Laidiens: 19.03.2013., Nr. 55
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/55.AKK1
Direktors
Rīgas Tehniskās universitātes Rīgas Biznesa skola
Rīga, Latvija
RTU Rīgas Biznesa skola (RBS) ir izveidota 1991. gadā sadarbībā ar Ņujorkas
štata Bufalo universitāti ASV un Otavas universitāti Kanādā.
RBS šobrīd ir viena no vadošajām biznesa skolām Baltijā un piedāvā vadības
programmas bakalaura un maģistra līmenī angļu valodā. RBS ir pirmā augstākās
izglītības iestāde reģionā, kas piedāvā Ziemeļamerikas vadības stila MBA
programmu. Maģistrantūras līmenī skola piedāvā Executive MBA, Professional MBA
un pilna laika MBA programmu. Bakalaura līmenī - programmu "Vadīšana starptautiskos
uzņēmumos". RBS Angļu valodas centrs nodrošina augstākās kvalitātes angļu
valodas apmācību RBS akadēmisko programmu atbalstam, kā arī individuālo un
korporatīvo klientu profesionālām un sociālām vajadzībām.
RBS ir vairāk nekā tūkstotis MBA programmas absolventu, no kuriem liela daļa
ieņem vadošus amatus gan Latvijā, gan ārvalstīs. RBS ir piedalījusies arī
vairāku nozīmīgu vadības izglītības iestāžu veidošanas projektos Austrumeiropā,
ko finansējusi Amerikas Savienoto Valstu Starptautiskās attīstības aģentūra
(USAID) un Latvijas valdība.
Direktoram jābūt novatoriskam līderim ar stratēģisku redzējumu un RBS vīziju
- piedāvāt augstas kvalitātes starptautiski atzītu biznesa izglītību augošam
studentu skaitam. Tam nepieciešama dziļa izpratne par mūsdienu augstāko
izglītību un vadītāja pieredze. Direktoram jāuzņemas arī inovatīva vadība, lai
turpinātu attīstīt un uzlabot skolas starptautisko pozīciju un reputāciju, kā
arī jāstiprina sadarbība ar RBS atbalstītājiem, uzņēmumiem, sabiedriskajām
organizācijām un valsts iestādēm. Lai sasniegtu šos mērķus, direktoram jābūt
izpratnei par politiskajiem procesiem un izcilām komunikācijas prasmēm.
Direktors ir tieši pakļauts Rīgas Tehniskās universitātes rektoram un tiek
iecelts amatā uz piecu (5) gadu termiņu. Amatam ir vēlams doktora grāds, bet
tas nav obligāts.
Kandidatūras un pieteikumus (ieskaitot pavadvēstuli, dzīves un darba gājuma
aprakstu un trīs personu vārdus un kontaktinformāciju atsauksmēm) jāiesniedz
elektroniski līdz 2013. gada 17.aprīlim, nosūtot Artai Praznicānei, e-pasts:
arta.praznicane@rbs.lv, telefons +371 67089800.
OP 2013/55.AKK2
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Valsts un pašvaldību
informācijas sistēmu departamenta direktoru/-i
Galvenie pienākumi:
Koordinēt un vadīt informācijas sistēmu uzturēšanu (Vienotais valsts un pašvaldību
pakalpojumu portāls - www.latvija.lv, Valsts
informāciju sistēmas savietotājs, Elektronisko iepirkumu sistēma, Pašvaldību
vienotā informācijas sistēma, Aģentūras iekšējās sistēmas u.c.), nodrošināt
atbalstu valsts iestādēm un pašvaldībām e-pārvaldes infrastruktūru un procesu
attīstībā.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām
- vismaz 3 gadu profesionālā darba pieredze atbilstoši departamenta darbības
jomai un pieredze vadošā amatā
- darba pieredze informācijas sistēmu uzturēšanas vadībā
- zināšanas un izpratne par Publisko iepirkumu likumu
- zināšanas un izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības
uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, interesantu un perspektīvu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošas dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 30 dienu
laikā no šī sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts
reģionālās attīstības aģentūras Administratīvā departamenta Personāla un
administratīvā atbalsta nodaļai Rīgā, Elizabetes ielā 19, LV-1010, e-pasts:
darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2013/55.AKK3
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas valsts sekretārs
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un likuma
"Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
(augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vadības
zinātnēs, jurisprudencē, ekonomikā vai inženierzinātnēs tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- vismaz 3 gadu pieredze vadītāja amatā un kolektīva vadīšanā virs 50
darbiniekiem (minētā pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā, valsts vai
pašvaldību kapitālsabiedrībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas par Ministru kabineta darbības principiem un lēmumu pieņemšanas
procesu
- izpratne par Satiksmes ministrijas darbību un attīstību
- zināšanas un pieredze administratīvajās tiesībās un procesā
- zināšanas budžeta un finanšu vadībā
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- analītiskās spējas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- vismaz divu svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas
- nevainojama reputācija
Pretendentiem jāiesniedz savs redzējums par Satiksmes ministrijas darbības
prioritātēm un attīstības vīziju (lapas formāts A4, ne vairāk par 3 lp.),
motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības
nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Gogoļa ielā 3, 378.kabinetā. Tālr. uzziņām
67028218, 67028250.
OP 2013/55.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Sabiedrisko attiecību nodaļas vecākā referenta amatu
(starptautiskās sadarbības jomā)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta
ar zināšanām starptautiskās sadarbības jautājumos
- zināšanas valsts pārvaldes jautājumos un profesionālās iemaņas ar amata
pienākumiem saistītā darbā
- pieredze starptautiskās sadarbības organizēšanā ilgāka par 3 gadiem
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/55.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Sabiedrisko attiecību nodaļas vecākā referenta amatu (ES fondu
komunikācijas jomā)
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālo vai
humanitāro zinātņu specialitātē
- pieredze attiecīgā profesijā vai specialitātē ilgāka par diviem gadiem
- darba pieredze komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomā
- izpratne par Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšanu
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/55.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Finanšu vadības nodaļas
vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības
zinātnēs, jurisprudencē, finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē
vai citā sociālo zinātņu jomā
- vismaz divu gadu pieredze vadošā amatā uzņēmumā vai valsts pārvaldē
- trīs gadu profesionālā pieredze ES fondu uzraudzībā un finanšu vadībā
nozarei atbilstošā jomā
- pieredze ES fondu normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par ministrijas pārziņā esošajām politikas jomām
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu hierarhiju
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu programmēšanu, projektu atlasi,
programmu un projektu īstenošanu, uzraudzību un kontroli
- zināšanas projektu vadībā
- organizatoriskās spējas, analītiskā domāšana, prasme kontaktēties ar
cilvēkiem un vadīt kolektīvu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.
programmām) un biroja tehniku
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/55.AKK7
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) -
Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Lidosta
"Rīga"" inspektors/-re fitosanitārajā jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
-iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
Motivētu pieteikumu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā
arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (atrodami PVD mājas lapā
www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai, e-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67084611.
OP 2013/55.AKK8
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā tehniskā
izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot
karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības
centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. PTAC
kompetencē ir arī bīstamo iekārtu uzraudzība ražošanas, tirdzniecības un pakalpojumu
sniegšanas uzņēmumos.
Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
atkārtoti izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības
daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu preču (tajā skaitā, elektropreču, mašīniekārtu, spiedieniekārtu un spiedieniekārtu kompleksu)
uzraudzības jomā (1 vakance uz nenoteiktu laiku) un bīstamo iekārtu uzraudzības
jomā (1 vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlamas priekšzināšanas bīstamo iekārtu jomā (1 vakancei)
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē
- angļu valodas pārzināšana līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus PTAC
darbības jomā
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- laba datora lietošanas prasme
Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:
- pārbaužu veikšana preču tirgus un bīstamo iekārtu uzraudzības jomā
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces
vai bīstamās iekārtas, izskatīšana
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas.
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157,
LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2013/55.AKK9
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Kuldīgas filiāles vadītājs (1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
- divu gadu darba pieredze vadītāja amatā (vēlams valsts pārvaldes iestādē)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- zināšanas un pieredze valsts nodarbinātības politikas jautājumos
- zināšanas un pieredze personāla vadības jautājumos
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes
- prezentācijas prasmes.
Amata mērķis: plānot, vadīt, organizēt un koordinēt filiāles darbību
atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, īstenot aktīvos nodarbinātības
pasākumus, organizēt un nodrošināt sadarbību ar pašvaldībām un darba devējiem,
kā arī nodrošināt mērķtiecīgu un aktīvu filiāles darbību bezdarbnieku
integrēšanai darba tirgū.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā
departamenta Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38k-1, LV-1010,
605.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu monika.kevisa@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021771 vai 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājas lapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts
noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/55.AKR1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Programmu
ieviešanas nodaļas projektu vadītājas amatā no 2013.gada 18.marta uz nenoteiktu
laiku iecelta SANDIJA BALODE.
OP 2013/55.AKR2
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās
statistikas departamenta Ārējās tirdzniecības statistikas metodoloģijas,
analīzes un izplatīšanas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā (uz noteiktu
laiku) 13.03.2013. iecelta NATĀLIJA OBUHOVA.
OP 2013/55.AKR3
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā
Lauksaimniecības un vides
statistikas departamenta
Vides un enerģētikas statistikas daļas
vecākā referenta ierēdņa amatā (uz noteiktu laiku) 15.03.2013. iecelts ALVIS
EINIKS.