Laidiens: 15.10.2013., Nr. 201
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/201.AKK1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
izsludina konkursu uz juriskonsulta ierēdņa amatu Juridiskajā nodaļā
Galvenie pienākumi:
- izskatīt un sagatavot rakstveida atbilžu projektus uz saņemtajiem
iesniegumiem
- sagatavot galvenā valsts notāra lēmumu projektus
- sagatavot un aktualizēt Uzņēmumu reģistra metodiskos norādījumus par
Uzņēmumu reģistra kompetenci regulējošo tiesību normu piemērošanu
- konsultēt Uzņēmumu reģistra nodarbinātos par Uzņēmumu reģistra kompetenci
regulējošo tiesību normu piemērošanu
- pārstāvēt Uzņēmumu reģistru tiesā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā juridiskā izglītība (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas
izglītība)
- labas zināšanas tiesību teorijā, administratīvajā un civilprocesā,
administratīvajās un komerctiesībās, kā arī praktiska pieredze to pielietošanā
- labas iemaņas darbā ar datoru, zināšanas lietvedībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte,
labas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu
67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67031816.
OP 2013/201.AKK2
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta juriskonsults
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītībā
tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāka kā 2 gadi
- vēlamas zināšanas un pieredze autosatiksmes jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī"; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Adrese: Rīgā, Gogoļa ielā 3, 378.kabinetā. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2013/201.AKK3
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas
kontroles organizēšanas daļas Fiziskās kontroles organizēšanas nodaļas
vecākā/-s muitas eksperta/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sniegt informāciju VID struktūrvienībām muitas fiziskās kontroles pasākumu
un citu pārbaužu veikšanai
- organizēt un koordinēt muitas fiziskās kontroles pasākumus, t.sk. sadarbībā
ar citām VID struktūrvienībām
- uzsākt un veikt lietvedību administratīvā pārkāpuma lietā, sastādīt
administratīvā pārkāpuma protokolu atbilstoši Nodaļas kompetencei
- apkopot un izvērtēt informāciju par veiktajiem muitas fiziskās kontroles
pasākumiem un muitas noteikumu pārkāpumiem
- organizēt, koordinēt un veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus
sadarbībā ar Latvijas Republikas tiesībaizsardzības dienestiem un ārvalstu
muitas dienestiem
- analizēt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo
normatīvo aktu projektus par muitas fizisko kontroli un tās organizēšanu
- pieprasīt no starptautiskajiem muitas dienestiem un institūcijām, fiziskām
un juridiskām personām informāciju un dokumentus muitas noteikumu pārkāpumu
jomā
- sniegt viedokli, atzinumu vai sagatavot pozīciju par konkrētā dokumenta
satura izvērtēšanu un ietekmi uz muitas fiziskās kontroles veikšanu un
organizēšanu
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus, sniegt
priekšlikumus to pilnveidošanai atbilstoši Nodaļas kompetencei
- uzraudzīt izstrādāto iekšējo normatīvo aktu piemērošanas atbilstību
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas). Vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība), komerczinībās,
tiesību zinātnē, muitas un/vai nodokļu administrēšanā vai muitā
- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā divi gadi
- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu
izstrādē
- vēlamas B kategorijas vadītāja apliecība
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP MKOD VME amatu_(jūsu
vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/201.AKK4
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes
Juridiskās daļas galvenā/-as jurista/-es (1 vakance
uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos
(klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski)
- līdzdarboties VID lēmumu projektu sagatavošanā sabiedriskā labuma
organizāciju administrēšanas jomā (par sabiedriskā labuma organizācijas statusa
piešķiršanu, atņemšanu, atteikumu piešķirt sabiedriskā labuma organizācijas
statusu)
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām
- apkopot un analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā
pieņemtos VID lēmumus
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- vēlama praktiskā juridiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē vismaz
vienu gadu
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IIIB līmenis.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP JD amats, (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.