Laidiens: 08.02.2013., Nr. 28
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/28.AKK1
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
grāmatveža amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- kārtot grāmatvedību atbilstoši Latvijas Republikas normatīvajos aktos
noteiktajām prasībām
- veikt finanšu plānošanu un operatīvo pārskatu sagatavošanu
- veikt sistemātisku valsts budžeta līdzekļu izlietojuma analīzi un
atbilstoši pieprasījumam sagatavot finanšu analīzes materiālus par budžeta
līdzekļu izlietojumu
- izskatīt projektu īstenotāju projekta noslēguma pārskatu un finanšu
līdzekļu izlietojumu atbilstoši projektā paredzētajiem mērķiem, projekta
finansēšanas līguma un tā pielikumu noteikumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (grāmatvedībā,
ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām) vai akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām grāmatvedībā,
ekonomikā vai finanšu vadībā
- zināšanas grāmatvedībā un finanšu analīzes metodēs
- vēlama darba pieredze budžeta plānošanas un finanšu analīzes jautājumos
valsts pārvaldē
- vēlama pieredze darbā ar projektiem
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel, Outlook
Express)
- angļu valodas zināšanas vidējā līmenī
- prasme orientēties sarežģītās situācijās un izvēlēties stratēģiski pareizākos
risinājuma variantus
-teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- interesantu un atbildīgu darbu
- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei
- darbu draudzīgā kolektīvā
Pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese:
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, 2.stāvā (ar norādi "Konkursam"). Informācija
pa tālr. 67358072 vai 67358071.
OP 2013/28.AKK2
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības
integrācijas departamenta direktora amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs
- pieredze vadošā amatā
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai
publiskā sektora iestādēs un organizācijās
- pieredze tiesību aktu, tai skaitā starptautisko, izstrādē un
interpretēšanā
- teicamas angļu valodas, vēlamas citu svešvalodu zināšanas
- izpratne par politikas plānošanas procesu
- padziļinātas zināšanas un izpratne par pilsoniskās sabiedrības un sabiedrības
integrācijas jautājumiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja argumentēt un pamatot savu viedokli
- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti
tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"), šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas
mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2013/28.AKK3
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā-/s nodokļu inspektora-/es (4 vakances
uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- izskaidrot NM parāda rašanās, nokavējuma naudas aprēķināšanas un citus
jautājumus, kas saistīti ar parāda piedziņu un izcelsmi
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā
- veikt nokavējuma naudas aprēķināšanas un piedziņas darbību apturēšanu normatīvajos
aktos noteiktajos gadījumos, kā arī administratīvo aktu darbības apturēšanu
- uzsākt lietvedību Administratīvo pārkāpumu lietās par maksātnespējas procesa
pieteikuma neiesniegšanu
- sastādīt protokolus un sagatavot lēmuma projektus par personu saukšanu pie
administratīvās atbildības, ja konstatē administratīvā pārkāpuma sastāvu par
lietās par maksātnespējas procesa pieteikuma neiesniegšanu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) - vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības gatve 214, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas "Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP PPD galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu vārds,
uzvārds)". Tālr. uzziņām 67016816, fakss 67028704.
OP 2013/28.AKK4
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta
un eksporta kontroles daļas Pretenziju nodaļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt garantējošās asociācijas pieprasījumus par Transports Internationaux Routiers (turpmāk
- TIR) atļaujas piešķiršanu
- izvērtēt komersantu atbilstību normatīvajos aktos noteiktajiem kritērijiem
saistībā ar TIR atļaujas piešķiršanu
- sagatavot atzinumus par TIR atļaujas piešķiršanu
- aktualizēt Centrālajā muitas informācijas sistēmā (turpmāk - CMIS) no
garantējošās asociācijas un ārvalstu muitas administrācijām saņemto informāciju
par izmaiņām TIR karnetes turētāja statusā, rekvizītos un sniegt to TIR sekretariātam
- kontrolēt ar lēmumu noteiktā muitas maksājumu parāda samaksu
- nosūtīt piedziņai atbilstošajai VID struktūrvienībai lietas materiālu
kopijas par lēmumā noteiktajā termiņā nenomaksāto muitas maksājumu parādu
- sagatavot lēmumu projektus par lēmumu "Par muitas parādu un citu
muitas iestāžu administrēto nodokļu parādu" atcelšanu
- izskatīt muitas amatpersonu elektroniskos pieprasījumus un komersantu
iesniegumus par tranzīta muitas deklarācijas anulēšanu pēc preču izlaišanas
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): -
vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads
- vēlama juridiskā darba pieredze tiesību normu (administratīvā procesa)
piemērošanā
- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- vēlamas angļu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas "Latvijas
Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP TEKD
PN vecākā muitas eksperta amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālr. uzziņām
67016816, fakss 67028704.
OP 2013/28.AKK5
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu
un nodevu grāmatvedības Metodikas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1
vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot vēstules un informatīvos materiālus kases aparātu, kases
sistēmu, specializēto ierīču un iekārtu apkalpojošajiem dienestiem par to
apkalpojamo modeļu reģistrāciju un pārraudzību
- izstrādāt un līdzdarboties metodisko materiālu izstrādāšanā par nodokļu un
nodevu normatīvo aktu, padziļinātās sadarbības programmas koordinācijas un
Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas
likuma piemērošanu atbilstoši Daļas kompetencei, kā arī tos izplatīt
- sagatavot un līdzdarboties uzziņu sagatavošanā nodokļu maksātājiem par
tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā
- sagatavot lēmumu projektus par uzziņu vai uzziņas atteikumu
- izstrādāt un līdzdarboties informatīvo materiālu (brošūras, bukleti,
e-biļeteni u.tml.) izstrādē
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem papildinājumiem un
grozījumiem atbilstoši Daļas kompetencei
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): - vēlams
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze nodokļus un nodevas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem
saistīto normatīvo aktu, Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma
finansēšanas novēršanas likuma un ar to saistīto normatīvo aktu, kā arī
grāmatvedību un gada pārskatu sagatavošanu reglamentējošo normatīvo aktu
piemērošanā
- pārzināt nodokļu, nodevu, nodokļu grāmatvedību, nodokļu un citu maksājumu
reģistrēšanas elektronisko ierīču lietošanas kārtības, darījumu apliecinošo dokumentu
lietošanas un piemērošanas, skaidras naudas lietošanas ierobežošanas un
noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanu
reglamentējošos normatīvos aktus un ar tiem saistītos normatīvos aktus
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- vēlamas angļu un krievu valodu zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana,
rakstīšana)
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP NNGMD galvenā nodokļu inspektora amatu (jūsu vārds,
uzvārds)".
OP 2013/28.AKK6
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku Meža departamenta Zemes pārvaldības un meliorācijas nodaļā
- vecākais referents (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu un dokumentu
izstrādi meža un lauksaimniecībā izmantojamās zemes pārvaldības un atmežošanas
jomā)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
vai mežsaimniecībā
- zināšanas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze pēc augstākās izglītības
iegūšanas vai pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas par meža nozari reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS
Office, Outlook, Internet Explorer)
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas -
jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: Inga.Probaka@zm.gov.lv, vai
pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis
uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2013/28.AKK7
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku Meža departamenta Zemes pārvaldības un meliorācijas nodaļā
- vecākais referents (darba pienākumi saistīti ar politikas plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu izstrādi meliorācijas
un zemes ilgtspējīgas pārvaldības jomā)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (vēlams
hidroinženierzinātnē, vides un ūdenssaimniecībā, dabaszinātnēs vai zemes ierīcībā)
- zināšanas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze pēc augstākās izglītības
iegūšanas vai pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas par meliorācijas jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS
Office, Outlook, Internet Explorer)
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas -
jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: Inga.Probaka@zm.gov.lv, vai
pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis
uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2013/28.AKK8
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu izstrādi par
Meža valsts reģistru, meža inventarizāciju, meža inventarizācijas veicēju
profesionālo kvalifikāciju, nacionālo meža monitoringu, meža apsaimniekošanas
plānošanu) Meža departamenta Meža resursu un medības nodaļā - vecākais
referents
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (vēlams
mežsaimniecībā)
- zināšanas politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādē
- zināšanas par mežsaimniecības nozari regulējošiem normatīvajiem aktiem
- vismaz viena gada darba pieredze mežsaimniecības jomā vai pieredze valsts
pārvaldē
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS
Office, Outlook, Internet Explorer)
- vēlamas iemaņas darbā ar Meža valsts reģistru un zināšanas par
ģeotelpiskās informācijas sistēmām
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas -
jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: Inga.Probaka@zm.gov.lv, vai
pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis
uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2013/28.AKK9
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Programmu ieviešanas
nodaļas projektu vadītāju (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas periodā
Aģentūrai deleģēto aktivitāšu ieviešanu, t.i.,:
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un
aktualizēšanu, savstarpējo papildinātību un atbilstību ārējiem normatīvajiem
aktiem, uzturēt kvalitātes vadības sistēmas dokumentu reģistru
- veikt informācijas apkopošanu un ieviešanas
ziņojumu sagatavošanu
- sagatavot atzinumus par ministriju un citu
institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus
par nepieciešamajām izmaiņām tajos
- nodrošināt ārējo auditu par ES fondiem koordināciju Aģentūrā
- nodrošināt ES fondu projektu datu informācijas sistēmas saturisko vadību
- sniegt atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju
un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm un iesniegumiem
- kompetences ietvaros piedalīties valsts un starptautisko projektu īstenošanā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim kādā no šādām sfērām: uzņēmējdarbības vadība, finanses, ekonomika,
grāmatvedība, audits, tiesību zinātnes, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām
speciālajām zināšanām
- vismaz viena gada darba pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu
administrēšanu
- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvos aktus, t.sk. Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Eiropas Sociālā
fonda regulējošos normatīvos aktus
- vēlama pieredze darbā ar auditiem
- vēlama pieredze darbā ar projektu datu informācijas sistēmām
- zināšanas par ES fondu vadības sistēmu un izpratne par reģionālās
attīstības jautājumiem
- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (gan mutvārdos, gan
rakstos)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- vēlamas zināšanas un pieredze projektu vadībā
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības
aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga,
LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2013/28.AKK10
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Tiesu sistēmas uzraudzības nodaļas juriskonsults (amats vakants uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- vēlama darba pieredze ar procesuālo tiesību normu piemērošanas jautājumiem
- angļu un krievu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- sagatavot atbildes uz iesniegumiem par tiesu, zemesgrāmatu nodaļu,
zvērinātu tiesu izpildītāju un viņu palīgu, zvērinātu notāru un viņu palīgu
rīcību, kā arī par Tiesu administrācijas, Valsts tiesu ekspertīšu biroja, Uzturlīdzekļu
garantiju fonda un Juridiskās palīdzības administrācijas darbību
- piedalīties tiesu darba organizatoriskajās pārbaudēs
- izvērtēt zvērinātu tiesu izpildītāju un viņu palīgu, zvērinātu notāru un
viņu palīgu darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām
- sagatavot rīkojuma projektus par disciplinārlietas ierosināšanu tiesnesim,
zvērinātam tiesu izpildītājam vai viņa palīgam, zvērinātam notāram vai viņa
palīgam u.tml.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības
nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036731.