Laidiens: 12.11.2013., Nr. 221
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/221.AKK1
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā/-s jurista/-es (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izvērtēt Daļas ierēdņu un darbinieku sagatavoto dokumentu kvalitāti no
juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktiem
- pārstāvēt VID intereses tiesās
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus
- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā
- apkopot un analizēt informāciju par nodokļu parādu izcelsmi, piešķirt
attiecīgo statusu Nodokļu informācijas sistēmas Nodokļu uzskaites sistēmā
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IIIA līmenis, 9.menešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/221.AKK2
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - Iekšējā audita nodaļas iekšējais auditors/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs ekonomista vai finanšu,
vai vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām mācībām iekšējā audita
vai iekšējās kontroles jomās
- vismaz viena gada nodaļas darbības sfērai atbilstoša darba pieredze valsts
pārvaldes iestādēs
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai biedrības
"Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti
apliecinošs sertifikāts
- labas zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības pamatprincipiem,
administratīvā procesa, iekšējā audita, finanšu uzskaites, grāmatvedības
jautājumos, lietvedībā un iekšējās kontroles jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru un prasme strādāt ar MS Office un interneta
resursiem lietotāja līmenī
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības sajūta, precizitāte, attīstītas komunikācijas prasmes un spēja
strādāt komandā
Galvenie veicamie pienākumi:
- veikt iekšējos sistēmu auditus saskaņā ar Tieslietu ministrijas Iekšējā
audita nodaļas auditu plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas, lai
sekmētu tieslietu sistēmas mērķu sasniegšanu
- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par Tieslietu ministrijas vai
Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes iekšējās kontroles sistēmas
darbību, tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību Tieslietu ministrijas vai
Tieslietu ministrijas padotībā esošās iestādes mērķiem, tajā skaitā par finanšu
līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību, sniedzot ieteikumus šīs sistēmas
pilnveidošanai
- uzraudzīt apstiprināto iekšējā audita ieteikumu ieviešanu Tieslietu
ministrijā vai Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs
- piedalīties iekšējā audita sistēmas pilnveidošanā Tieslietu ministrijā un
Tieslietu ministrijas padotībā esošajās iestādēs
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.
OP 2013/221.AKK3
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
vismaz viena gada pieredze jurista darbā
- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu un politikas plānošanas
dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo aktu
piemērošanas problēmas
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana, prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- atbildības sajūta un labas komunikācijas spējas, kā arī prasme operatīvi
pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos amata pienākumus paaugstinātas
intensitātes un ierobežota laika apstākļos
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu administratoru sertificēšanas jautājumos,
politikas plānošanas dokumentu projektu un administratīvo aktu projektu
izstrādāšana un saskaņošana
- Maksātnespējas administrācijas darba plāna izstrādāšana un aktualizēšana
- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām
valsts iestādēm
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- sadarbība ar Latvijas Sertificēto maksātnespējas procesa administratoru
asociāciju sertificēšanas jautājumos
- semināru un kursu organizēšana
- darbs ar datu bāzēm
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no Ls 490 (bruto)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2013/221.AKK4
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz 2
vakantajiem Valsts amatpersonu darbības kontroles nodaļas galveno speciālistu
amatiem
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā vai finansēs
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta
trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
- pieredze administratīvo aktu sagatavošanā un uzraudzības un kontroles
funkcijas veikšanā
- zināšanas par administratīvo tiesību jautājumiem un valsts pārvaldes
darbību, zināšanas par likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonu darbībā" piemērošanu tiks uzskatītas par priekšrocību
- izpratne par pretkorupcijas jautājumiem
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internets)
Motivācijas vēstuli, CV ar šobrīd veicamo amata pienākumu aprakstu un
izglītības dokumentu kopijas līdz 2013.gada 13.decembrim nosūtīt vai iesniegt
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā,
LV-1001 (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356139, e-pasts:
knab@knab.gov.lv.
OP 2013/221.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jelgavas reģionālā nodaļa
izsludina konkursu uz Pensiju un pabalstu daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz
noteiktu laiku ar dienesta vietu Jelgavā, Pasta ielā 43)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Jelgavas reģionālā nodaļai,
adrese: Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam"), vai
uz e-pastu: jelgava@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām
63022568, fakss 63084421.
OP 2013/221.AKK6
Valsts probācijas dienests atsauc 2013.gada 23.oktobrī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" publicēto sludinājumu ar aicinājumu
pieteikties uz Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas
grāmatveža/-des amatu uz nenoteiktu laiku (1
vakance).
OP 2013/221.AKK7
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļvidzemes virsmežniecības inženiera/-es (ugunsapsardzības
un saimnieciskajos jautājumos) ierēdņa/-nes amata vietu (darbavieta Valmierā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība, kas papildināta ar profesionālajām zināšanām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā (meža ugunsapsardzībā)
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža un vides aizsardzības, un ugunsapsardzības
reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā,
- veikt uzraudzību un kontroli par meža ugunsgrēku atklāšanas, ierobežošanas
un likvidācijas kārtību virsmežniecībā
- organizēt un veikt meža ugunsdrošības profilaktisko pasākumu plānu
saskaņošanu,
- sagatavot administratīvo aktu projektus (lēmumus
administratīvo pārkāpumu lietās u.tml.)
- nodrošināt virsmežniecības transportlīdzekļu uzturēšanu un remontu
- piedalīties virsmežniecībai nepieciešamo iepirkumu specifikāciju
sagatavošanā
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15,
LV-1932) vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67211167.