Laidiens: 21.02.2013., Nr. 37
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/37.AKK1
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (viena vakance Liepājā) - Kurzemes reģionālās nodaļas vecākais inspektors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā,
laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā)
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas un aizsardzības jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38,
tālr. 67027219, fakss 67550934, vai pa e-pastu: personals@vaad.gov.lv.
OP 2013/37.AKK2
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Tiesu sistēmas politikas departamenta juriskonsults (amats vakants uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas un izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības
pamatprincipiem
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
-pieredze darbā tiesu sistēmā, valsts pārvaldes iestādē darbā, kas saistīts
ar juridisku jautājumu risināšanu, vai pieredze citā juridiskā specialitātē
- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē
- vismaz vienas svešvalodas - krievu, angļu, franču vai vācu valodas -
zināšanas
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā
darbā
- iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo
ziņojumu, nacionālo pozīciju, instrukciju, kā arī nostāju projektus atbilstoši
departamenta kompetencei
- sagatavot priekšlikumus atzinumiem par ministrijas, tās padotības iestāžu
un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem
atbilstoši departamenta kompetencei
- izstrādāt priekšlikumus departamenta kompetencē esošo politikas jomu
problēmjautājumu risināšanai un to tālākai attīstībai
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2013/37.AKK3
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinībās
- vismaz divu gadu pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē un tiesību aktu
projektu izstrādē
- vismaz trīs gadu darba pieredze uzņēmuma,
saimniecisko un citu līgumu gatavošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par politikas kultūras nozari reglamentējošiem tiesību aktiem un
politikas plānošanas dokumentiem
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi
- spēja argumentēti pamatot savu viedokli
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā
11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka
pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).
OP 2013/37.AKK4
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā
departamenta Juridiskās daļas jurista amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas un kasācijas
sūdzības, blakus sūdzības, kā arī paskaidrojumus tiesām un citus procesuālu
dokumentu projektus
- pārstāvēt Dienestu tiesvedības procesos atbilstoši pilnvarojumam
- sagatavot atzinumu projektus par teritoriālo struktūrvienību
sagatavotajiem uzziņu projektiem
- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sagatavot atbildes
vēstuļu vai administratīvo aktu projektus
- pārbaudīt sagatavoto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām
- pārstāvēt Dienestu tā debitoru maksātnespējas procesā atbilstoši
pilnvarojumam
- pārstāvēt Dienestu juridiskos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un
citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Dienesta amatpersonām un
darbiniekiem par Dienesta kompetencē esošiem jautājumiem
- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu sadarbībā ar citām
Dienesta struktūrvienībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāka kā viena gada pieredze jurista amatā
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
sagatavošanā
- spēja sastādīt procesuālus dokumentus tiesai
- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un
citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai
skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus)
un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- prasme uztvert un analizēt plašu un daudzveidīgu informāciju
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu
- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un
PowerPoint vidē
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt
Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2013/37.AKK5
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz biroja administratora amatu
Prasības:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- vismaz trīs gadu darba pieredze biroja darba
organizācijā
-zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar lietvedības sistēmas organizēšanu
un dokumentu kārtošanu
- pieredze darbā ar lietvedības programmām
- praktiska darba pieredze lietvedības dokumentu un iekšējo normatīvo aktu
projektu izstrādē
- zināšanas un praktiskā darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā,
personālvadības jautājumos vai sabiedriskajās attiecībās tiks uzskatīta par
priekšrocību
- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti
- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti
- teicamas valsts valodas zināšanas
- teicamas komunikācijas prasmes, efektīva ikdienas darba organizēšana,
laika plānošana
- teicamas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku un pieredze darbā ar
lietvedības programmām
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai
iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja
ir)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta pa
e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2013.gada 7.martam plkst.
17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības
"Privatizācijas aģentūra" mājas lapā www.pa.gov.lv. Uzziņas
par tālruni 67021438.
OP 2013/37.AKK6
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata
vietām - Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektors uz nenoteiktu
laiku (darba vieta Liepājā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 25484737 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/37.AKK7
SIA "Latvijas Augu aizsardzības pētniecības centrs" izsludina
konkursu uz zinātnisko darbinieku vietām
- asistents/-e (augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar
pieredzi fitopatoloģijas pētījumos - 1 slodze, 2 štata vietas
- asistents/-e (augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar
pieredzi entomoloģijas pētījumos (lauksaimniecībā) - 1 slodze, 1 štata vieta
- pētnieks/-ce (maģistra grāds
lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar pieredzi herbaloģijas
pētījumos - 1 slodze, 1 štata vieta.
Pieteikties mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas, iesniedzot CV un
motivācijas vēstuli: pa pastu (pasta zīmogs), adrese: Struktoru
iela 14a, Rīga, LV-1039, vai pa e-pastu laapc@laapc.lv,
vai personīgi Rīgā, Struktoru ielā 14a. Sīkāka
informācija pa tālr. 67551501 vai 26551272.
OP 2013/37.AKK8
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocības tiks dotas
pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām
pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas
zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas
par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office,
Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas
lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā
no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Latgales nodaļai, adrese:
Fridriķa iela 9, Rīga, LV-1019 (ar norādi
"Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu Diana.Djackova@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67038901, fakss
67038943.
OP 2013/37.AKK9
Latvijas Republikas Uzņēmumu
reģistrs izsludina konkursu datu
bāzu administratora amatam Informācijas sistēmu attīstības un atbalsta nodaļā
Galvenie
pienākumi:
- analizēt
iestādes un ārējo klientu biznesa procesus ar mērķi attīstīt tos, izmantojot
jaunus informācijas tehnoloģiju risinājumus
- veidot
datu atlases un nepārtrauktas pieejamības infrastruktūru
- reproducēt
informācijas sistēmu lietotāju konstatētās kļūdas un analizēt to cēloņus
- piedalīties
sistēmanalīzes procesā un sniegt priekšlikumus veiktspējas uzlabošanai un
formulēt uzdevumus informācijas sistēmu izstrādātājiem un tehnoloģisko resursu
turētājiem
Prasības
pretendentiem/-ēm:
- augstākā,
vai nepabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- analītiskā
domāšana un orientācija uz attīstību
- pieredze
darbā ar PostgreSQL vai citām datu bāzu vadības
sistēmām
- pieredze
darbā ar kādu no šādiem produktiem - Visual FoxPro, Citrix, Solr, SharePoint, MicroStrategy, YII framework
- tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- interesantu
un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus
darba apstākļus
- atalgojumu
un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās
izaugsmes iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm jāpiesakās
10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz
vai jānosūta pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793
vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/37.AKR1
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenās
juristes amatā uz nenoteiktu laiku no 08.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta
SIGNE BELOVA.
OP 2013/37.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Akcīzes
pārvaldes Informācijas koordinācijas daļas Uzskaites un informācijas
koordinācijas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no
11.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta VALDA APELE.
OP 2013/37.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Pirmās nodokļu strīdu izskatīšanas
daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 11.02.2013.
konkursa kārtībā ir iecelta SANDRA ČERŅAVSKA.
OP 2013/37.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu
pārvaldes Juridiskās daļas galvenās speciālistes amatā uz noteiktu laiku no
11.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta ALDA SĪPOLA.
OP 2013/37.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta
Muitas kriminālpārvaldes Izlūkošanas daļas Otrās izlūkošanas nodaļas vecākā
muitas eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no 11.02.2013. konkursa kārtībā ir
iecelts DENISS VORONKOVS.
OP 2013/37.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenās
juristes amatā uz nenoteiktu laiku no 11.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta
ILONA TUKMANE-OSIPOVA.
OP 2013/37.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta
Akcīzes pārvaldes Licenču un nodrošinājumu daļas Klientu apkalpošanas nodaļas
galvenā nodokļu inspektora amatā uz noteiktu laiku no 11.02.2013. konkursa kārtībā
ir iecelts JĀNIS RUSKULOVS.
OP 2013/37.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Kurzemes
nodaļas galvenā jurista amatā uz noteiktu laiku no 18.02.2013. konkursa kārtībā
ir iecelts JURIS PETROVS.
OP 2013/37.AKR9
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas
pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas Muitošanas organizācijas nodaļas
vecākās muitas ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 18.02.2013. konkursa
kārtībā ir iecelta GUNTA PĒDA.
OP 2013/37.AKR10
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Dabas aizsardzības departamenta Aizsargājamo teritoriju nodaļas vecākās
referentes ierēdnes amatā no 2013.gada 19.februāra iecelta DACE BRIŠKA.