Laidiens: 14.11.2013., Nr. 223

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/223.AKK1

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto Nodrošinājuma valsts aģentūras Izdevumu piedziņas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa/-nes) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, komerczinībās, sociālās un cilvēkrīcību zinātnēs (augstākā izglītība tiesību zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par valsts pārvaldi

- labas datora lietošanas prasmes

- juridiskās terminoloģijas un speciālās terminoloģijas finanšu jomā pārzināšana

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē

- latviešu valodas prasme C līmeņa 2.pakāpes apjomā, krievu valodas prasme

- amata pienākumu izpildei plānots formēt speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam

Galvenie amata pienākumi:

- aprēķināt piedzenamo izdevumu apmēru sakarā ar administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas un dokumentu nodošanu glabāšanā, glabāšanu un iznīcināšanu

- sagatavot lēmumu projektus par izdevumu apmēru, izpildrīkojumu par lēmumu piespiedu izpildi un citu nepieciešamo dokumentu projektus

- apkopot informāciju par veiktajām darbībām administratīvo pārkāpumu lietās izdevumu piedziņas nodrošināšanai

Piedāvājam:

- prestižu un izaicinošu darbu tiešās valsts pārvaldes iestādē

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

- draudzīgu un pretimnākošu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrā Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), vai sūtīt uz e-pastu inese.patmalniece@agentura.iem.gov.lv, tālr. 67829060.


OP 2013/223.AKK2

Kultūras ministrija pagarina konkursu Latvijas Republikā reģistrētu biedrību un nodibinājumu pārstāvniecībai Sabiedriskā labuma komisijā

Dalībai konkursā tiek aicinātas organizācijas, kas darbojas kādā no jomām:

- labdarība

- cilvēktiesību un indivīda tiesību aizsardzība

- pilsoniskās sabiedrības attīstība

- izglītības, zinātnes veicināšana

- kultūras veicināšana

- veselības veicināšana un slimību profilakse

- sporta atbalstīšana

- vides aizsardzība

- palīdzība katastrofu gadījumos un ārkārtas situācijās

- sabiedrības, it īpaši trūcīgo un sociāli mazaizsargāto personu grupu labklājības celšana

Kārtību, kādā izvirza un iekļauj Sabiedriskā labuma komisijas sastāvā biedrību un nodibinājumu pārstāvjus, tai skaitā kandidātu pieteikšanu un iesniedzamos dokumentus, nosaka Ministru kabineta 2004. gada 30. novembra noteikumi Nr. 977 "Noteikumi par biedrību un nodibinājumu pārstāvju izvirzīšanu un iekļaušanu Sabiedriskā labuma komisijā". Minētie noteikumi ir pieejami tiesību aktu vortālā www.likumi.lv.

Pieteikumi aizzīmogotā aploksnē (uz aploksnes norādot biedrības vai nodibinājuma nosaukumu un juridisko adresi) ar atzīmi "Sabiedriskā labuma komisijas pārstāvju atklātajam konkursam", 10 darba dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā vai jānosūta pa pastu uz adresi K.Valdemāra ielā 11a, Rīgā, LV-1364. Tālrunis informācijai 67330213.


OP 2013/223.AKK3

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz specializētā atašeja vakanci - Satiksmes ministrijas Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta specializētais atašejs (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams aviācijas nozarē vai Eiropas lietās)

- pieredze darbā ar aviācijas jautājumiem

- padziļinātas zināšanas par aviācijas jautājumiem, t.sk. Eiropas Savienības un starptautiskajiem aspektiem un dokumentiem

- teicamas zināšanas par Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem (piemēram: institūcijas; informācijas, tajā skaitā - dokumentu aprite; lēmumu pieņemšanas procedūras)

- ar aviācijas jautājumiem saistīto tiesību aktu pārzināšana

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām

- prasme strādāt ar datoru un Eiropas Savienības datu bāzēm

- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- vēlama pieredze valsts pārvaldes institūcijās

- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas franču valodas zināšanas)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela3, 378.kabinetā, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2013/223.AKK4

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz specializētā atašeja vakanci - Satiksmes ministrijas Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta specializētie atašeji - 2 vakances (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība jūrniecībā

- Pieredze darbā ar jūrlietu jautājumiem

- padziļinātas zināšanas par jūrlietu jautājumiem, t.sk. Eiropas Savienības un starptautiskajiem aspektiem un dokumentiem

- teicamas zināšanas par Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem (piemēram: institūcijas; informācijas, tajā skaitā - dokumentu, aprite; lēmumu pieņemšanas procedūras)

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības institūcijām

- ar jūrlietu jautājumiem saistīto tiesību aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru un Eiropas Savienības datu bāzēm

- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- vēlama pieredze valsts pārvaldes institūcijās un juridiskajā darbā

- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas franču valodas zināšanas)

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2013/223.AKK5

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu darbam centrālajā iestādē Rīgā - Plānošanas, analīzes un kontroles departamenta vecākais/-ā eksperts/-e

(darbs saistīts ar iestādes darbības plānu sagatavošanu un to izpildes kontroli, dienesta un disciplinārlietu izmeklēšanu organizēšanu, iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un to ieviešanas kontroli, iekšējo pārbaužu veikšanu, pārskatu un citu informatīvu dokumentu gatavošanu, iestādes darbības risku novērtēšanu)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē iekšējās uzraudzības, kontroles vai plānošanas jomās, kā arī kvalitātes vadības sistēmas un iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar kvalitātes vadības sistēmu un iekšējo auditu veikšanā, kā arī zināšanas patērētāju tiesību aizsardzības jomā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2013/223.AKK6

CERT.LV (Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcija) aicina pievienoties savai komandai IT drošības tehnisko speciālistu

Darba pienākumi:

- ielaušanās mēģinājumu veikšana un ievainojamību testēšana

- Urķuslazdu sistēmas izstrāde un uzturēšana

- CERT.LV iekšējo sistēmu izstrāde

- citas ar IT drošību saistītas aktivitātes

Prasības kandidātiem:

- programmēšanas valodu zināšanas - PHP, Python (papildu Ruby un ASP.NET zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- vēlamas drošas programmēšanas iemaņas (secure coding)

- datortīkli un to drošība, vēlama pieredze darbā ar IT drošības sistēmām un incidentiem, (WAF (mod-security), FW, Load Balancing, Packet inspection)

- vēlama pieredze darbā ar datu bāzu vadības sistēmām MySQL, PostgreSQL un to optimizāciju

- labas zināšanas Linux/BSD sistēmu administrēšanā

- vēlama pieredze darbā ar Windows serveru un darbstaciju administrēšanu

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- uzcītība un spēja sekmīgi pabeigt iesāktos darbus

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- vēlama augstākā izglītība (var būt nepabeigta) datorzinātņu, IT vai līdzīgā jomā

Mēs piedāvājam:

- darbu Rīgā, jaunā un dinamiskā komandā, interesantā un perspektīvā jomā

- iespēju apvienot darbu ar mācībām

- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas

- iespēju realizēt savas prasmes, mācīties un profesionāli pilnveidoties

CV un pieteikuma vēstuli sūtīt uz e-pastu cert@cert.lv līdz 22.11.2013. Tālrunis papildu informācijai 67085858.


OP 2013/223.AKK7

CERT.LV (Informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūcija) aicina pievienoties savai komandai sabiedrisko attiecību speciālistu

Darba pienākumi:

- CERT.LV sabiedrisko attiecību veidošana un sadarbība ar medijiem

- preses relīžu sagatavošana

- pasākumu organizēšana

- CERT.LV mājas lapas uzturēšana

- CERT.LV Twitter konta un sociālo tīklu lapu uzturēšana

- sabiedrības izglītošana par IT drošības jautājumiem, līdzdalība portāla esidross.lv veidošanā

- informatīvu pārskatu un ziņojumu sagatavošana, bukletu veidošana

- komunikācija ar CERT.LV sadarbības partneriem Latvijā un ārvalstīs

Nepieciešamās prasmes un zināšanas:

- zināšanas un pieredze sabiedrisko attiecību veidošanā

- interese par informācijas tehnoloģijām, obligātas labas iemaņas un zināšanas darbā ar datoru

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, t.sk. obligātas teicamas zināšanas latviešu valodas pareizrakstībā

- uzcītība un spēja sekmīgi pabeigt iesāktos darbus

- komunikabilitāte

- augsta atbildība un precizitāte

- vēlama augstākā izglītība sabiedriskajās attiecībās vai līdzīgā jomā

Mēs piedāvājam:

- darbu Rīgā, jaunā un dinamiskā komandā, interesantā un perspektīvā jomā

- iespēju apvienot darbu ar mācībām

- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas

- iespēju realizēt savas prasmes, mācīties un profesionāli pilnveidoties

CV un pieteikuma vēstuli sūtīt uz e-pastu cert@cert.lv līdz 22.11.2013. Tālrunis papildu informācijai 67085858.


OP 2013/223.AKK8

Fizikālās enerģētikas institūts izsludina atklātu konkursu uz vakantu akadēmiskā amata vietu šādā specialitātē - elektriskās mašīnas un iekārtas pētnieks/-ce - 1 vieta

Iesniedzamie dokumenti:

- direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas

- publicēto zinātnisko darbu saraksts (par pēdējiem 3 gadiem)

- dzīves un darba gājuma apraksts (CV), kas atspoguļo zinātnisko, pedagoģisko un organizatorisko pieredzi

Konkursa dokumenti mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas jāiesniedz Fizikālās enerģētikas institūtā Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 236. vai 238. kabinetā. Tālrunis uzziņām 67558680 vai 67552011; e-pasts: fei@edi.lv.


OP 2013/223.AKK9

Tiešās pārvaldes iestāde "Latvijas institūts" izsludina konkursu uz sabiedrisko attiecību projektu speciālista/-es amatu

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- izcilas angļu (C2 līmenī) un citas svešvalodas zināšanas, trešās svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā, sagatavošanā un apstrādāšanā

- pieredze faktoloģisku tekstu saturiskā veidošanā un rakstīšanā angļu valodā

- pieredze tekstu angļu valodā literārā un gramatiskā rediģēšanā

- prasme strādāt ar datoru

- prasme organizēt savu darbu

- prasme strādāt sociālo mediju vidē

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

- pieredze sadarbības veidošanā ar plašsaziņas līdzekļiem

- pieredze komunikācijas vai citu projektu vadīšanā

- pieredze valsts pārvaldē

Darba pienākumi:

- gatavot regulāras ziņas un informācijas apskatus ārvalstu auditorijām angļu valodā

- atjaunot valsts portāla ārvalstu auditorijām www.latvia.eu saturu angļu valodā

- vadīt valsts oficiālās Facebook lapas "If you like Latvia, Latvia likes you" projektu

- veicināt pozitīvas informācijas izplatīšanu par Latviju ārpus tās un realizēt komunikācijas projektus ar ārvalstu plašsaziņas līdzekļiem

- koordinēt Latviju popularizējošus pasākumus un projektus

- attīstīt valsts portālu ārvalstu auditorijām un citu elektronisko resursu saturu

- gatavot preses ziņas Latvijas plašsaziņas līdzekļiem

Lūdzam pretendentus līdz š.g. 26.novembrim iesniegt motivācijas vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju elektroniski, rakstot uz e-pasta adresi: info@li.lv. Tālrunis informācijai 67503663.


OP 2013/223.AKK10

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz tiesu eksperta palīga amatu informāciju tehnoloģiju ekspertīžu jomā un tiesu eksperta palīga amatu autotehnisko ekspertīžu jomā (darbinieku amati)

Informācija par prasībām atrodama www.vteb.gov.lv sadaļā "Vakances".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)