Laidiens: 12.11.2013., Nr. 221

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/221.AKK1

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā/-s jurista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izvērtēt Daļas ierēdņu un darbinieku sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktiem

- pārstāvēt VID intereses tiesās

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus

- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā

- apkopot un analizēt informāciju par nodokļu parādu izcelsmi, piešķirt attiecīgo statusu Nodokļu informācijas sistēmas Nodokļu uzskaites sistēmā

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis, 9.menešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/221.AKK2

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Iekšējā audita nodaļas iekšējais auditors/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs ekonomista vai finanšu, vai vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām mācībām iekšējā audita vai iekšējās kontroles jomās

- vismaz viena gada nodaļas darbības sfērai atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs

- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai biedrības "Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti apliecinošs sertifikāts

- labas zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem, administratīvā procesa, iekšējā audita, finanšu uzskaites, grāmatvedības jautājumos, lietvedībā un iekšējās kontroles jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru un prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības sajūta, precizitāte, attīstītas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā

Galvenie veicamie pienākumi:

- veikt iekšējos sistēmu auditus saskaņā ar Tieslietu ministrijas Iekšējā audita nodaļas auditu plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas, lai sekmētu tieslietu sistēmas mērķu sasniegšanu

- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par Tieslietu ministrijas vai Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes iekšējās kontroles sistēmas darbību, tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību Tieslietu ministrijas vai Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes mērķiem, tajā skaitā par finanšu līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību, sniedzot ieteikumus šīs sistēmas pilnveidošanai

- uzraudzīt apstiprināto iekšējā audita ieteikumu ieviešanu Tieslietu ministrijā vai Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs

- piedalīties iekšējā audita sistēmas pilnveidošanā Tieslietu ministrijā un Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.


OP 2013/221.AKK3

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

vismaz viena gada pieredze jurista darbā

- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- atbildības sajūta un labas komunikācijas spējas, kā arī prasme operatīvi pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos amata pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Amata pienākumi:

- normatīvo aktu projektu administratoru sertificēšanas jautājumos, politikas plānošanas dokumentu projektu un administratīvo aktu projektu izstrādāšana un saskaņošana

- Maksātnespējas administrācijas darba plāna izstrādāšana un aktualizēšana

- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām valsts iestādēm

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- sadarbība ar Latvijas Sertificēto maksātnespējas procesa administratoru asociāciju sertificēšanas jautājumos

- semināru un kursu organizēšana

- darbs ar datu bāzēm

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no Ls 490 (bruto)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2013/221.AKK4

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz 2 vakantajiem Valsts amatpersonu darbības kontroles nodaļas galveno speciālistu amatiem

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā vai finansēs

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- pieredze administratīvo aktu sagatavošanā un uzraudzības un kontroles funkcijas veikšanā

- zināšanas par administratīvo tiesību jautājumiem un valsts pārvaldes darbību, zināšanas par likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" piemērošanu tiks uzskatītas par priekšrocību

- izpratne par pretkorupcijas jautājumiem

- vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internets)

Motivācijas vēstuli, CV ar šobrīd veicamo amata pienākumu aprakstu un izglītības dokumentu kopijas līdz 2013.gada 13.decembrim nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001 (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356139, e-pasts: knab@knab.gov.lv.


OP 2013/221.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jelgavas reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz Pensiju un pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Jelgavā, Pasta ielā 43)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Jelgavas reģionālā nodaļai, adrese: Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam"), vai uz e-pastu: jelgava@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 63022568, fakss 63084421.


OP 2013/221.AKK6

Valsts probācijas dienests atsauc 2013.gada 23.oktobrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicēto sludinājumu ar aicinājumu pieteikties uz Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas grāmatveža/-des amatu uz nenoteiktu laiku (1 vakance).


OP 2013/221.AKK7

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļvidzemes virsmežniecības inženiera/-es (ugunsapsardzības un saimnieciskajos jautājumos) ierēdņa/-nes amata vietu (darbavieta Valmierā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar profesionālajām zināšanām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā (meža ugunsapsardzībā)

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža un vides aizsardzības, un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā,

- veikt uzraudzību un kontroli par meža ugunsgrēku atklāšanas, ierobežošanas un likvidācijas kārtību virsmežniecībā

- organizēt un veikt meža ugunsdrošības profilaktisko pasākumu plānu saskaņošanu,

- sagatavot administratīvo aktu projektus (lēmumus administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)

- nodrošināt virsmežniecības transportlīdzekļu uzturēšanu un remontu

- piedalīties virsmežniecībai nepieciešamo iepirkumu specifikāciju sagatavošanā

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15, LV-1932) vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67211167.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)