Laidiens: 12.02.2013., Nr. 30
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/30.AKK1
Vadības un sociālā darba augstskola "Attīstība" SIA izsludina
konkursu uz šādām akadēmiskā amata vietām:
Asociētais profesors - Psiholoģijas nozare, Sociālās psiholoģijas
apakšnozare - 1 amata vieta
Docents - Pedagoģijas nozare, Skolas pedagoģijas apakšnozare - 1
amata vieta
Docents - Pedagoģijas nozare, Sociālās pedagoģijas apakšnozare - 1
amata vieta
Lektors - Socioloģijas nozare, Sociālās politikas un sociālā darba
organizācijas apakšnozare - 2 amata vietas
Lektors - Bioloģijas nozare, Ekoloģijas apakšnozare - 1 amata vieta.
Pretendentiem pieteikums, izglītības dokumentu kopijas, CV (dzīves gājums),
publikāciju saraksts, rekomendācijas jāiesniedz augstskolas Personāla daļā
Eiženijas ielā 1, Rīgā, katru darba dienu plkst. 9.00-17.30, no 2013.gada
12.februāra līdz 2013.gada 25.februārim ieskaitot. Tālrunis uzziņām 26514084,
26321858.
OP 2013/30.AKK2
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz
vecākā referenta (darbinieka) amata vietu Finanšu politikas departamenta
Finanšu analīzes un metodoloģijas nodaļā uz noteiktu laiku līdz 2015.gada
31.jūlijam
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- Ministrijas budžeta programmu/apakšprogrammu noteiktu izdevumu pozīciju
plānošana un analīze, izpildes kontrole, tai skaitā finanšu pārskatu un
atskaišu sagatavošana un pārbaude.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams
atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv,
desmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2013/30.AKK3
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Piespiedu un sabiedriskā darba nodaļas vecākais (-ā) referents (-e) uz
nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājas lapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances")
jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī" Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā. Adrese: Dzirnavu iela 91/3,
Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021150 vai 67021181 vai arī Valsts
probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.
OP 2013/30.AKK4
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas
strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesā izskatāmo lietu daļas galvenā/-s
jurista/-es ierēdņa amatu (4 vakances uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- pārstāvēt VID intereses tiesā
- sagatavot tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos
dokumentus, kā arī nodrošināt to iesniegšanu tiesās normatīvajos aktos, tiesas
vai Daļas vadītāja noteiktajos termiņos
- nodrošināt sagatavoto dokumentu projektu virzību saskaņošanas procesā
- sagatavot atzinumus par iekšējo normatīvo un ārējo tiesību aktu projektiem
un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām Daļas kompetencē esošajos
jautājumos
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura vai maģistra grāds) tiesību zinātnē
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei pieņemt
lēmumus, racionāla darba organizācija
- prasme operatīvi pieņemt lēmumus un veikt uzdotos uzdevumus paaugstinātas
intensitātes un ierobežota laika apstākļos
- praktiskā juridiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanas
jomā
- prasmes darbā ar datoru
Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga.
Mēs gaidām jūsu
- pieteikuma vēstuli
- profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Pieteikums
uz VID JPSIP TILD galvenā jurista amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67016915.
OP 2013/30.AKK5
Tieslietu ministrija izsludina konkursu uz vakanto amata vietu
(darbinieka amats) - Normatīvo aktu kvalitātes nodrošināšanas nodaļas
juriskonsults
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pirmā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē
- labas zināšanas normatīvo aktu un citu tiesību aktu projektu izstrādes un
virzības jautājumos (normatīvo aktu izstrādes juridiskās tehnikas, Ministru
kabinetā izskatāmo dokumentu tehniskās sagatavošanas un virzības pārzināšana)
- augsta atbildības sajūta
- labas komunikācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru
- teicamas latviešu valodas gramatikas zināšanas
- spēja skaidri un argumentēti izteikt savu viedokli (rakstiski un mutiski)
Veicamie pienākumi:
- pārbaudīt ministrijas sagatavoto tiesību aktu, attīstības plānošanas
dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu atbilstību juridiskās tehnikas,
Ministru kabinetā izskatāmo dokumentu tehniskās sagatavošanas un virzības
prasībām
- sniegt metodoloģisku palīdzību ārējo normatīvo aktu projektu izstrādē
ministrijas struktūrvienībām un citām valsts institūcijām
- organizēt un protokolēt ministrijas vadības komitejas sēdes un valsts
sekretāra sanāksmes par likumprojektiem Saeimas komisijās.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības
nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv, 14 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2013/30.AKK6
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Administratīvā departamenta Iepirkumu un līgumu nodaļas juriskonsults
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā viens gads
- labas zināšanas par publiskā iepirkuma organizēšanu
- vēlama ne mazāk kā trīs gadu ilga darba pieredze publiskā iepirkuma
organizēšanā (tajā skaitā ES līdzfinansētajos projektu iepirkumos)
- labas iemaņas darbā ar datoru
- labas komunikācijas prasmes
- iemaņas analītiskā darbā, precizitāte
Veicamie pienākumi:
- veikt nepieciešamo dokumentu projektu sagatavošanu saskaņā ar publisko
iepirkumu
- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbībā
- sastādīt, nodrošināt saskaņošanu ar nepieciešamajām struktūrvienībām un
sagatavot tālākai virzībai publisko iepirkumu līgumu projektus
- piedalīties ministrijā noslēgto publisko iepirkumu līgumu vai saistību
izpildē.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības
nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2013/30.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu
departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta
ierēdņa amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai inženierzinātnē)
- pieredze darbā, kas saistīts ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu vadību un projektu administrēšanu
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un padziļināta
izpratne un zināšanas par būvniecības procesa norisi
- darba pieredze iepirkuma komisijas darbības nodrošināšanā un iepirkumu
līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- angļu valodas prasmes
- augsta atbildība, analītiskās prasmes, labas argumentācijas spējas,
precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar:
- Eiropas Savienības fondu veselības aprūpes sistēmas attīstības projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli
- nodaļas darbinieku izskatīto maksājuma pieprasījumu un progresa pārskatu
virsuzraudzību
- pārbaužu veikšanu Eiropas Savienības fondu veselības aprūpes sistēmas
attīstības projektu īstenošanas vietās (t.sk. būvniecības procesa pārbaudes)
- Eiropas Savienības fondu veselības aprūpes sistēmas attīstības projektu
finansējuma saņēmēju iepirkumu plānu un iepirkumu pārbaužu nodrošināšanu
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV -
1919, uz e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu
67357841.
OP 2013/30.AKK8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Publiskās pārvaldes un speciālo programmu projektu departamenta Eiropas
Savienības fondu publiskās pārvaldes projektu nodaļas vecākā referenta ierēdņa
amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktiem par
struktūrfondu vadību
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu
ietvaros realizējamo projektu administrēšanā
- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā
- vēlamas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- angļu valodas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV -
1919, uz e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu
67357841.
OP 2013/30.AKK9
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Ārvalstu investīciju piesaistes, tūrisma un
eksporta veicināšanas nodaļas vadītāja amatu
Darbs saistīts ar investīciju vides pilnveidošanas un uzņēmēju konkurētspējas
veicināšanas pasākumu izstrādi, ieviešanas koordinēšanu, efektivitātes
novērtēšanu.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (uzņēmējdarbībā, ekonomikā,
finansēs)
- zināšanas par uzņēmumu konkurētspēju ietekmējošiem faktoriem
- zināšanas un pieredze finanšu analīzē un plānošanā
- analītiska domāšana un izpratne par Eiropas Savienības darbības principiem
un lēmumu pieņemšanas kārtību
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- pieredze ES strukturālo fondu programmu izstrādē un ieviešanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu
līdzfinansētiem instrumentiem, uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai
Pieteikuma dokumenti (motivācijas vēstule, apraksts (līdz 3 lpp.) par
ārvalstu investīciju piesaistes, eksporta veicināšanas, uzņēmumu konkurētspējas
efektivitāti veicinošiem faktoriem un nepieciešamiem valsts atbalsta politikas
uzlabojumiem šajās jomās, CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma
publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss
67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013151.
OP 2013/30.AKK10
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas nodaļas vadītāja
amatu
Darbs saistīts ar uzņēmējdarbības vides pilnveidošanas pasākumu izstrādi, ieviešanas
koordinēšanu, efektivitātes novērtēšanu.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (uzņēmējdarbībā, ekonomikā,
juridiskā)
- zināšanas par normatīvo aktu izstrādi un piemērošanu
- zināšanas par uzņēmumu konkurētspēju ietekmējošiem faktoriem
- zināšanas un pieredze finanšu analīzē un plānošanā
- analītiska domāšana un izpratne par Eiropas Savienības darbības principiem
un lēmumu pieņemšanas kārtību
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar uzņēmējdarbības vides uzlabošanas,
administratīvo šķēršļu mazināšanas pasākumu izstrādi un ieviešanu
Pieteikuma dokumenti (motivācijas vēstule, apraksts (līdz 3 lp.) par
uzņēmējdarbības vides pilnveidošanas, uzņēmumu konkurētspējas efektivitāti
veicinošiem faktoriem un nepieciešamiem valsts atbalsta politikas uzlabojumiem
šajās jomās, CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
e-pasts: pasts@em.gov.lv fakss 67280882. Uzziņas pa
tālr. 67013183, 67013151.
OP 2013/30.AKK11
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Lauksaimniecības statistikas
departamenta Vides un enerģētikas statistikas daļas vecākais referents (uz
noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- metodoloģiski vadīt un koordinēt īstermiņa enerģētikas statistikas
uzdevumu izpildi
- piedalīties valsts energobilances sagatavošanā
- sadarboties ar starptautiskajām organizācijām par enerģētikas statistikas
jautājumiem
- piedalīties projektos, kas saistīti ar energoresursu apriti un vides
problēmām
- sagatavot statistikas datus CSP publikācijām, kā arī datubāzēm
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnēs
(ar specializāciju enerģētikā)
- zināšanas un izpratne par ES direktīvām un Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem enerģētikas jomā
- pieredze darbā, saistītā ar enerģētikas jomu
- pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- pieredze darbā ar liela apjoma datubāzēm
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word, PowerPoint )
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes.
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājas lapas www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa
tālruni 67366851 vai 67366853.
OP 2013/30.AKK12
Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Studiju
kreditēšanas daļas vecākā referenta amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama pieredze parādu piedziņas lietās
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas)
- civilprocesu un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- pieredze darbā ar klientiem, analītiskā domāšana
- precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
- komunikabilitāte, prasme publiski runāt un uzstāties
Galvenie amata pienākumi
- sagatavot tiesām pieteikumus par kredītam pielīdzinātās stipendijas
zinātniskā grāda ieguvei un studiju kredīta piedziņu
- pārstāvēt iestādes intereses tiesās
- pārzināt un kontrolēt lietu virzību līdz pilnīgai tiesas nolēmumu izpildei
- sagatavot prasījumus pret parādniekiem iesniegšanai maksātnespējas procesa
administratoriem
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju iegūt pieredzi kredītu piedziņu lietās
- pieredzi darbā valsts pārvaldes iestādē
- mēneša amatalgu Ls 400,00 apmērā (bruto, pirmā kvalifikācijas pakāpe)
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību
apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai Merķeļa ielā
11-531, Rīgā, LV-1050, tālr. 67702490.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/30.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa
kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu
tehniskās palīdzības un veselības aprūpes projektu departamenta Veselības
aprūpes attīstības projektu nodaļas vecākā referenta amatā ar 2013.gada
8.februāri iecelts ARTURS MOISEJS.
OP 2013/30.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka 2012.gada
27.decembrī "Latvijas Vēstnesī" izsludinātais konkurss uz vakanto Finanšu
vadības un grāmatvedības departamenta Sertificēšanas, finanšu administrēšanas
un plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu (uz ierēdņa
prombūtnes laiku) noslēdzies bez rezultāta.