Laidiens: 23.10.2013., Nr. 207
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/207.AKK1
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz Finanšu dienesta vadītāja vietnieka - vecākā grāmatveža/-des - amatu
Prasības:
- pieredze galvenā grāmatveža amatā vai vismaz 5 gadu darba pieredze revidenta
amatā starptautiskā auditorfirmā
- augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā; ACCA
kvalifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību
- Latvijas Republikas nodokļu likumu un grāmatvedību regulējošo normatīvo
aktu pārzināšana
- pieredze gada pārskatu sagatavošanā
- pieredze starptautisko grāmatvedības standartu piemērošanā
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām, iemaņas darbā ar MS Excel
pieredzējuša lietotāja līmenī
- organizētība, precizitāte, analītiska domāšana, spēja risināt nestandarta
situācijas, pieredze darbinieku vadīšanā un spēja strādāt komandā
- izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutiski un rakstiski; angļu un/vai
krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- pārraudzīt grāmatvedības uzskaiti, sniegt ieteikumus uzskaites un
grāmatvedības politikas pilnveidošanai
- nodrošināt savlaicīgu un efektīvu dažādu ikmēneša un citu periodisko
pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Aģentūras vadībai un valsts institūcijām
- veikt regulāru virsgrāmatas uzraudzību un salīdzināšanu ar analītisko
uzskaiti
- uzraudzīt nodokļu deklarāciju sagatavošanu, pārbaudi un iesniegšanu VID
- gatavot gada pārskatu projektus, nodrošināt efektīvu sadarbību ar revidentu
- piedalīties periodu budžetu sagatavošanā, izpildes analīzē un kontrolē
- piedalīties dažādu dokumentu projektu sagatavošanā
- piedalīties Aģentūras saistīto uzņēmumu finanšu pārraudzībā
- pārstāvēt Aģentūru VID, citās valsts iestādēs un uzņēmumos
- sniegt atbalstu vadībai un darbiniekiem finanšu grāmatvedības un nodokļu
piemērošanas jautājumos
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darbavietas
darbinieka darbības un tās; rezultātu novērtējums (ja ir)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" Rīgā, K.Valdemāra ielā 31, līdz 2013.gada
5.novembrim plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju
sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā: www.pa.gov.lv.
OP 2013/207.AKK2
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas
grāmatvedis/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadībzinībās
- budžeta iestādes grāmatvedību regulējošo normatīvo aktu un nodokļu
sistēmas pārzināšana
- pieredze darbā grāmatvedībā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze
darbā grāmatvedībā budžeta iestādē)
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (par priekšrocību tiks
uzskatīta pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon)
- labas sadarbības, saskarsmes un komunikācijas prasmes
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- veikt rēķinu un pavadzīmju pārbaudi un uzskaiti
- veikt prasību un saistību pret personālu uzskaiti
- piedalīties gada, ceturkšņa un mēneša pārskatu sagatavošanā
- piedalīties statistikas pārskatu sagatavošanā
Darba un dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas,
kā arī konkursa pretendenta motivējošs pieteikums jāiesniedz Administratīvās
vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi
"Grāmatvedis/-e KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Informācija pa
tālruni 67021110, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.
OP 2013/207.AKK3
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -
Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsults
Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļa ir
struktūrvienība, kas nodrošina politikas izstrādi un koordināciju valsts
nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko
iepirkumu jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- labas zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas tiesisko ietvaru
publisko iepirkumu jomā
- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- pieredze darbā valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- piedalīties publisko iepirkumu jomas saistīto tiesību aktu, plānošanas
dokumentu izstrādē
- sagatavot Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas Eiropas
Savienības līmeņa sanāksmēm (nepieciešamības gadījumā piedalīties tajās), kā
arī sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātājām, kas skar publisko
iepirkumu jomas jautājums
- nodaļas kompetences ietvaros veikt ministrijā iesniegtās informācijas
analīzi, izvērtēt un sagatavot ministrijas viedokli, sniegt atzinumus par
ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu
un tiesību aktu projektiem valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais
iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jomā
- patstāvīgi un darbojoties dažādu darba grupu sastāvā, izstrādāt politikas
dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas
kompetences jautājumos, kas skar valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais
iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jautājumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/207.AKK4
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Latgales kontroles nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darba vieta Daugavpilī, darba pienākumi jāveic Latgales
reģionā)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds
- vēlamas zināšanas vadībzinībās un publiskajā pārvaldē
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 5 gadi (pieredze veselības
nozarē nav senāka par 3 gadiem)
- darba pieredze vadošā amatā vai administratora darbā vismaz 5 gadi
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- latviešu un divu svešvalodu (angļu, vācu vai krievu valodas u.c.)
pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba
braucieni
GALVENIE PIENĀKUMI:
- nodrošināt Inspekcijas pamatdarbības funkcijas izpildi Nodaļas
administratīvajā teritorijā
- īstenot Nodaļas uzdevumu izpildei nepieciešamo sadarbību
- vadīt Nodaļu, noteikt Nodaļas darbiniekiem uzdevumus un pienākumus saskaņā
ar Nodaļas reglamentu un kontrolēt to izpildes kvalitāti
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos un sabiedrības veselības jomā
un izdot administratīvos aktus
- nodrošināt atzinumu izdošanu higiēnas novērtēšanas jomā
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājas lapa: www.vi.gov.lv.
OP 2013/207.AKK5
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu
kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība farmācijā, bioloģijā, ķīmijā vai ārsta grāds
- vismaz 3 gadu darba pieredze specialitātē pēdējo piecu gadu laikā
- normatīvo aktu farmācijas jomā pārzināšana
- valsts pārvaldes darbību reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā
procesa pārzināšana
- prasme strādāt ar tekstiem oriģinālvalodā (krievu un angļu valodā)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
GALVENIE PIENĀKUMI:
Farmācijas uzraudzības un zāļu mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības
kontroles nolūkā apmeklēt aptiekas, medikamentu muitas noliktavas, zāļu
lieltirgotavas, laboratorijas, kas veic darbības ar narkotiskām un psihotropām
zālēm un/vai vielām un citus objektus, kas veic darbības ar zālēm:
- sastādīt kontroles aktus
- iztaujāt atbildīgās personas un darbiniekus par jautājumiem, kas saistīti
ar zāļu izplatīšanu
- normatīvos aktos paredzētos gadījumos izdarīt zāļu un farmaceitisko
produktu atlasi un to izņemšanu laboratoriskai kvalitātes kontrolei
- konfiscēt zāles vai uzdot iznīcināt, ja to izplatīšana tiek veikta bez
attiecīgas licences
- apturēt vai aizliegt zāļu izplatīšanu, ja konstatēts, ka tās ir
nekvalitatīvas, vai ir radušas šaubas par to
- dot konkrētus norādījumus, kā novērst konstatētos farmaceitiskās darbības
pārkāpumus un kontrolēt, kā izpilda adresētos rīkojumus un lēmumus zāļu
izplatīšanas jomā
- nepieciešamības gadījumā veikt farmaceitiskās darbības uzņēmumu telpu,
iekārtojuma un dokumentācijas farmaceitiskās darbības atbilstības pārbaudes
- regulāri papildināt pārbaudāmo objektu datu bāzi par uzraudzībā esošajos
objektos veiktajām pārbaudēm
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv.
OP 2013/207.AKK6
Valsts probācijas dienests aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Nodrošinājuma nodaļas informācijas sistēmas drošības pārvaldnieks/-ce uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze informācijas sistēmu izstrādes, uzturēšanas un drošības
pārvaldības jomā (pieredze informācijas sistēmu administrēšanas un uzturēšanas
jomā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- informācijas sistēmu drošību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un strādāt
komandā
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu un angļu valodas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā
Darba pienākumi:
- izstrādāt, ieviest un pārraudzīt dienesta iekšējos normatīvos aktus
informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju jomā
- izstrādāt un ieviest dienestā ar informācijas sistēmu drošību saistītās
procedūras
- organizēt un vadīt informācijas sistēmas drošības pasākumu īstenošanu
dienestā, t.sk. veikt informācijas sistēmu drošības incidentu pārvaldību un
risku analīzi, informācijas resursu klasifikāciju
- organizēt un vadīt valsts informācijas sistēmas drošības pasākumu
īstenošanu dienestā, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās prasības
- izstrādāt informācijas sistēmu darbības nepārtrauktības un atjaunošanas
plānu
- regulāri veikt darbinieku apmācību informācijas sistēmu drošības jomā
- kontrolēt informācijas sistēmas politikas izpildi un nodrošināt kontroles
rezultātu izmantošanu informācijas sistēmu drošības uzlabošanā
Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un
lietvedības nodaļā ar norādi "Informācijas sistēmas drošības
pārvaldnieks/-e KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga,
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021170, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājas
lapā: www.probacija.lv.
OP 2013/207.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības
pamatprincipiem
- vismaz viena gada pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu
vadību un programmu administrēšanu
- pieredze vai zināšanas par ES fondu programmēšanas un ieviešanas dokumentu
izstrādi
- ļoti laba izpratne par iekšējās kontroles sistēmas izveidi, vēlama
pieredze darbā ar iekšējās kontroles sistēmu izveidi
- ļoti laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu
Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par Eiropas
Savienības fondu vadību pārzināšana;
- izpratne un zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērojumu
- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē;
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas angļu valodas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, laba argumentācijas spēja, spēja uzņemties
iniciatīvu un pieņemt lēmumus
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas
izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem, tai skaitā
2014.-2020.gada plānošanas periodam, sniegt konsultatīvo atbalstu nodaļā un
aģentūras struktūrvienībām Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles
sistēmas piemērošanas jautājumos
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu programmēšanas un ieviešanas dokumentu, t.sk. ārējo normatīvo
aktu izstrādes procesā un saskaņošanā
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1,
152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
vai pa faksu 67357841.
OP 2013/207.AKK8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (biznesa sistēmu
analītiķis) (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās un dabas zinātnēs)
- vēlama pieredze projektu vadībā
- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu
finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem
- attīstīta analītiskā domāšana
- prasme risināt problēmas
- prasme novērtēt biznesa procesu mērķus
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām un datu bāzēm
- labas iemaņas efektīvā darbā ar datoru un Microsoft lietojumprogrammām
(t.sk., Word, Excel, Visio)
- ieinteresētība IT jautājumos
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlme mācīties un praktiski pielietot iegūtās zināšanas
- prasme savu redzējumu un darba rezultātu izteikt rakstiski strukturētā
veidā un lietišķā valodā, gramatiski korekti un vizuāli pievilcīgi
Darba pienākumi:
- Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Projektu vadības informācijas
sistēmas (VIS) pārplānošana/uzlabošana, lai nodrošinātu VIS spēju veikt Eiropas
Savienības fondu ieviešanas un uzraudzības pasākumus
- nodrošināt uzdevumu izpildi saistībā ar 2007.-2013.gada un 2014.-2020.gada
Eiropas Savienības fondu plānošanas periodu VIS jautājumiem
- analizēt, izvērtēt un apkopot klientu prasības attiecībā uz informācijas
tehnoloģijām, procedūrām vai problēmām, kā arī attīstīt un īstenot
priekšlikumus, ieteikumus un izstrādāt plānus, lai uzlabotu VIS, t.sk.
atbilstoši ārējām normatīvo aktu prasībām
- pētīt biznesa procesus un informācijas plūsmas, izmantojot biznesa procesu
un datu modelēšanu
- projektēt VIS nepieciešamās izmaiņas, ietverot procesu plūsmas, lietotāja
interfeisu, ziņojumus
- koordinēt darbinieku līdzdalību VIS funkcionalitātes akcepttestēšanā
- nodrošināt VIS help-desk funkciju veikšanu
- sagatavot mācību materiālus un instrukcijas sistēmas lietotājiem
- nodrošināt Centrālās finanšu un līgumu aģentūras iekšējās kontroles
sistēmas aktualizēšanu par VIS jautājumiem
- nodrošināt metodoloģijas izstrādi VIS ievadīto datu kvalitātes pārbaudei
- piedalīties intervijās ar sistēmas papildināšanas pakalpojuma sniedzējiem,
veikt prasību dokumentu caurskati, sniegt novērtējumu, vai izstrādātie
risinājumi atbilst visām izvirzītajām prasībām, un kontrolēt VIS papildināšanas
un uzturēšanas darbu īstenošanu
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab.,
Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai
pa faksu 67357841.
OP 2013/207.AKK9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Kurzemes reģiona nodaļas
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu
(darbavieta Kuldīgā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu
vadību pārzināšana
- padziļināta izpratne un zināšanas par būvniecības procesa norisi
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu
ietvaros realizējamo projektu administrēšanā
- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne
par būvniecības procesa norisi
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab.,
Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai
pa faksu 67357841.
OP 2013/207.AKK10
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas
Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu
kultūras un vides projektu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es
(ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās vai tiesību zinātnēs)
- pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu projektu administrēšanu
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā
- darba pieredze iepirkuma komisijas darbības nodrošināšanā un iepirkumu
līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, analītiskās prasmes, precizitāte, laba argumentācijas
spēja un spēja uzņemties iniciatīvu
Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab.,
Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai
pa faksu 67357841.