Laidiens: 23.10.2013., Nr. 207

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/207.AKK1

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Finanšu dienesta vadītāja vietnieka - vecākā grāmatveža/-des - amatu

Prasības:

- pieredze galvenā grāmatveža amatā vai vismaz 5 gadu darba pieredze revidenta amatā starptautiskā auditorfirmā

- augstākā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finanšu vadībā; ACCA kvalifikācija tiks uzskatīta par priekšrocību

- Latvijas Republikas nodokļu likumu un grāmatvedību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze gada pārskatu sagatavošanā

- pieredze starptautisko grāmatvedības standartu piemērošanā

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām, iemaņas darbā ar MS Excel pieredzējuša lietotāja līmenī

- organizētība, precizitāte, analītiska domāšana, spēja risināt nestandarta situācijas, pieredze darbinieku vadīšanā un spēja strādāt komandā

- izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutiski un rakstiski; angļu un/vai krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- pārraudzīt grāmatvedības uzskaiti, sniegt ieteikumus uzskaites un grāmatvedības politikas pilnveidošanai

- nodrošināt savlaicīgu un efektīvu dažādu ikmēneša un citu periodisko pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Aģentūras vadībai un valsts institūcijām

- veikt regulāru virsgrāmatas uzraudzību un salīdzināšanu ar analītisko uzskaiti

- uzraudzīt nodokļu deklarāciju sagatavošanu, pārbaudi un iesniegšanu VID

- gatavot gada pārskatu projektus, nodrošināt efektīvu sadarbību ar revidentu

- piedalīties periodu budžetu sagatavošanā, izpildes analīzē un kontrolē

- piedalīties dažādu dokumentu projektu sagatavošanā

- piedalīties Aģentūras saistīto uzņēmumu finanšu pārraudzībā

- pārstāvēt Aģentūru VID, citās valsts iestādēs un uzņēmumos

- sniegt atbalstu vadībai un darbiniekiem finanšu grāmatvedības un nodokļu piemērošanas jautājumos

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darbavietas darbinieka darbības un tās; rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" Rīgā, K.Valdemāra ielā 31, līdz 2013.gada 5.novembrim plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā: www.pa.gov.lv.


OP 2013/207.AKK2

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas grāmatvedis/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadībzinībās

- budžeta iestādes grāmatvedību regulējošo normatīvo aktu un nodokļu sistēmas pārzināšana

- pieredze darbā grāmatvedībā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā grāmatvedībā budžeta iestādē)

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon)

- labas sadarbības, saskarsmes un komunikācijas prasmes

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- veikt rēķinu un pavadzīmju pārbaudi un uzskaiti

- veikt prasību un saistību pret personālu uzskaiti

- piedalīties gada, ceturkšņa un mēneša pārskatu sagatavošanā

- piedalīties statistikas pārskatu sagatavošanā

Darba un dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta motivējošs pieteikums jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Grāmatvedis/-e KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Informācija pa tālruni 67021110, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.


OP 2013/207.AKK3

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -

Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas juriskonsults

Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina politikas izstrādi un koordināciju valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko iepirkumu jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- labas zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas tiesisko ietvaru publisko iepirkumu jomā

- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- pieredze darbā valsts pārvaldē (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- piedalīties publisko iepirkumu jomas saistīto tiesību aktu, plānošanas dokumentu izstrādē

- sagatavot Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas Eiropas Savienības līmeņa sanāksmēm (nepieciešamības gadījumā piedalīties tajās), kā arī sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātājām, kas skar publisko iepirkumu jomas jautājums

- nodaļas kompetences ietvaros veikt ministrijā iesniegtās informācijas analīzi, izvērtēt un sagatavot ministrijas viedokli, sniegt atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jomā

- patstāvīgi un darbojoties dažādu darba grupu sastāvā, izstrādāt politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos, kas skar valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jautājumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2013/207.AKK4

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latgales kontroles nodaļas vadītājs/-a (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darba vieta Daugavpilī, darba pienākumi jāveic Latgales reģionā)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds

- vēlamas zināšanas vadībzinībās un publiskajā pārvaldē

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 5 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- darba pieredze vadošā amatā vai administratora darbā vismaz 5 gadi

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- latviešu un divu svešvalodu (angļu, vācu vai krievu valodas u.c.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba braucieni

GALVENIE PIENĀKUMI:

- nodrošināt Inspekcijas pamatdarbības funkcijas izpildi Nodaļas administratīvajā teritorijā

- īstenot Nodaļas uzdevumu izpildei nepieciešamo sadarbību

- vadīt Nodaļu, noteikt Nodaļas darbiniekiem uzdevumus un pienākumus saskaņā ar Nodaļas reglamentu un kontrolēt to izpildes kvalitāti

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos un sabiedrības veselības jomā un izdot administratīvos aktus

- nodrošināt atzinumu izdošanu higiēnas novērtēšanas jomā

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv.


OP 2013/207.AKK5

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība farmācijā, bioloģijā, ķīmijā vai ārsta grāds

- vismaz 3 gadu darba pieredze specialitātē pēdējo piecu gadu laikā

- normatīvo aktu farmācijas jomā pārzināšana

- valsts pārvaldes darbību reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana

- prasme strādāt ar tekstiem oriģinālvalodā (krievu un angļu valodā)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

GALVENIE PIENĀKUMI:

Farmācijas uzraudzības un zāļu mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības kontroles nolūkā apmeklēt aptiekas, medikamentu muitas noliktavas, zāļu lieltirgotavas, laboratorijas, kas veic darbības ar narkotiskām un psihotropām zālēm un/vai vielām un citus objektus, kas veic darbības ar zālēm:

- sastādīt kontroles aktus

- iztaujāt atbildīgās personas un darbiniekus par jautājumiem, kas saistīti ar zāļu izplatīšanu

- normatīvos aktos paredzētos gadījumos izdarīt zāļu un farmaceitisko produktu atlasi un to izņemšanu laboratoriskai kvalitātes kontrolei

- konfiscēt zāles vai uzdot iznīcināt, ja to izplatīšana tiek veikta bez attiecīgas licences

- apturēt vai aizliegt zāļu izplatīšanu, ja konstatēts, ka tās ir nekvalitatīvas, vai ir radušas šaubas par to

- dot konkrētus norādījumus, kā novērst konstatētos farmaceitiskās darbības pārkāpumus un kontrolēt, kā izpilda adresētos rīkojumus un lēmumus zāļu izplatīšanas jomā

- nepieciešamības gadījumā veikt farmaceitiskās darbības uzņēmumu telpu, iekārtojuma un dokumentācijas farmaceitiskās darbības atbilstības pārbaudes

- regulāri papildināt pārbaudāmo objektu datu bāzi par uzraudzībā esošajos objektos veiktajām pārbaudēm

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājas lapa: www.vi.gov.lv.


OP 2013/207.AKK6

Valsts probācijas dienests aicina pieteikties uz šādu vakanto darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas informācijas sistēmas drošības pārvaldnieks/-ce uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze informācijas sistēmu izstrādes, uzturēšanas un drošības pārvaldības jomā (pieredze informācijas sistēmu administrēšanas un uzturēšanas jomā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- informācijas sistēmu drošību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un strādāt komandā

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas krievu un angļu valodas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā

Darba pienākumi:

- izstrādāt, ieviest un pārraudzīt dienesta iekšējos normatīvos aktus informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju jomā

- izstrādāt un ieviest dienestā ar informācijas sistēmu drošību saistītās procedūras

- organizēt un vadīt informācijas sistēmas drošības pasākumu īstenošanu dienestā, t.sk. veikt informācijas sistēmu drošības incidentu pārvaldību un risku analīzi, informācijas resursu klasifikāciju

- organizēt un vadīt valsts informācijas sistēmas drošības pasākumu īstenošanu dienestā, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās prasības

- izstrādāt informācijas sistēmu darbības nepārtrauktības un atjaunošanas plānu

- regulāri veikt darbinieku apmācību informācijas sistēmu drošības jomā

- kontrolēt informācijas sistēmas politikas izpildi un nodrošināt kontroles rezultātu izmantošanu informācijas sistēmu drošības uzlabošanā

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Informācijas sistēmas drošības pārvaldnieks/-e KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021170, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā: www.probacija.lv.


OP 2013/207.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- vismaz viena gada pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vadību un programmu administrēšanu

- pieredze vai zināšanas par ES fondu programmēšanas un ieviešanas dokumentu izstrādi

- ļoti laba izpratne par iekšējās kontroles sistēmas izveidi, vēlama pieredze darbā ar iekšējās kontroles sistēmu izveidi

- ļoti laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par Eiropas Savienības fondu vadību pārzināšana;

- izpratne un zināšanas par Publisko iepirkumu likuma piemērojumu

- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē;

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas angļu valodas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, laba argumentācijas spēja, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt lēmumus

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem, tai skaitā 2014.-2020.gada plānošanas periodam, sniegt konsultatīvo atbalstu nodaļā un aģentūras struktūrvienībām Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas piemērošanas jautājumos

- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas Savienības fondu programmēšanas un ieviešanas dokumentu, t.sk. ārējo normatīvo aktu izstrādes procesā un saskaņošanā

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.


OP 2013/207.AKK8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (biznesa sistēmu analītiķis) (ierēdņa) amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās un dabas zinātnēs)

- vēlama pieredze projektu vadībā

- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem

- attīstīta analītiskā domāšana

- prasme risināt problēmas

- prasme novērtēt biznesa procesu mērķus

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām un datu bāzēm

- labas iemaņas efektīvā darbā ar datoru un Microsoft lietojumprogrammām (t.sk., Word, Excel, Visio)

- ieinteresētība IT jautājumos

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlme mācīties un praktiski pielietot iegūtās zināšanas

- prasme savu redzējumu un darba rezultātu izteikt rakstiski strukturētā veidā un lietišķā valodā, gramatiski korekti un vizuāli pievilcīgi

Darba pienākumi:

- Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Projektu vadības informācijas sistēmas (VIS) pārplānošana/uzlabošana, lai nodrošinātu VIS spēju veikt Eiropas Savienības fondu ieviešanas un uzraudzības pasākumus

- nodrošināt uzdevumu izpildi saistībā ar 2007.-2013.gada un 2014.-2020.gada Eiropas Savienības fondu plānošanas periodu VIS jautājumiem

- analizēt, izvērtēt un apkopot klientu prasības attiecībā uz informācijas tehnoloģijām, procedūrām vai problēmām, kā arī attīstīt un īstenot priekšlikumus, ieteikumus un izstrādāt plānus, lai uzlabotu VIS, t.sk. atbilstoši ārējām normatīvo aktu prasībām

- pētīt biznesa procesus un informācijas plūsmas, izmantojot biznesa procesu un datu modelēšanu

- projektēt VIS nepieciešamās izmaiņas, ietverot procesu plūsmas, lietotāja interfeisu, ziņojumus

- koordinēt darbinieku līdzdalību VIS funkcionalitātes akcepttestēšanā

- nodrošināt VIS help-desk funkciju veikšanu

- sagatavot mācību materiālus un instrukcijas sistēmas lietotājiem

- nodrošināt Centrālās finanšu un līgumu aģentūras iekšējās kontroles sistēmas aktualizēšanu par VIS jautājumiem

- nodrošināt metodoloģijas izstrādi VIS ievadīto datu kvalitātes pārbaudei

- piedalīties intervijās ar sistēmas papildināšanas pakalpojuma sniedzējiem, veikt prasību dokumentu caurskati, sniegt novērtējumu, vai izstrādātie risinājumi atbilst visām izvirzītajām prasībām, un kontrolēt VIS papildināšanas un uzturēšanas darbu īstenošanu

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.


OP 2013/207.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Kurzemes reģiona nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu (darbavieta Kuldīgā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- padziļināta izpratne un zināšanas par būvniecības procesa norisi

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne par būvniecības procesa norisi

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.


OP 2013/207.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Eiropas Savienības fondu kultūras un vides projektu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās vai tiesību zinātnēs)

- pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu projektu administrēšanu

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā

- darba pieredze iepirkuma komisijas darbības nodrošināšanā un iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, analītiskās prasmes, precizitāte, laba argumentācijas spēja un spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi saistīti ar Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)