Laidiens: 25.11.2013., Nr. 230

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/230.AKK1

Valsts administrācijas skola izsludina konkursu uz vakanto administratīvā/-ās koordinatora/-es (ierēdņa) amatu, sākot no 2014.gada 1.janvāra

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt un pārraudzīt datorizētās lietvedības sistēmas darbu, kontrolēt dokumentu izpildes termiņus, nodrošināt dokumentu arhivēšanu

- uzturēt iestādes darbību reglamentējošo dokumentu informatīvo datubāzi, piedalīties iekšējo normatīvo aktu, līgumu izstrādē, nodrošināt amatu konkursu komisiju darbu, piedalīties Valsts administrācijas skolas nepieciešamo iepirkumu plānošanā un organizēšanā, materiālo vērtību uzskaitē un inventarizācijā;

- nodrošināt kvalitatīvu primāro kontaktu ar Valsts administrācijas skolas klientiem, sadarbības partneriem, pasniedzējiem, organizējot iestādes saraksti un primāro telefona komunikāciju

- ievietot informāciju Valsts administrācijas skolas mājaslapā, nodrošināt Valsts administrācijas skolas komunikāciju sociālajos tīklos

- veikt personāla datu apstrādi un ievadīšanu datu bāzēs, administrēt personāla darba izpildes novērtēšanu, nodrošināt NEVIS sistēmas administrēšanu

- piedalīties mācību projektu, starptautisku semināru, diskusiju un konferenču organizēšanā, nodrošinot tehnisko atbalstu. Sekot līdzi aktualitātēm mācību kursu jomā, piedalīties jaunu projektu pieteikumu sagatavošanā un īstenošanā, apkopot informāciju par Valsts administrācijas skolas mācību projektu ieviešanas gaitu

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajās zinātnēs (vadības, kultūras vadības, pedagoģijas, politikas vai citās sociālajās zinātnēs)

- ļoti labas angļu, krievu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- periodiska profesionālo zināšanu papildināšana kursos un semināros

- sekretāra - lietveža pieredze valsts pārvaldes iestādē (vismaz trīs gadi)

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē, līgumu noformēšanā, iepirkumu organizēšanā valsts pārvaldē (atbilstība visiem trim šīs prasības kritērijiem tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze personālvadības dokumentācijas kārtošanā un darba drošības normatīvo aktu prasību nodrošināšanā valsts pārvaldes iestādē (atbilstība abiem šīs prasības kritērijiem tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze iestādes mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā, un iestādes ārējās komunikācijas veidošanā sociālajos tīklos (atbilstība abiem šīs prasības kritērijiem tiks uzskatīta par priekšrocību)

- spēja strādāt ar dokumentiem angļu/krievu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu/krievu valodā

- pieredze sanāksmju, semināru organizēšanā, vēlama pieredze pieaugušo mācību kursu organizēšanā

- labas uzstāšanās un pārliecināšanas prasmes, ļoti labas rakstiskās komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu elina.usina@vas.gov.lv vai pa pastu Valsts administrācijas skolai, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050. Tālrunis uzziņām 67224017.


OP 2013/230.AKK2

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Programmu ieviešanas nodaļas Projektu vadītāju (ierēdņa amats)

Pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas periodā Aģentūrai deleģēto aktivitāšu ieviešanu t.i.:

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizēšanu, savstarpējo papildinātību un atbilstību ārējiem normatīvajiem aktiem, uzturēt kvalitātes vadības sistēmas dokumentu reģistru

- veikt informācijas apkopošanu un ieviešanas ziņojumu sagatavošanu

- sagatavot atzinumus par ministriju un citu institūciju sagatavotajiem normatīvajiem aktiem, kā arī izstrādāt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām tajos

- nodrošināt ārējo auditu par ES fondiem koordināciju Aģentūrā

- nodrošināt ES fondu projektu datu informācijas sistēmas saturisko vadību

- sniegt atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību institūciju un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm un iesniegumiem

- kompetences ietvaros piedalīties valsts un starptautisko projektu īstenošanā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim kādā no šādām sfērām: uzņēmējdarbības vadība, finanses, ekonomika, grāmatvedība, audits, tiesību zinātnes, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus, t.sk., Eiropas Reģionālās attīstības fonda un Eiropas Sociālā fonda regulējošos normatīvos aktus

- izpratne par auditiem un pieredze darbā ar auditu veicējiem

- pieredze darbā ar datu informācijas sistēmām, t.sk. ar to funkcionalitātes pilnveidošanu un pilnveidojumu testēšanu

- zināšanas par ES fondu vadības sistēmu un izpratne par reģionālās attīstības jautājumiem

- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.


OP 2013/230.AKK3

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas,

Izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kvalitātes un risku vadības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (Informācijas drošības pārvaldības jomā)

Galvenie amata pienākumi:

-          veikt informācijas drošības pārvaldību Valsts kasē saskaņā ar ISO 27001 standarta prasībām

-          veikt risku analīzes un organizēt drošības pārbaudes Valsts kases resursiem

-          izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un dokumentus informācijas drošības jomā

-          organizēt darbu ar klasificētu informāciju atbilstoši normatīvo aktu prasībām

-          veikt Valsts kases personāla apmācību un sniegt konsultācijas informācijas drošības jomā

-          pārstāvēt Valsts kases intereses informācijas drošības jomā attiecībās ar citām juridiskām vai fiziskām personām

Prasības pretendentiem/ -ēm:

-          pabeigta augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informāciju tehnoloģiju (IT) jomā, kas papildināta ar mācībām informācijas drošības jomā

-          darba pieredze informācijas drošības vai IT audita jomā ilgāka par gadu vai IT jomā ilgāka par trīs gadiem

-          darba pieredze ar ISO 27001 standartu tiks uzskatīta par priekšrocību

-          sertifikāts informācijas drošības pārvaldības jomā (CISM, CISSP, CISA vai ekvivalents) tiks uzskatīts par priekšrocību

-          izpratne par IT risinājumiem un prasmes drošības risku novērtēšanā

-          labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

-          labas plānošanas un organizēšanas prasmes

-          precizitāte, kvalitāte un iniciatīva

-          labas angļu valodas zināšanas

-          atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

-          profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

-          darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

-          stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" uz e-pastu personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2013/230.AKK4

Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina konkursu uz Administratīvās nodaļas grāmatveža amatu vietu ar darbavietu Rīgā uz nenoteiktu laiku

Latvijas Nacionālais kultūras centrs ir Kultūras ministra pakļautībā esoša tiešas pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir īstenot valsts politiku kultūras un radošās industrijas izglītības, nemateriālā kultūras mantojuma, dziesmu un deju svētku tradīcijas un ar to saistītajās tautas mākslas jomās.

Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina konkursu uz vakanto amatu - grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, grāmatvedībā

- darba pieredze grāmatveža amatā valsts pārvaldē ne mazāka par diviem gadiem

- pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmu "HORIZON"

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- analītiskās spējas, precizitāte, atbildības sajūta un spēja strādāt komandā, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu

GALVENIE PIENĀKUMI:

- darba samaksas aprēķināšana (darba līgumi, uzņēmuma līgumi, autoratlīdzības līgumi) un samaksa

- ikmēneša un ceturkšņa atskaišu sagatavošana

- valsts finansējuma (valsts budžeta mērķdotāciju) saskaņošana, pārskaitīšana un atskaišu pārbaude

- sadarbība ar Valsts kasi

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu valsts pārvaldes iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma (motivācijas) vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Latvijas Nacionālajā kultūras centrā Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, vai nosūtīt uz e-pasta adresi lnkc@lnkc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67228985, e-pasts: lnkc@lnkc.gov.lv, mājaslapa: www.lnkc.gov.lv.


OP 2013/230.AKK5

Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina konkursu uz Administratīvās nodaļas jurista amatu vietu ar darbavietu Rīgā uz nenoteiktu laiku

Latvijas Nacionālais kultūras centrs ir Kultūras ministra pakļautībā esoša valsts tiešas pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir īstenot valsts politiku kultūras un radošās industrijas izglītības, nemateriālā kultūras mantojuma, dziesmu un deju svētku tradīcijas un ar to saistītajās tautas mākslas jomās.

Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - jurists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- darba pieredze jurista amatā valsts pārvaldē ne mazāka par 3 (trīs) gadiem (priekšroka tiks dota pretendentam, kuram ir padziļinātas zināšanas un pieredze izglītības jomā un izpratne par valsts pārvaldes procesiem)

- analītiskās spējas, precizitāte, atbildības sajūta un spēja strādāt komandā

- spēja patstāvīgi izstrādāt un analizēt dokumentus, organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos), labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas tiks vērtētas kā priekšrocība

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

GALVENIE PIENĀKUMI:

- tiesību aktu projektu, iekšējo normatīvo aktu, procesuālo lēmumu un citu juridisko dokumentu sagatavošana

- juridiski izvērtēt un patstāvīgi sagatavot atzinumus par iestādē saņemtajiem citu institūciju normatīvajiem aktiem vai to projektiem, politikas plānošanas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem

- konsultēšana juridiskos jautājumos

- iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu apzināšana un sekošana līdzi grozījumiem

- iestādes pārstāvība valsts, pašvaldību institūcijās, kā arī pārstāvēt iestādes intereses tiesību aizsardzības iestādēs

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma (motivācijas) vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Latvijas Nacionālajā kultūras centrā Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, vai nosūtīt uz e-pasta adresi lnkc@lnkc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67228985, e-pasts: lnkc@lnkc.gov.lv, mājaslapa: www.lnkc.gov.lv.


OP 2013/230.AKK6

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Drošības daļas vadītāja/-as amatu

Pienākumi:

- organizēt un veikt inspekcijas iekšējās un ārējās drošības kontroles darbu

- sagatavot atzinumus un ziņojumus par personas datu apstrādes sistēmu drošības atbilstību normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem standartiem

- veikt iesniegto auditu rezultātu apkopošanu un analizēšanu, kā arī veikt pārskatu par informācijas drošības jomā veiktajiem pasākumiem apkopošanu un analizēšanu

- uzraudzīt apstiprināto audita ieteikumu ieviešanu

- organizēt inspekcijas informācijas sistēmu drošības līmeņa nodrošināšanas pasākumus un attiecīgu inspekcijas darbinieku apmācību

- veikt uzticamu sertifikācijas pakalpojumu sniedzēju akreditāciju, kā arī veikt ekspertu, kas veic sertifikācijas pakalpojumu sniegšanas informācijas sistēmu, iekārtu un procedūru drošību pārbaudes, izvērtēšanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība

- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu aizsardzības un sertifikācijas pakalpojumu (saskaņā ar Elektronisko dokumentu likumu) jomā

- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi informāciju tehnoloģiju un informācijas sistēmu drošības jomā, kā arī informācijas sistēmu audita veikšanā, ko apliecina starptautiski atzīts IT procesu pārvaldības sertifikāts (CISA, CISM vai cits)

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- pieredze audita veikšanā ne mazāk kā 3 (trīs) gadi

- teicamas angļu valodas zināšanas un otras svešvalodas pārzināšana labā līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei

- jāzina veicamajā darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu darbības principi, lietošanas nosacījumi, darba racionāla organizācija, ar tiem saistītie normatīvie akti

- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes

Datu valsts inspekcija piedāvā:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131. Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2013/230.AKK7

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 2 vakantajām inspektora/-es (ierēdņa) amata vietām Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā: 1 - uz noteiktu laiku; 1 - uz nenoteiktu laiku (darbavietas atrodas Rīgā, K.Valdemāra ielā 38)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem;

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 28379801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/230.AKK8

Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša/-es amata vietu Dobeles rajona tiesā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67063853, 67063854.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2013/230.AKK9

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu

Galvenie pienākumi:

- tiesību aktu projektu sagatavošana, juridiskā izvērtēšana un noformēšana

- priekšlikumu sniegšana Ministru prezidentam par tiesību aktu projektu virzību

- valsts interešu pārstāvība tiesvedības procesos

Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā juridiskā izglītība

- vismaz divu gadu darba pieredze jurista amatā valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstiski un mutiski

- augsta atbildība, precizitāte, labas saskarsmes spējas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67082844.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)