Laidiens: 04.12.2013., Nr. 237
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/237.AKK1
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Valstij piekritīgās mantas uzskaites daļas vadītāja vietnieka/-ces (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt valstij piekritīgās mantas, uzskaiti, novērtēšanu, realizāciju,
iznīcināšanu un nodošanu bez maksas saskaņā ar darbību reglamentējošo normatīvo
aktu prasībām, nodrošinot racionālu un lietderīgu rīcību, t.sk. nepieļaujot
nepamatotas izmaksas, ar valstij piekritīgo mantu
- nodrošināt līgumu projektu sagatavošanu par valstij piekritīgās mantas
glabāšanu, realizāciju, iznīcināšanu un citām nepieciešamajām darbībām
- nodrošināt kontroli un uzskaiti par naudas līdzekļiem, kas saistīti ar
valstij piekritīgās mantas realizāciju, ieskaitīšanu valsts budžetā
- nodrošināt Daļas dokumentu apriti un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- organizēt seminārus un vadīt apmācības VID struktūrvienību ierēdņiem un
darbiniekiem par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās.
Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): tiesību
zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- vēlama pieredze izņemtās un/vai valstij piekritīgās mantas uzskaites jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Dienesta vieta: Skanstes iela 52A, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", IVA līmenis,
11.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP VPM amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/237.AKK2
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas
strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās nodaļas galvenā/-s
jurista/-es (2 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos
dokumentus
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- vēlama praktiskā juridiskā darba pieredze nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jomā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām,
citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Aspazijas bulvāris 24, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IV līmenis un 11.menešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss JPSIP GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/237.AKK3
Valsts meža dienests izsludina konkursu uz Kontroles un uzraudzības daļas
vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu
laiku (darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība, vēlams ekonomikā, vadībzinātnē
vai tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- par priekšrocību tiks uzskatīta praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes
iestādē iekšējās uzraudzības, kontroles vai plānošanas jomās, kā arī kvalitātes
vadības sistēmas un iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas un otras svešvalodas pārzināšana līmenī, kas
nepieciešama tiešo amata pienākumu izpildei;
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt metodiku un nodrošināt uzraudzības veikšanu par tirgus
dalībniekiem un pārraudzības organizācijām, kas laiž tirgū kokmateriālus un
koka izstrādājumus, kā arī veikt tirgus dalībnieku uzraudzību un kontroli par
tirgū laistajiem kokmateriāliem un koka izstrādājumiem
- sagatavot ziņojumus un pārskatus kokmateriālu izcelsmes uzraudzības
jautājumos
- sadarboties ar valsts un starpnacionālajām institūcijām un organizācijām
- sniegt priekšlikumus nepieciešamajām izmaiņām iekšējos un ārējos tiesību
aktos kokmateriālu izcelsmes tiesiskuma nodrošināšanai
- sniegt atbalstu iestādes iekšējās kontroles pasākumu īstenošanā
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas (t.sk. veselības
apdrošināšanu)
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13.janvāra ielā 15, 3.stāvā,
303.kabinetā, 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67220027).
OP 2013/237.AKK4
Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša/-ses amata vietu Ogres rajona tiesā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5.punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā
www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu uz adresi Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis
uzziņām 67063853, 67063854.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē
saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204
"Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu
kārtošanas kārtība".
OP 2013/237.AKK5
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un
iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras līgumu un iepirkumu nodaļā
(uz nenoteiktu laiku)
Darba pienākumi:
- nodrošināt iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu
atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus,
nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)
- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus
- piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt
priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu
- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un
strādāt komandā
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- vēlamas svešvalodu (angļu valodas) zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas, internets),
prasme strādāt ar biroja tehniku
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, darba vajadzībām mobilo tālruni
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centru (adrese: Ernestīnes
ielā 34, Rīgā, LV-1046; e-pasts: ilona.zuka@vamoic.gov.lv)
ar norādi uz vakanto amatu līdz 13.12.2013. (ieskaitot). Tālrunis uzziņām
67301118.
OP 2013/237.AKK6
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz Finanšu dienesta vecākā finanšu analītiķa/-es amatu
Prasības:
- augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā; ACCA kvalifikācija
tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze budžeta un naudas plūsmas plānošanā un analīzē, ieņēmumu un
izdevumu kontrolē, finanšu datu apstrādē un analīzē
- darba pieredze nekustamā īpašuma vērtējumu analīzē, uzņēmumu un to aktīvu
vērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību, pieredze gada pārskatu analīzē un
interpretēšanā
- labas zināšanas grāmatvedības uzskaitē
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām, iemaņas darbā ar MS Excel
pieredzējuša lietotāja līmenī
- organizētība, precizitāte, analītiska domāšana, spēja risināt nestandarta
situācijas, izkoptas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un pieņemt
lēmumus
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutiski un rakstiski; labas angļu un
krievu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt periodu budžetu un naudas plūsmas sagatavošanu un izpildes
analīzi
- nodrošināt ikmēneša budžeta izpildes un citu ikmēneša pārskatu
sagatavošanu un iesniegšanu Aģentūras vadībai
- veikt ārējo vērtētāju sagatavoto nekustamo īpašumu novērtējumu analīzi,
gatavot dažādus aprēķinus, atzinumus un analītiskus pārskatus iesniegšanai
Aģentūras vadībai un struktūrvienībām lēmumu pieņemšanai
- gatavot uzņēmumu finanšu stāvokļa un aktīvu (t.sk. uzņēmumu) vērtības
analīzi
- gatavot atskaites, aprēķinus un pārskatus iesniegšanai valsts institūcijām
(Ekonomikas ministrijai, Latvijas Bankai, Valsts kasei, Centrālajai statistikas
pārvaldei u.c.)
- piedalīties dažādu dokumentu projektu sagatavošanā
- pārstāvēt Aģentūru citās iestādēs un uzņēmumos ar finansēm saistītos
jautājumos
- sniegt atbalstu vadībai un darbiniekiem finanšu jautājumos
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- atsauksmes no iepriekšējās darba vietas vai
iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja
ir)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz
e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2013.gada 17.decembrim
plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības
"Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv.
Uzziņas par tālruni 67021438.
OP 2013/237.AKK7
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Projektu atbalsta
departamenta Valsts un citu finanšu instrumentu atbalsta nodaļas projektu
vadītāju (ierēdņa amats)
Pienākumi:
Nodrošināt VRAA deleģēto funkciju izpildi Eiropas Ekonomikas zonas finanšu
instrumenta 2009.-2014.gadam perioda programmas "Nacionālā klimata
politika" vadībā, tai skaitā:
- veikt projektu iesniegumu atlasi un vērtēšanu, kā arī piedalīties lēmumu
pieņemšanā par projektu iesniegumu apstiprināšanu vai noraidīšanu
- sagatavot līgumu projektus par projektu īstenošanas saistību izpildi un
izdarīt tajos grozījumus
- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, veikt izlases
veida pārbaudes projektu īstenošanas vietās
- pārbaudīt līdzfinansējuma saņēmēju iesniegtos ar projektu īstenošanu
saistītos finanšu pārskatus un izdevumus pamatojošos dokumentus, sagatavot
lēmumu projektus par maksājumu pieprasījumos iekļauto attiecināmo izdevumu
apstiprināšanu
- veikt konstatēto neatbilstību uzskaiti un analīzi, sagatavot lēmumu
projektus par konstatētajām neatbilstībām un finansējuma atgūšanu
- sagatavot informāciju programmas apsaimniekotājam par projektu īstenošanai
pieejamā finansējuma apguvi
- sagatavot programmas starpposma finanšu pārskatus, gada pārskatus un
noslēguma pārskatu
- nodrošināt valsts budžeta līdzekļu plānošanu un pieprasījumu sagatavošanu
projektu īstenošanai
veikt līdzfinansējuma saņēmēju iepirkuma plānu izvērtēšanu, iepirkuma
procedūru dokumentācijas pirmspārbaužu un pārbaužu
veikšanu
- izstrādāt un nepieciešamības gadījumā aktualizēt iekšējos normatīvos aktus
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim (uzņēmuma vadība vai finanses vai ekonomika, vai grāmatvedība vai
audits, vai sociālā vai tiesību zinātne), kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz divu gadu darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu
finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu vērtēšanā, projektu vadīšanā,
uzraudzībā, kontrolē, auditā, grāmatvedībā, finanšu vadībā
- zināšanas un prasmes piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Ekonomikas
zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta normatīvos aktus
- pieredze valsts pārvaldes darbā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (Intermediate
līmenis, spēja lasīt, saprast un rakstīt)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc
sludinājumu publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes
iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2013/237.AKK8
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Rīgas
reģionālās virsmežniecības Babītes nodaļas mežziņa/-nes (ierēdņa) amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla
daļai (13.janvāra ielā 15, Rīgā, LV-1932, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv)
20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.