Laidiens: 09.12.2013., Nr. 240

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/240.AKK1

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais lietvedis/-e Kancelejā

Kanceleja ir struktūrvienība, kura ir atbildīga par dokumentu un arhīva pārvaldības sistēmas izveidi. Kanceleja nodrošina ministrijas dokumentu reģistrāciju, apriti, nosūtīšanu, vienotu uzdevumu izpildes kontroli par visu ministrijai doto uzdevumu izpildi, apstrādā ministrijas oficiālā e-pastā saņemtos dokumentus un pieņem iesniegumus no fiziskām un juridiskām personām, koordinē ministra, valsts sekretāra un administrācijas vadītāja sekretariāta funkcijas, kā arī nodrošina arhīva uzziņas sistēmas un arhīva fonda izveidi, uzskaiti, sagatavošanu un izmantošanu.

Ja tev ir:

- vidējā izglītība

- krievu valodas un angļu valodas zināšanas (vēlams) un yu spēj tās pielietot dokumentu lasīšanā un komunikācijā

- pieredze valsts pārvaldes iestādes dokumentu aprites nodrošināšanā ne mazāka par 3 gadiem

- praktiskā darba pieredze apstrādājot liela daudzuma un apjoma dokumentus un informāciju (vairāk nekā 100 dokumenti dienā)

- labas zināšanas par dokumentu pārvaldību reglamentējošiem dokumentiem un Ministru kabineta kārtības rullī noteikto dokumentu aprites pamatprincipiem

- profesionālās iemaņas darbā ar automatizētu lietvedības sistēmu un teicamas datora lietotāja prasmes

- labas komunikācijas prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un izvērtēt prioritātes

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- reģistrēt automatizētajā lietvedības sistēmā atbilstoši noteiktajām procedūrām ministrijā saņemtos un sagatavotos dokumentus, veikt dokumentu noformējuma atbilstības tehnisko pārbaudi, kā arī veikt atbilstošu rīcību dokumentu iesniegšanai Valsts Kancelejas dokumentu aprites un kontroles sistēmā DAUKS

- veikt doto uzdevumu reģistrēšanu un izpildes kontroli, atbilstoši noteiktajai kārtībai un normatīvajos aktos noteiktajam

- sniegt konsultācijas dokumentu aprites, kontroles, noformēšanas, nosūtīšanas un arhīva jautājumos

-pieņemt un reģistrēt iesniegumus no fiziskām un juridiskām personām, kā arī atbildēt uz telefona zvaniem dokumentu noformēšanas un aprites jautājumos

- kārtot iestādes lietvedībā un arhīvā esošās lietas

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus līdz š.g. 16.decembrim sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2013/240.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas juriskonsults/-e

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- teicamas  angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- izpratne par finanšu tirgus jautājumiem;

- iniciatīva un augsta atbildības izjūta

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:

- finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas Savienības tiesību aktiem

- finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un ekonomikas attīstības veicināšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā;

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.

2. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas finanšu analītiķis/-e

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- teicamas  angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā finanšu sektorā vai valsts pārvaldē

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- iepriekšēja pieredze darbā ar finanšu tirgus jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- iniciatīva un augsta atbildības izjūta

- izcilas analītiskās un komunikācijas spējas

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:

- finanšu tirgus situācijas valstī analīzi

- politikas iniciatīvu finanšu tirgus attīstībai un stabilitātei izstrādi

- valsts atbalsta politikas finanšu instrumentu jomā veidošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.


OP 2013/240.AKK3

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz DOBELES nodaļas klientu apkalpošanas speciālista/-es amata vakanci uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā ar tiesību aktiem

- zināšanas lietvedībā

- ļoti labas latviešu valodas un krievu valodas zināšanas

- angļu valodas vai vācu valodas zināšanas - sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikumā norādīt ar kādām datu bāzēm)

- prasmes darbā ar Microsoft Office

- pieredze klientu apkalpošanas sfērā (vēlams valsts pārvaldē) - vismaz 1 gads

Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV (profesionālās pieredzes apraksts) un izglītības dokumenta kopija.

Iestāde piedāvā: stabilu atalgojumu (Ls 330 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz Ls 400 pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas.

Motivācijas vēstulē jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2013/240.AKK4

Konkurences padome aicina pieteikties uz Juridiskā departamenta juriskonsulta/-es amatu

Mūsu pamatvērtības:

Taisnīgums, profesionalitāte, neatkarība

Mūsu prasības:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas un izpratne par konkurences tiesību un/vai administratīvā procesa noteikumu piemērošanu

- vēlama pieredze jurista amatā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām

- prasmes darboties ar datortehniku

Jūsu pamatpienākumos ietilptu:

- nodrošināt juridisku atbalstu konkurences tiesību pārkāpumu izmeklēšanā

- piedalīties tirgus dalībnieku apmeklējumos un citās izmeklēšanas darbībās

- veikt citu institūciju izstrādāto tiesību aktu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu

- nepieciešamības gadījumā sagatavot procesuālos dokumentus un pārstāvēt Konkurences padomi tiesā

- pārstāvēt Konkurences padomes intereses darba grupās Latvijā un ārvalstīs

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu un dinamisku darbu

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā 55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.


OP 2013/240.AKK5

Konkurences padome aicina pieteikties uz Juridiskā departamenta vecākā juriskonsulta/-es amatu

Mūsu pamatvērtības:

Taisnīgums, profesionalitāte, neatkarība

Mūsu prasības:

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- darba pieredze jurista profesijā, t.sk. administratīvo tiesību piemērošanā, pārstāvībā tiesā

- zināšanas un izpratne par konkurences tiesību piemērošanu

- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā

- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski

- atbildība, prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un labas komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām

Jūsu pamatpienākumos ietilptu:

- nodrošināt juridisku atbalstu konkurences tiesību pārkāpumu izmeklēšanā

- piedalīties konkurences politikas un konkurences tiesību normatīvo aktu projektu izstrādē

- sniegt konsultācijas iestādes darbiniekiem, citu institūciju pārstāvjiem un privātpersonām konkurences tiesību jautājumos

- piedalīties un vadīt tirgus dalībnieku apmeklējumus un citas izmeklēšanas darbības

- veikt citu institūciju izstrādāto tiesību aktu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu

- sagatavot attiecīgus dokumentus un pārstāvēt Konkurences padomes intereses Latvijā un ārvalstīs

Mēs piedāvājam:

- aizraujošu un dinamisku darbu

- labus darba apstākļus

- profesionālās izaugsmes iespējas

CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt Konkurences padomē Brīvības ielā 55 (2.ieeja), Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu konkurence@kp.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67282844.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/240.AKR1

Valsts meža dienests paziņo, ka 2013.gada 29.novembrī konkursa kārtībā mežziņa amatā Zemgales virsmežniecībā iecelts KASPARS AILTS.


OP 2013/240.AKR2

Veselības inspekcija informē, ka 2013.gada 29.oktobrī izsludinātais konkurss uz vakanto Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsta eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2013/240.AKR3

Veselības inspekcija informē, ka Latgales kontroles nodaļas vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā 2013.gada 2.decembrī konkursa kārtībā iecelta LUDMILA VAINIŅA.


OP 2013/240.AKR4

Kultūras ministrija paziņo, ka uz Eiropas Savienības fondu departamenta Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vadītāja amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2013/240.AKR5

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Ziemeļvidzemes pārvaldes vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2013.gada 2.decembra iecelta SANDA ŽĪGURE.


OP 2013/240.AKR6

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2013.gada 25.novembrī Sporta un jaunatnes departamenta vecākās referentes amatā (uz noteiktu laiku) iecelta INESE ĢĒĢERE.


OP 2013/240.AKR7

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2013.gada 28.novembrī Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta juriskonsultes amatā iecelta INGUNA ĶĪSE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)