Laidiens: 22.11.2013., Nr. 228
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/228.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - projektu vadītājs/-a Nodarbinātības valsts aģentūras Eiropas
Sociālā fonda departamenta Projektu uzraudzības nodaļā (3 amata vietas uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā)
- pieredze darbā finanšu un ekonomikas jomā un/vai darbā ar Eiropas
Savienības fondu projektiem ne mazāka kā divi gadi
- pieredze darbā valsts institūcijās ne mazāka kā viens gads
- pieredze projektu dokumentu izstrādē
- angļu valodas zināšanas (vēlamas)
Amata mērķis: Nodrošināt kvalitatīvu Eiropas Sociālā fonda ierobežotas
projektu iesniegumu atlases projektu un atklātas projektu iesniegumu atlases
projektu īstenošanas uzraudzību, līgumu vai vienošanās par projektu grozījumiem
sagatavošanu, projektu datu ievadi un ticamības pārbaudi Eiropas Savienības
struktūrfondu un Kohēzijas fonda Vadības informācijas sistēmā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv.
vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67072007, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem.
Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Eiropas Sociālā
fonda departamentā Raiņa bulvārī 4, Rīgā.
OP 2013/228.AKK2
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz Administratīvā dienesta Iepirkumu un tehniskā nodrošinājuma
sektora vadītāja/-as amatu
Prasības:
- augstākā izglītība
- darba pieredze struktūrvienības vadītāja amatā (vismaz 2 gadi)
- labas zināšanas iepirkumu procedūru organizēšanā atbilstoši publisko
iepirkumu reglamentējošiem tiesību aktiem
- darba pieredze iekšējo normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē
- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti un tiesu
prakse
- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti
- prasme organizēt savu darbu, strādāt patstāvīgi un precīzi
- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes
- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas angļu valodas un krievu valodas
zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt iepirkumu procedūru organizēšanu atbilstoši publisko iepirkumu
reglamentējošiem tiesību aktiem
- konsultēt Privatizācijas aģentūras struktūrvienības publisko iepirkumu
jautājumos
- veikt nepieciešamo preču un pakalpojumu iepirkumu Privatizācijas aģentūras
struktūrvienību un valsts īpašuma objektu privatizācijas procesa nodrošināšanai
- pārstāvēt Privatizācijas aģentūras intereses Iepirkuma uzraudzības birojā
par iepirkuma jautājumiem
- nodrošināt Privatizācijas aģentūras izveidotās iepirkuma komisijas
administratīvo darbu
- kontrolēt sektora kompetencē esošo noslēgto līgumu izpildi
- nodrošināt un uzraudzīt Privatizācijas aģentūras elektrosaimniecību,
apkures, ūdenssaimniecības, ventilācijas, liftu sistēmu uzturēšanu un
nepieciešamības gadījumā organizēt remontdarbus
- nodrošināt, koordinēt un kontrolēt Privatizācijas aģentūras dienesta
autotransporta izmantošanu, kā arī uzraudzīt Privatizācijas aģentūras dienesta
autotransporta uzturēšanu tehniskā kārtībā
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darb vietas darbinieka darbības un tās rezultātu
novērtējums (ja ir)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz
e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2013.gada 5.decembrim
plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības
"Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv.
Uzziņas par tālruni 67021438.
OP 2013/228.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Zemgales reģionālā nodaļa
izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektoru valsts
civildienesta ierēdņu amata vakancēm (4) (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1 uz
noteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta ielā 11/1, Rīgā; 1 vakance uz nenoteiktu
laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem;
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās;
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus;
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama iepriekšējā pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā
(priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts,
pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- Mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga), un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz KAD inspektora amatu "), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss
67600639.
OP 2013/228.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz šādām valsts civildienesta ierēdņu amatu
vakancēm:
-
Pabalstu daļas inspektors/-e (1 vakance uz
noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
-
Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas
inspektors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar
dienesta vietu Mārupes ielā 1)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju,
kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" ->
"Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Pensiju/Pabalstu daļas inspektora amatu "), vai uz
e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai
67600652, fakss 67600639.
OP 2013/228.AKK5
Valsts Priekuļu laukaugu selekcijas institūts izsludina konkursu uz trīs
vadošo pētnieku akadēmiskajiem amatiem
Prasības pretendentiem uz vadošā pētnieka akadēmisko amatu:
- habilitēta doktora vai doktora zinātniskais grāds lauksaimniecības,
lauksaimniecības ekonomikas, bioloģijas vai pārtikas produktu kvalitātes
zinātnēs
- ieinteresētība un spēja vadīt zinātnisko darbu un pētnieciskos projektus
- vismaz divu svešvalodu prasme (angļu valodas zināšanas obligātas),
- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā un pētniecisko projektu vadīšanā
vai realizācijā, zinātniskā vai akadēmiskā darba stāžs nav mazāks par trim
gadiem
- pieredze zinātnisko publikāciju gatavošanā
Vadošo pētnieku vietām paredzēta specializācija lopbarības augu izpētē,
lauksaimniecības ekonomikā un augu biotehnoloģijas un kvalitātes pētījumos.
Piedāvājums pretendentiem:
- iespēja strādāt radošu darbu zinātnieku kolektīvā
- iespēja palielināt atalgojumu, piesaistot līdzekļus pētniecisku projektu
realizācijai
Pieteikumu un motivācijas vēstuli, ziņas par sevi (CV), publikāciju
sarakstu, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts Priekuļu
laukaugu selekcijas institūtā.
Adrese: Zinātnes iela 2, Priekuļi, Priekuļu novads.
Papildu informācija pa tālruni 64130162.
Konkursa termiņš - 30 dienas no paziņojuma ievietošanas "Latvijas
Vēstnesī".
OP 2013/228.AKK6
Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) izsludina konkursu uz vakanto
akadēmiskā personāla amata vietu:
BŪVNIECĪBAS FAKULTĀTE
Būvražošanas katedra
- lektors - 1 amata vieta
Pretendentiem, kas vēlas piedalīties konkursā, RTU Personāla nodaļā Rīgā,
Kaļķu ielā 1, 212.kabinetā jāiesniedz Rīgas Tehniskās universitātes Rektoram
adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko
izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta
zinātniskā, organizatoriskā darba pieredze, kā arī citi dokumenti, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr. 67089391.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/228.AKR1
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Fondu
grāmatvedības un pārskatu daļas vadītāja vietnieces (ierēdnes) amatā uz
nenoteiktu laiku no 2013.gada 15.novembra iecelta SABĪNE POLE.
OP 2013/228.AKR2
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta
Projektu administrēšanas juridiskās daļas juriskonsulta (ierēdņa) amatā uz
nenoteiktu laiku no 2013.gada 19.novembra iecelts AIVARS OZOLIŅŠ.
OP 2013/228.AKR3
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts un
pašvaldību informācijas sistēmu departamenta direktora amatā no 2013.gada
19.novembra uz nenoteiktu laiku iecelts AIVARS ZIRNĪTIS.