Laidiens: 19.12.2013., Nr. 249

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/249.AKK1

Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādām ierēdņa amata vietām:

Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru Windows vidē

- precizitāte un analītiska domāšana

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja rakstiski skaidri formulēt viedokli

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā

- darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pamatpienākumi: izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā un piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem.

Finanšu-administratīvās daļas finansists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā

- prasme strādāt ar datoru Windows vidē un resursu vadības sistēmu Horizon

- izpratne par valsts pārvaldi

- precizitāte un analītiska domāšana

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā

- spēja rakstiski formulēt savu viedokli

- darba pieredze grāmatvedībā un/vai finanšu plānošanā

- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Darba pamatpienākumi: plānot un noformēt budžeta līdzekļu pieprasījumus, kontrolēt budžeta līdzekļu izpildi, sastādīt un precizēt finansēšanas plānus un tāmes.

Piedāvājam stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2013/249.AKK2

Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- aprēķināt ražotāju cenu indeksus (datu kvalitātes pārbaude, cenu indeksu aprēķināšana, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)

- analizēt informāciju un sagatavot to publicēšanai

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai tai tuva profila)

- vairāk kā gada pieredze ar ekonomiku saistītā darbā

- pieredze darbā ar statistikas datiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Access, Word)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Latvijas Republikas CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.


OP 2013/249.AKK3

VAS "Privatizācijas aģentūra" pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu konkursam uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta juriskonsulta amata vietu līdz 2014.gada 10.janvārim līdz plkst. 17.00.

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu: info@pa.gov.lv. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv. Uzziņas par tālruni 67021438.


OP 2013/249.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma un finanšu departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus, kas saistīti ar juridiska rakstura jautājumiem, un piedalīties ministrijas kompetencē esošo tiesību aktu projektu izstrādē

- veikt ministrijas izstrādāto tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu juridisku izvērtēšanu, kā arī sniegt priekšlikumus par minēto projektu turpmāko virzību

- sagatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektiem

- izvērtēt ministrijas sagatavoto pārvaldes lēmumu, tai skaitā administratīvo aktu, projektu tiesiskumu un lietderību, kā arī plānoto faktisko rīcību

- izvērtēt ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu izdoto administratīvo aktu un faktiskās rīcības tiesiskumu un lietderību

- ministrijas pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt ministriju tiesvedības procesos par izglītības, zinātnes un sporta nozarē, jaunatnes un valsts valodas jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem, ministrijas amatpersonu faktiskās rīcības pārsūdzēšanu un lietās, kas izriet no darba tiesiskajām attiecībām

- atbilstoši departamenta kompetencei piedalīties normatīvo aktu un to projektu saskaņošanā ar Eiropas Savienības izdotajiem normatīvajiem aktiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskajā darbā vismaz 3gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz 3gadi

- pieredze tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrādē un izvērtēšanā

- zināšanas un pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- pieredze tiesvedības procesos un tiesvedības dokumentu sagatavošanā

- vēlama pieredze iestādes pārstāvēšanā starptautiskajās institūcijās vai organizācijās

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, e-pasts: liena.grosteina@izm.gov.lv).

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2013/249.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- veikt esošās pedagogu darba samaksas sistēmas analīzi

- veikt sabiedrības pārstāvju, sociālo partneru un nozaru struktūrvienību jauno politikas iniciatīvu pedagogu darba samaksas sistēmas pilnveidei analīzi un izstrādāt priekšlikumus to alternatīvām

- veikt sabiedrības pārstāvju, sociālo partneru un nozaru struktūrvienību jauno politikas iniciatīvu analīzi un izstrādāt priekšlikumus to alternatīvām pirmsskolas, vispārējās, speciālās, profesionālās, interešu un pieaugušo izglītības finansēšanas stratēģiju pilnveidei

- veikt pirmsskolas, vispārējās, speciālās, profesionālās, interešu un pieaugušo izglītības finansēšanas principu modelēšanu, prognozēšanu un analīzi

- izstrādāt priekšlikumus pedagogu darba samaksas sistēmas finansēšanas principu alternatīviem risinājumiem

- veikt profesionālās izglītības finansēšanas principu analīzi, modelēšanu, sagatavot priekšlikumus alternatīviem risinājumiem

- sniegt konsultācijas pedagogu darba samaksas un citos ar izglītības finansēšanu saistītajos jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- zināšanas un izpratne par izglītības sistēmas finanšu plānošanu

- zināšanas par pedagogu darba samaksas sistēmas principiem

- vēlama darba pieredze pašvaldības finanšu plānošanā vai izglītības procesa finansēšanā valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes sistēmu

- spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus un prognozēt iespējamās sekas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildei

- labas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, e-pasts: liena.grosteina@izm.gov.lv).

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2013/249.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- veikt esošās pedagogu darba samaksas sistēmas analīzi

- veikt sabiedrības pārstāvju, sociālo partneru un nozaru struktūrvienību jauno politikas iniciatīvu pedagogu darba samaksas sistēmas pilnveidei analīzi un izstrādāt priekšlikumus to alternatīvām

- sadarbībā ar IZM struktūrvienībām un padotības iestādēm nodrošināt profesionālo, profesionālās ievirzes un privāto izglītības iestāžu finansēšanas modeļu projektu aprēķinu un analīzi, izstrādāt priekšlikumus finansēšanas plānošanas pilnveidei

- aprēķināt valsts finansēto izglītojamo vietu skaitu izglītības iestādēm, kuras īsteno profesionālās izglītības programmas

- analizēt izglītības iestāžu sniegto maksas pakalpojumu ieņēmumu un izdevumu tāmes

- analizēt piešķirto valsts budžeta līdzekļu izlietojuma lietderību un sniegt priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu sadalei

- veikt pirmsskolas, vispārējās, speciālās, profesionālās, interešu un pieaugušo izglītības finansēšanas principu modelēšanu, prognozēšanu un analīzi

- izstrādāt priekšlikumus pedagogu darba samaksas sistēmas finansēšanas principu alternatīviem risinājumiem

- veikt profesionālās izglītības finansēšanas principu analīzi, modelēšanu, sagatavot priekšlikumus alternatīviem risinājumiem

- sniegt konsultācijas pedagogu darba samaksas un citos ar izglītības finansēšanu saistītajos jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā

- zināšanas un izpratne par izglītības sistēmas finanšu plānošanu

- zināšanas par pedagogu darba samaksas sistēmas principiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē ekonomikas vai finanšu jomā

- spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus un prognozēt iespējamās sekas

- vienas Eiropas Savienības valodas (svešvaloda) zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildei

- labas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, e-pasts: liena.grosteina@izm.gov.lv).

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2013/249.AKK7

Valsts asinsdonoru centrs izsludina atklātu konkursu uz direktora vietnieka/-ces ierēdņa/-es amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība, ārsta grāds

- ne mazāk kā 3 gadu darba pieredze vadošā amatā

- darba pieredze Latvijas Asins dienestā

- Latvijas Republikas, Eiropas Savienības tiesību aktu un starptautisko konvenciju pārzināšana veselības aprūpes jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī otras svešvalodas (vācu vai krievu valodas) zināšanas

- prasme definēt problēmas un noteikt skaidrus ilgtermiņa un īstermiņa mērķus, komunikācijas un saskarsmes prasmes

Pretendentam jāiesniedz redzējums par Valsts asinsdonoru centra darbības prioritātēm un attīstības vīziju (ne vairāk kā uz 3 lp.).

Dokumenti konkursam (motivēts pieteikums, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un redzējums par Valsts asinsdonoru centra darbības prioritātēm un attīstības vīziju (ne vairāk kā uz 3 lp.) jāiesniedz Valsts asinsdonoru centra Personāla vadības nodaļā Sēlpils ielā 6, Rīgā, LV-1007, vai jānosūta uz e-pastu personals@vadc.gov.lv 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Uzziņas pa tālruni 67471475.


OP 2013/249.AKK8

Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu daļas vadītājs/-a

Pamatpienākumi:

- vadīt Patēriņa cenu indeksu daļu un kontrolēt daļas pārziņā esošo darbu izpildi

- organizēt un vadīt patēriņa cenu reģistrācijas darbu

- vadīt metodoloģisko darbu par cenu reģistrāciju un patēriņa cenu indeksu aprēķiniem

- organizēt cenu statistikas datu uzkrāšanu un nodrošināt informācijas analīzi

- piedalīties Eiropas Savienības normatīvo aktu projektu un atzinumu gatavošanā un sniegt priekšlikumus savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, statistikā vai matemātikā

- vairāk kā gada pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē

- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze specialitātē

- pieredze darbā ar statistikas datiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- patstāvīga analītiskā darba iemaņas

- prasme argumentēt, formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Word-profesionāli, Access - pamatzināšanas)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildība, uzmanība un precizitāte darba uzdevumu izpildē

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Latvijas Republikas CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/249.AKR1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Madonas reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2013.gada 27.decembrī iecelta INGRĪDA KNOPE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)