Laidiens: 15.10.2013., Nr. 201

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/201.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz juriskonsulta ierēdņa amatu Juridiskajā nodaļā

Galvenie pienākumi:

- izskatīt un sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem iesniegumiem

- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus

- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu

- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu

- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- labas zināšanas tiesību teorijā, administratīvajā un civilprocesā, administratīvajās un komerctiesībās, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā

- labas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas lietvedībā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

 Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2013/201.AKK2

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta juriskonsults

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītībā tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāka kā 2 gadi

- vēlamas zināšanas un pieredze autosatiksmes jomā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Adrese: Rīgā, Gogoļa ielā 3, 378.kabinetā. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2013/201.AKK3

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas Fiziskās kontroles organizēšanas nodaļas vecākā/-s muitas eksperta/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sniegt informāciju VID struktūrvienībām muitas fiziskās kontroles pasākumu un citu pārbaužu veikšanai

- organizēt un koordinēt muitas fiziskās kontroles pasākumus, t.sk. sadarbībā ar citām VID struktūrvienībām

- uzsākt un veikt lietvedību administratīvā pārkāpuma lietā, sastādīt administratīvā pārkāpuma protokolu atbilstoši Nodaļas kompetencei

- apkopot un izvērtēt informāciju par veiktajiem muitas fiziskās kontroles pasākumiem un muitas noteikumu pārkāpumiem

- organizēt, koordinēt un veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus sadarbībā ar Latvijas Republikas tiesībaizsardzības dienestiem un ārvalstu muitas dienestiem

- analizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus par muitas fizisko kontroli un tās organizēšanu

- pieprasīt no starptautiskajiem muitas dienestiem un institūcijām, fiziskām un juridiskām personām informāciju un dokumentus muitas noteikumu pārkāpumu jomā

- sniegt viedokli, atzinumu vai sagatavot pozīciju par konkrētā dokumenta satura izvērtēšanu un ietekmi uz muitas fiziskās kontroles veikšanu un organizēšanu

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus, sniegt priekšlikumus to pilnveidošanai atbilstoši Nodaļas kompetencei

- uzraudzīt izstrādāto iekšējo normatīvo aktu piemērošanas atbilstību

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas). Vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība), komerczinībās, tiesību zinātnē, muitas un/vai nodokļu administrēšanā vai muitā

- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā divi gadi

- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- vēlamas B kategorijas vadītāja apliecība

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP MKOD VME amatu_(jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/201.AKK4

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-as jurista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski)

- līdzdarboties VID lēmumu projektu sagatavošanā sabiedriskā labuma organizāciju administrēšanas jomā (par sabiedriskā labuma organizācijas statusa piešķiršanu, atņemšanu, atteikumu piešķirt sabiedriskā labuma organizācijas statusu)

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām

- apkopot un analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā pieņemtos VID lēmumus

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- vēlama praktiskā juridiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē vismaz vienu gadu

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP JD amats, (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)