Laidiens: 19.12.2013., Nr. 249
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/249.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs izsludina konkursu uz šādām ierēdņa amata
vietām:
Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu
izskatīšanas nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē
- precizitāte un analītiska domāšana
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, spēja rakstiski skaidri
formulēt viedokli
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļautu strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā
- darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba
pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi: izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko
iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā un
piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt
saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem.
Finanšu-administratīvās daļas finansists/-e (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē un resursu vadības sistēmu Horizon
- izpratne par valsts pārvaldi
- precizitāte un analītiska domāšana
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļautu strādāt ar dokumentiem šajā svešvalodā
- spēja rakstiski formulēt savu viedokli
- darba pieredze grāmatvedībā un/vai finanšu plānošanā
- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Darba pamatpienākumi: plānot un noformēt budžeta līdzekļu pieprasījumus,
kontrolēt budžeta līdzekļu izpildi, sastādīt un precizēt finansēšanas plānus un
tāmes.
Piedāvājam stabilu darbavietu ar iespēju iegūt neatsveramu darba pieredzi
valsts pārvaldes iestādē un draudzīgu darba kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli un Curriculum Vitae (CV) sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", adrese:
Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2013/249.AKK2
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Cenu statistikas departamenta
Ražotāju cenu indeksu daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- aprēķināt ražotāju cenu indeksus (datu kvalitātes pārbaude, cenu indeksu
aprēķināšana, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)
- analizēt informāciju un sagatavot to publicēšanai
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai
tai tuva profila)
- vairāk kā gada pieredze ar ekonomiku saistītā darbā
- pieredze darbā ar statistikas datiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- labas analītiskās prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Access,
Word)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Latvijas Republikas CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), pa e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu
67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.
OP 2013/249.AKK3
VAS "Privatizācijas aģentūra" pagarina pretendentu pieteikšanās
termiņu konkursam uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta juriskonsulta amata
vietu līdz 2014.gada 10.janvārim līdz plkst. 17.00.
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz
e-pastu: info@pa.gov.lv. Ar konkursa nolikumu var
iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā:
www.pa.gov.lv. Uzziņas par tālruni 67021438.
OP 2013/249.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus, kas saistīti ar juridiska rakstura
jautājumiem, un piedalīties ministrijas kompetencē esošo tiesību aktu projektu
izstrādē
- veikt ministrijas izstrādāto tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo
normatīvo aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektu juridisku izvērtēšanu, kā arī sniegt priekšlikumus par minēto projektu
turpmāko virzību
- sagatavot atzinumus par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem
tiesību aktu projektiem, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu
projektiem
- izvērtēt ministrijas sagatavoto pārvaldes lēmumu, tai skaitā
administratīvo aktu, projektu tiesiskumu un lietderību, kā arī plānoto faktisko
rīcību
- izvērtēt ministrijas un ministrijas padotībā esošo iestāžu izdoto
administratīvo aktu un faktiskās rīcības tiesiskumu un lietderību
- ministrijas pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt ministriju tiesvedības
procesos par izglītības, zinātnes un sporta nozarē, jaunatnes un valsts valodas
jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem, ministrijas amatpersonu faktiskās
rīcības pārsūdzēšanu un lietās, kas izriet no darba tiesiskajām attiecībām
- atbilstoši departamenta kompetencei piedalīties normatīvo aktu un to
projektu saskaņošanā ar Eiropas Savienības izdotajiem normatīvajiem aktiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze juridiskajā darbā vismaz 3gadi
- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz 3gadi
- pieredze tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu
projektu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu
izstrādē un izvērtēšanā
- zināšanas un pieredze administratīvo aktu sagatavošanā
- pieredze tiesvedības procesos un tiesvedības dokumentu sagatavošanā
- vēlama pieredze iestādes pārstāvēšanā starptautiskajās institūcijās vai
organizācijās
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē
sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050,
e-pasts: liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/249.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta vecākā/-ās eksperta/-es
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- veikt esošās pedagogu darba samaksas sistēmas analīzi
- veikt sabiedrības pārstāvju, sociālo partneru un nozaru struktūrvienību
jauno politikas iniciatīvu pedagogu darba samaksas sistēmas pilnveidei analīzi
un izstrādāt priekšlikumus to alternatīvām
- veikt sabiedrības pārstāvju, sociālo partneru un nozaru struktūrvienību
jauno politikas iniciatīvu analīzi un izstrādāt priekšlikumus to alternatīvām
pirmsskolas, vispārējās, speciālās, profesionālās, interešu un pieaugušo
izglītības finansēšanas stratēģiju pilnveidei
- veikt pirmsskolas, vispārējās, speciālās, profesionālās, interešu un
pieaugušo izglītības finansēšanas principu modelēšanu, prognozēšanu un analīzi
- izstrādāt priekšlikumus pedagogu darba samaksas sistēmas finansēšanas
principu alternatīviem risinājumiem
- veikt profesionālās izglītības finansēšanas principu analīzi, modelēšanu,
sagatavot priekšlikumus alternatīviem risinājumiem
- sniegt konsultācijas pedagogu darba samaksas un citos ar izglītības
finansēšanu saistītajos jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai finansēs
- zināšanas un izpratne par izglītības sistēmas finanšu plānošanu
- zināšanas par pedagogu darba samaksas sistēmas principiem
- vēlama darba pieredze pašvaldības finanšu plānošanā vai izglītības procesa
finansēšanā valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes sistēmu
- spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus un prognozēt
iespējamās sekas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus
un literatūru amata pienākumu izpildei
- labas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050,
e-pasts: liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/249.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta vecākā/-ās referenta/-es
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- veikt esošās pedagogu darba samaksas sistēmas analīzi
- veikt sabiedrības pārstāvju, sociālo partneru un nozaru struktūrvienību
jauno politikas iniciatīvu pedagogu darba samaksas sistēmas pilnveidei analīzi
un izstrādāt priekšlikumus to alternatīvām
- sadarbībā ar IZM struktūrvienībām un padotības iestādēm nodrošināt
profesionālo, profesionālās ievirzes un privāto izglītības iestāžu finansēšanas
modeļu projektu aprēķinu un analīzi, izstrādāt priekšlikumus finansēšanas
plānošanas pilnveidei
- aprēķināt valsts finansēto izglītojamo vietu skaitu izglītības iestādēm,
kuras īsteno profesionālās izglītības programmas
- analizēt izglītības iestāžu sniegto maksas pakalpojumu ieņēmumu un
izdevumu tāmes
- analizēt piešķirto valsts budžeta līdzekļu izlietojuma lietderību un
sniegt priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu sadalei
- veikt pirmsskolas, vispārējās, speciālās, profesionālās, interešu un
pieaugušo izglītības finansēšanas principu modelēšanu, prognozēšanu un analīzi
- izstrādāt priekšlikumus pedagogu darba samaksas sistēmas finansēšanas
principu alternatīviem risinājumiem
- veikt profesionālās izglītības finansēšanas principu analīzi, modelēšanu,
sagatavot priekšlikumus alternatīviem risinājumiem
- sniegt konsultācijas pedagogu darba samaksas un citos ar izglītības
finansēšanu saistītajos jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā
- zināšanas un izpratne par izglītības sistēmas finanšu plānošanu
- zināšanas par pedagogu darba samaksas sistēmas principiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē ekonomikas vai finanšu jomā
- spēja piedāvāt vairākus problēmas risinājuma variantus un prognozēt
iespējamās sekas
- vienas Eiropas Savienības valodas (svešvaloda) zināšanas līmenī, kas ļauj
sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildei
- labas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050,
e-pasts: liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2013/249.AKK7
Valsts asinsdonoru centrs izsludina atklātu konkursu uz direktora
vietnieka/-ces ierēdņa/-es amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība, ārsta grāds
- ne mazāk kā 3 gadu darba pieredze vadošā amatā
- darba pieredze Latvijas Asins dienestā
- Latvijas Republikas, Eiropas Savienības tiesību aktu un starptautisko
konvenciju pārzināšana veselības aprūpes jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī otras svešvalodas (vācu vai
krievu valodas) zināšanas
- prasme definēt problēmas un noteikt skaidrus ilgtermiņa un īstermiņa
mērķus, komunikācijas un saskarsmes prasmes
Pretendentam jāiesniedz redzējums par Valsts asinsdonoru centra darbības
prioritātēm un attīstības vīziju (ne vairāk kā uz 3 lp.).
Dokumenti konkursam (motivēts pieteikums, CV,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un redzējums par Valsts asinsdonoru
centra darbības prioritātēm un attīstības vīziju (ne vairāk kā uz 3 lp.)
jāiesniedz Valsts asinsdonoru centra Personāla vadības nodaļā Sēlpils ielā 6,
Rīgā, LV-1007, vai jānosūta uz e-pastu personals@vadc.gov.lv
20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Uzziņas pa tālruni
67471475.
OP 2013/249.AKK8
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Cenu statistikas departamenta
Patēriņa cenu indeksu daļas vadītājs/-a
Pamatpienākumi:
- vadīt Patēriņa cenu indeksu daļu un kontrolēt daļas pārziņā esošo darbu
izpildi
- organizēt un vadīt patēriņa cenu reģistrācijas darbu
- vadīt metodoloģisko darbu par cenu reģistrāciju un patēriņa cenu indeksu
aprēķiniem
- organizēt cenu statistikas datu uzkrāšanu un nodrošināt informācijas
analīzi
- piedalīties Eiropas Savienības normatīvo aktu projektu un atzinumu
gatavošanā un sniegt priekšlikumus savas kompetences ietvaros
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
statistikā vai matemātikā
- vairāk kā gada pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē
- ne mazāk kā piecu gadu darba pieredze
specialitātē
- pieredze darbā ar statistikas datiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- patstāvīga analītiskā darba iemaņas
- prasme argumentēt, formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par
kompetencē esošiem jautājumiem
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Excel,
Word-profesionāli, Access - pamatzināšanas)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildība, uzmanība un precizitāte darba uzdevumu izpildē
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Latvijas Republikas CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), pa e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu
67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/249.AKR1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Madonas reģionālās nodaļas Klientu
apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa
kārtībā 2013.gada 27.decembrī iecelta INGRĪDA KNOPE.