Laidiens: 22.03.2013., Nr. 58

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/58.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

 Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas.

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793, vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2013/58.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Publiskās pārvaldes projektu departamenta Eiropas Savienības fondu ūdenssaimniecības projektu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz ierēdņa prombūtnes laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai inženierzinātnē)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne par būvniecības procesa norisi

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, pa e-pastu cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.


OP 2013/58.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz ierēdņa prombūtnes laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā

- praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne par būvniecības procesa norisi

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, pa e-pastu cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.


OP 2013/58.AKK4

Valsts administrācijas skola izsludina konkursu uz vakanto Finanšu plānotāja ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt iestādes budžeta procesa plānošanu un izpildi, ar iestādes darbību saistīto izdevumu un ieņēmumu plānošanu un kontroli, ar finansēm saistīto procesu vadību

- vadīt un kontrolēt mācību pakalpojumu apmaksas sistēmas pilnveidošanu, piedalīties publisko iepirkumu plānošanā un sagatavošanā, nodrošināt finanšu tāmju izstrādi līgumiem, piedalīties ārvalstu mācību projektu izstrādē un īstenošanā

- sadarbībā ar Valsts kanceleju pārraudzīt iestādes grāmatvedības, uzskaites, plānošanas un kontroles sistēmu, nodrošinot pārliecinošu un nepārtrauktu grāmatvedības uzskaites iekšējās kontroles vidi, piedalīties iestādes apsaimniekoto telpu pārvaldīšanā

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- maģistra vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- prasme strādāt ar datorizētu grāmatvedības uzskaites programmu

- labas divu svešvalodu zināšanas

- valsts pārvaldes institucionālās sistēmas, tās tiesiskā regulējuma un finanšu vadības pārzināšana, pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijā finanšu jomā vismaz pieci gadi.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: Edite.Kalnina@vas.gov.lv vai adresi: Valsts administrācijas skola, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050. Tālrunis uzziņām 67229116, 67213478.


OP 2013/58.AKK5

Valsts administrācijas skola izsludina konkursu uz vakanto Mācību kursu koordinatora ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt atbalstu kvalitatīva mācību procesa organizēšanā valsts pārvaldē strādājošiem, plānot un realizēt atsevišķus mācību projektus

- piedalīties valsts pārvaldes iestāžu ierēdņu un pārvaldes darbinieku mācību vajadzību apzināšanā un informācijas apkopošanā, jaunu mācību kursu plānošanā un komunikācijā ar mācību kursu pasniedzējiem

- nodrošināt mācību kursu grafiku koordinēšanu, komunikāciju ar mācību dalībniekiem, uzturēt mācību semināru datu bāzi

- sniegt organizatorisko atbalstu jauno mācību projektu- starptautisko semināru, diskusiju, konferenču sagatavošanā un norisē

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vadības, kultūras vadības, pedagoģijas, politikas vai citās sociālajās zinātnēs)

- labas angļu valodas zināšanas

- valsts pārvaldes institucionālās sistēmas pārzināšana, pieredze mācību kursu organizēšanā (vismaz trīs gadi).

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu: Elina.Usina@vas.gov.lv vai adresi: Valsts administrācijas skola Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050. Tālrunis uzziņām 67229116, 67213478.


OP 2013/58.AKK6

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir Finanšu ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi,

IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA AMATU (UZ IERĒDŅA PROMBŪTNES LAIKU) - JURIDISKĀ DEPARTAMENTA FINANŠU ANALĪZES UN UZSKAITES NODAĻAS VECĀKAIS REFERENTS/-E

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot iestādes budžeta pieprasījumu, plānoto izdevumu tāmes un finansēšanas plānus

- veikt iestādes finanšu plūsmas kontroli

- veikt nepieciešamās darbības un sniegt informāciju iestādes grāmatvedības uzskaites nodrošināšanai

- veikt sistemātisku izložu un azartspēļu tirgus statistiskās informācijas apkopošanu un analīzi

- analizēt komersantu finanšu pārskatus un sniegt atzinumus

Prasības pretendentiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošiem normatīviem aktiem

- augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē finanšu, budžeta plānošanas un grāmatvedības uzskaites darbā

- prasme strādāt ar grāmatvedības uzskaites datorprogrammām, pieredze darbā ar Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- svešvalodu zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus Rīgas centrā.

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijā Dzirnavu ielā 57 (3.stāvs), Rīgā, LV-1050, fakss 67504966. Papildu informācija pa tālr. 67504952 vai http://www.iaui.gov.lv.


OP 2013/58.AKK7

Nacionālais veselības dienests atkārtoti izsludina konkursu uz Zāļu un medicīnisko ierīču departamenta Kompensējamo zāļu un medicīnisko ierīču nodaļas vecākā eksperta (ierēdņa) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- reģistrēt un novērtēt iesniegtos iesniegumus par izmaiņu veikšanu Kompensējamo zāļu sarakstā

- gatavot lēmumu projektus izmaiņu veikšanai Kompensējamo zāļu sarakstā

- veidot un uzturēt kompensējamo zāļu un medicīnisko ierīču saraksta datu bāzi

- sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā vai medicīniskā izglītība

- praktiskā darba pieredze farmācijā vai medicīnā tiks uzskatīta par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas A2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām nostādnēm valodu apguvē

- prasme izteikt viedokli (rakstiski un mutiski) par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- atalgojumu no Ls 583 (bruto).

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju) ar norādi "Vecākais eksperts Kompensējamo zāļu un medicīnisko ierīču nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai Rīgā, Cēsu ielā 31 k-3, LV-1012, vai pa e-pastu: olita.auzina@vmnvd.gov.lv līdz 2013.gada 9.aprīlim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2013/58.AKK8

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vadītāja vietnieks

Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas jautājumiem, tai skaitā, pieredze darbā ar vadlīniju un metodiku izstrādi, auditu koordinēšanu

- praktiska darba pieredze darbā ar ārvalstu finanšu palīdzības vadības sistēmām

- pieredze darba organizācijā, plānošanā, vadībā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- datora lietotāja prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- dalību ES fondu ieviešanas vadības un kontroles sistēmas izveidē

- sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

- koordinēt un nodrošināt ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda vadlīniju un metodoloģijas izstrādi un priekšlikumu izstrādi to uzlabošanai

- nodrošināt 2007. - 2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu

- nodrošināt ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda vadības un kontroles sistēmas izveidi

- piedalīties nodaļas darba organizēšanā un vadīšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

2. Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļas vecākais referents

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Finanšu ministrijas kā 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošās iestādes plānošanas funkciju izpildi un piedalās Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas izveides funkciju izpildē.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- Tavā kompetencē esošo uzdevumu veikšanai vēlama pieredze darbā vai zināšanas par finanšu instrumentiem (aizdevumu garantijām, riska kapitāla investīcijām, mikrokredītiem u.tml.)

- datora lietotāja līmeņa prasmes un analītiskās spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā vadību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2013/58.AKK9

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietnieks nozaru jautājumos

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds ekonomikā, tiesību zinātnē vai inženierzinātnē)

- ne mazāk kā 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē, t.sk. vismaz 2 gadu pieredze darbā vadītāja amatā

-zināšanas un pieredze darbā, kas saistīts ar ministrijas kompetencē esošajām nozarēm

- angļu un krievu valodas zināšanas

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- vēlama pieredze starpinstitūciju darba koordinēšanā.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218, 67028250.


OP 2013/58.AKK10

Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - vecākais eksperts Atļauju daļā

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt pieteikumus un sagatavot atļaujas B un C kategorijas piesārņojošām darbībām

- veikt sākotnējo izvērtējumu paredzētai darbībai, kura var būtiski ietekmēt vidi, izdot tehniskos noteikumus paredzētām darbībām

- sagatavot atzinumus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanas prasību ievērošanu savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentam:

- atbilstība likumam "Par valsts civildienestu"

- otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides zinātnēs

- pieredze darbā ar likumdošanas aktiem

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze izglītībai atbilstošajā specialitātē

- prasme strādāt ar datoru

- komunikācijas spējas un atbildības sajūta

- darba pieredze vides pārvaldē tiks uzskatītas par priekšrocību.

Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt personīgi 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis 63023228.


OP 2013/58.AKK11

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valststiesību departamenta STARPTAUTISKO PUBLISKO TIESĪBU NODAĻAS JURISKONSULTS

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās un starptautiskajās publiskajās tiesībās

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- vēlama darba pieredze jurista amatā vai valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju projektiem

- sagatavot izvērtējumu un tiesību aktu projektus, lai nodrošinātu pievienošanos starptautiskajām konvencijām atbilstoši ministrijas kompetencei.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/58.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka 2012.gada 27.decembrī laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2013/58.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Daugavpils reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2013.gada 19.martā iecelta KRISTĪNA KOLOSOVA.


OP 2013/58.AKR3

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā 19.03.2013. Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā ir iecelta INESE SIDRABA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)