Laidiens: 25.03.2013., Nr. 59
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/59.AKK1
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Personāla departamenta
Personāla speciālists/-e darbam ar personāla lietvedību (vakance uz noteiktu
laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt un pilnveidot personāla lietvedību (sagatavot dokumentu
projektus, uzturēt personas lietas u.c.)
- konsultēt kolēģus personāla vadības jautājumos
- uzturēt, ievadīt un aktualizēt informāciju personāla datu uzskaites
sistēmā
- sagatavot pārskatus par personālu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un kvalitātes vadības
sistēmas dokumentus
- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība personāla vadībā vai tiesību zinātnēs
- darba pieredze personāla vadībā ilgāka par gadu (par priekšrocību tiks
uzskatīta darba pieredze personāla lietvedībā, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā)
- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- teicamas datorprasmes MS Office vidē un darbā ar personāla uzskaites
sistēmu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar Resursu vadības
sistēmas Horizon Personāla moduli)
- prasme plānot un organizēt savu darbu
- precizitāte, iniciatīva un un teicamas
komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu aprakstu
par pieredzi personāla vadībā un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz
e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildinformācija pa tālr. 67094277,
www.kase.gov.lv.
OP 2013/59.AKK2
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Personāla departamenta
Personāla speciālists/-e darbam ar personāla atlasi un mācību koordinēšanu
(vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt un pilnveidot personāla atlases un mācību procesus
- organizēt jauno darbinieku iepazīstināšanu ar Valsts kases funkcijām un
kultūru
- sagatavot dokumentu projektus par personāla pieņemšanu, mācībām un
atbrīvošanu, kā arī ievadīt informāciju personāla datu uzskaites sistēmā
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un kvalitātes vadības
sistēmas dokumentus
- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība personāla vadībā vai tiesību zinātnēs
- darba pieredze personāla vadībā ilgāka par gadu (par priekšrocību tiks
uzskatīta darba pieredze personāla atlasē un mācību procesu koordinēšanā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- teicamas datorprasmes MS Office vidē un darbā ar personāla uzskaites
sistēmu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar Resursu vadības
sistēmas Horizon Personāla moduli)
- prasme plānot un organizēt savu darbu
- precizitāte, iniciatīva un teicamas komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu aprakstu
par pieredzi personāla vadībā un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz
e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildinformācija pa tālr. 67094277,
www.kase.gov.lv.
OP 2013/59.AKK3
LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz
Administratīvā departamenta Plānošanas un kontroles nodaļas vecākā referenta
(ierēdņa) amata vietu uz noteiktu laiku līdz 2014.gada 16.martam
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par 1 gadu
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas
zināšanas
- ļoti labas prasmes darbā ar datoru
- pieredze tiesību aktu projektu un vadības dokumentu izstrādē
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Pilsonības un migrācijas
lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026)
vai elektroniski personas@pmlp.gov.lv šādus
dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- CV (Curriculum Vitae)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2013/59.AKK4
Precizējot iepriekš publicēto
2013.gada 21.martā "Latvijas Vēstnesī" laidienā Nr.57 (4863) Veselības ministrijas izsludinātajā
konkursā uz vakanto Administratīvā departamenta vecākā eksperta valsts
civildienesta ierēdņa amata vietu tiek precizēta prasība attiecībā uz
pretendentu izglītību:
Prasība: - augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (vēlams tiesību zinātnēs).
OP 2013/59.AKK5
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina
konkursu uz ierēdņu amatu - Tehniskās uzraudzības nodaļas inspektors Rīgā (1 vakance
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
-profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā
- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- pieredze valsts funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildes
nodrošināšana
- obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt VTUA funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi,
nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām
- VTUA administratīvo lēmumu sagatavošana
- nodrošināt klientu apkalpošanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
kārtību un prasībām.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas sūtīt vai
personīgi iesniegt Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Administratīvās un
projektu vadības nodaļā Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1010, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Fakss 67027444, e-pasts: kristine.kipsna@vtua.gov.lv,
tel. informācijai 67027486. Par konkursa rezultātiem tiks informēti tikai tie
pretendenti, kuri tiks aicināti uz interviju.
OP 2013/59.AKK6
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz
amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts
pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku,
izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā
arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami
enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Tiesību aktu departamenta Tiesību
aktu nodaļas juriskonsults
Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības
plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu
tiesību aktu projektu tiesiskuma papildu pārbaudi un atbilstību juridiskās
tehnikas prasībām, kā arī valsts resursu politikas izstrādi, ministrijas
pārvades lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma
papildpārbaudi un ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība tiesību zinātnē
- labas angļu un krievu valodu zināšanas
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei
atbilstošos amatos vismaz viens gads
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas zināšanas un pieredze normatīvo aktu
izstrādes un piemērošanas jautājumos
- pieredze juridisku atzinumu, viedokļu
sagatavošanā
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un
komunikācijas prasmes
- prasme izteikt un pamatot viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.
panta prasībām.
Ja esi gatavs uzņemties:
- patstāvīgi gatavot atzinumus par ministrijas
struktūrvienību (padotības iestāžu) un ministrijai saskaņošanai iesniegtiem
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem
- patstāvīgi un, darbojoties darba grupās,
izstrādāt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu
projektus ministrijas kompetences jautājumos
- sniegt konsultācijas normatīvo aktu izstrādes
un piemērošanas jautājumos
- juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu
kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un
apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Tiešo nodokļu departamenta Uzņēmumu
nodokļu un starptautisko nodokļu jautājumu nodaļas vadītāja vietnieks
Tiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība,
kas izstrādā valsts nodokļu politikas tiešo nodokļu jomā, izložu un azartspēļu
nodevas un nodokļa jomā sistēmu regulējošo politikas plānošanas dokumentu
projektus un likumprojektus, kā arī atbilstoši līguma par Eiropas Savienības
darbību prasībām nodrošina nepieciešamo tiesību aktu projektu izstrādi tiešo
nodokļu harmonizēšanas jomā un Latvijas pozīcijas paušanu par tiešo nodokļu
jautājumiem Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Padomes darba grupās un
komitejās.
Ja tev ir:
-
augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē vai
ekonomikā
-
teicamas angļu valodas zināšanas
- citas
Eiropas Savienības oficiālā valoda tiks uzskatīta par priekšrocību
-
pieredze darbā valsts pārvaldē
-
zināšanas tiešo nodokļu jomā, starptautisko nodokļu uzlikšanas jautājumos un
Eiropas Savienības tiešo nodokļu likumdošanā
- spēja
ātri apgūt jaunas tiešo nodokļu problēmas, spēja prezentēt valsts nostāju
Eiropas Savienības Padomes un Komisijas darba grupās
- prasme
piedalīties starpvalstu sarunās nodokļu jautājumos
-
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- dalību valsts nodokļu politikas tiešo nodokļu
(uzņēmumu ienākuma) jomā un izložu un azartspēļu nodevas un nodokļa jomā
politikas plānošanas dokumentu projektu, likumprojektu un citu tiesību aktu
projektu izstrādē
- nodrošināt tiesību aktu ienākuma un kapitāla nodokļu
jomā saskaņošanu ar Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām, sagatavojot
atbilstošus Latvijas tiesību aktu projektus, pārstāvēt ministriju Eiropas
Padomes un Eiropas Komisijas darba grupu sēdēs attiecībā uz tiešo nodokļu
jautājumiem, it īpaši attiecībā uz tiešo nodokļu uzlikšanas starptautiskajiem
(pārrobežu) aspektiem
- nodrošināt sarunu organizēšanu un vešanu par
konvenciju par nodokļu dubultās uzlikšanas un nodokļu nemaksāšanas novēršanu
attiecībā uz ienākuma un kapitāla nodokļiem (turpmāk - nodokļu konvencijas)
noslēgšanu
- veikt pienākumus nodaļas kompetences
jautājumos sakarā ar gatavošanos Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs
piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu
kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un
apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.