Laidiens: 13.12.2013., Nr. 244

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/244.AKK1

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes direktora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-es amatu

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt Personālvadības pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) darbu, nodrošinot Pārvaldes reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- noteikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku uzdevumu sadali, dot norādījumus un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus Pārvaldē

- organizēt attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un īstenošanu, kā arī informatīvo ziņojumu un tiesību aktu izstrādi atbilstoši Pārvaldes kompetencei

- organizēt un koordinēt procesu vadības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu Valsts ieņēmumu dienestā (turpmāk - VID)

- organizēt un koordinēt personāla vadības procesu un vienotas personāla politikas īstenošanu VID

- organizēt civilās aizsardzības, darba aizsardzības, elektrodrošības un ugunsdrošības pasākumu izstrādāšanu un ieviešanu VID

- organizēt dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanu VID

- organizēt VID interešu pārstāvību tiesā jautājumos, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) personāla vadībā. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds) personāla vadībā

- pieredze personāla vadības jomā ne mazāk kā pieci gadi ļoti lielā iestādē (virs 1000 darbiniekiem)

- izpratne par procesu vadības, personālvadības attīstības, civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomu

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.

Ierēdnim ir noteikta 1.saime "Administratīvā vadība", IVA līmenis un 13.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP direktora amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/244.AKK2

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz referenta/-es personāla jautājumos (ierēdņa) amata vietu (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība cilvēkresursu vadībā

- zināšanas un darba pieredze personāla jomā

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā valsts civildienesta un darba tiesiskajās attiecībās

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- zināšanas un prasmes lietvedības jautājumos

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu HORIZON tiks uzskatīta par priekšrocību

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz Inspekcijā: pieteikums; profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV); izglītību apliecinoša dokumenta kopija; ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Dokumentiem jābūt parakstītiem.

Pieteikumu var iesniegt, sūtot pa pastu (Rīga, Maza Pils iela 17/19, LV-1050), Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā personīgi (Rīgā, Pils ielā 20) vai elektroniski: vkpai@mantojums.lv (dokumentus noformējot atbilstoši elektronisku dokumentu noformēšanas prasībām). Tālrunis uzziņām 67229272.


OP 2013/244.AKK3

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Latgales reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu Rēzeknē

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība (vēlama arhitektūrā vai mākslās)

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē (vēlama pieredze privātpersonām saistošu lēmumu pieņemšanā)

- darba pieredze kultūras mantojuma aizsardzības jomā

- labas zināšanas par kultūras mantojuma aizsardzības normatīvajiem aktiem

- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas, labas lietvedības un datora prasmes (MS Office), augsta latviešu valodas rakstu kultūra

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt paaugstinātas spriedzes apstākļos un vēlme strādāt komandā

- B kategorijas autovadītāja tiesības

Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz Inspekcijā: pieteikums; profesionālās darbības un izglītības apraksts (CV); izglītību apliecinoša dokumenta kopija; ierēdņa amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Dokumentiem jābūt parakstītiem.

Pieteikumu var iesniegt, sūtot pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050), Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā personīgi (Rīgā, Pils ielā 20) vai elektroniski: vkpai@mantojums.lv (dokumentus noformējot atbilstoši elektronisku dokumentu noformēšanas prasībām). Tālrunis uzziņām 67229272.


OP 2013/244.AKK4

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz noteiktu laiku - Starptautisko lietu un stratēģijas analīzes departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļā - nozares atašejs Briselē (par fitosanitārajiem un augu veselības jomas jautājumiem)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lauksaimniecībā ar specializāciju agronomijā (vēlams augu veselības specialitātē)

- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas franču valodas zināšanas)

- zināšanas par Eiropas Savienības (ES) institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesiem ES

- zināšanas starptautiskajā protokolā un etiķetē

- zināšanas par spēkā esošo ES un Latvijas nozares likumdošanu

- prasme strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, MS Powerpoint, Internet Explorer)

- vismaz piecu gadu darba pieredze augu aizsardzības vai fitosanitārajā jomā

- darba pieredze saistībā ar lēmumu pieņemšanu Eiropas Savienībā

- vēlama pieredze diplomātiskajā darbā

- pieredze projektu vai darba grupu vadīšanā

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu Ilona.Vrona@zm.gov.lv vai pa pastu, adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvs, 411.kab.). Tālrunis uzziņām 67027513. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)