Laidiens: 11.12.2013., Nr. 242
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/242.AKK1
Saeimas Eiropas lietu komisija izsludina atklātu konkursu uz
konsultanta/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu, uzņēmējdarbības
vai ekonomikas specialitātē, vai augstākā izglītība citā specialitātē un vismaz
trīs gadu darba pieredze attiecīgajā jomā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, teicamas angļu valodas zināšanas
gan mutvārdos, gan rakstu valodā (citu ES oficiālo valodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs,
starptautiskajās institūcijās vai citās organizācijās ar Eiropas lietu komisijas
pamatdarbību saistītās jomās
- priekšzināšanas par lēmumu pieņemšanas procesu Eiropas Savienībā
- zināšanas par ES Konkurētspējas un Ekonomikas un finanšu ministru padomes
kompetences jautājumiem
- pieredze analītisku dokumentu un priekšlikumu izstrādē
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts)
- attīstītas analītiskās spējas, komunikācijas un sadarbības prasme
Galvenie pienākumi:
- Saeimas Eiropas lietu komisijas sēžu organizēšana par ES Konkurētspējas un
Ekonomikas un finanšu ministru padomes jautājumiem
- ES ekonomikas, fiskālās stabilitātes un monetārās jomas starpparlamentāro
sanāksmju satura sagatavošana
- sadarbības nodrošināšana ar Saeimas nozaru komisiju, valsts pārvaldes
iestāžu, pilsoniskās sabiedrības, ES institūciju un ES dalībvalstu parlamentu
pārstāvjiem
Piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- atvērtu un demokrātisku darba vidi
- sniegt ieguldījumu Latvijas interešu veidošanā un pārstāvībā Eiropas
Savienībā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentam jāiesniedz:
- CV
- motivācijas vēstule
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: elk@saeima.lv, līdz 2014.gada 9.janvārim (ieskaitot).
OP 2013/242.AKK2
Saeimas Eiropas lietu komisija izsludina atklātu konkursu uz
konsultanta/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība politikas zinātnē
vai starptautiskajās attiecībās, vai augstākā izglītība citā specialitātē un
vismaz trīs gadu darba pieredze attiecīgajā jomā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, teicamas angļu valodas zināšanas
gan mutvārdos, gan rakstu valodā (citu ES oficiālo valodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs,
starptautiskajās institūcijās vai citās organizācijās ar Eiropas lietu
komisijas pamatdarbību saistītās jomās
- priekšzināšanas par lēmumu pieņemšanas procesu Eiropas Savienībā
- zināšanas par ES Ārlietu un Aizsardzības ministru padomes kompetences
jautājumiem
- pieredze analītisku dokumentu un priekšlikumu izstrādē
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts)
- attīstītas analītiskās spējas, komunikācijas un sadarbības prasme
Galvenie pienākumi:
- Saeimas Eiropas lietu komisijas sēžu organizēšana par ES Ārlietu un
Aizsardzības ministru padomes jautājumiem
- ES ārlietu un aizsardzības jomas starpparlamentāro sanāksmju satura
sagatavošana
- sadarbības nodrošināšana ar Saeimas nozaru komisiju, valsts pārvaldes
iestāžu, pilsoniskās sabiedrības, ES institūciju un ES dalībvalstu parlamentu
pārstāvjiem
Piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- atvērtu un demokrātisku darba vidi
- sniegt ieguldījumu Latvijas interešu veidošanā un pārstāvībā Eiropas
Savienībā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentam jāiesniedz:
- CV
- motivācijas vēstule
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: elk@saeima.lv, līdz 2014.gada 9.janvārim (ieskaitot).
OP 2013/242.AKK3
Saeimas Eiropas lietu komisija izsludina atklātu konkursu uz konsultanta/-es
amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība, vai augstākā
izglītība citā specialitātē un vismaz trīs gadu darba
pieredze attiecīgajā jomā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, teicamas angļu valodas zināšanas
gan mutvārdos, gan rakstu valodā (citu ES oficiālo valodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs,
starptautiskajās institūcijās vai citās organizācijās ar Eiropas lietu
komisijas pamatdarbību saistītās jomās
- priekšzināšanas par lēmumu pieņemšanas procesu Eiropas Savienībā
- zināšanas par ES Tieslietu un iekšlietu ministru padomes kompetences
jautājumiem
- pieredze analītisku dokumentu un priekšlikumu izstrādē
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, e-pasts)
- attīstītas analītiskās spējas, komunikācijas un sadarbības prasme
Galvenie pienākumi:
- Saeimas Eiropas lietu komisijas sēžu organizēšana par ES Tieslietu un
iekšlietu ministru padomes jautājumiem
- ES Tieslietu un iekšlietu jomas starpparlamentāro sanāksmju satura
sagatavošana
- subsidiaritātes principa pārbaužu nodrošināšana
- sadarbības nodrošināšana ar Saeimas nozaru komisiju, valsts pārvaldes
iestāžu, pilsoniskās sabiedrības, ES institūciju un ES dalībvalstu parlamentu
pārstāvjiem
Piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- atvērtu un demokrātisku darba vidi
- sniegt ieguldījumu Latvijas interešu veidošanā un pārstāvībā Eiropas
Savienībā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentam jāiesniedz:
- CV
- motivācijas vēstule
- augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: elk@saeima.lv, līdz 2014.gada 9.janvārim (ieskaitot).
OP 2013/242.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Piesārņojuma novēršanas nodaļas
vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta
ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā
vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ķīmijā, inženierzinātnēs,
lauksaimniecībā vai vides zinātnēs
- divu gadu pieredze
attiecīgajā specialitātē valsts pārvaldē, pašvaldībā vai privātajā sektorā
- zināšanas par
normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādi un pieņemšanas
procedūru
- vēlamas
zināšanas un/vai pieredze par Latvijas un Eiropas Savienības vides
aizsardzības politiku lauksaimniecības radītā piesārņojuma, zemes degradācijas
un noturīgo organisko piesārņotāju novēršanas jomā
- vēlama pieredze
valsts interešu pārstāvniecībā Eiropas Savienības institūcijās vai
starptautiskajās organizācijās, institūcijās
- labas angļu valodas
zināšanas, tai skaitā specifisku tehnisko un vides aizsardzības terminu
pārzināšana
- labas iemaņas darbā
ar datoru
- prasme organizēt
darba grupas, seminārus
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/242.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata
pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (pusslodze uz noteiktu
laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa
augstākā profesionālā izglītība vides vai dabas zinātņu jomā, enerģētikā vai
ekonomikā
- vismaz viena gada pieredze valsts
pārvaldē
- pieredze tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē, informatīvu ziņojumu sagatavošanā,
vēlams vides politikas jomā
- zināšanas un izpratne par
starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, piemērošanos
(adaptāciju) klimata pārmaiņām un siltumnīcefekta gāzu emisiju ziņošanas
prasībām
- zināšanas par vides aizsardzības jomas
institucionālo sistēmu
- labas angļu valodas zināšanas (gan
runāšana, gan rakstīšana), vēlamas vides aizsardzības terminu zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības
spējas, prasme strukturēt informāciju, argumentēt viedokli un prasme pastāvīgi
plānot savu darbu
- prasme darbā ar datoru (MS Office,
Internet Explorer un citas programmas)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/242.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata
finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā
izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu,
ekonomikas vai fizikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām specialām studijām
- vismaz viena gada darba
pieredze valsts pārvaldē; vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu projektu izstrādē, t.sk. klimata un vides politikas jomā
- zināšanas par vides
aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, kā arī Eiropas Savienības
nozīmīgākajām institūcijām, to funkcijām un atbildībām
- zināšanas par
starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, klimata finanšu
instrumentiem
- zināšanas par
projektu ieviešanas posmiem, potenciālām problēmām
- labas angļu valodas
zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), vēlamas finanšu un projektu terminu
zināšanas
- sadarbības un
komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā arī prasme strukturēt
informāciju un prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- prasmes strādāt ar datoru (MS
Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/242.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata
finanšu un tehnoloģiju nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (darbs saistīts galvenokārt
ar konceptuāliem klimata finanšu jautājumiem)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu, vadības, tiesību vai vides
zinātņu jomā
- vismaz viena gada darba
pieredze valsts pārvaldē; vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu projektu izstrādē, sevišķi, finanšu administrācijas vai klimata
politikas jomā
- zināšanas un izpratne par
ekonomikas kopsakarībām, makroekonomisko analīzi, finanšu tirgiem un to
uzraudzību, izsolēm
- zināšanas par vides
aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, kā arī Eiropas Savienības
nozīmīgākajām institūcijām, to funkcijām un atbildībām
- zināšanas par
starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, Eiropas
Savienības Emisiju tirdzniecības sistēmu, nozīmīgākajiem tiesību aktiem,
klimata finanšu instrumentiem
- zināšanas par publisko
iepirkumu organizēšanas kārtību
- teicamas angļu valodas
zināšanas (mutvārdos, rakstos), vēlamas finanšu un vides aizsardzības terminu
zināšanas
- sadarbības un
komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā arī prasme strukturēt
informāciju un prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- prasmes strādāt ar datoru
(MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/242.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Klimata
finanšu un tehnoloģiju nodaļas vadītāja/-s valsts civildienesta ierēdņa/-es
amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa
augstākā profesionālā izglītība vides zinātnē, ekonomikā vai vadības zinībās
vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta
ar matam atbilstošām speciālām studijām;
- pieredze vadošā amatā
- vairāk nekā viena gada pieredze valsts
pārvaldē
- pieredze tiesību aktu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē, kā arī nacionālu un starptautisku
līgumu sagatavošanā, t.sk. klimata vai vides politikas jomā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas
institucionālo sistēmu, kā arī Eiropas Savienības nozīmīgākajām institūcijām,
to funkcijām un atbildībām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas
Savienības un Latvijas klimata politiku, kā arī zināšanas par klimata finanšu
jautājumiem, klimata tehnoloģijām un projektu vadību
- teicamas angļu valodas zināšanas (gan
runāšana, gan rakstīšana), vēlamas klimata politikas un klimata tehnoloģiju
terminu zināšanas
- personālvadības, sadarbības,
komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, plānošanas un kontroles prasmes
- prasme vadīt darba grupas, organizēt
un vadīt seminārus un projektus
- prasmes strādāt ar datoru (MS
Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/242.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta direktora
vietnieka/-ces Vides politikas integrācijas nodaļas
vadītāja/-as valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu
(uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnē, vadības zinātnē, ekonomikas, juridiskajā, ģeogrāfijas, bioloģijas vai fizikas
specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām
- pieredze vadošā amatā, kā arī vairāk nekā viena gada pieredze valsts
pārvaldē
- vismaz trīs gadu pieredze ar amata pienākumiem saistītā
darbā, t.sk. saistībā ar vides aizsardzības politikas veidošanu un
ieviešanu
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē,
kā arī līgumu sagatavošanā, t.sk. vides politikas jomā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu
- zināšanas par Eiropas Savienības nozīmīgākajām institūcijām, to funkcijām
un atbildībām, kā arī zināšanas par Eiropas Savienības Padomes prezidentūras
lomu
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un nacionālo vides
aizsardzības politiku un tās kontekstu pārējo nozaru politikās, t.sk. vides
aizsardzības politikas galvenajiem principiem, instrumentiem, pasākumiem, kā
arī zināšanas par ilgtspējīgas attīstības konceptu
- teicamas angļu valodas zināšanas (gan runāšana, gan rakstīšana), vēlamas
vides aizsardzības terminu zināšanas
- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus
- personālvadības, sadarbības, komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas,
plānošanas un kontroles prasmes
- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas
programmas)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.