Laidiens: 12.03.2013., Nr. 50

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/50.AKK1

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija saistībā ar gatavošanos Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās norisi izsludina konkursu uz Informācijas sistēmu uzturētāja (darbinieka) amata vietu Informācijas tehnoloģiju departamentā uz noteiktu laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

Galvenās prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- izglītība atbilstošajā jomā

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes

- prasme risināt sarežģītas (nestandarta) datoru problēmas, analizēt to cēloņus un ieteikt atbilstošus uzlabojumus

Vēlamās prasības:

- augstākā izglītība jomā

- Microsoft SharePoint uzturēšanas un administrēšanas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- instalēt un uzturēt datorsistēmas, operētājsistēmas un lietojumu (programmatūras) paketes ar lielu lietotāju skaitu

- koordinēt balss sakaru sistēmas (telefona centrāles un telefona aparāti) uzturēšanu, atjaunošanu un paplašināšanu

- veikt jaunu, potenciāli ieviešamu informācijas drošības sistēmu testus

- kopīgi ar Servisa vadītāju ieviest jaunas informācijas sistēmas un papildināt tīkla segmentu ministrijā, ieviest tos Latvijas Republikas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās saskaņā ar informācijas tehnoloģiju attīstības politiku

- piedalīties projektu izstrādē un ieviešanā, kas saistīti ar sistēmas attīstību un optimizāciju

- konsultēt ministrijas un diplomātisko un konsulāro pārstāvniecību darbiniekus par kompetencē ietilpstošajiem IT jautājumiem

- veikt prezentāciju, videokonferenču un apskaņošanas iekārtu uzstādīšanu, kā arī kontrolēt to darbību un kvalitāti Ārlietu ministrijā notiekošo pasākumu laikā.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, atbilstošās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2013/50.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Nodokļu analīzes departamenta Nodokļu politikas stratēģijas nodaļas vecākais referents (2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina sistemātisku nodokļu politikas analīzi un tās ietekmes izvērtējumu uz budžetu, ekonomiku un iedzīvotājiem, izstrādā īstermiņa un vidēja termiņa nodokļu ieņēmumu prognozes.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā vai finanšu jomā

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- zināšanas Latvijas nodokļu likumdošanā

- labas analītiskās spējas

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- padziļināti analizēt un novērtēt politikas priekšlikumu ietekmi uz ekonomiku un nodokļu ieņēmumiem

- piedalīties nodokļu normatīvo aktu grozījumu projektu fiskālās ietekmes novērtēšanā un ministrijas viedokļa veidošanā. 

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

2. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta ES fondu kontroles nodaļas vecākais eksperts

Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, dabas zinātnēs, inženierzinātnēs vai finanšu jomā

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu uzraudzībā/kontrolē, t.sk. pārbaudēs projektu īstenošanas vietās un/vai ES fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu audita jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- prasme organizēt un koordinēt darbu patstāvīgi, ievērojot noteiktos termiņus

- labas datorprasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- veikt pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās

- veikt pārbaudes ES fondu projektu īstenošanas vietās

- piedalīties atbildīgo iestāžu un sadarbības iestāžu pārbaudēs ES fondu projektu īstenošanas vietās

- koordinēt un nodrošināt ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās metodoloģijas izstrādi un priekšlikumu izstrādi metodoloģijas aktualizācijai un fondu ietvaros veicamo kontroļu un pārbaužu uzlabošanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2013/50.AKK3

Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Sociālās statistikas departamenta Darba samaksas statistikas daļas vecākais referents

Pamatpienākumi:

- pildīt īstermiņa statistikas nodarbinātības rādītāju pārskata vadītāja pienākumus

- izstrādāt un aktualizēt īstermiņa statistikas un brīvo darbvietu rādītāju aprēķina metodoloģiju atbilstoši ES prasībām

- veikt īstermiņa statistikas un brīvo darbvietu rādītāju apkopošanu, aprēķinu un analīzi, sagatavot rādītājus publicēšanai, sagatavot kvalitātes ziņojumus

- piedalīties projektos, kas saistīti ar īstermiņa statistiku un statistiku par brīvajām darbvietām, sagatavot projektu ziņojumus

- veikt nodarbinātības un citu rādītāju aprēķinus no administratīvajiem datu avotiem

- izstrādāt jaunu rādītāju iegūšanas metodoloģiju, izmantojot administratīvos datu avotus

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai statistikā

- vēlama pieredze darbā ar datubāzēm

- vēlama darba pieredze statistiskās informācijas apkopošanā, apstrādē un analīzē

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word)

- zināšanas darbam ar MS Access programmu datu apstrādē un pieredze izlases apsekojumu organizēšanā tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājas lapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.


OP 2013/50.AKK4

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto amata vietu Rīgas apvienotajā nodaļā - ārsts eksperts

Izvirzāmās prasības ārsta eksperta amata pretendentiem:

- augstākā medicīniskā izglītība - ārsta diploms

- sertifikāts specialitātē

- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 5 gadi

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī

- labas krievu valodu zināšanas

- vēlamas angļu/vācu vai citas valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes

- spēja apkopot un analizēt informāciju, konstatēt faktus un izdarīt loģiskus un pamatotus secinājumus

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī

Ārsta eksperta amata galvenie darba pienākumi:

Veikt invaliditātes ekspertīzi:

- noskaidrot klienta sūdzības un viedokli

- noskaidrot klienta veselības traucējumus (diagnozes), veikto ārstēšanu un rehabilitāciju, ja nepieciešams, veikt personas fizikālo un/vai psihisko izmeklēšanu

- noskaidrot klienta funkcionēšanas traucējumus un to pakāpi

- iegūto informāciju atspoguļot ekspertīzes aktā un izdarīt secinājumus par funkcionēšanas ierobežojumu ilgumu, stabilitāti un pakāpi, klienta darba spējām un nepieciešamību pēc sociālās palīdzības

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" pa pastu - Labklājības ministrijā Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2013/50.AKK5

Rēzeknes Augstskola izsludina konkursu uz vispārējā personāla vietu - Reģionālistikas zinātniskā institūta DIREKTORA amatu

Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas termiņi atrodami Rēzeknes Augstskolas mājas lapā www.ru.lv sadaļā ,,Vakances".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/50.AKR1

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Finanšu risku vadības departamenta vecākā eksperta ierēdņa amatā 2013.gada 6.martā iecelts ROBERTS NEDOVIS.


OP 2013/50.AKR2

Juridiskās palīdzības administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā ar 2013.gada 4.martu iecelta INETA ROMANOVSKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)