Laidiens: 09.12.2013., Nr. 240
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/240.AKK1
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais
lietvedis/-e Kancelejā
Kanceleja ir struktūrvienība, kura ir atbildīga par dokumentu un arhīva
pārvaldības sistēmas izveidi. Kanceleja nodrošina ministrijas dokumentu
reģistrāciju, apriti, nosūtīšanu, vienotu uzdevumu izpildes kontroli par visu
ministrijai doto uzdevumu izpildi, apstrādā ministrijas oficiālā e-pastā
saņemtos dokumentus un pieņem iesniegumus no fiziskām un juridiskām personām,
koordinē ministra, valsts sekretāra un administrācijas vadītāja sekretariāta
funkcijas, kā arī nodrošina arhīva uzziņas sistēmas un arhīva fonda izveidi,
uzskaiti, sagatavošanu un izmantošanu.
Ja tev ir:
- vidējā izglītība
- krievu valodas un angļu valodas zināšanas (vēlams) un yu
spēj tās pielietot dokumentu lasīšanā un komunikācijā
- pieredze valsts pārvaldes iestādes dokumentu aprites nodrošināšanā ne
mazāka par 3 gadiem
- praktiskā darba pieredze apstrādājot liela daudzuma un apjoma dokumentus
un informāciju (vairāk nekā 100 dokumenti dienā)
- labas zināšanas par dokumentu pārvaldību reglamentējošiem dokumentiem un
Ministru kabineta kārtības rullī noteikto dokumentu aprites pamatprincipiem
- profesionālās iemaņas darbā ar automatizētu lietvedības sistēmu un
teicamas datora lietotāja prasmes
- labas komunikācijas prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un izvērtēt prioritātes
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- reģistrēt automatizētajā lietvedības sistēmā atbilstoši noteiktajām
procedūrām ministrijā saņemtos un sagatavotos dokumentus, veikt dokumentu
noformējuma atbilstības tehnisko pārbaudi, kā arī veikt atbilstošu rīcību
dokumentu iesniegšanai Valsts Kancelejas dokumentu aprites un kontroles sistēmā
DAUKS
- veikt doto uzdevumu reģistrēšanu un izpildes kontroli, atbilstoši
noteiktajai kārtībai un normatīvajos aktos noteiktajam
- sniegt konsultācijas dokumentu aprites, kontroles, noformēšanas,
nosūtīšanas un arhīva jautājumos
-pieņemt un reģistrēt iesniegumus no fiziskām un juridiskām personām, kā arī
atbildēt uz telefona zvaniem dokumentu noformēšanas un aprites jautājumos
- kārtot iestādes lietvedībā un arhīvā esošās lietas
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus līdz š.g. 16.decembrim sūtīt
Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919,
fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu
informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/240.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem
izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības
nodaļas juriskonsults/-e
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- izpratne par finanšu tirgus jautājumiem;
- iniciatīva un augsta atbildības izjūta
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:
- finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas
Savienības tiesību aktiem
- finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un
ekonomikas attīstības veicināšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
2. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības
nodaļas finanšu analītiķis/-e
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas
kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts
finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā finanšu sektorā vai valsts pārvaldē
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- iepriekšēja pieredze darbā ar finanšu tirgus jautājumiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
- iniciatīva un augsta atbildības izjūta
- izcilas analītiskās un komunikācijas spējas
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:
- finanšu tirgus situācijas valstī analīzi
- politikas iniciatīvu finanšu tirgus attīstībai un stabilitātei izstrādi
- valsts atbalsta politikas finanšu instrumentu jomā veidošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
OP 2013/240.AKK3
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz DOBELES nodaļas klientu apkalpošanas
speciālista/-es amata vakanci uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā ar tiesību aktiem
- zināšanas lietvedībā
- ļoti labas latviešu valodas un krievu valodas zināšanas
- angļu valodas vai vācu valodas zināšanas - sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikumā norādīt ar kādām datu bāzēm)
- prasmes darbā ar Microsoft Office
- pieredze klientu apkalpošanas sfērā (vēlams valsts pārvaldē) - vismaz 1
gads
Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV (profesionālās pieredzes
apraksts) un izglītības dokumenta kopija.
Iestāde piedāvā: stabilu atalgojumu (Ls 330 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes
laikā un līdz Ls 400 pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas.
Motivācijas vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām
prasībām.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2013/240.AKK4
Konkurences padome aicina pieteikties uz Juridiskā departamenta
juriskonsulta/-es amatu
Mūsu pamatvērtības:
Taisnīgums, profesionalitāte, neatkarība
Mūsu prasības:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas un izpratne par konkurences tiesību un/vai administratīvā
procesa noteikumu piemērošanu
- vēlama pieredze jurista amatā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām
- prasmes darboties ar datortehniku
Jūsu pamatpienākumos ietilptu:
- nodrošināt juridisku atbalstu konkurences tiesību pārkāpumu izmeklēšanā
- piedalīties tirgus dalībnieku apmeklējumos un citās izmeklēšanas darbībās
- veikt citu institūciju izstrādāto tiesību aktu izvērtēšanu un atzinumu
sagatavošanu
- nepieciešamības gadījumā sagatavot procesuālos dokumentus un pārstāvēt
Konkurences padomi tiesā
- pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās Latvijā un ārvalstīs
Mēs piedāvājam:
- aizraujošu un dinamisku darbu
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā
55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.
OP 2013/240.AKK5
Konkurences padome aicina pieteikties uz Juridiskā departamenta vecākā
juriskonsulta/-es amatu
Mūsu pamatvērtības:
Taisnīgums, profesionalitāte, neatkarība
Mūsu prasības:
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze jurista profesijā, t.sk. administratīvo tiesību
piemērošanā, pārstāvībā tiesā
- zināšanas un izpratne par konkurences tiesību piemērošanu
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādāšanā
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
- atbildība, prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un labas
komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām
Jūsu pamatpienākumos ietilptu:
- nodrošināt juridisku atbalstu konkurences tiesību pārkāpumu izmeklēšanā
- piedalīties konkurences politikas un konkurences tiesību normatīvo aktu
projektu izstrādē
- sniegt konsultācijas iestādes darbiniekiem, citu institūciju pārstāvjiem
un privātpersonām konkurences tiesību jautājumos
- piedalīties un vadīt tirgus dalībnieku apmeklējumus un citas izmeklēšanas
darbības
- veikt citu institūciju izstrādāto tiesību aktu izvērtēšanu un atzinumu
sagatavošanu
- sagatavot attiecīgus dokumentus un pārstāvēt Konkurences padomes intereses
Latvijā un ārvalstīs
Mēs piedāvājam:
- aizraujošu un dinamisku darbu
- labus darba apstākļus
- profesionālās izaugsmes iespējas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā
55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv,
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.