Laidiens: 22.11.2013., Nr. 228

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/228.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - projektu vadītājs/-a Nodarbinātības valsts aģentūras Eiropas Sociālā fonda departamenta Projektu uzraudzības nodaļā (3 amata vietas uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā)

- pieredze darbā finanšu un ekonomikas jomā un/vai darbā ar Eiropas Savienības fondu projektiem ne mazāka kā divi gadi

- pieredze darbā valsts institūcijās ne mazāka kā viens gads

- pieredze projektu dokumentu izstrādē

- angļu valodas zināšanas (vēlamas)

Amata mērķis: Nodrošināt kvalitatīvu Eiropas Sociālā fonda ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu un atklātas projektu iesniegumu atlases projektu īstenošanas uzraudzību, līgumu vai vienošanās par projektu grozījumiem sagatavošanu, projektu datu ievadi un ticamības pārbaudi Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda Vadības informācijas sistēmā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv. vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67072007, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Eiropas Sociālā fonda departamentā Raiņa bulvārī 4, Rīgā.


OP 2013/228.AKK2

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Administratīvā dienesta Iepirkumu un tehniskā nodrošinājuma sektora vadītāja/-as amatu

Prasības:

- augstākā izglītība

- darba pieredze struktūrvienības vadītāja amatā (vismaz 2 gadi)

- labas zināšanas iepirkumu procedūru organizēšanā atbilstoši publisko iepirkumu reglamentējošiem tiesību aktiem

- darba pieredze iekšējo normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē

- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti un tiesu prakse

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

- prasme organizēt savu darbu, strādāt patstāvīgi un precīzi

- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas angļu valodas un krievu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt iepirkumu procedūru organizēšanu atbilstoši publisko iepirkumu reglamentējošiem tiesību aktiem

- konsultēt Privatizācijas aģentūras struktūrvienības publisko iepirkumu jautājumos

- veikt nepieciešamo preču un pakalpojumu iepirkumu Privatizācijas aģentūras struktūrvienību un valsts īpašuma objektu privatizācijas procesa nodrošināšanai

- pārstāvēt Privatizācijas aģentūras intereses Iepirkuma uzraudzības birojā par iepirkuma jautājumiem

- nodrošināt Privatizācijas aģentūras izveidotās iepirkuma komisijas administratīvo darbu

- kontrolēt sektora kompetencē esošo noslēgto līgumu izpildi

- nodrošināt un uzraudzīt Privatizācijas aģentūras elektrosaimniecību, apkures, ūdenssaimniecības, ventilācijas, liftu sistēmu uzturēšanu un nepieciešamības gadījumā organizēt remontdarbus

- nodrošināt, koordinēt un kontrolēt Privatizācijas aģentūras dienesta autotransporta izmantošanu, kā arī uzraudzīt Privatizācijas aģentūras dienesta autotransporta uzturēšanu tehniskā kārtībā

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darb vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2013.gada 5.decembrim plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv. Uzziņas par tālruni 67021438.


OP 2013/228.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Zemgales reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amata vakancēm (4) (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1 uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Tilta ielā 11/1, Rīgā; 1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem;

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās;

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus;

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama iepriekšējā pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- Mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu "), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600639.


OP 2013/228.AKK4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz šādām valsts civildienesta ierēdņu amatu vakancēm:

-        Pabalstu daļas inspektors/-e (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

-        Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju/Pabalstu daļas inspektora amatu "), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600639.


OP 2013/228.AKK5

Valsts Priekuļu laukaugu selekcijas institūts izsludina konkursu uz trīs vadošo pētnieku akadēmiskajiem amatiem

Prasības pretendentiem uz vadošā pētnieka akadēmisko amatu:

- habilitēta doktora vai doktora zinātniskais grāds lauksaimniecības, lauksaimniecības ekonomikas, bioloģijas vai pārtikas produktu kvalitātes zinātnēs

- ieinteresētība un spēja vadīt zinātnisko darbu un pētnieciskos projektus

- vismaz divu svešvalodu prasme (angļu valodas zināšanas obligātas),

- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā un pētniecisko projektu vadīšanā vai realizācijā, zinātniskā vai akadēmiskā darba stāžs nav mazāks par trim gadiem

- pieredze zinātnisko publikāciju gatavošanā

Vadošo pētnieku vietām paredzēta specializācija lopbarības augu izpētē, lauksaimniecības ekonomikā un augu biotehnoloģijas un kvalitātes pētījumos.

Piedāvājums pretendentiem:

- iespēja strādāt radošu darbu zinātnieku kolektīvā

- iespēja palielināt atalgojumu, piesaistot līdzekļus pētniecisku projektu realizācijai

Pieteikumu un motivācijas vēstuli, ziņas par sevi (CV), publikāciju sarakstu, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts Priekuļu laukaugu selekcijas institūtā.

Adrese: Zinātnes iela 2, Priekuļi, Priekuļu novads.

Papildu informācija pa tālruni 64130162.

Konkursa termiņš - 30 dienas no paziņojuma ievietošanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2013/228.AKK6

Rīgas Tehniskā universitāte (RTU) izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu:

BŪVNIECĪBAS FAKULTĀTE

Būvražošanas katedra

- lektors - 1 amata vieta

Pretendentiem, kas vēlas piedalīties konkursā, RTU Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 212.kabinetā jāiesniedz Rīgas Tehniskās universitātes Rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā darba pieredze, kā arī citi dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr. 67089391.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/228.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Fondu grāmatvedības un pārskatu daļas vadītāja vietnieces (ierēdnes) amatā uz nenoteiktu laiku no 2013.gada 15.novembra iecelta SABĪNE POLE.


OP 2013/228.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta Projektu administrēšanas juridiskās daļas juriskonsulta (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku no 2013.gada 19.novembra iecelts AIVARS OZOLIŅŠ.


OP 2013/228.AKR3

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts un pašvaldību informācijas sistēmu departamenta direktora amatā no 2013.gada 19.novembra uz nenoteiktu laiku iecelts AIVARS ZIRNĪTIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)