Laidiens: 12.03.2013., Nr. 50
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/50.AKK1
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija saistībā ar gatavošanos Latvijas
prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās norisi izsludina konkursu uz
Informācijas sistēmu uzturētāja (darbinieka) amata vietu Informācijas
tehnoloģiju departamentā uz noteiktu laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
Galvenās prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas
prasībām
- izglītība atbilstošajā jomā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes
- prasme risināt sarežģītas (nestandarta) datoru problēmas, analizēt to
cēloņus un ieteikt atbilstošus uzlabojumus
Vēlamās prasības:
- augstākā izglītība jomā
- Microsoft SharePoint uzturēšanas un administrēšanas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- instalēt un uzturēt datorsistēmas, operētājsistēmas un lietojumu
(programmatūras) paketes ar lielu lietotāju skaitu
- koordinēt balss sakaru sistēmas (telefona centrāles un telefona aparāti)
uzturēšanu, atjaunošanu un paplašināšanu
- veikt jaunu, potenciāli ieviešamu informācijas drošības sistēmu testus
- kopīgi ar Servisa vadītāju ieviest jaunas informācijas sistēmas un
papildināt tīkla segmentu ministrijā, ieviest tos Latvijas Republikas
diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās saskaņā ar informācijas
tehnoloģiju attīstības politiku
- piedalīties projektu izstrādē un ieviešanā, kas saistīti ar sistēmas
attīstību un optimizāciju
- konsultēt ministrijas un diplomātisko un konsulāro pārstāvniecību
darbiniekus par kompetencē ietilpstošajiem IT jautājumiem
- veikt prezentāciju, videokonferenču un apskaņošanas iekārtu uzstādīšanu,
kā arī kontrolēt to darbību un kvalitāti Ārlietu ministrijā notiekošo pasākumu
laikā.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, atbilstošās izglītības
apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu
iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2013/50.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes
iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo
valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts
makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami
enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Nodokļu analīzes departamenta Nodokļu
politikas stratēģijas nodaļas vecākais referents (2 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina sistemātisku nodokļu politikas analīzi un tās ietekmes
izvērtējumu uz budžetu, ekonomiku un iedzīvotājiem, izstrādā īstermiņa un
vidēja termiņa nodokļu ieņēmumu prognozes.
Ja tev ir:
- augstākā
akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar
kvalifikāciju ekonomikā vai finanšu jomā
- labas
angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
-
zināšanas Latvijas nodokļu likumdošanā
- labas
analītiskās spējas
- prasme
strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)
-
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- padziļināti analizēt un novērtēt politikas
priekšlikumu ietekmi uz ekonomiku un nodokļu ieņēmumiem
- piedalīties nodokļu normatīvo aktu grozījumu
projektu fiskālās ietekmes novērtēšanā un ministrijas viedokļa veidošanā.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs
piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu
komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un
apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
2. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas
departamenta ES fondu kontroles nodaļas vecākais eksperts
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas
departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu
un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles
sistēmas funkciju izpildi.
Ja tev ir:
- augstākā
akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, dabas
zinātnēs, inženierzinātnēs vai finanšu jomā
- labas
angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze
ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu uzraudzībā/kontrolē, t.sk.
pārbaudēs projektu īstenošanas vietās un/vai ES fondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu audita jomā
- pieredze
darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- prasme
organizēt un koordinēt darbu patstāvīgi, ievērojot noteiktos termiņus
- labas
datorprasmes (Excel, Word, PowerPoint)
-
atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- veikt pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās
institūcijās
- veikt pārbaudes ES fondu projektu īstenošanas
vietās
- piedalīties atbildīgo iestāžu un sadarbības
iestāžu pārbaudēs ES fondu projektu īstenošanas vietās
- koordinēt un nodrošināt ES fondu
2007.-2013.gada plānošanas perioda ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu
veikšanai nepieciešamās metodoloģijas izstrādi un priekšlikumu izstrādi
metodoloģijas aktualizācijai un fondu ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu
uzlabošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs
piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē
finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem
darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu
komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam
sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un
apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/50.AKK3
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Sociālās statistikas departamenta
Darba samaksas statistikas daļas vecākais referents
Pamatpienākumi:
- pildīt īstermiņa statistikas nodarbinātības rādītāju pārskata vadītāja
pienākumus
- izstrādāt un aktualizēt īstermiņa statistikas un brīvo darbvietu rādītāju
aprēķina metodoloģiju atbilstoši ES prasībām
- veikt īstermiņa statistikas un brīvo darbvietu rādītāju apkopošanu,
aprēķinu un analīzi, sagatavot rādītājus publicēšanai, sagatavot kvalitātes
ziņojumus
- piedalīties projektos, kas saistīti ar īstermiņa statistiku un statistiku
par brīvajām darbvietām, sagatavot projektu ziņojumus
- veikt nodarbinātības un citu rādītāju aprēķinus no administratīvajiem datu
avotiem
- izstrādāt jaunu rādītāju iegūšanas metodoloģiju, izmantojot
administratīvos datu avotus
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
statistikā
- vēlama pieredze darbā ar datubāzēm
- vēlama darba pieredze statistiskās informācijas apkopošanā, apstrādē un
analīzē
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word)
- zināšanas darbam ar MS Access programmu datu apstrādē un pieredze izlases
apsekojumu organizēšanā tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājas lapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt
pa pastu (LV-1301), pa e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.
OP 2013/50.AKK4
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina
konkursu uz vakanto amata vietu Rīgas apvienotajā nodaļā - ārsts eksperts
Izvirzāmās prasības ārsta eksperta amata pretendentiem:
- augstākā medicīniskā izglītība - ārsta diploms
- sertifikāts specialitātē
- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
- labas krievu valodu zināšanas
- vēlamas angļu/vācu vai citas valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
- spēja apkopot un analizēt informāciju, konstatēt faktus un izdarīt loģiskus
un pamatotus secinājumus
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
Ārsta eksperta amata galvenie darba pienākumi:
Veikt invaliditātes ekspertīzi:
- noskaidrot klienta sūdzības un viedokli
- noskaidrot klienta veselības traucējumus (diagnozes), veikto ārstēšanu un
rehabilitāciju, ja nepieciešams, veikt personas fizikālo un/vai psihisko
izmeklēšanu
- noskaidrot klienta funkcionēšanas traucējumus un to pakāpi
- iegūto informāciju atspoguļot ekspertīzes aktā un izdarīt secinājumus par
funkcionēšanas ierobežojumu ilgumu, stabilitāti un pakāpi, klienta darba spējām
un nepieciešamību pēc sociālās palīdzības
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 20
dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" pa pastu
- Labklājības ministrijā Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam -
Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67021621.
OP 2013/50.AKK5
Rēzeknes Augstskola izsludina konkursu uz vispārējā personāla vietu -
Reģionālistikas zinātniskā institūta DIREKTORA amatu
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un
iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Augstskolas mājas lapā www.ru.lv sadaļā
,,Vakances".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/50.AKR1
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Finanšu risku vadības departamenta
vecākā eksperta ierēdņa amatā 2013.gada 6.martā iecelts ROBERTS NEDOVIS.
OP 2013/50.AKR2
Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskās
nodaļas juriskonsultes amatā ar 2013.gada 4.martu iecelta INETA ROMANOVSKA.