Laidiens: 04.12.2013., Nr. 237

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/237.AKK1

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Valstij piekritīgās mantas uzskaites daļas vadītāja vietnieka/-ces (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt valstij piekritīgās mantas, uzskaiti, novērtēšanu, realizāciju, iznīcināšanu un nodošanu bez maksas saskaņā ar darbību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, nodrošinot racionālu un lietderīgu rīcību, t.sk. nepieļaujot nepamatotas izmaksas, ar valstij piekritīgo mantu

- nodrošināt līgumu projektu sagatavošanu par valstij piekritīgās mantas glabāšanu, realizāciju, iznīcināšanu un citām nepieciešamajām darbībām

- nodrošināt kontroli un uzskaiti par naudas līdzekļiem, kas saistīti ar valstij piekritīgās mantas realizāciju, ieskaitīšanu valsts budžetā

- nodrošināt Daļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt seminārus un vadīt apmācības VID struktūrvienību ierēdņiem un darbiniekiem par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): tiesību zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- vēlama pieredze izņemtās un/vai valstij piekritīgās mantas uzskaites jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Dienesta vieta: Skanstes iela 52A, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", IVA līmenis, 11.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP VPM amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/237.AKK2

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās nodaļas galvenā/-s jurista/-es (2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās

- sagatavot tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes

- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- vēlama praktiskā juridiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jomā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss JPSIP GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/237.AKK3

Valsts meža dienests izsludina konkursu uz Kontroles un uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams ekonomikā, vadībzinātnē vai tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- par priekšrocību tiks uzskatīta praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē iekšējās uzraudzības, kontroles vai plānošanas jomās, kā arī kvalitātes vadības sistēmas un iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- labas prasmes darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas un otras svešvalodas pārzināšana līmenī, kas nepieciešama tiešo amata pienākumu izpildei;

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt metodiku un nodrošināt uzraudzības veikšanu par tirgus dalībniekiem un pārraudzības organizācijām, kas laiž tirgū kokmateriālus un koka izstrādājumus, kā arī veikt tirgus dalībnieku uzraudzību un kontroli par tirgū laistajiem kokmateriāliem un koka izstrādājumiem

- sagatavot ziņojumus un pārskatus kokmateriālu izcelsmes uzraudzības jautājumos

- sadarboties ar valsts un starpnacionālajām institūcijām un organizācijām

- sniegt priekšlikumus nepieciešamajām izmaiņām iekšējos un ārējos tiesību aktos kokmateriālu izcelsmes tiesiskuma nodrošināšanai

- sniegt atbalstu iestādes iekšējās kontroles pasākumu īstenošanā

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas (t.sk. veselības apdrošināšanu)

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā, 303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).


OP 2013/237.AKK4

Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša/-ses amata vietu Ogres rajona tiesā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67063853, 67063854.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2013/237.AKK5

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras līgumu un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Darba pienākumi:

- nodrošināt iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)

- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus

- piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- vēlamas svešvalodu (angļu valodas) zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas, internets), prasme strādāt ar biroja tehniku

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, darba vajadzībām mobilo tālruni

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centru (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046; e-pasts: ilona.zuka@vamoic.gov.lv) ar norādi uz vakanto amatu līdz 13.12.2013. (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 67301118.


OP 2013/237.AKK6

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Finanšu dienesta vecākā finanšu analītiķa/-es amatu

Prasības:

- augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā; ACCA kvalifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze budžeta un naudas plūsmas plānošanā un analīzē, ieņēmumu un izdevumu kontrolē, finanšu datu apstrādē un analīzē

- darba pieredze nekustamā īpašuma vērtējumu analīzē, uzņēmumu un to aktīvu vērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību, pieredze gada pārskatu analīzē un interpretēšanā

- labas zināšanas grāmatvedības uzskaitē

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām, iemaņas darbā ar MS Excel pieredzējuša lietotāja līmenī

- organizētība, precizitāte, analītiska domāšana, spēja risināt nestandarta situācijas, izkoptas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un pieņemt lēmumus

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutiski un rakstiski; labas angļu un krievu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt periodu budžetu un naudas plūsmas sagatavošanu un izpildes analīzi

- nodrošināt ikmēneša budžeta izpildes un citu ikmēneša pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Aģentūras vadībai

- veikt ārējo vērtētāju sagatavoto nekustamo īpašumu novērtējumu analīzi, gatavot dažādus aprēķinus, atzinumus un analītiskus pārskatus iesniegšanai Aģentūras vadībai un struktūrvienībām lēmumu pieņemšanai

- gatavot uzņēmumu finanšu stāvokļa un aktīvu (t.sk. uzņēmumu) vērtības analīzi

- gatavot atskaites, aprēķinus un pārskatus iesniegšanai valsts institūcijām (Ekonomikas ministrijai, Latvijas Bankai, Valsts kasei, Centrālajai statistikas pārvaldei u.c.)

- piedalīties dažādu dokumentu projektu sagatavošanā

- pārstāvēt Aģentūru citās iestādēs un uzņēmumos ar finansēm saistītos jautājumos

- sniegt atbalstu vadībai un darbiniekiem finanšu jautājumos

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2013.gada 17.decembrim plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv. Uzziņas par tālruni 67021438.


OP 2013/237.AKK7

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Projektu atbalsta departamenta Valsts un citu finanšu instrumentu atbalsta nodaļas projektu vadītāju (ierēdņa amats)

Pienākumi:

Nodrošināt VRAA deleģēto funkciju izpildi Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2009.-2014.gadam perioda programmas "Nacionālā klimata politika" vadībā, tai skaitā:

- veikt projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu, kā arī piedalīties lēmumu pieņemšanā par projektu iesniegumu apstiprināšanu vai noraidīšanu

- sagatavot līgumu projektus par projektu īstenošanas saistību izpildi un izdarīt tajos grozījumus

- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, veikt izlases veida pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- pārbaudīt līdzfinansējuma saņēmēju iesniegtos ar projektu īstenošanu saistītos finanšu pārskatus un izdevumus pamatojošos dokumentus, sagatavot lēmumu projektus par maksājumu pieprasījumos iekļauto attiecināmo izdevumu apstiprināšanu

- veikt konstatēto neatbilstību uzskaiti un analīzi, sagatavot lēmumu projektus par konstatētajām neatbilstībām un finansējuma atgūšanu

- sagatavot informāciju programmas apsaimniekotājam par projektu īstenošanai pieejamā finansējuma apguvi

- sagatavot programmas starpposma finanšu pārskatus, gada pārskatus un noslēguma pārskatu

- nodrošināt valsts budžeta līdzekļu plānošanu un pieprasījumu sagatavošanu projektu īstenošanai

veikt līdzfinansējuma saņēmēju iepirkuma plānu izvērtēšanu, iepirkuma procedūru dokumentācijas pirmspārbaužu un pārbaužu veikšanu

- izstrādāt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt iekšējos normatīvos aktus

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim (uzņēmuma vadība vai finanses vai ekonomika, vai grāmatvedība vai audits, vai sociālā vai tiesību zinātne), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vismaz divu gadu darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu vērtēšanā, projektu vadīšanā, uzraudzībā, kontrolē, auditā, grāmatvedībā, finanšu vadībā

- zināšanas un prasmes piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta normatīvos aktus

- pieredze valsts pārvaldes darbā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas (Intermediate līmenis, spēja lasīt, saprast un rakstīt)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.


OP 2013/237.AKK8

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas mežziņa/-nes (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla daļai (13.janvāra ielā 15, Rīgā, LV-1932, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)