijā, vai citā atbilstošā jomā

- ne mazāk kā 3 gadu pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē, pašvaldībā vai uzņēmējdarbībā radiācijas drošības jomā

- zināšanas par radiācijas drošības un kodoldrošības sektora institucionālo sistēmu

- zināšanas par Latvijas, Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem dokumentiem radiācijas drošības un kodoldrošības jomā

- pieredze koordinēt dažādu institūciju un organizāciju piedalīšanos projektu realizācijā

- labas komunikācijas prasmes un pieredze lēmumu pieņemšanā situācijās, kuras prasa ātru reaģēšanu

- pieredze sadarbībā ar starptautiskajām vai Eiropas Savienības institūcijām

- labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā)

- vēlami apgūti kursi kodolfizikā, radiācijas fizikā un radiācijas ķīmijā

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt Valsts vides dienesta Radiācijas drošības centra darbu

- nodrošināt radiācijas drošības un kodoldrošības normatīvo aktu piemērošanu un ievērošanas kontroli Latvijā

- pārstāvēt Valsts vides dienestu dažādos starptautiskajos semināros, konferencēs un darba grupās radiācijas drošības un kodoldrošības jomā

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, (ar norādi "Konkursam - Radiācijas drošības centra direktors") vai iesniegt personīgi 609.kabinetā. Kontaktinformācija: tālr. 67084203, 67084200, fakss 67084212, e-pasts: vvd@vvd.gov.lv.


OP 2013/71.AKK2

Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto juriskonsulta amatu - 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinībās

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze juriskonsulta darbā, priekšroka valsts vai pašvaldību institūcijā

- pieredze tiesību aktu un citu dokumentu veidu projektu izstrādē

- zināšanas valsts iepirkuma procesa dokumentu juridiskā izvērtēšanā un izstrādē

- pieredze lietu pārstāvībā tiesā

- pieredze darbā ar sociālās un profesionālās rehabilitācijas pakalpojumu saņēmējiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam: interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā, stabilu atalgojumu.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas sūtīt vai iesniegt līdz 29.04.2013. Personāla nodaļā Jūrmalā, Dubultu prospektā 71, LV-2015, vai pa e-pastu: ilze.sulte@siva.gov.lv. Tālr. informācijai 67771044.


OP 2013/71.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības tiem pretendentiem, kam ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> "Pieteikuma anketa") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus iesniegt VSAA Rīgas Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu") vai nosūtīt uz e-pastu kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.


OP 2013/71.AKK4

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Valsts un pašvaldību informācijas sistēmu departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas sistēmu administratoru/-i (darbinieka amats)

Lai īstenotu projektu "Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem izveidošana", Valsts reģionālās attīstības aģentūrā uz laiku (līdz 01.07.2015.) izveidots sistēmu administratora amats.

Pienākumi:

- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu, t.sk. "Valsts informācijas sistēmu darbam ar ES dokumentiem", (turpmāk - IS) un to IT infrastruktūras funkcionēšanu

- saskaņā ar organizācijas praksi, pārvaldīt un administrēt IS un tās infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās funkcionālo, drošības un pieejamības mērķu izpildi, izstrādāt priekšlikumus par šo prasību izpildes nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem un finansējumu

- nodrošināt IS (datu bāzu, operētājsistēmu, lietojumprogrammatūras) datu rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu, veikt IS nepārtrauktas darbības un atjaunošanas plānu izstrādi un uzturēšanu

- konsultēt IS attīstības projektu komandas un IS lietotājus

- realizēt IS attīstības projektu uzdevumus

Prasības:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students datorzinātnēs

- amatam atbilstošas zināšanas un/vai darba pieredze par ugunsmūru, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu

- atbilstība likuma Par valsts noslēpumu 9.panta prasībām

Par papildus priekšrocībām tiks uzskatītas:

- darba pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras izveidošanā, administrēšanā

- zināšanas un/vai pieredze darbā ar VMware

- labas angļu (B2 - saskaņā ar Eiropas valodu portfeli) valodas zināšanas

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apvienojot ar studijām augstskolā

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2013.gada 3.maijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079040.


OP 2013/71.AKK5

LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ PREZIDENTŪRAS PUBLISKĀS DIPLOMĀTIJAS UN KULTŪRAS PROGRAMMAS DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) kultūras jomā, kā arī projektu vadībā

- prasme izstrādāt projekta budžetu un veikt budžeta izpildes kontroli

- labas prasmes darbā ar Excel, PowerPoint

- teicamas prezentācijas prasmes, pieredze uzstāties dažādās auditorijās

- elastība (spēja pielāgoties dinamiskiem, mainīgiem apstākļiem/notikumiem)

- būt proaktīvam/-ai, aktīvi paust jaunas idejas

- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un apstrādāšanā (arī angļu valodā)

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas, vēlamas zināšanas citās Eiropas Savienības oficiālajās valodās

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- spēja strādāt komandā, prasme sadarboties

- augsta atbildība, precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

GALVENAIS PIENĀKUMS:

- koordinēt Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē publiskās diplomātijas un kultūras projekta sagatavošanu un īstenošanu Latvijā un ārvalstīs

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

-atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

PRETENDENTAM JĀIESNIEDZ:

- CV, norādot vismaz divas personas, kuras nepieciešamības gadījumā var sniegt atsauksmes

- motivācijas vēstule

- eseja "Priekšlikumi Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē kultūras programmas projektiem un suvenīru programmai" (darba apjoms viena A4 lapa)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija un citi pretendenta kvalifikāciju apliecinoši dokumenti.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, eseju un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv, desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PUBLISKĀS DIPLOMĀTIJAS UN KULTŪRAS PROGRAMMAS KOORDINATORS'', e-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2013/71.AKK6

LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ PREZIDENTŪRAS PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (IERĒDŅA/-NES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- zināšanas par etiķeti, pieredze vizīšu organizēšanā

- pieredze sanāksmju un konferenču organizēšanā (vismaz 3 gadi)

- vēlama pieredze projektu koordinēšanā

- iemaņas analītiskā darbā

- angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

VEICAMIE PIENĀKUMI:

- veikt izpēti, sagatavot praktiskus priekšlikumus loģistikas jautājumiem plaša mēroga pasākumu organizēšanā

- koordinēt pasākumu plānošanu un norisi

- piedalīties iepirkumu sagatavošanā un organizēšanā

- nodrošināt sadarbību ar publiskām un privātpersonām

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". E-pastā lūdzam ietvert norādi "PROJEKTA KOORDINATORS", e-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2013/71.AKK7

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmaceitiskās darbības atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākais eksperts/-e

Galvenie amata pienākumi: veikt pārraudzībā esošo iestāžu un uzņēmumu (asins sagatavošanas nodaļu, slimnīcu asins kabinetu, cilvēka audu, orgānu un šūnu ieguves, uzglabāšanas un izmantošanas centru) darbības novērtēšanu atbilstoši ES pieņemtajiem standartiem.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība bioloģijā (specializācija cilvēka fizioloģijā, bioķīmijā, molekulārajā bioloģijā) vai medicīnā (ārsta grāds)

- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze cilvēka fizioloģijā, bioķīmijā, molekulārajā bioloģijā vai darba pieredze medicīnā, biomedicīnā

- teicamas latviešu valodas, labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)

- labas prasmes darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)

- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku

- precizitāte, analītiskā domāšana, spēja koncentrēties

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes, sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas celšanas iespējas

- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesīs" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078424 vai 67078444, fakss 67078428.


OP 2013/71.AKK8

Konkurences padome aicina pieteikties uz vecākā ekonomista/-es amatu

Mūsu prasības:

- augstākā izglītība ekonomikā

- zināšanas par ekonomiskās analīzes metodēm, prasmes to pielietojumā

- pieredze datu statistiskajā analīzē (izmantojot Excel padziļinātai datu analīzei, t.sk. regresijas aprēķiniem) un rezultātu interpretācijā

- vismaz 5 gadus ilga darba pieredze, piemērojot ekonomiskās un finanšu analīzes metodes

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja apgūt jauno, iniciatīva jaunu risinājumu ieviešanā

- zināšanas un prasmes mazumtirdzniecības sektora analīzē tiks uzskatītas par priekšrocību

Jūsu pamatpienākumos ietilptu:

- patstāvīgi veikt tirgu izpētes

- plānot un nodrošināt jaunāko ekonomisko pieeju un metožu izmantošu lietu izpētē un tirgu uzraudzībās

- veikt uzņēmumu saimnieciskās darbības un finanšu rādītāju analīzi

- konsultēt darbiniekus par ekonomikas jautājumiem

- pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās, citās institūcijās, t.sk. ārvalstīs

Mēs piedāvājam

- labus darba apstākļus

- dinamisku darba vidi

- profesionālās izaugsmes iespējas.

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā 55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.


OP 2013/71.AKK9

Valsts probācijas dienests aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas algu grāmatvedis/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- grāmatvedības un nodokļu ārējo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze darbā grāmatvedības jomā vismaz divi gadi (vēlams budžeta iestādē darbā, kas saistīts ar algu aprēķināšanu)

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmu (pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze darbā ar VID elektroniskās deklarēšanas sistēmu

- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darbu

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

Darba pienākumi:

- aprēķināt darba samaksu

- sagatavot pārskatus par IIN un VSAOI un iesniegt VID

- sagatavots statistikas pārskatus un iesniegt Centrālās statistikas pārvaldei

- sniegt skaidrojumus darbiniekiem par darba samaksas aprēķiniem.

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Algu grāmatvedis/-e KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021110, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.


OP 2013/71.AKK10

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Valkas teritoriālās struktūrvienības vecākais (-ā) referents (-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- regulāri apzināt iespējamās piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes vietas un slēgt vienošanās ar nodarbinātajiem

- vadīt un kontrolēt piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes procesu

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu.

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz Valkas teritoriālajā struktūrvienībā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rūjienas iela 3D, Valka, LV-5701, e-pasts: valka@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 64725701, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)