Laidiens: 25.11.2013., Nr. 230
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/230.AKK1
Valsts administrācijas skola izsludina konkursu uz vakanto administratīvā/-ās koordinatora/-es (ierēdņa) amatu, sākot no 2014.gada
1.janvāra
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt un pārraudzīt datorizētās lietvedības sistēmas darbu, kontrolēt
dokumentu izpildes termiņus, nodrošināt dokumentu arhivēšanu
- uzturēt iestādes darbību reglamentējošo dokumentu informatīvo datubāzi,
piedalīties iekšējo normatīvo aktu, līgumu izstrādē, nodrošināt amatu konkursu
komisiju darbu, piedalīties Valsts administrācijas skolas nepieciešamo
iepirkumu plānošanā un organizēšanā, materiālo vērtību uzskaitē un
inventarizācijā;
- nodrošināt kvalitatīvu primāro kontaktu ar Valsts administrācijas skolas
klientiem, sadarbības partneriem, pasniedzējiem, organizējot iestādes saraksti
un primāro telefona komunikāciju
- ievietot informāciju Valsts administrācijas skolas mājaslapā, nodrošināt
Valsts administrācijas skolas komunikāciju sociālajos tīklos
- veikt personāla datu apstrādi un ievadīšanu datu bāzēs, administrēt personāla
darba izpildes novērtēšanu, nodrošināt NEVIS sistēmas administrēšanu
- piedalīties mācību projektu, starptautisku semināru, diskusiju un
konferenču organizēšanā, nodrošinot tehnisko atbalstu. Sekot līdzi aktualitātēm
mācību kursu jomā, piedalīties jaunu projektu pieteikumu sagatavošanā un
īstenošanā, apkopot informāciju par Valsts administrācijas skolas mācību
projektu ieviešanas gaitu
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajās
zinātnēs (vadības, kultūras vadības, pedagoģijas, politikas vai citās
sociālajās zinātnēs)
- ļoti labas angļu, krievu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)
- periodiska profesionālo zināšanu papildināšana kursos un semināros
- sekretāra - lietveža pieredze valsts pārvaldes iestādē (vismaz trīs gadi)
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē, līgumu noformēšanā, iepirkumu
organizēšanā valsts pārvaldē (atbilstība visiem trim šīs prasības kritērijiem
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze personālvadības dokumentācijas kārtošanā un darba drošības
normatīvo aktu prasību nodrošināšanā valsts pārvaldes iestādē (atbilstība abiem
šīs prasības kritērijiem tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze iestādes mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā, un
iestādes ārējās komunikācijas veidošanā sociālajos tīklos (atbilstība abiem šīs
prasības kritērijiem tiks uzskatīta par priekšrocību)
- spēja strādāt ar dokumentiem angļu/krievu valodā un līdzdarboties
sanāksmēs, kas notiek angļu/krievu valodā
- pieredze sanāksmju, semināru organizēšanā, vēlama pieredze pieaugušo
mācību kursu organizēšanā
- labas uzstāšanās un pārliecināšanas prasmes, ļoti labas rakstiskās
komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu elina.usina@vas.gov.lv
vai pa pastu Valsts administrācijas skolai, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050.
Tālrunis uzziņām 67224017.
OP 2013/230.AKK2
Valsts
reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Programmu ieviešanas nodaļas
Projektu vadītāju (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada
plānošanas periodā Aģentūrai deleģēto aktivitāšu ieviešanu t.i.:
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un
aktualizēšanu, savstarpējo papildinātību un atbilstību ārējiem normatīvajiem
aktiem, uzturēt kvalitātes vadības sistēmas dokumentu reģistru
- veikt informācijas apkopošanu un ieviešanas ziņojumu
sagatavošanu
- sagatavot atzinumus par ministriju un citu institūciju
sagatavotajiem normatīvajiem aktiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus par
nepieciešamajām izmaiņām tajos
- nodrošināt ārējo auditu par ES fondiem koordināciju
Aģentūrā
- nodrošināt ES fondu projektu datu informācijas sistēmas
saturisko vadību
- sniegt atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu,
pašvaldību institūciju un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm un
iesniegumiem
- kompetences ietvaros piedalīties valsts un starptautisko
projektu īstenošanā
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās
kvalifikācijas līmenim kādā no šādām sfērām: uzņēmējdarbības vadība, finanses,
ekonomika, grāmatvedība, audits, tiesību zinātnes, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un
Eiropas Savienības normatīvos aktus, t.sk., Eiropas Reģionālās attīstības fonda
un Eiropas Sociālā fonda regulējošos normatīvos aktus
- izpratne par auditiem un pieredze darbā ar auditu
veicējiem
- pieredze darbā ar datu informācijas sistēmām, t.sk. ar to
funkcionalitātes pilnveidošanu un pilnveidojumu testēšanu
- zināšanas par ES fondu vadības sistēmu un izpratne par reģionālās
attīstības jautājumiem
- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office
standartprogrammas)
- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts
pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam
iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts
reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese:
Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2013/230.AKK3
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas,
Izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kvalitātes un risku vadības
departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (Informācijas drošības pārvaldības jomā)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt informācijas
drošības pārvaldību Valsts kasē saskaņā ar ISO 27001 standarta prasībām
- veikt risku analīzes
un organizēt drošības pārbaudes Valsts kases resursiem
- izstrādāt iekšējos
normatīvos aktus un dokumentus informācijas drošības jomā
- organizēt darbu ar
klasificētu informāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- veikt Valsts kases
personāla apmācību un sniegt konsultācijas informācijas drošības jomā
- pārstāvēt Valsts
kases intereses informācijas drošības jomā attiecībās ar citām juridiskām vai
fiziskām personām
Prasības pretendentiem/ -ēm:
- pabeigta augstākā
akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju
tehnoloģiju (IT) jomā, kas papildināta ar mācībām informācijas drošības jomā
- darba pieredze
informācijas drošības vai IT audita jomā ilgāka par gadu vai IT jomā ilgāka par
trīs gadiem
- darba pieredze ar
ISO 27001 standartu tiks uzskatīta par priekšrocību
- sertifikāts
informācijas drošības pārvaldības jomā (CISM, CISSP, CISA vai ekvivalents)
tiks uzskatīts par priekšrocību
- izpratne par IT
risinājumiem un prasmes drošības risku novērtēšanā
- labas komunikācijas
spējas un klientorientēta pieeja darbam
- labas plānošanas un
organizēšanas prasmes
- precizitāte,
kvalitāte un iniciatīva
- labas angļu valodas
zināšanas
- atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās
pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- darbu dinamiskā
organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu
un sociālās garantijas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" uz e-pastu personals@kase.gov.lv
vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377,
papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2013/230.AKK4
Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina konkursu uz
Administratīvās nodaļas grāmatveža amatu vietu ar darbavietu Rīgā uz nenoteiktu
laiku
Latvijas Nacionālais kultūras centrs ir Kultūras ministra pakļautībā esoša tiešas
pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir īstenot valsts politiku kultūras un
radošās industrijas izglītības, nemateriālā kultūras mantojuma, dziesmu un deju
svētku tradīcijas un ar to saistītajās tautas mākslas jomās.
Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina konkursu uz vakanto amatu -
grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs, grāmatvedībā
- darba pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldē ne mazāka par diviem
gadiem
- pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmu "HORIZON"
- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- analītiskās spējas, precizitāte, atbildības sajūta un spēja strādāt
komandā, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu
GALVENIE PIENĀKUMI:
- darba samaksas aprēķināšana (darba līgumi, uzņēmuma līgumi,
autoratlīdzības līgumi) un samaksa
- ikmēneša un ceturkšņa atskaišu sagatavošana
- valsts finansējuma (valsts budžeta mērķdotāciju) saskaņošana,
pārskaitīšana un atskaišu pārbaude
- sadarbība ar Valsts kasi
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu valsts pārvaldes iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo
pieredzi
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma (motivācijas) vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Latvijas Nacionālajā kultūras centrā
Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, vai nosūtīt uz e-pasta adresi lnkc@lnkc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām
67228985, e-pasts: lnkc@lnkc.gov.lv, mājaslapa:
www.lnkc.gov.lv.
OP 2013/230.AKK5
Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina konkursu uz
Administratīvās nodaļas jurista amatu vietu ar darbavietu Rīgā uz nenoteiktu
laiku
Latvijas Nacionālais kultūras centrs ir Kultūras ministra pakļautībā esoša
valsts tiešas pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir īstenot valsts
politiku kultūras un radošās industrijas izglītības, nemateriālā kultūras
mantojuma, dziesmu un deju svētku tradīcijas un ar to saistītajās tautas
mākslas jomās.
Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - jurists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- darba pieredze jurista amatā valsts pārvaldē ne mazāka par 3 (trīs) gadiem
(priekšroka tiks dota pretendentam, kuram ir padziļinātas zināšanas un pieredze
izglītības jomā un izpratne par valsts pārvaldes procesiem)
- analītiskās spējas, precizitāte, atbildības sajūta un spēja strādāt
komandā
- spēja patstāvīgi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un
pieņemt lēmumus
- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos), labas krievu
valodas un angļu valodas zināšanas tiks vērtētas kā priekšrocība
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
- tiesību aktu projektu, iekšējo normatīvo aktu, procesuālo lēmumu un citu
juridisko dokumentu sagatavošana
- juridiski izvērtēt un patstāvīgi sagatavot atzinumus par iestādē
saņemtajiem citu institūciju normatīvajiem aktiem vai to projektiem, politikas
plānošanas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem
- konsultēšana juridiskos jautājumos
- iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu apzināšana un sekošana
līdzi grozījumiem
- iestādes pārstāvība valsts, pašvaldību institūcijās, kā arī pārstāvēt
iestādes intereses tiesību aizsardzības iestādēs
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo darba pieredzi valsts pārvaldes
iestādē
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma (motivācijas) vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Latvijas Nacionālajā kultūras centrā
Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, vai nosūtīt uz e-pasta adresi lnkc@lnkc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām
67228985, e-pasts: lnkc@lnkc.gov.lv, mājaslapa: www.lnkc.gov.lv.
OP 2013/230.AKK6
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Drošības daļas
vadītāja/-as amatu
Pienākumi:
- organizēt un veikt inspekcijas iekšējās un ārējās drošības kontroles darbu
- sagatavot atzinumus un ziņojumus par personas datu apstrādes sistēmu drošības
atbilstību normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem standartiem
- veikt iesniegto auditu rezultātu apkopošanu un analizēšanu, kā arī veikt
pārskatu par informācijas drošības jomā veiktajiem pasākumiem apkopošanu un
analizēšanu
- uzraudzīt apstiprināto audita ieteikumu ieviešanu
- organizēt inspekcijas informācijas sistēmu drošības līmeņa nodrošināšanas
pasākumus un attiecīgu inspekcijas darbinieku apmācību
- veikt uzticamu sertifikācijas pakalpojumu sniedzēju akreditāciju, kā arī
veikt ekspertu, kas veic sertifikācijas pakalpojumu sniegšanas informācijas
sistēmu, iekārtu un procedūru drošību pārbaudes, izvērtēšanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība
- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu
aizsardzības un sertifikācijas pakalpojumu (saskaņā ar Elektronisko dokumentu
likumu) jomā
- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi informāciju
tehnoloģiju un informācijas sistēmu drošības jomā, kā arī informācijas sistēmu
audita veikšanā, ko apliecina starptautiski atzīts IT procesu pārvaldības
sertifikāts (CISA, CISM vai cits)
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- pieredze audita veikšanā ne mazāk kā 3 (trīs) gadi
- teicamas angļu valodas zināšanas un otras svešvalodas pārzināšana labā
līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei
- jāzina veicamajā darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu darbības principi,
lietošanas nosacījumi, darba racionāla organizācija, ar tiem saistītie
normatīvie akti
- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes
Datu valsts inspekcija piedāvā:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz
e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi
"Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15,
Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131. Datu valsts inspekcija sazināsies ar
tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.
OP 2013/230.AKK7
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 2 vakantajām inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietām Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Nereģistrētās
nodarbinātības apkarošanas sektorā: 1 - uz noteiktu laiku; 1 - uz nenoteiktu
laiku (darbavietas atrodas Rīgā, K.Valdemāra ielā 38)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem,
izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem;
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 28379801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/230.AKK8
Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša/-es amata
vietu Dobeles rajona tiesā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5.punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā
www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu uz adresi Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis
uzziņām 67063853, 67063854.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē
saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204
"Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu
kārtošanas kārtība".
OP 2013/230.AKK9
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu
Galvenie pienākumi:
- tiesību aktu projektu sagatavošana, juridiskā izvērtēšana un noformēšana
- priekšlikumu sniegšana Ministru prezidentam par tiesību aktu projektu
virzību
- valsts interešu pārstāvība tiesvedības procesos
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā juridiskā izglītība
- vismaz divu gadu darba pieredze jurista amatā valsts pārvaldē
- pieredze tiesību aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski
- augsta atbildība, precizitāte, labas saskarsmes spējas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36,
Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67082844.