Laidiens: 08.02.2013., Nr. 28

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/28.AKK1

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto grāmatveža amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- kārtot grāmatvedību atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- veikt finanšu plānošanu un operatīvo pārskatu sagatavošanu

- veikt sistemātisku valsts budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi un atbilstoši pieprasījumam sagatavot finanšu analīzes materiālus par budžeta līdzekļu izlietojumu

- izskatīt projektu īstenotāju projekta noslēguma pārskatu un finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstoši projektā paredzētajiem mērķiem, projekta finansēšanas līguma un tā pielikumu noteikumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (grāmatvedībā, ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām) vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā

- zināšanas grāmatvedībā un finanšu analīzes metodēs

- vēlama darba pieredze budžeta plānošanas un finanšu analīzes jautājumos valsts pārvaldē

- vēlama pieredze darbā ar projektiem

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel, Outlook Express)

- angļu valodas zināšanas vidējā līmenī

- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski pareizākos risinājuma variantus

-teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- interesantu un atbildīgu darbu

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

- darbu draudzīgā kolektīvā

Pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Mūkusalas ielā 41, 2.stāvā (ar norādi "Konkursam"). Informācija pa tālr. 67358072 vai 67358071.


OP 2013/28.AKK2

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības integrācijas departamenta direktora amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze vadošā amatā

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai publiskā sektora iestādēs un organizācijās

- pieredze tiesību aktu, tai skaitā starptautisko, izstrādē un interpretēšanā

- teicamas angļu valodas, vēlamas citu svešvalodu zināšanas

- izpratne par politikas plānošanas procesu

- padziļinātas zināšanas un izpratne par pilsoniskās sabiedrības un sabiedrības integrācijas jautājumiem

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja argumentēt un pamatot savu viedokli

- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"), šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).


OP 2013/28.AKK3

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā-/s nodokļu inspektora-/es (4 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- izskaidrot NM parāda rašanās, nokavējuma naudas aprēķināšanas un citus jautājumus, kas saistīti ar parāda piedziņu un izcelsmi

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā

- veikt nokavējuma naudas aprēķināšanas un piedziņas darbību apturēšanu normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos, kā arī administratīvo aktu darbības apturēšanu

- uzsākt lietvedību Administratīvo pārkāpumu lietās par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu

- sastādīt protokolus un sagatavot lēmuma projektus par personu saukšanu pie administratīvās atbildības, ja konstatē administratīvā pārkāpuma sastāvu par lietās par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības gatve 214, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP PPD galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālr. uzziņām 67016816, fakss 67028704.


OP 2013/28.AKK4

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas Pretenziju nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt garantējošās asociācijas pieprasījumus par Transports Internationaux Routiers (turpmāk - TIR) atļaujas piešķiršanu

- izvērtēt komersantu atbilstību normatīvajos aktos noteiktajiem kritērijiem saistībā ar TIR atļaujas piešķiršanu

- sagatavot atzinumus par TIR atļaujas piešķiršanu

- aktualizēt Centrālajā muitas informācijas sistēmā (turpmāk - CMIS) no garantējošās asociācijas un ārvalstu muitas administrācijām saņemto informāciju par izmaiņām TIR karnetes turētāja statusā, rekvizītos un sniegt to TIR sekretariātam

- kontrolēt ar lēmumu noteiktā muitas maksājumu parāda samaksu

- nosūtīt piedziņai atbilstošajai VID struktūrvienībai lietas materiālu kopijas par lēmumā noteiktajā termiņā nenomaksāto muitas maksājumu parādu

- sagatavot lēmumu projektus par lēmumu "Par muitas parādu un citu muitas iestāžu administrēto nodokļu parādu" atcelšanu

- izskatīt muitas amatpersonu elektroniskos pieprasījumus un komersantu iesniegumus par tranzīta muitas deklarācijas anulēšanu pēc preču izlaišanas

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads

- vēlama juridiskā darba pieredze tiesību normu (administratīvā procesa) piemērošanā

- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP TEKD PN vecākā muitas eksperta amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālr. uzziņām 67016816, fakss 67028704.


OP 2013/28.AKK5

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības Metodikas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot vēstules un informatīvos materiālus kases aparātu, kases sistēmu, specializēto ierīču un iekārtu apkalpojošajiem dienestiem par to apkalpojamo modeļu reģistrāciju un pārraudzību

- izstrādāt un līdzdarboties metodisko materiālu izstrādāšanā par nodokļu un nodevu normatīvo aktu, padziļinātās sadarbības programmas koordinācijas un Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likuma piemērošanu atbilstoši Daļas kompetencei, kā arī tos izplatīt

- sagatavot un līdzdarboties uzziņu sagatavošanā nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā

- sagatavot lēmumu projektus par uzziņu vai uzziņas atteikumu

- izstrādāt un līdzdarboties informatīvo materiālu (brošūras, bukleti, e-biļeteni u.tml.) izstrādē

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem papildinājumiem un grozījumiem atbilstoši Daļas kompetencei

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze nodokļus un nodevas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu, Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likuma un ar to saistīto normatīvo aktu, kā arī grāmatvedību un gada pārskatu sagatavošanu reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanā

- pārzināt nodokļu, nodevu, nodokļu grāmatvedību, nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektronisko ierīču lietošanas kārtības, darījumu apliecinošo dokumentu lietošanas un piemērošanas, skaidras naudas lietošanas ierobežošanas un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanu reglamentējošos normatīvos aktus un ar tiem saistītos normatīvos aktus

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- vēlamas angļu un krievu valodu zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NNGMD galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2013/28.AKK6

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku Meža departamenta Zemes pārvaldības un meliorācijas nodaļā - vecākais referents (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu un dokumentu izstrādi meža un lauksaimniecībā izmantojamās zemes pārvaldības un atmežošanas jomā)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē vai mežsaimniecībā

- zināšanas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze pēc augstākās izglītības iegūšanas vai pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par meža nozari reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office, Outlook, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: Inga.Probaka@zm.gov.lv, vai pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2013/28.AKK7

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku Meža departamenta Zemes pārvaldības un meliorācijas nodaļā - vecākais referents (darba pienākumi saistīti ar politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu izstrādi meliorācijas un zemes ilgtspējīgas pārvaldības jomā)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (vēlams hidroinženierzinātnē, vides un ūdenssaimniecībā, dabaszinātnēs vai zemes ierīcībā)

- zināšanas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze pēc augstākās izglītības iegūšanas vai pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par meliorācijas jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office, Outlook, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: Inga.Probaka@zm.gov.lv, vai pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2013/28.AKK8

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu izstrādi par Meža valsts reģistru, meža inventarizāciju, meža inventarizācijas veicēju profesionālo kvalifikāciju, nacionālo meža monitoringu, meža apsaimniekošanas plānošanu) Meža departamenta Meža resursu un medības nodaļā - vecākais referents

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (vēlams mežsaimniecībā)

- zināšanas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē

- zināšanas par mežsaimniecības nozari regulējošiem normatīvajiem aktiem

- vismaz viena gada darba pieredze mežsaimniecības jomā vai pieredze valsts pārvaldē

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office, Outlook, Internet Explorer)

- vēlamas iemaņas darbā ar Meža valsts reģistru un zināšanas par ģeotelpiskās informācijas sistēmām

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: Inga.Probaka@zm.gov.lv, vai pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2013/28.AKK9

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Programmu ieviešanas nodaļas projektu vadītāju (ierēdņa amats)

Pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas periodā Aģentūrai deleģēto aktivitāšu ieviešanu, t.i.,:

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizēšanu, savstarpējo papildinātību un atbilstību ārējiem normatīvajiem aktiem, uzturēt kvalitātes vadības sistēmas dokumentu reģistru

- veikt informācijas apkopošanu un ieviešanas ziņojumu sagatavošanu

- sagatavot atzinumus par ministriju un citu institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām tajos

- nodrošināt ārējo auditu par ES fondiem koordināciju Aģentūrā

- nodrošināt ES fondu projektu datu informācijas sistēmas saturisko vadību

- sniegt atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm un iesniegumiem

- kompetences ietvaros piedalīties valsts un starptautisko projektu īstenošanā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim kādā no šādām sfērām: uzņēmējdarbības vadība, finanses, ekonomika, grāmatvedība, audits, tiesību zinātnes, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālajām zināšanām

- vismaz viena gada darba pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu administrēšanu

- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus, t.sk. Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Eiropas Sociālā fonda regulējošos normatīvos aktus

- vēlama pieredze darbā ar auditiem

- vēlama pieredze darbā ar projektu datu informācijas sistēmām

- zināšanas par ES fondu vadības sistēmu un izpratne par reģionālās attīstības jautājumiem

- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (gan mutvārdos, gan rakstos)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- vēlamas zināšanas un pieredze projektu vadībā

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.


OP 2013/28.AKK10

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Tiesu sistēmas uzraudzības nodaļas juriskonsults (amats vakants uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- vēlama darba pieredze ar procesuālo tiesību normu piemērošanas jautājumiem

- angļu un krievu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- sagatavot atbildes uz iesniegumiem par tiesu, zemesgrāmatu nodaļu, zvērinātu tiesu izpildītāju un viņu palīgu, zvērinātu notāru un viņu palīgu rīcību, kā arī par Tiesu administrācijas, Valsts tiesu ekspertīšu biroja, Uzturlīdzekļu garantiju fonda un Juridiskās palīdzības administrācijas darbību

- piedalīties tiesu darba organizatoriskajās pārbaudēs

- izvērtēt zvērinātu tiesu izpildītāju un viņu palīgu, zvērinātu notāru un viņu palīgu darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām

- sagatavot rīkojuma projektus par disciplinārlietas ierosināšanu tiesnesim, zvērinātam tiesu izpildītājam vai viņa palīgam, zvērinātam notāram vai viņa palīgam u.tml.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)