Laidiens: 28.10.2013., Nr. 210

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/210.AKK1

LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

- pētnieks (3 vietas)

- zinātniskais asistents (2 vietas)

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasts: irena@osi.lv.


OP 2013/210.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - projektu vadītājs/-a Nodarbinātības valsts aģentūras Eiropas Sociālā fonda departamenta Projektu kontroles nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze darbā finanšu auditu, pārbaužu veikšanā un/vai darbā ar ES fondu projektiem

- pieredze darbā valsts institūcijās ne mazāka kā viens gads

- normatīvo aktu pārzināšana ES fondu īstenošanas jomā, publisko iepirkumu jomā un grāmatvedības jautājumos, kā arī prasme praksē piemērot šīs zināšanas

- izpratne par ES vispārējiem un strukturālās politikas jautājumiem

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- prasme prezentēt nodaļas mērķus un darbību, kā arī prasme sadarboties un komunicēt ar citu institūciju pārstāvjiem

- pieredze projektu dokumentu izstrādē

- angļu valodas zināšanas (vēlamas)

Amata mērķis: Nodrošināt pārbaužu projektu īstenošanas vietā, t.sk. iepirkumu pārbaužu plānošanu un kvalitatīvu veikšanu, atbilstoši normatīvo aktu prasībām, izstrādāt un aktualizēt iekšējo procedūru kārtības, veikt projektu datu ievadi un ticamības pārbaudi Eiropas Savienības struktūrfondu Vadības informācijas sistēmā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67830862, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Eiropas Sociālā fonda departamentā Raiņa bulvārī 4, Rīgā.


OP 2013/210.AKK3

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz 2 vakantajām Korupcijas novēršanas nodaļas galveno speciālistu (starptautisko attiecību jautājumos) amata vietām

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- darba pieredze sadarbībā ar starptautiskajām organizācijām un ārvalstu vēstniecībām un starptautisko projektu pieteikumu izstrādāšanā un vadībā

- izpratne par pretkorupcijas pasākumiem un KNAB darbības jomām

- izcilas komunikācijas un sadarbības prasmes

- vismaz divu Eiropas Savienības svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir angļu valoda C1 vai C2 līmenī

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- organizēt Biroja sadarbību ar starptautiskajām organizācijām un ārvalstu institūcijām un izstrādāt priekšlikumus ilgtermiņa un īstermiņa sadarbībai ar tām

- sagatavot un koordinēt ārvalstu un starptautisko institūciju finanšu palīdzības projektus

- nodrošināt informācijas sagatavošanu ārvalstu un starptautisko organizāciju finansēto projektu ietvaros

- organizēt Biroja darbinieku komandējumus, vizītes un tikšanās ar ārvalstu ekspertiem, nepieciešamības gadījumā nodrošinot tulkošanu

Pretendentiem jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- CV ar pašreizējā darba vietā veicamo pienākumu īsu aprakstu

- izglītības dokumenta kopijas, valodu zināšanu C1 vai C2 līmeņa apliecinājums

Minētos dokumentus līdz 2013.gada 19.novembrim nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001 (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356139, knab@knab.gov.lv.


OP 2013/210.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta juriskonsults

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi un īstenošanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldes procesiem

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā (tiesību aktu sagatavošanā un/vai ES fondu jautājumos) tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- veikt plānoto ES fondu līdzfinansēto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa

- izstrādāt normatīvo aktu projektus komercdarbības atbalsta kontroles jomā

- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs un komisijās, tai skaitā, ES institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

2. Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta vecākais eksperts (amata vieta ar 01.01.2014.)

Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi un īstenošanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldes procesiem

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā (ekonomikas /finanšu jomā un/vai ES fondu jautājumos) tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- veikt plānoto ES fondu līdzfinansēto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa

- sniegt konsultācijas un gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts atbalsta kontroles normu piemērošanu

- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs un komisijās, tai skaitā, ES institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2013/210.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz vecāko ekspertu ierēdņu amata vietām (divas vietas uz ierēdņu prombūtnes laiku) Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Maksājumu kontroles nodaļā

Galvenie amata pienākumi:

- veikt ES fondu finansējuma saņēmēju maksājumu pieprasījumu pārbaudes

- dokumentēt pārbaužu rezultātus, sagatavot ziņojumus un sniegt atzinumus par projektu īstenošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem

- analizēt problēmas ES fondu līdzfinansēto projektu īstenošanas procesā un sniegt priekšlikumus normatīvo aktu izstrādē un pilnveidošanā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze grāmatvedībā

- darba pieredze ES fondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem LR tiesību aktiem.

- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

Pretendentu CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt līdz š.g. 19.novembrim LIAA Personāla vadības nodaļai Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv ar norādi "MKN vecākais eksperts", www.liaa.gov.lv.


OP 2013/210.AKK6

Tiesu administrācija izsludina atklātu konkursu uz tiesneša/-ses amata vietu Tukuma rajona tiesā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52.panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5.punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55.panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu, adrese: Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai", 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67063853, 67063854.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009.gada 3.marta noteikumiem Nr.204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2013/210.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai politikas zinātnē

- divu gadu pieredze specialitātē valsts pārvaldē, pašvaldībā vai privātajā sektorā

- zināšanas un pieredze par Latvijas un ES reģionālās politikas jautājumiem

- zināšanas par tiesību aktu izstrādāšanas un pieņemšanas procedūru

- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, uzraudzību un novērtēšanu

- vēlamas zināšanas un/vai pieredze par reģionālo ekonomiku, uzņēmējdarbības veicināšanu un administratīvā sloga mazināšanu reģionu un pašvaldību līmenī

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/210.AKR1

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas galvenās juristes amatā uz noteiktu laiku no 17.10.2013. konkursa kārtībā ir iecelta PAULA HVESKO.


OP 2013/210.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Trešās nodaļas galvenās juristes amatā uz nenoteiktu laiku no 21.10.2013. konkursa kārtībā ir iecelta TATJANA FRANCUZOVA.


OP 2013/210.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Administratīvās pārvaldes Personāla administrēšanas un juridisko jautājumu daļas galvenā jurista amatā uz nenoteiktu laiku no 21.10.2013. konkursa kārtībā ir iecelts DMITRIJS SADOVSKIS.


OP 2013/210.AKR4

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Zemgales reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatos uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā ieceltas DAIGA SIDABRA un LINDA ĻAKSA.


OP 2013/210.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļas Nodokļu kontroles procesa vadības nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2013/210.AKR6

Sociālās integrācijas valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā direktora vietnieces ierēdnes amatā profesionālās rehabilitācijas jomā uz nenoteiktu laiku 2013.gada 21.oktobrī iecelta JANA PULKSTENE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)