Laidiens: 11.10.2013., Nr. 199

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/199.AKK1

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta Informācijas sistēmu attīstības nodaļas sistēmanalītiķa amata vakanci

Darba pienākumi:

- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar tiem saistītos normatīvos aktus

- veikt intervijas ar biznesa procesu pārziņiem un potenciālās vai esošas informācijas sistēmas lietotājiem, apkopot un analizēt biznesa prasības dokumentāli strukturētā formā, izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai

- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datu bāzu struktūru un pieejamās informācijas apjomu

- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes rezultātus

- sniegt konsultācijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem par informācijas sistēmas izmantošanu, attīstību un tehnoloģijām

Prasības kandidātam:

- augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība (vēlama datorzinātnēs)

- vismaz pamatlīmeņa ORACLE datu bāzu pārvaldības sistēmu un PL/SQL zināšanas

- svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā - vismaz 1 gads

Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:

- programmēšanas valodas pamatzināšanas, spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē

Iestāde piedāvā:

- stabilu atalgojumu (līdz Ls 600 pirms nodokļu nomaksas - pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas

- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā

- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām.

Iesniedzamie dokumenti:

1) CV;

2) izglītības dokumenta kopija (vai izziņa no augstskolas, ja vēl studējat);

3) pieteikuma vēstule.

Iesniedzamajos dokumentos jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2013/199.AKK2

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Ceturtās algas nodokļu datu ticamības novērtējuma un nereģistrētās saimnieciskās darbības uzraudzības daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt fizisku personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību, identificēšanas un datu ticamības novērtējumu

- veikt nodokļu maksātāju iesniegto pārskatu un deklarāciju datu ticamības novērtējumu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem saskaņā ar VID izstrādātajiem norādījumiem

- pieprasīt skaidrojumus nodokļu maksātājiem pa tālruni un rakstiski, izvērtēt iegūto informāciju, veikt attiecīgus ierakstus Nodokļu informācijas sistēmā (NIS), sistematizēt un uzskaitīt tos, nosūtīt materiālus pārbaužu veikšanai iestādes attiecīgajām struktūrvienībām

- sagatavot lēmumu projektus par algas nodokļu pārmaksu dzēšanu (izņemot likvidētiem un no nodokļu maksātāju reģistra izslēgtiem nodokļu maksātājiem)

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un par citiem jautājumiem (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski) atbilstoši Daļas kompetencei

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodu zināšanas B2 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana).

Ierēdņa dienesta vieta: Klusā iela 4a, Daugavpils.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime " Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9 mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP 4AN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/199.AKK3

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Iedzīvotāju ienākuma nodokļa Datu atbilstības pārbaužu daļa galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt nodokļu maksātāju atlasi iedzīvotāju ienākuma nodokļa gada ienākumu deklarācijām (turpmāk - IIN GID) un deklarācijām par ienākumu no kapitāla (turpmāk - DK) datu atbilstības pārbaužu veikšanai saskaņā ar normatīvajiem aktiem, VID izstrādātajiem norādījumiem un praksi

- veikt IIN GID un DK datu atbilstības pārbaudes saskaņā ar normatīvajiem aktiem, VID izstrādātajiem norādījumiem un praksi

- sagatavot lēmumu projektus administratīvo pārkāpuma lietā atbilstoši Daļas kompetencei

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un par citiem jautājumiem atbilstoši (klātienē, pa tālruni, rakstiski un elektroniski) atbilstoši Daļas kompetencei

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- vēlama pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām.

Ierēdņa dienesta vieta: Klusā iela 4a, Daugavpils.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime " Privātpersonu kontrole", III līmenis, 9 mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (Profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP IIN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/199.AKK4

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas Latgales priekšpilsētas klientu apkalpošanas centra Maksājumu uzskaites nodaļas vecākā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- akceptēt maksājumu dokumentus

- meklēt un veidot pieteikumus Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) maksājumu dokumentiem ar neatpazītu vai nepareizi atpazītu nodokļu maksātāju

- uzskaitīt un sadalīt pa budžeta kontiem VID administrētos nodokļus, nodevas un citus valsts obligātos maksājumus

- veikt samaksāto nodokļu un faktisko parādu salīdzināšanu

- sagatavot maksājumu dokumentus

- rakstiski informēt nodokļu maksātājus par atmaksas vai novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai veikšanu vai atteikumu veikt atmaksu vai novirzīšanu

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu.

Ierēdņa dienesta vieta: Lomonosova iela 9, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP LatgalesKAC VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2013/199.AKK5

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas kriminālpārvaldes Izlūkošanas daļas Otrās izlūkošanas nodaļas vecākā/-s muitas eksperta/-es (1 vakances uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- iegūt, sistematizēt, analizēt un uzskaitīt riska informāciju

- sagatavot darba uzdevumus nepieciešamo muitas kontroles pasākumu veikšanai

- veikt operatīvās darbības pasākumus (t.sk. īpaši sarežģītās lietās), lai atklātu un novērstu noziedzīgu nodarījumu, to izdarījušo personu un pierādījumu avotu noskaidrošanai

- veikt noziedzīgu nodarījumu un citu likumpārkāpumu profilakses pasākumus

- sadarboties un veikt kopīgus pasākumus ar citām VID struktūrvienībām, Latvijas un ārvalstu muitas un tiesībsargājošajām iestādēm

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlama tiesībās, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- vēlama darba pieredze noziedzīgu nodarījumu un administratīvo pārkāpumu muitas lietu jomā novēršanā un atklāšanā ne mazāk kā viens gads vai Latvijas tiesību aizsardzības iestādēs noziedzīgu nodarījumu apkarošanā

- darba pieredze sevišķā veidā veicamo operatīvo pasākumu veikšanā

- zināšanas normatīvajos aktos, kas reglamentē muitas un izmeklēšanas darbību

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodu zināšanas A2 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana).

Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 28.2.saime "Operatīvā darbība", IIIB līmenis un 11.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

-augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MKrP VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2013/199.AKK6

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas galvenā/-s speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt Pārvaldes valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto informācijas sistēmu analīzi atbilstoši normatīvajos aktos izvirzītajām drošības prasībām

- nodrošināt Pārvaldes valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto informācijas sistēmas sagatavošanu akreditācijas pārbaudei

- plānot un izstrādāt programmēšanas uzdevumus atbilstoši Pārvaldes valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto informācijas sistēmu drošības pilnveidošanai

- organizēt Pārvaldes valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto informācijas sistēmu risku analīzi

- nodrošināt Pārvaldes valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto informācijas sistēmu specifisko drošības prasību sagatavošanu un regulāru aktualizēšanu

- veikt citus ar Pārvaldes valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto informācijas sistēmu drošības pārvaldību saistītus uzdevumus

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): informācijas tehnoloģijās

- darba pieredze informātikas jomā

- vēlamas zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību

- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība.

Ierēdņa dienesta vieta: K.Valdemāra iela 1a, Rīga.

Ierēdnim ir noteikta 28.2.saime "Operatīvā darbība", IIIA līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/199.AKK7

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Ventspils teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Ventspils teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Ventspils TSV KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Adrese: Atpūtas iela 16, Ventspils, LV-3601, e-pasts: ventspils@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 63629590, 63629592, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2013/199.AKK8

Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).

Motivēta pieteikuma vēstule, darba un dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas rajona TSV Olaines filiāles amata KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67800308, 67146196, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2013/199.AKK9

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu kontroles daļas vecākais inspektors (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, bioloģijā vai vismaz 1.līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildība

- labas datora lietošanas prasmes

- angļu un krievu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme) - amata pienākumu pildīšana saistīta ar iekšējo ūdeņu vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt Latvijas Republikas normatīvo aktu prasību ievērošanu zivju resursu aizsardzības jomā

- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību, nodrošināt lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli.

Atalgojums - Ls 370,00 pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālā vides pārvaldei, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai sūtīt uz e-pastu (lielriga@lielriga.vvd.gov.lv), vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084277, 67084294.


OP 2013/199.AKK10

Latvijas Nacionālā bibliotēka aicina darbā Letonikas un Baltijas centra vadītāju Speciālo krājumu departamentā

Amata pienākumi:

- Letonikas un Baltijas centra vadība un attīstība

- Letonikas un Baltijas centra integrācija vietējā un starptautiskā informācijas, zināšanu un kultūras vidē

- Centra stratēģisko dokumentu izstrāde un izpildes nodrošināšana

- līdzdalība projektos un projektu vadība, pasākumu un izstāžu organizēšanā

- atbildība par Letonikas un Baltijas centra darbību un attīstību

Izglītība:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai maģistra grāds, vai zinātņu doktora grāds bibliotēkzinātnē vai humanitārajās zinātnēs

Vēlamā pieredze un prasmes:

- bibliotekāro funkciju pārzināšana, pieredze darbā ar informāciju

- Letonikas tematikas un aktualitāšu pārzināšana

- pieredze vadošā amatā

- spēja orientēties lielos informācijas masīvos

- jaunāko informācijas tehnoloģiju pārzināšana lietotāja līmenī

- publiskas uzstāšanās prasmes

- analīzes spējas, radoša pieeja

- augstas komunicēšanās spējas gan darba kolektīvā, gan ārpus tā

- pētnieciskā darba iemaņas

- svešvalodu prasmes

Piedāvājam:

- profesionālās izaugsmes un ideju realizācijas iespējas

- iespēju gūt starptautisku pieredzi

- stabilu darba vidi un sociālās garantijas

- darbu ar modernajām tehnoloģijām

- dinamisku un radošu darbu

- darbu jaunuzceltajā LNB ēkā un lieliskus darba apstākļus.

Pieteikumu un motivācijas vēstuli nosūtīt līdz šī gada 21.oktobrim LNB Personāla nodaļai K.Barona ielā 14, Rīgā, LV-1423, vai uz e-pastu: lita.hofmane@lnb.lv; Speciālo krājumu departamenta direktorei Inetai Kivlei: ineta.kivle@lnb.lv. Informācija uzziņām: tālr. 67365264.


OP 2013/199.AKK11

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - nodarbinātības organizators Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļā (3 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- zināšanas un pieredze finanšu vai projektu plānošanā

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību

- prasme liela apjoma informācijas izmantošanā, prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- datorprasmes, datu bāzu izmantošanas prasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes.

Amata mērķis: iesaistīt Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos, sadarboties ar pašvaldībām, uzņēmējiem un izglītības iestādēm par jaunu darbvietu veidošanos, jaunumiem izglītības jomā un darba tirgus tendencēm, pārzināt darba tirgus tendences darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumi, kā arī aktīvi piesaistīt jaunus darba devējus Aģentūras sniegto pakalpojumu izmantošanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pastu: tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.


OP 2013/199.AKK12

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Iepirkumu, līgumu un darbības nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieks

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un visa resora budžeta projekta sagatavošanu, budžeta izpildes finanšu vadību, ministrijas izpildāmo ārvalstu finansēto līdzekļu projektu īstenošanu, nodrošina ministrijas IT infrastruktūras darbu, organizē un vada publiskā iepirkuma procedūras nepieciešamo preču un pakalpojumu saņemšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība, vēlams tiesību zinātnēs

- labas zināšanas un pieredze darbā publiskā iepirkuma organizēšanas jomā

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- profesionālās iemaņas saskarsmē un prasme uzstāties

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- vadīt vai piedalīties iepirkuma komisijas darbā

- izstrādāt nepieciešamo iepirkumu dokumentāciju, ieskaitot līguma projektus un tehniskās specifikācijas

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus iepirkumu plānošanas, organizēšanas un izpildes nodrošināšanai un par atsevišķu saimniecisko pakalpojumu izmantošanas nosacījumiem ministrijā

- organizēt noslēgto līgumu izpildes kontroli

- sniegt konsultācijas iepirkumu procedūras jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2013/199.AKK13

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām Valststiesību departamentā:

- Konstitucionālo tiesību nodaļas juriskonsults

- Administratīvo tiesību nodaļas juriskonsults (amats uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas konstitucionālajās tiesībās vai administratīvajās tiesībās

- viena gada darba pieredze jurista darbā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē vai ar personas tiesību un likumisko interešu aizsardzību saistītiem jautājumiem

- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un spēja strādāt patstāvīgi

- iemaņas analītiskā darbā un stratēģiska domāšana

- iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju projektiem

- gatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un nacionālo pozīciju projektiem

- gatavot tiesību aktu projektus, viedokļus, komentārus, pārskatus, ziņojumus par nodaļas kompetencē (konstitucionālās tiesības, cilvēktiesības vai administratīvās tiesības, valststiesības) esošiem jautājumiem

- pārstāvēt institūcijas viedokli sanāksmēs

- iesaistīties Eiropas Savienības un starptautisko organizāciju gatavoto dokumentu izvērtēšanā un pilnveidošanā

- sniegt viedokli tiesvedības lietās un atbildes privātpersonām par to tiesisko aizsardzību

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.


OP 2013/199.AKK14

Nodarbinātības valsts aģentūra atsauc "Latvijas Vēstnesī" (Nr.190 (4996), 30.09.2013.) izsludināto nodarbinātības aģenta amata konkursu Rīgas reģionālajā filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)