Laidiens: 25.03.2013., Nr. 59

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/59.AKK1

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Personāla departamenta Personāla speciālists/-e darbam ar personāla lietvedību (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt un pilnveidot personāla lietvedību (sagatavot dokumentu projektus, uzturēt personas lietas u.c.)

- konsultēt kolēģus personāla vadības jautājumos

- uzturēt, ievadīt un aktualizēt informāciju personāla datu uzskaites sistēmā

- sagatavot pārskatus par personālu

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un kvalitātes vadības sistēmas dokumentus

- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība personāla vadībā vai tiesību zinātnēs

- darba pieredze personāla vadībā ilgāka par gadu (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze personāla lietvedībā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- teicamas datorprasmes MS Office vidē un darbā ar personāla uzskaites sistēmu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar Resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli)

- prasme plānot un organizēt savu darbu

- precizitāte, iniciatīva un un teicamas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu aprakstu par pieredzi personāla vadībā un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildinformācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2013/59.AKK2

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Personāla departamenta Personāla speciālists/-e darbam ar personāla atlasi un mācību koordinēšanu (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt un pilnveidot personāla atlases un mācību procesus

- organizēt jauno darbinieku iepazīstināšanu ar Valsts kases funkcijām un kultūru

- sagatavot dokumentu projektus par personāla pieņemšanu, mācībām un atbrīvošanu, kā arī ievadīt informāciju personāla datu uzskaites sistēmā

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un kvalitātes vadības sistēmas dokumentus

- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība personāla vadībā vai tiesību zinātnēs

- darba pieredze personāla vadībā ilgāka par gadu (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze personāla atlasē un mācību procesu koordinēšanā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- teicamas datorprasmes MS Office vidē un darbā ar personāla uzskaites sistēmu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar Resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli)

- prasme plānot un organizēt savu darbu

- precizitāte, iniciatīva un teicamas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu aprakstu par pieredzi personāla vadībā un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildinformācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2013/59.AKK3

LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Administratīvā departamenta Plānošanas un kontroles nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu uz noteiktu laiku līdz 2014.gada 16.martam

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par 1 gadu

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- ļoti labas prasmes darbā ar datoru

- pieredze tiesību aktu projektu un vadības dokumentu izstrādē

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026) vai elektroniski personas@pmlp.gov.lv šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2013/59.AKK4

Precizējot iepriekš publicēto

2013.gada 21.martā "Latvijas Vēstnesī" laidienā Nr.57 (4863) Veselības ministrijas izsludinātajā konkursā uz vakanto Administratīvā departamenta vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amata vietu tiek precizēta prasība attiecībā uz pretendentu izglītību:

Prasība: - augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātnēs).


OP 2013/59.AKK5

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina konkursu uz ierēdņu amatu - Tehniskās uzraudzības nodaļas inspektors Rīgā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- pieredze valsts funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildes nodrošināšana

- obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt VTUA funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām

- VTUA administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību un prasībām.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas sūtīt vai personīgi iesniegt Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Administratīvās un projektu vadības nodaļā Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1010, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Fakss 67027444, e-pasts: kristine.kipsna@vtua.gov.lv, tel. informācijai 67027486. Par konkursa rezultātiem tiks informēti tikai tie pretendenti, kuri tiks aicināti uz interviju.


OP 2013/59.AKK6

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:

1. Tiesību aktu departamenta Tiesību aktu nodaļas juriskonsults

Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma papildu pārbaudi un atbilstību juridiskās tehnikas prasībām, kā arī valsts resursu politikas izstrādi, ministrijas pārvades lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi un ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- labas angļu un krievu valodu zināšanas

- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos vismaz viens gads

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas zināšanas un pieredze normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos

- pieredze juridisku atzinumu, viedokļu sagatavošanā

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikācijas prasmes

- prasme izteikt un pamatot viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Ja esi gatavs uzņemties:

- patstāvīgi gatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību (padotības iestāžu) un ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem

- patstāvīgi un, darbojoties darba grupās, izstrādāt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos

- sniegt konsultācijas normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos

- juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

2. Tiešo nodokļu departamenta Uzņēmumu nodokļu un starptautisko nodokļu jautājumu nodaļas vadītāja vietnieks

Tiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā valsts nodokļu politikas tiešo nodokļu jomā, izložu un azartspēļu nodevas un nodokļa jomā sistēmu regulējošo politikas plānošanas dokumentu projektus un likumprojektus, kā arī atbilstoši līguma par Eiropas Savienības darbību prasībām nodrošina nepieciešamo tiesību aktu projektu izstrādi tiešo nodokļu harmonizēšanas jomā un Latvijas pozīcijas paušanu par tiešo nodokļu jautājumiem Eiropas Komisijas un Eiropas Savienības Padomes darba grupās un komitejās.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē vai ekonomikā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- citas Eiropas Savienības oficiālā valoda tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas tiešo nodokļu jomā, starptautisko nodokļu uzlikšanas jautājumos un Eiropas Savienības tiešo nodokļu likumdošanā

- spēja ātri apgūt jaunas tiešo nodokļu problēmas, spēja prezentēt valsts nostāju Eiropas Savienības Padomes un Komisijas darba grupās

- prasme piedalīties starpvalstu sarunās nodokļu jautājumos

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- dalību valsts nodokļu politikas tiešo nodokļu (uzņēmumu ienākuma) jomā un izložu un azartspēļu nodevas un nodokļa jomā politikas plānošanas dokumentu projektu, likumprojektu un citu tiesību aktu projektu izstrādē

- nodrošināt tiesību aktu ienākuma un kapitāla nodokļu jomā saskaņošanu ar Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām, sagatavojot atbilstošus Latvijas tiesību aktu projektus, pārstāvēt ministriju Eiropas Padomes un Eiropas Komisijas darba grupu sēdēs attiecībā uz tiešo nodokļu jautājumiem, it īpaši attiecībā uz tiešo nodokļu uzlikšanas starptautiskajiem (pārrobežu) aspektiem

- nodrošināt sarunu organizēšanu un vešanu par konvenciju par nodokļu dubultās uzlikšanas un nodokļu nemaksāšanas novēršanu attiecībā uz ienākuma un kapitāla nodokļiem (turpmāk - nodokļu konvencijas) noslēgšanu

- veikt pienākumus nodaļas kompetences jautājumos sakarā ar gatavošanos Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienībā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)