Laidiens: 11.12.2013., Nr. 242

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/242.AKK1

Saeimas Eiropas lietu komisija izsludina atklātu konkursu uz konsultanta/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē, vai augstākā izglītība citā specialitātē un vismaz trīs gadu darba pieredze attiecīgajā jomā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, teicamas angļu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstu valodā (citu ES oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs, starptautiskajās institūcijās vai citās organizācijās ar Eiropas lietu komisijas pamatdarbību saistītās jomās

- priekšzināšanas par lēmumu pieņemšanas procesu Eiropas Savienībā

- zināšanas par ES Konkurētspējas un Ekonomikas un finanšu ministru padomes kompetences jautājumiem

- pieredze analītisku dokumentu un priekšlikumu izstrādē

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts)

- attīstītas analītiskās spējas, komunikācijas un sadarbības prasme

Galvenie pienākumi:

- Saeimas Eiropas lietu komisijas sēžu organizēšana par ES Konkurētspējas un Ekonomikas un finanšu ministru padomes jautājumiem

- ES ekonomikas, fiskālās stabilitātes un monetārās jomas starpparlamentāro sanāksmju satura sagatavošana

- sadarbības nodrošināšana ar Saeimas nozaru komisiju, valsts pārvaldes iestāžu, pilsoniskās sabiedrības, ES institūciju un ES dalībvalstu parlamentu pārstāvjiem

Piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- atvērtu un demokrātisku darba vidi

- sniegt ieguldījumu Latvijas interešu veidošanā un pārstāvībā Eiropas Savienībā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentam jāiesniedz:

- CV

- motivācijas vēstule

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: elk@saeima.lv, līdz 2014.gada 9.janvārim (ieskaitot).


OP 2013/242.AKK2

Saeimas Eiropas lietu komisija izsludina atklātu konkursu uz konsultanta/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība politikas zinātnē vai starptautiskajās attiecībās, vai augstākā izglītība citā specialitātē un vismaz trīs gadu darba pieredze attiecīgajā jomā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, teicamas angļu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstu valodā (citu ES oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs, starptautiskajās institūcijās vai citās organizācijās ar Eiropas lietu komisijas pamatdarbību saistītās jomās

- priekšzināšanas par lēmumu pieņemšanas procesu Eiropas Savienībā

- zināšanas par ES Ārlietu un Aizsardzības ministru padomes kompetences jautājumiem

- pieredze analītisku dokumentu un priekšlikumu izstrādē

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts)

- attīstītas analītiskās spējas, komunikācijas un sadarbības prasme

Galvenie pienākumi:

- Saeimas Eiropas lietu komisijas sēžu organizēšana par ES Ārlietu un Aizsardzības ministru padomes jautājumiem

- ES ārlietu un aizsardzības jomas starpparlamentāro sanāksmju satura sagatavošana

- sadarbības nodrošināšana ar Saeimas nozaru komisiju, valsts pārvaldes iestāžu, pilsoniskās sabiedrības, ES institūciju un ES dalībvalstu parlamentu pārstāvjiem

Piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- atvērtu un demokrātisku darba vidi

- sniegt ieguldījumu Latvijas interešu veidošanā un pārstāvībā Eiropas Savienībā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentam jāiesniedz:

- CV

- motivācijas vēstule

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: elk@saeima.lv,  līdz 2014.gada 9.janvārim (ieskaitot).


OP 2013/242.AKK3

Saeimas Eiropas lietu komisija izsludina atklātu konkursu uz konsultanta/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība, vai augstākā izglītība citā specialitātē un vismaz trīs gadu darba pieredze attiecīgajā jomā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, teicamas angļu valodas zināšanas gan mutvārdos, gan rakstu valodā (citu ES oficiālo valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs, starptautiskajās institūcijās vai citās organizācijās ar Eiropas lietu komisijas pamatdarbību saistītās jomās

- priekšzināšanas par lēmumu pieņemšanas procesu Eiropas Savienībā

- zināšanas par ES Tieslietu un iekšlietu ministru padomes kompetences jautājumiem

- pieredze analītisku dokumentu un priekšlikumu izstrādē

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts)

- attīstītas analītiskās spējas, komunikācijas un sadarbības prasme

Galvenie pienākumi:

- Saeimas Eiropas lietu komisijas sēžu organizēšana par ES Tieslietu un iekšlietu ministru padomes jautājumiem

- ES Tieslietu un iekšlietu jomas starpparlamentāro sanāksmju satura sagatavošana

- subsidiaritātes principa pārbaužu nodrošināšana

- sadarbības nodrošināšana ar Saeimas nozaru komisiju, valsts pārvaldes iestāžu, pilsoniskās sabiedrības, ES institūciju un ES dalībvalstu parlamentu pārstāvjiem

Piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- atvērtu un demokrātisku darba vidi

- sniegt ieguldījumu Latvijas interešu veidošanā un pārstāvībā Eiropas Savienībā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentam jāiesniedz:

- CV

- motivācijas vēstule

- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: elk@saeima.lv, līdz 2014.gada 9.janvārim (ieskaitot).


OP 2013/242.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Piesārņojuma novēršanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

-          atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-          augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ķīmijā, inženierzinātnēs, lauksaimniecībā vai vides zinātnēs

-          divu gadu pieredze attiecīgajā specialitātē valsts pārvaldē, pašvaldībā vai privātajā sektorā

-          zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi un pieņemšanas procedūru

-          vēlamas zināšanas un/vai pieredze par Latvijas un Eiropas Savienības vides aizsardzības politiku lauksaimniecības radītā piesārņojuma, zemes degradācijas un noturīgo organisko piesārņotāju novēršanas jomā

-          vēlama pieredze valsts interešu pārstāvniecībā Eiropas Savienības institūcijās vai starptautiskajās organizācijās, institūcijās

-          labas angļu valodas zināšanas, tai skaitā specifisku tehnisko un vides aizsardzības terminu pārzināšana

-          labas iemaņas darbā ar datoru

-          prasme organizēt darba grupas, seminārus

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/242.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (pusslodze uz noteiktu laiku)

Prasības:

-       atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

-       augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides vai dabas zinātņu jomā, enerģētikā vai ekonomikā

-       vismaz viena gada pieredze valsts pārvaldē

-       pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, informatīvu ziņojumu sagatavošanā, vēlams vides politikas jomā

-       zināšanas un izpratne par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, piemērošanos (adaptāciju) klimata pārmaiņām un siltumnīcefekta gāzu emisiju ziņošanas prasībām

-       zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu

-       labas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), vēlamas vides aizsardzības terminu zināšanas

-       labas komunikācijas un sadarbības spējas, prasme strukturēt informāciju, argumentēt viedokli un prasme pastāvīgi plānot savu darbu

-       prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/242.AKK6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

-       atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

-         augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai fizikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām specialām studijām

-         vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē; vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, t.sk. klimata un vides politikas jomā

-         zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, kā arī Eiropas Savienības nozīmīgākajām institūcijām, to funkcijām un atbildībām

-          zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, klimata finanšu instrumentiem

-          zināšanas par projektu ieviešanas posmiem, potenciālām problēmām

-          labas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), vēlamas finanšu un projektu terminu zināšanas

-         sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā arī prasme strukturēt informāciju un prasme pastāvīgi plānot savu darbu

-         prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/242.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (darbs saistīts galvenokārt ar konceptuāliem klimata finanšu jautājumiem)

Prasības:

-       atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-         akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu, vadības, tiesību vai vides zinātņu jomā

-         vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē; vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, sevišķi, finanšu administrācijas vai klimata politikas jomā

-         zināšanas un izpratne par ekonomikas kopsakarībām, makroekonomisko analīzi, finanšu tirgiem un to uzraudzību, izsolēm

-         zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, kā arī Eiropas Savienības nozīmīgākajām institūcijām, to funkcijām un atbildībām

-         zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, Eiropas Savienības Emisiju tirdzniecības sistēmu, nozīmīgākajiem tiesību aktiem, klimata finanšu instrumentiem

-         zināšanas par publisko iepirkumu organizēšanas kārtību

-         teicamas angļu valodas zināšanas (mutvārdos, rakstos), vēlamas finanšu un vides aizsardzības terminu zināšanas

-         sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā arī prasme strukturēt informāciju un prasme pastāvīgi plānot savu darbu

-         prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/242.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata finanšu un tehnoloģiju nodaļas vadītāja/-s valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu

Prasības:

-       atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-       augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnē, ekonomikā vai vadības zinībās vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar matam atbilstošām speciālām studijām;

-       pieredze vadošā amatā

-       vairāk nekā viena gada pieredze valsts pārvaldē

-       pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, kā arī nacionālu un starptautisku līgumu sagatavošanā, t.sk. klimata vai vides politikas jomā

-       zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, kā arī Eiropas Savienības nozīmīgākajām institūcijām, to funkcijām un atbildībām

-       zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, kā arī zināšanas par klimata finanšu jautājumiem, klimata tehnoloģijām un projektu vadību

-       teicamas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), vēlamas klimata politikas un klimata tehnoloģiju terminu zināšanas

-       personālvadības, sadarbības, komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, plānošanas un kontroles prasmes

-       prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus

-       prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/242.AKK9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta direktora vietnieka/-ces Vides politikas integrācijas nodaļas vadītāja/-as valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnē, vadības zinātnē, ekonomikas, juridiskajā, ģeogrāfijas, bioloģijas vai fizikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- pieredze vadošā amatā, kā arī vairāk nekā viena gada pieredze valsts pārvaldē

- vismaz trīs gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā darbā, t.sk. saistībā ar vides aizsardzības politikas veidošanu un ieviešanu

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, kā arī līgumu sagatavošanā, t.sk. vides politikas jomā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu

- zināšanas par Eiropas Savienības nozīmīgākajām institūcijām, to funkcijām un atbildībām, kā arī zināšanas par Eiropas Savienības Padomes prezidentūras lomu

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un nacionālo vides aizsardzības politiku un tās kontekstu pārējo nozaru politikās, t.sk. vides aizsardzības politikas galvenajiem principiem, instrumentiem, pasākumiem, kā arī zināšanas par ilgtspējīgas attīstības konceptu

- teicamas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), vēlamas vides aizsardzības terminu zināšanas

- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus

- personālvadības, sadarbības, komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, plānošanas un kontroles prasmes

- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)