Laidiens: 19.11.2013., Nr. 225

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/225.AKK1

Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr.3343001281) izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla vietām Inženierzinātņu nozares "Transports un satiksme" apakšnozarē "Ūdens transports un infrastruktūra":

1) "Kara jūrniecība, kuģu vadīšana" - asociētais profesors, viena (1) vieta

2) "Kuģu vadīšana, manevrēšana, meklēšana un glābšana" - docents, viena (1) vieta

3) "Ostu tehnika un procesu mehanizācija" - docents, viena (1) vieta

Nepieciešama pedagoģiskā darba pieredze, ne mazāk kā viens (1) gads docētāja statusā augstākās izglītības iestādēs saistībā ar jūrniecību, atbilstoša attiecīgajam studiju kursam.

Pretendentam, kurš vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz:

- rektoram adresēts iesniegums, ar norādi - uz kādu amatu pretendējat

- dzīves un darba gājums (CV), ar izvērstu pretendenta pedagoģiskās, zinātniskās un organizatoriskās darbības aprakstu pēdējo sešu (6) gadu periodā

- augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas, uzrādot oriģinālus

- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju.

Amata vietu pretendentiem pieteikties viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Dokumenti jāiesniedz Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā Flotes ielā 5B, Rīgā, LV-1016.


OP 2013/225.AKK2

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku profesionālu un atbildīgu Eiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta Maksājumu uzraudzības daļas vadītāju (ierēdņa amats)

Tev piemīt vadītprasme? Tev ir pieredze darbā ar informācijas sistēmām? Tev piemīt labas komunikatīvās prasmes? Tev patīk analizēt datus un saskatīt sakarības starp dažādiem procesiem? Tu esi komandas cilvēks? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- nodrošināt savlaicīgu Eiropas Savienības un valsts budžeta finansēto platību maksājumu plānošanu un apstiprināšanu

- nodrošināt atskaišu un statistisko pārskatu sagatavošanu un nosūtīšanu Eiropas Komisijai

- veikt analīzi par platību maksājumu izmaksām atbalsta saņēmējiem

- vadīt daļas darbu, nodrošinot funkciju un uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi

- analizēt situāciju daļas darbības jomā un identificēt jautājumus, kuriem nepieciešami pilnveidojumi

Mēs no Tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību tiesību zinātnē, sociālo zinātņu vai lauksaimniecības jomā

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai un vismaz viena gada pieredzi vadošā amatā

- pieredzi darbā ar Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratni par Eiropas Savienības institucionālās un tiesību sistēmas uzbūvi, īpaši Kopējās lauksaimniecības politikas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas), t.sk. pieredzi darbā ar datubāzēm

Mēs Tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696.


OP 2013/225.AKK3

Valsts probācijas dienests aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļas vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs vai cilvēku resursu vadībā

- zināšanas un darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka par vienu gadu (iepriekšējā darba pieredze personāla jomā un arhīva darbā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas normatīvo aktu piemērošanā valsts civildienesta un darba tiesiskajās attiecībās

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- zināšanas lietvedības jautājumos

- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

Darba pienākumi:

- sagatavot rīkojumu un dažāda veida izziņu projektus civildienesta un darba tiesisko attiecību jautājumos

- veikt darbinieku atvaļinājumu uzskaiti, apkopošanu un kontroli

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanā personālvadības un arhīva darba jomā

- veikt arhīva dokumentu komplektēšanu, uzskaiti, saglabāšanu un izmantošanu

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Vecākais referents/-e KONKURSS" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Informācija pa tālruni 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2013/225.AKK4

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sūdzību izskatīšanas nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, medicīnā, veselības aprūpē vai vadības zinībās

- vismaz viena gada darba pieredze ārstniecības iestādes administratīvajā, valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā

- veselības aprūpes jomu regulējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana

- spēja analizēt lielu informācijas apjomu, organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus

- teicamas latviešu un labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības zināšanas

GALVENIE PIENĀKUMI:

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības par valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanu un nodrošināšanu

- izvērtēt no valsts budžeta apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanas iespējas un sniegšanas pamatotību un atbilstību normatīvajiem aktiem un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu

- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentus

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu uzskaites un apmaksas informāciju Vadības informācijas sistēmā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2013/225.AKK5

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Īpašumu pārvaldības un parādu piedziņas nodaļā (1 vakance uz noteiktu laiku)

Darba pienākumi:

- organizēt procedūras valsts nekustamā īpašuma iznomāšanai vai kustamās mantas atsavināšanai

- izstrādāt līgumu projektus, kas saistīti ar īpašuma lietošanu, atsavināšanu vai apsaimniekošanu

- izvērtēt dokumentu juridisko kvalitāti, to atbilstību normatīvajiem aktiem

- sniegt juridiskus atzinumus

- nodrošināt līgumu vadību un parādu piedziņas procesu

- gatavot tiesvedības dokumentus un pārstāvēt iestādi tiesā

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

- trīs gadu pieredze jurista amatā (priekšroka tiks dota pretendentiem, kuriem ir pieredze nodaļas darbības jomā un izpratne par valsts pārvaldes procesiem)

- labas zināšanas civiltiesībās

- spēja plānot un organizēt savu darbu, patstāvīgi izstrādāt risinājumus

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas, MS Outlook), prasme strādāt ar biroja tehniku

Piedāvājam:

- darbu valsts pārvaldes iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centru, adrese: Ernestīnes iela 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pastu ilona.zuka@vamoic.gov.lv ar norādi uz vakanto amatu līdz 03.12.2013. (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 67301118.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/225.AKR1

Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales virsmežniecības Ludzas biroja vecākā referenta ierēdņa amatā no 19.11.2013. iecelts EDGARS TRUKŠĀNS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)