Laidiens: 22.10.2013., Nr. 206

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/206.AKK1

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vecāko referentu (darbinieku) amatiem diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz noteiktu laiku - uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam, - darbam ar personālpolitikas, finanšu, valsts iepirkuma, informāciju tehnoloģijas un lietvedības jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība

- teicamas angļu valodas un vēlamas franču valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos;

- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro dienestu

- darba pieredze personālpolitikas, finanšu, īpašuma pārvaldības, IT vai lietvedības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Gala lēmums par terminēto amatu vietu piešķiršanu tiks pieņemts pēc 2014.gada budžeta apstiprināšanas Saeimā.

Pretendentus lūdzam CV, Motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv četrpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016312.


OP 2013/206.AKK2

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vecāko referentu (darbinieku) amatiem diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz noteiktu laiku - uz Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē norises laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam, - darbam ar politiskajiem, sabiedrisko attiecību, ekonomiskajiem, konsulārajiem, juridiskajiem un protokolārajiem jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība (izglītībai jābūt saistītai ar kādu no augstākminētajām diplomātiskā un konsulārā dienesta darbības jomām)

- teicamas angļu valodas un vēlamas franču valodas zināšanas

- trešās svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas diplomātisko un konsulāro dienestu

- iepriekšējā darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Gala lēmums par terminēto amatu vietu piešķiršanu tiks pieņemts pēc 2014.gada budžeta apstiprināšanas Saeimā.

Pretendentus lūdzam CV, Motivācijas vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv četrpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016312.


OP 2013/206.AKK3

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Zāļu un medicīnisko ierīču departamenta Zāļu ārstnieciskās novērtēšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- veikt zāļu un medicīnisko ierīču ārstniecisko novērtēšanu un gatavot lēmumu projektus izmaiņu veikšanai Kompensējamo zāļu sarakstā

- veikt periodisku Kompensējamo zāļu sarakstā iekļauto zāļu grupu klīniskās efektivitātes pārskatīšanu

- sistematizēt informāciju par zāļu un medicīnisko ierīču iegādes izdevumu kompensāciju

- veikt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksāto zāļu izlietojuma analīzi un sniegt priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu racionālai izmantošanai

- apkopot profesionālo asociāciju, ārstniecības iestāžu speciālistu, valsts institūciju un citu iesaistīto institūciju priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām kompensējamo zāļu sarakstā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība medicīnā, farmācijā vai bioloģijā

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- praktiskā darba pieredze profesijā

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, Excel)

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- atalgojumu no Ls 583 (bruto)

- labus darba apstākļus

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Personāla nodaļai (ar norādi: vecākais eksperts Zāļu ārstnieciskās novērtēšanas nodaļā) pa e-pastu: Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2013.gada 11.novembrim. Tālrunis informācijai 67043742, kā arī Nacionālā veselības dienesta mājaslapā www.vmnvd.gov.lv.


OP 2013/206.AKK4

Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa, Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta direktora vietnieka/-ces amatu

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt normatīvo aktu projektus, sagatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

- nodrošināt nacionālā dokumentārā mantojuma uzkrāšanas, izvērtēšanas un uzraudzības tiesiskumu

- veikt tiesību aktu juridisko analīzi dokumentu un arhīvu pārvaldībā

- sagatavot pārvaldes lēmumu projektus vai veikt to pārbaudi dokumentu pārvaldības, izvērtēšanas un nacionālā dokumentārā mantojuma uzkrāšanas jautājumos

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi

- teicamas zināšanas administratīvajā procesā

- darba pieredze vadošā amatā un dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme patstāvīgi plānot un vadīt darbu intensīvos darba apstākļos

- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

- labas datorprasmes (MS Office)

20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas pretendentiem iesūtīt CV, motivētu pieteikuma vēstuli un pretendenta aptaujas lapu (pieejama mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā Aktualitātes, Vakances) uz e-pasta adresi: personals@arhivi.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Šķūņu ielā 11, LV-1050, vai personīgi minētajā adresē 308.kabinetā, tālrunis 67213472.


OP 2013/206.AKK5

Valsts Priekuļu laukaugu selekcijas institūts izsludina konkursu uz divām zinātniskā asistenta akadēmiskā amata vietām -

1) zinātniskā asistenta akadēmisko amatu ar specializāciju laukaugu selekcijā

2) zinātniskā asistenta akadēmisko amatu ar specializāciju fitopatoloģijā

Prasības pretendentiem:

- augstākā profesionālā izglītība, bakalaura, maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, vides vai bioloģijas zinātnēs

- ieinteresētība un spējas veikt individuālu zinātnisko darbu

- vismaz divu svešvalodu prasme (angļu valodas zināšanas obligātas)

- vēlama pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā vai pētniecisko projektu realizācijā

- vēlama pieredze zinātnisko publikāciju gatavošanā

- priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi konkrētajā specializācijā

Piedāvājums pretendentiem:

- iespēja strādāt radošu darbu zinātnieku kolektīvā

- atbalsts tālākai izglītībai, zināšanu papildināšanai un kvalifikācijas celšanai

- iespēja palielināt atalgojumu, piesaistot līdzekļus pētniecisku projektu realizācijai

Pieteikumu, ziņas par sevi (CV), publikāciju sarakstu, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts Priekuļu laukaugu selekcijas institūtā. Adrese: Zinātnes iela 2, Priekuļi, Priekuļu pagasts, Priekuļu novads. Papildu informācija pa tālruni 64130162. Konkursa termiņš - 30 dienas no paziņojuma ievietošanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2013/206.AKK6

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt personīgi vai nosūtīt elektroniski, vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai, Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM", 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālrunis 67830634.


OP 2013/206.AKK7

Slimību profilakses un kontroles centrs (veselības ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un veselības veicināšanas apakšjomās) aicina pievienoties savai komandai Juridiskā atbalsta un iepirkumu nodaļas vecāko juriskonsultu/-i (ierēdņa amats)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā (ne mazāk kā divi gadi)

- praktiska darba pieredze jurisprudencē (ne mazāk kā trīs gadi)

- praktiska darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā valsts un pašvaldību iestādēs (ne mazāk kā divi gadi)

- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi, līgumi, tiesvedības dokumentācija u.c.) izstrādē

- pieredze tiesvedības procesos administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas tiesā

- zināšanas un izpratne jurisprudences un iepirkumu jomā

- juridiskā darba pieredze veselības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet Explorer, PowerPoint, u.c.)

- vēlama pieredze darbā ar Elektronisko dokumentu vadības sistēmu

- angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

Pienākumi:

- veikt tiesību aktu un citu dokumentu juridisko analīzi, sniegt atzinumus par citu iestādes un institūciju izstrādātajiem tiesību aktiem

- veikt līgumu, iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādi

- nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu iestādē atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- piedalīties publisko iepirkumu komisijas darbā

- sniegt konsultācijas un nepieciešamo atbalstu iestādes struktūrvienībām par savā kompetencē esošajiem juridiskajiem jautājumiem, tai skaitā par tiesību normu iztulkošanu un piemērošanu

- piedalīties iestādes ierosināto dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā

- pārstāvēt iestādi tiesā, Iepirkumu uzraudzības birojā, citās valsts un pašvaldību institūcijās

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu jaunā, atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus

Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt uz e-pasta adresi: personaldala@spkc.gov.lv vai iesniegt personīgi Slimību profilakses un kontroles centrā Personāla vadības un darba aizsardzības nodaļā (214.kabinetā), Duntes ielā 22, Rīgā. Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2013/206.AKK8

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes Uzraudzības daļas Pārbaužu plānošanas nodaļas galvenā/-s nodokļa inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- izvērtēt kontroles pasākumu veikšanas prioritātes akcīzes preču aprites un nodokļa kontroles jomā, balstoties uz VID informācijas sistēmās esošo informāciju, papildus saņemto informāciju un novērotajām akcīzes preču tirgus tendencēm

- apkopot un analizēt informāciju no Nodaļas rīcībā esošajām informācijas sistēmām, kā arī saņemto informāciju no Pārvaldes struktūrvienībām, valsts iestādēm un ES dalībvalstu administrācijām kontroles pasākumu organizēšanai

- veikt ar akcīzes preču aprites jomu saistītu dokumentu savstarpējo analīzi, analīzes rezultātā organizēt tālākus kontroles pasākumus - attiecīgas komercdarbības vietas iekļaut kontroles pasākumu plānā vai nodot informāciju datu atbilstības pārbaudes veikšanai

- sagatavot informācijas pieprasījumus Akcīzes preču pārvietošanas un kontroles sistēmā (turpmāk - EMCS), kā arī sniegt atbildes uz informācijas pieprasījumiem EMCS

- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus atbilstoši Nodaļas kompetencei

Prasības pretendentiem:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai nodokļu administrēšanā

- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, prasme pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Darbinieka darba vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga.

Ierēdnim ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz AkcP UD GNI (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/206.AKK9

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (1 vakance uz nenoteiku laiku Iekšējā audita departamenta auditors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība grāmatvedības vai finanšu jomā (kvalifikācijas celšanas kursi, kas noderīgi audita funkciju nodrošināšanai tiks uzskatīti par priekšrocību)

- darba pieredze grāmatvedības vai iekšējā audita jomā

- zināšanas izpratnes līmenī par grāmatvedības un finanses regulējošajiem tiesību aktiem (vēlamas zināšanas par Starptautiskajiem iekšējā audita profesionālās prakses standartiem)

- ļoti labas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas (mutiski un rakstiski)

- datorzināšanas pieredzējuša lietotāja līmenī ( MS Office), vēlamas iemaņas darbā ar MS Access

- teicamas komunikācijas prasmes

- patstāvīga analītiska darba iemaņas, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju.

Darba pienākumi:

- veikt iekšējos auditus Labklājības ministrijas nozarē saskaņā ar Iekšējā audita profesionālās prakses standartiem

- nodrošināt neatkarīgu un objektīvu (uz risku balstītu) novērtējumu par iekšējās kontroles sistēmām, to pietiekamību un efektivitāti

- izstrādāt ieteikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un veikt uzraudzību par ieteikumu ieviešanas gaitu

- sniegt konsultācijas par iekšējās kontroles jautājumiem

- piedalīties departamenta kompetencē esošo metodisko materiālu, instrukciju u.c. dokumentu izstrādē.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un kvalifikācijas celšanas kursu apliecinoši dokumenti jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)