Laidiens: 13.12.2013., Nr. 244
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/244.AKK1
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes
direktora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-es amatu
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt Personālvadības pārvaldes (turpmāk -
Pārvalde) darbu, nodrošinot Pārvaldes reglamentā noteikto uzdevumu izpildi,
atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- noteikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku uzdevumu sadali, dot norādījumus
un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus
Pārvaldē
- organizēt attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un īstenošanu, kā arī
informatīvo ziņojumu un tiesību aktu izstrādi atbilstoši Pārvaldes kompetencei
- organizēt un koordinēt procesu vadības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu
Valsts ieņēmumu dienestā (turpmāk - VID)
- organizēt un koordinēt personāla vadības procesu un vienotas personāla
politikas īstenošanu VID
- organizēt civilās aizsardzības, darba aizsardzības, elektrodrošības un
ugunsdrošības pasākumu izstrādāšanu un ieviešanu VID
- organizēt dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanu VID
- organizēt VID interešu pārstāvību tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) personāla vadībā. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā
izglītība (maģistra grāds) personāla vadībā
- pieredze personāla vadības jomā ne mazāk kā pieci gadi ļoti lielā iestādē
(virs 1000 darbiniekiem)
- izpratne par procesu vadības, personālvadības attīstības, civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomu
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.
Ierēdnim ir noteikta 1.saime "Administratīvā vadība", IVA līmenis
un 13.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP direktora amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/244.AKK2
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija izsludina atklātu
konkursu uz referenta/-es personāla jautājumos (ierēdņa) amata vietu
(darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība cilvēkresursu vadībā
- zināšanas un darba pieredze personāla jomā
- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā valsts civildienesta un darba
tiesiskajās attiecībās
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- zināšanas un prasmes lietvedības jautājumos
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu HORIZON tiks uzskatīta par
priekšrocību
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz
Inspekcijā: pieteikums; profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV);
izglītību apliecinoša dokumenta kopija; ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa
un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Dokumentiem jābūt parakstītiem.
Pieteikumu var iesniegt, sūtot pa pastu (Rīga, Maza Pils iela 17/19,
LV-1050), Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā personīgi (Rīgā,
Pils ielā 20) vai elektroniski: vkpai@mantojums.lv (dokumentus noformējot
atbilstoši elektronisku dokumentu noformēšanas prasībām). Tālrunis uzziņām
67229272.
OP 2013/244.AKK3
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija izsludina atklātu
konkursu uz Latgales reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es (ierēdņa) amata
vietu Rēzeknē
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība (vēlama arhitektūrā vai mākslās)
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē (vēlama pieredze
privātpersonām saistošu lēmumu pieņemšanā)
- darba pieredze kultūras mantojuma aizsardzības jomā
- labas zināšanas par kultūras mantojuma aizsardzības normatīvajiem aktiem
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas, labas lietvedības un datora
prasmes (MS Office), augsta latviešu valodas rakstu kultūra
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt paaugstinātas
spriedzes apstākļos un vēlme strādāt komandā
- B kategorijas autovadītāja tiesības
Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz
Inspekcijā: pieteikums; profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV);
izglītību apliecinoša dokumenta kopija; ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa
un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Dokumentiem jābūt parakstītiem.
Pieteikumu var iesniegt, sūtot pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19,
LV-1050), Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā personīgi (Rīgā,
Pils ielā 20) vai elektroniski: vkpai@mantojums.lv
(dokumentus noformējot atbilstoši elektronisku dokumentu noformēšanas
prasībām). Tālrunis uzziņām 67229272.
OP 2013/244.AKK4
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz noteiktu laiku - Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta
Eiropas Savienības lietu nodaļā - nozares atašejs Briselē (par fitosanitārajiem
un augu veselības jomas jautājumiem)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lauksaimniecībā
ar specializāciju agronomijā (vēlams augu veselības specialitātē)
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas franču valodas zināšanas)
- zināšanas par Eiropas Savienības (ES) institūcijām un lēmumu pieņemšanas
procesiem ES
- zināšanas starptautiskajā protokolā un etiķetē
- zināšanas par spēkā esošo ES un Latvijas nozares likumdošanu
- prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook,
MS Powerpoint, Internet Explorer)
- vismaz piecu gadu darba pieredze augu aizsardzības vai fitosanitārajā jomā
- darba pieredze saistībā ar lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienībā
- vēlama pieredze diplomātiskajā darbā
- pieredze projektu vai darba grupu vadīšanā
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski
uz e-pastu Ilona.Vrona@zm.gov.lv vai pa pastu,
adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis uzziņām
67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".