Laidiens: 22.03.2013., Nr. 58
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/58.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts
notāra ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un
uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu
ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas
atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai
koledžas izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas.
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt
pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793,
vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2013/58.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Publiskās pārvaldes projektu departamenta Eiropas Savienības fondu
ūdenssaimniecības projektu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz
ierēdņa prombūtnes laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai inženierzinātnē)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu
ietvaros realizējamo projektu administrēšanā
- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne
par būvniecības procesa norisi
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab.,
Rīgā, LV-1919, pa e-pastu cfla@cfla.gov.lv vai faksu
67357841.
OP 2013/58.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu
departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākā referenta
ierēdņa amata vietu uz ierēdņa prombūtnes laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros
realizējamo projektu administrēšanā
- praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne
par būvniecības procesa norisi
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab.,
Rīgā, LV-1919, pa e-pastu cfla@cfla.gov.lv vai faksu
67357841.
OP 2013/58.AKK4
Valsts administrācijas skola izsludina konkursu uz vakanto Finanšu
plānotāja ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt iestādes budžeta procesa plānošanu un izpildi, ar iestādes
darbību saistīto izdevumu un ieņēmumu plānošanu un kontroli, ar finansēm
saistīto procesu vadību
- vadīt un kontrolēt mācību pakalpojumu apmaksas sistēmas pilnveidošanu,
piedalīties publisko iepirkumu plānošanā un sagatavošanā, nodrošināt finanšu
tāmju izstrādi līgumiem, piedalīties ārvalstu mācību projektu izstrādē un
īstenošanā
- sadarbībā ar Valsts kanceleju pārraudzīt iestādes grāmatvedības,
uzskaites, plānošanas un kontroles sistēmu, nodrošinot pārliecinošu un
nepārtrauktu grāmatvedības uzskaites iekšējās kontroles vidi, piedalīties
iestādes apsaimniekoto telpu pārvaldīšanā
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- maģistra vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai
finanšu jomā
- prasme strādāt ar datorizētu grāmatvedības uzskaites programmu
- labas divu svešvalodu zināšanas
- valsts pārvaldes institucionālās sistēmas, tās tiesiskā regulējuma un
finanšu vadības pārzināšana, pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijā
finanšu jomā vismaz pieci gadi.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: Edite.Kalnina@vas.gov.lv
vai adresi: Valsts administrācijas skola, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050.
Tālrunis uzziņām 67229116, 67213478.
OP 2013/58.AKK5
Valsts administrācijas skola
izsludina konkursu uz vakanto Mācību kursu koordinatora ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt atbalstu kvalitatīva mācību procesa organizēšanā valsts
pārvaldē strādājošiem, plānot un realizēt atsevišķus mācību projektus
- piedalīties valsts pārvaldes iestāžu ierēdņu un pārvaldes darbinieku
mācību vajadzību apzināšanā un informācijas apkopošanā, jaunu mācību kursu
plānošanā un komunikācijā ar mācību kursu pasniedzējiem
- nodrošināt mācību kursu grafiku koordinēšanu, komunikāciju ar mācību
dalībniekiem, uzturēt mācību semināru datu bāzi
- sniegt organizatorisko atbalstu jauno mācību projektu- starptautisko
semināru, diskusiju, konferenču sagatavošanā un norisē
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vadības,
kultūras vadības, pedagoģijas, politikas vai citās sociālajās zinātnēs)
- labas angļu valodas zināšanas
- valsts pārvaldes institucionālās sistēmas pārzināšana, pieredze mācību
kursu organizēšanā (vismaz trīs gadi).
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: Elina.Usina@vas.gov.lv
vai adresi: Valsts administrācijas skola Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050.
Tālrunis uzziņām 67229116, 67213478.
OP 2013/58.AKK6
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir Finanšu ministrijas
pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes
funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas
uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi,
IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA AMATU (UZ IERĒDŅA PROMBŪTNES LAIKU)
- JURIDISKĀ DEPARTAMENTA FINANŠU ANALĪZES UN UZSKAITES NODAĻAS VECĀKAIS
REFERENTS/-E
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot iestādes budžeta pieprasījumu, plānoto izdevumu tāmes un
finansēšanas plānus
- veikt iestādes finanšu plūsmas kontroli
- veikt nepieciešamās darbības un sniegt informāciju iestādes grāmatvedības
uzskaites nodrošināšanai
- veikt sistemātisku izložu un azartspēļu tirgus statistiskās informācijas
apkopošanu un analīzi
- analizēt komersantu finanšu pārskatus un sniegt atzinumus
Prasības pretendentiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu
regulējošiem normatīviem aktiem
- augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā
- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē finanšu, budžeta plānošanas un
grāmatvedības uzskaites darbā
- prasme strādāt ar grāmatvedības uzskaites datorprogrammām, pieredze darbā
ar Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- svešvalodu zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus Rīgas centrā.
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz
e-pastu pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijā Dzirnavu ielā 57 (3.stāvs), Rīgā,
LV-1050, fakss 67504966. Papildu informācija pa tālr. 67504952 vai
http://www.iaui.gov.lv.
OP 2013/58.AKK7
Nacionālais veselības dienests atkārtoti izsludina konkursu uz Zāļu un
medicīnisko ierīču departamenta Kompensējamo zāļu un medicīnisko ierīču nodaļas
vecākā eksperta (ierēdņa) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- reģistrēt un novērtēt iesniegtos iesniegumus par izmaiņu veikšanu
Kompensējamo zāļu sarakstā
- gatavot lēmumu projektus izmaiņu veikšanai Kompensējamo zāļu sarakstā
- veidot un uzturēt kompensējamo zāļu un medicīnisko ierīču saraksta datu
bāzi
- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā vai medicīniskā izglītība
- praktiskā darba pieredze farmācijā vai medicīnā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- angļu valodas zināšanas A2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām nostādnēm
valodu apguvē
- prasme izteikt viedokli (rakstiski un mutiski) par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no Ls 583 (bruto).
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopiju) ar norādi "Vecākais eksperts Kompensējamo zāļu un
medicīnisko ierīču nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla
nodaļai Rīgā, Cēsu ielā 31 k-3, LV-1012, vai pa e-pastu: olita.auzina@vmnvd.gov.lv
līdz 2013.gada 9.aprīlim. Informācija pa tālr.
67043742.
OP 2013/58.AKK8
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas
sistēmas nodaļas vadītāja vietnieks
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi)
līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.
Ja tev ir:
-
augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai
finanšu jomā
-
teicamas angļu valodas zināšanas
- vēlama
pieredze ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
vadības un kontroles sistēmas jautājumiem, tai skaitā, pieredze darbā ar
vadlīniju un metodiku izstrādi, auditu koordinēšanu
-
praktiska darba pieredze darbā ar ārvalstu finanšu palīdzības vadības sistēmām
-
pieredze darba organizācijā, plānošanā, vadībā
-
pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
-
zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu
pieņemšanas procesu
- datora
lietotāja prasmes
-
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- dalību ES fondu ieviešanas vadības un kontroles sistēmas izveidē
- sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības
un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu
- koordinēt un nodrošināt ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda
vadlīniju un metodoloģijas izstrādi un priekšlikumu izstrādi to uzlabošanai
- nodrošināt 2007. - 2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu
vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu
- nodrošināt ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda vadības un
kontroles sistēmas izveidi
- piedalīties nodaļas darba organizēšanā un vadīšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un
inovāciju plānošanas nodaļas vecākais referents
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Finanšu ministrijas kā 2007.-2013.gada plānošanas perioda
Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošās iestādes plānošanas
funkciju izpildi un piedalās Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles
sistēmas izveides funkciju izpildē.
Ja tev ir:
-
augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- labas
angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
-
pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
-
zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu
- Tavā
kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze darbā vai zināšanas par
finanšu instrumentiem (aizdevumu garantijām, riska kapitāla investīcijām,
mikrokredītiem u.tml.)
- datora
lietotāja līmeņa prasmes un analītiskās spējas
-
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās
attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā
vadību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/58.AKK9
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks nozaru jautājumos
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un likuma
"Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams maģistra grāds ekonomikā, tiesību zinātnē vai inženierzinātnē)
- ne mazāk kā 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē, t.sk.
vismaz 2 gadu pieredze darbā vadītāja amatā
-zināšanas un pieredze darbā, kas saistīts ar ministrijas kompetencē
esošajām nozarēm
- angļu un krievu valodas zināšanas
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- vēlama pieredze starpinstitūciju darba koordinēšanā.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3,
378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218, 67028250.
OP 2013/58.AKK10
Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde izsludina atklātu
konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - vecākais eksperts Atļauju daļā
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt pieteikumus un sagatavot atļaujas B un C kategorijas piesārņojošām
darbībām
- veikt sākotnējo izvērtējumu paredzētai darbībai, kura var būtiski ietekmēt
vidi, izdot tehniskos noteikumus paredzētām darbībām
- sagatavot atzinumus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanas
prasību ievērošanu savas kompetences ietvaros
Prasības pretendentam:
- atbilstība likumam "Par valsts civildienestu"
- otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides zinātnēs
- pieredze darbā ar likumdošanas aktiem
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze izglītībai atbilstošajā
specialitātē
- prasme strādāt ar datoru
- komunikācijas spējas un atbildības sajūta
- darba pieredze vides pārvaldē tiks uzskatītas par priekšrocību.
Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt personīgi 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis 63023228.
OP 2013/58.AKK11
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Valststiesību departamenta STARPTAUTISKO PUBLISKO TIESĪBU NODAĻAS JURISKONSULTS
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- padziļinātas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās un starptautiskajās
publiskajās tiesībās
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- vēlama darba pieredze jurista amatā vai valsts pārvaldē tiesību aktu
projektu izstrādē un analīzē
- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu,
politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju
projektiem
- sagatavot izvērtējumu un tiesību aktu projektus, lai nodrošinātu
pievienošanos starptautiskajām konvencijām atbilstoši ministrijas kompetencei.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/58.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka 2012.gada
27.decembrī laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2013/58.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Daugavpils reģionālās nodaļas
Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā
konkursa kārtībā 2013.gada 19.martā iecelta KRISTĪNA KOLOSOVA.
OP 2013/58.AKR3
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā
19.03.2013. Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākās ekspertes
ierēdnes amatā ir iecelta INESE SIDRABA.