Laidiens: 21.02.2013., Nr. 37

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/37.AKK1

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena vakance Liepājā) - Kurzemes reģionālās nodaļas vecākais inspektors

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā, laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā)

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu karantīnas un aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934, vai pa e-pastu: personals@vaad.gov.lv.


OP 2013/37.AKK2

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Tiesu sistēmas politikas departamenta juriskonsults (amats vakants uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas un izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības pamatprincipiem

- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un virzības procesu

-pieredze darbā tiesu sistēmā, valsts pārvaldes iestādē darbā, kas saistīts ar juridisku jautājumu risināšanu, vai pieredze citā juridiskā specialitātē

- vēlama darba pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- vismaz vienas svešvalodas - krievu, angļu, franču vai vācu valodas - zināšanas

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- augsta atbildības sajūta, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju, instrukciju, kā arī nostāju projektus atbilstoši departamenta kompetencei

- sagatavot priekšlikumus atzinumiem par ministrijas, tās padotības iestāžu un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem atbilstoši departamenta kompetencei

- izstrādāt priekšlikumus departamenta kompetencē esošo politikas jomu problēmjautājumu risināšanai un to tālākai attīstībai

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.


OP 2013/37.AKK3

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinībās

- vismaz divu gadu pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē un tiesību aktu projektu izstrādē

- vismaz trīs gadu darba pieredze uzņēmuma, saimniecisko un citu līgumu gatavošanā

- labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par politikas kultūras nozari reglamentējošiem tiesību aktiem un politikas plānošanas dokumentiem

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi

- spēja argumentēti pamatot savu viedokli

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).


OP 2013/37.AKK4

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurista amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas un kasācijas sūdzības, blakus sūdzības, kā arī paskaidrojumus tiesām un citus procesuālu dokumentu projektus

- pārstāvēt Dienestu tiesvedības procesos atbilstoši pilnvarojumam

- sagatavot atzinumu projektus par teritoriālo struktūrvienību sagatavotajiem uzziņu projektiem

- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sagatavot atbildes vēstuļu vai administratīvo aktu projektus

- pārbaudīt sagatavoto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām

- pārstāvēt Dienestu tā debitoru maksātnespējas procesā atbilstoši pilnvarojumam

- pārstāvēt Dienestu juridiskos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Dienesta amatpersonām un darbiniekiem par Dienesta kompetencē esošiem jautājumiem

- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu sadarbībā ar citām Dienesta struktūrvienībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāka kā viena gada pieredze jurista amatā

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā

- spēja sastādīt procesuālus dokumentus tiesai

- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- prasme uztvert un analizēt plašu un daudzveidīgu informāciju

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu

- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atbilstošu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Personāla daļai, Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2013/37.AKK5

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz biroja administratora amatu

Prasības:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- vismaz trīs gadu darba pieredze biroja darba organizācijā

-zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar lietvedības sistēmas organizēšanu un dokumentu kārtošanu

- pieredze darbā ar lietvedības programmām

- praktiska darba pieredze lietvedības dokumentu un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- zināšanas un praktiskā darba pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, personālvadības jautājumos vai sabiedriskajās attiecībās tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti

- teicamas valsts valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas prasmes, efektīva ikdienas darba organizēšana, laika plānošana

- teicamas iemaņas darbā ar datoru, biroja tehniku un pieredze darbā ar lietvedības programmām

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta pa e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2013.gada 7.martam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā www.pa.gov.lv. Uzziņas par tālruni 67021438.


OP 2013/37.AKK6

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - Kurzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektors uz nenoteiktu laiku (darba vieta Liepājā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484737 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/37.AKK7

SIA "Latvijas Augu aizsardzības pētniecības centrs" izsludina konkursu uz zinātnisko darbinieku vietām

- asistents/-e (augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar pieredzi fitopatoloģijas pētījumos - 1 slodze, 2 štata vietas

- asistents/-e (augstākā izglītība lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar pieredzi entomoloģijas pētījumos (lauksaimniecībā) - 1 slodze, 1 štata vieta

- pētnieks/-ce (maģistra grāds lauksaimniecībā vai bioloģijā) ar pieredzi herbaloģijas pētījumos - 1 slodze, 1 štata vieta.

Pieteikties mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas, iesniedzot CV un motivācijas vēstuli: pa pastu (pasta zīmogs), adrese: Struktoru iela 14a, Rīga, LV-1039, vai pa e-pastu laapc@laapc.lv, vai personīgi Rīgā, Struktoru ielā 14a. Sīkāka informācija pa tālr. 67551501 vai 26551272.


OP 2013/37.AKK8

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocības tiks dotas pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Latgales nodaļai, adrese: Fridriķa iela 9, Rīga, LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu Diana.Djackova@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67038901, fakss 67038943.


OP 2013/37.AKK9

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu datu bāzu administratora amatam Informācijas sistēmu attīstības un atbalsta nodaļā

Galvenie pienākumi:

- analizēt iestādes un ārējo klientu biznesa procesus ar mērķi attīstīt tos, izmantojot jaunus informācijas tehnoloģiju risinājumus

- veidot datu atlases un nepārtrauktas pieejamības infrastruktūru

- reproducēt informācijas sistēmu lietotāju konstatētās kļūdas un analizēt to cēloņus

- piedalīties sistēmanalīzes procesā un sniegt priekšlikumus veiktspējas uzlabošanai un formulēt uzdevumus informācijas sistēmu izstrādātājiem un tehnoloģisko resursu turētājiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā, vai nepabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- analītiskā domāšana un orientācija uz attīstību

- pieredze darbā ar PostgreSQL vai citām datu bāzu vadības sistēmām

- pieredze darbā ar kādu no šādiem produktiem - Visual FoxPro, Citrix, Solr, SharePoint, MicroStrategy, YII framework - tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz vai jānosūta pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/37.AKR1

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenās juristes amatā uz nenoteiktu laiku no 08.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta SIGNE BELOVA.


OP 2013/37.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Akcīzes pārvaldes Informācijas koordinācijas daļas Uzskaites un informācijas koordinācijas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 11.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta VALDA APELE.


OP 2013/37.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Pirmās nodokļu strīdu izskatīšanas daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 11.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta SANDRA ČERŅAVSKA.


OP 2013/37.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas galvenās speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 11.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta ALDA SĪPOLA.


OP 2013/37.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas kriminālpārvaldes Izlūkošanas daļas Otrās izlūkošanas nodaļas vecākā muitas eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no 11.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelts DENISS VORONKOVS.


OP 2013/37.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenās juristes amatā uz nenoteiktu laiku no 11.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta ILONA TUKMANE-OSIPOVA.


OP 2013/37.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Akcīzes pārvaldes Licenču un nodrošinājumu daļas Klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatā uz noteiktu laiku no 11.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelts JĀNIS RUSKULOVS.


OP 2013/37.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Kurzemes nodaļas galvenā jurista amatā uz noteiktu laiku no 18.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelts JURIS PETROVS.


OP 2013/37.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas Muitošanas organizācijas nodaļas vecākās muitas ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku no 18.02.2013. konkursa kārtībā ir iecelta GUNTA PĒDA.


OP 2013/37.AKR10

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Dabas aizsardzības departamenta Aizsargājamo teritoriju nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā no 2013.gada 19.februāra iecelta DACE BRIŠKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)