Laidiens: 06.03.2013., Nr. 46
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/46.AKK1
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Rietumpierīgas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības
jomā (darbavieta - "Krīvi", Tukuma novads, Tumes pagasts)
Prasības pretendentiem (-ēm):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
Motivētu pieteikumu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā
arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā ir atrodami PVD
mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas")
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļai - e-pasts: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV - 1050. Tālrunis informācijai 67084611.
OP 2013/46.AKK2
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas
uzraudzības departamenta Pārtikas uzraudzības plānošanas, analīzes un uzņēmumu
atzīšanas daļas eksperts
Prasības pretendentiem (-ēm):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība
- teicamas latviešu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski), vismaz divu
svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas
līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā
- pārzināt un prast pielietot saistošos normatīvos aktus
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
pieredze statistisko pārskatu veidošanā
- labas prasmes dokumentu noformēšanā
- labas datorprasmes darbam ar standarta biroja programmatūrām (MS Word,
Excel, Power Point), kā arī
prasmes darbā ar datubāzēm
- prasme strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- labas saskarsmes prasmes un prasme strādāt komandā
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 2 gadi)
Darba pienākumi:
- koordinēt uzņēmumu reģistrācijas un atzīšanas un produktu sertifikācijas
norisi un dokumentu apriti
- koordinēt un realizēt PVD uzraudzībai pakļauto uzņēmumu
reģistru informācijas uzturēšanu
- apkopot un analizēt reģistros iekļauto informāciju
- piedalīties pārskatu sagatavošanā uzņēmumu reģistrācijas un atzīšanas jomā
- sniegt konsultācijas uzņēmumu reģistrācijas un atzīšanas jautājumos
struktūrvienību speciālistiem, uzņēmumiem un pārējiem interesentiem
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- atvērtu un demokrātisku darba vidi
Motivētu pieteikumu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā
arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (atrodami PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā - e-pasts: personals@pvd.gov.lv, adrese:
Peldu iela 30, Rīga, LV - 1050. Tālrunis informācijai 67084611.
OP 2013/46.AKK3
Latvijas Republikas Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amata vietu uz nenoteiktu laiku - Personāla un dokumentu pārvaldības
departamenta direktora vietnieks
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība personālvadības jomā
- darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu darba pieredze pēdējo piecu gadu laikā personāla
struktūrvienības vadītāja amatā
- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par LR normatīvajos aktos noteiktajām prasībām atskaišu
sagatavošanā personālvadības jomā
- iemaņas darbā ar personāla uzskaites programmām
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt komandā, labas komunikācijas un saskarsmes prasmes,
atsaucība; orientācija uz klientu
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās
- spēja plānot un organizēt darbu, iniciatīva
- gatavība rīkoties saskaņā ar tiesiskuma un ētikas standartiem
- prasme ātri risināt problēmas un iespējamās konflikta situācijas
- labas iemaņas darbā MS Office programmatūras vidē
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz
e-pastu Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67021621.
OP 2013/46.AKK4
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantu ierēdņa amatu
uz ierēdņa prombūtnes laiku (darba pienākumi saistīti ar zivsaimniecības
nozares politikas dokumentu izstrādi un ES zivsaimniecības statistikas
likumdošanas prasību piemērošanu Latvijas zivsaimniecības statistikas datu
ziņošanā) - Zivsaimniecības departamenta Zvejas pārvaldības un zivju resursu
nodaļas vecākais referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lauksaimniecībā
vai ekonomikā, vai tiesību zinātnē
- vismaz viena gada darba pieredze zivsaimniecības vai lauksaimniecības, vai
ekonomikas jomā
- zināšanas par stratēģijas un politikas plānošanu zivsaimniecībā,
lauksaimniecībā vai ekonomikā
- zināšanas stratēģijas un politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektu izstrādē
- zināšanas par ES statistikas likumdošanas prasību piemērošanu Latvijas
statistikas datu ziņošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
MS Office Outlook, Internet Explorer
- vēlamas franču vai vācu, vai krievu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kab.; tālrunis
uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2013/46.AKK5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienests atsauc "Latvijas
Vēstnesī" 2013.gada 30.janvārī laidienā Nr.21 (4827) publicēto konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās
pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas vadītājs (viena vakance uz noteiktu
laiku).
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/46.AKR1
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Akcīzes
pārvaldes Akcīzes nodokļa administrēšanas daļas Akcīzes nodokļa maksājumu
kontroles nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no
25.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta LANA KLIMONE.
OP 2013/46.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenās
juristes amatā uz noteiktu laiku no 01.03.2013. konkursa kārtībā ir iecelta
ZANDA GŪTMANE.