Laidiens: 06.03.2013., Nr. 46

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/46.AKK1

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Rietumpierīgas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta - "Krīvi", Tukuma novads, Tumes pagasts)

Prasības pretendentiem (-ēm):

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- vēlama pieredze profesionālajā jomā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

Motivētu pieteikumu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā ir atrodami PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai - e-pasts: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV - 1050. Tālrunis informācijai 67084611.


OP 2013/46.AKK2

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas uzraudzības departamenta Pārtikas uzraudzības plānošanas, analīzes un uzņēmumu atzīšanas daļas eksperts

Prasības pretendentiem (-ēm):

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- teicamas latviešu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski), vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- pārzināt un prast pielietot saistošos normatīvos aktus

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un pieredze statistisko pārskatu veidošanā

- labas prasmes dokumentu noformēšanā

- labas datorprasmes darbam ar standarta biroja programmatūrām (MS Word, Excel, Power Point), kā arī prasmes darbā ar datubāzēm

- prasme strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- labas saskarsmes prasmes un prasme strādāt komandā

- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 2 gadi)

Darba pienākumi:

- koordinēt uzņēmumu reģistrācijas un atzīšanas un produktu sertifikācijas norisi un dokumentu apriti

- koordinēt un realizēt PVD uzraudzībai pakļauto uzņēmumu reģistru informācijas uzturēšanu

- apkopot un analizēt reģistros iekļauto informāciju

- piedalīties pārskatu sagatavošanā uzņēmumu reģistrācijas un atzīšanas jomā

- sniegt konsultācijas uzņēmumu reģistrācijas un atzīšanas jautājumos struktūrvienību speciālistiem, uzņēmumiem un pārējiem interesentiem

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- atvērtu un demokrātisku darba vidi

Motivētu pieteikumu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (atrodami PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā - e-pasts: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV - 1050. Tālrunis informācijai 67084611.


OP 2013/46.AKK3

Latvijas Republikas Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku - Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta direktora vietnieks

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība personālvadības jomā

- darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz divu gadu darba pieredze pēdējo piecu gadu laikā personāla struktūrvienības vadītāja amatā

- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas par LR normatīvajos aktos noteiktajām prasībām atskaišu sagatavošanā personālvadības jomā

- iemaņas darbā ar personāla uzskaites programmām

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt komandā, labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, atsaucība; orientācija uz klientu

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās

- spēja plānot un organizēt darbu, iniciatīva

- gatavība rīkoties saskaņā ar tiesiskuma un ētikas standartiem

- prasme ātri risināt problēmas un iespējamās konflikta situācijas

- labas iemaņas darbā MS Office programmatūras vidē

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2013/46.AKK4

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku (darba pienākumi saistīti ar zivsaimniecības nozares politikas dokumentu izstrādi un ES zivsaimniecības statistikas likumdošanas prasību piemērošanu Latvijas zivsaimniecības statistikas datu ziņošanā) - Zivsaimniecības departamenta Zvejas pārvaldības un zivju resursu nodaļas vecākais referents

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lauksaimniecībā vai ekonomikā, vai tiesību zinātnē

- vismaz viena gada darba pieredze zivsaimniecības vai lauksaimniecības, vai ekonomikas jomā

- zināšanas par stratēģijas un politikas plānošanu zivsaimniecībā, lauksaimniecībā vai ekonomikā

- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- zināšanas par ES statistikas likumdošanas prasību piemērošanu Latvijas statistikas datu ziņošanā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office Outlook, Internet Explorer

- vēlamas franču vai vācu, vai krievu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kab.; tālrunis uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2013/46.AKK5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienests atsauc "Latvijas Vēstnesī" 2013.gada 30.janvārī laidienā Nr.21 (4827) publicēto konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas vadītājs (viena vakance uz noteiktu laiku).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)