Laidiens: 10.10.2013., Nr. 198

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/198.AKK1

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Otrās uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Pienākumi:

- konsultāciju sniegšana par Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- Datu valsts inspekcijas starptautiskās sadarbības koordinēšana

- sūdzību un iesniegumu izskatīšana

- dalība pirmsreģistrācijas pārbaudēs

Prasības:

- augstākā vai nepabeigtā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība jurisprudencē

- praktiska darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 2 (divi) gadi

- zināšanas un pieredze par administratīvo procesu tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un pieredze personas datu aizsardzības jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- angļu valodas pārzināšana teicamā līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei, otras svešvalodas pārzināšana labā līmenī tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- darba pieredze ar klientiem/apmeklētājiem

Uzņēmums piedāvā:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2013.gada 21.oktobrim sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131. Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2013/198.AKK2

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas,

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla departamenta personāla speciālists/-e darbam ar personāla lietvedību (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt un pilnveidot personāla lietvedības procesu (sagatavot dokumentu projektus, uzturēt personas lietas u.c.)

- konsultēt kolēģus personāla vadības jautājumos

- uzturēt, ievadīt un aktualizēt informāciju personāla datu uzskaites sistēmā

- sagatavot pārskatus par personālu

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un kvalitātes vadības sistēmas dokumentus

- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība personāla vadībā vai tiesību zinātnēs

- darba pieredze personāla vadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze personāla lietvedībā pēdējo piecu gadu laikā)

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- teicamas datorprasmes MS Office vidē un darbā ar personāla uzskaites sistēmu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar Resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli)

- klientorientēta pieeja darbam, teicamas komunikācijas prasmes

- prasme plānot un organizēt savu darbu

- precizitāte un iniciatīva

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu aprakstu par pieredzi personāla vadībā un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu (personals@kase.gov.lv) vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildinformācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2013/198.AKK3

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības struktūrfondu maksājumu iestādes funkcijas,

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt grāmatvedības uzskaites un pārskatu sniegšanas metodoloģijas izstrādi

- sagatavot un prezentēt finanšu informāciju

- sekot līdzi izmaiņām publiskā sektora grāmatvedības uzskaitē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu jomā

- pieredze ekonomista, finansista vai grāmatveža specialitātē

- zināšanas budžeta grāmatvedībā un Starptautiskajos grāmatvedības standartos

- teicamas datorprasmes (Word, Excel - padziļināti)

- pieredze darbā ar liela apjoma datiem, prasme izmantot liela apjoma informāciju

- analītiska domāšana

- uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- klientorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, motivētu pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu (personals@kase.gov.lv) vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2013/198.AKK4

Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amata vietu - Personāla attīstības departamenta Sociālo lietu nodaļas vecākais referents (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- pieredze dokumentu (normatīvo aktu projektu) izstrādē un sagatavošanā

- pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmām (vēlams "Horizon")

- zināšanas sociālo pabalstu piešķiršanā

- vēlama pieredze sociālajā darbā

- labas datorprasmes

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

Galvenie amata pienākumi:

- veikt pārbaudes ar karavīriem un zemessargiem notikušo nelaimes gadījumu izmeklēšanas aktu sastādīšanā

- veikt karavīra un zemessarga veselības bojājuma pabalsta piešķiršanai iesniegto dokumentu un tajos iekļauto datu analīzi, pārbaudīt to atbilstību Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem

- gatavot administratīvo aktu projektus

- gatavot piešķirto pabalstu saņēmēju sarakstu grāmatvedības uzskaites programmā "Horizon"

- izvērtēt un sagatavot priekšlikumus par karavīru apbedīšanai izlietoto līdzekļu atmaksu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335201.


OP 2013/198.AKK5

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Komercdarbības dienesta galvenā projektu vadītāja amatu

Prasības:

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikas, finanšu vai vadības zinātņu jomā)

- darba pieredze konsultāciju un/vai finanšu audita jomā (vismaz 3 gadi)

- izpratne par starptautiski atzītu korporatīvās pārvaldības principu īstenošanu praksē; uzņēmumu pārvaldību un darbības pārskatu izstrādi

- tiesību aktu zināšanas (t.sk. izpratne par komercdarbību, finanšu plānošanu, grāmatvedības organizēšanu regulējošajiem normatīvajiem aktiem)

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

- prasme organizēt savu darbu, strādāt patstāvīgi un precīzi

- vadības, organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes

- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- veikt valsts kapitālsabiedrību, privatizācijai vai atsavināšanai nodoto valsts kapitāla daļu pārvaldību atbilstoši tiesību aktiem un korporatīvās pārvaldības principiem

- līdzdarboties konkrētu, novērtējumu komercdarbības mērķu izvirzīšanai, sasniegto rezultātu izvērtēšanā

- organizēt atsavināšanai vai privatizācijai nodoto, kā arī kapitalizācijas rezultātā izveidojošos valsts kapitāla daļu pārdošanu

- sagatavot valdes lēmumu projektus, vēstules, ziņojumus, līgumus

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darba vietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2013.gada 18.oktobrim plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67021438.


OP 2013/198.AKK6

BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakantajām vietām:

- viena profesora vieta zinātnes nozarē ekonomika, apakšnozare - finanses un kredīts,

- viena asociētā profesora vieta nozarē juridiskā zinātne, apakšnozare - civiltiesības

Pretendentiem viena mēneša laikā pēc paziņojuma publicēšanas jāiesniedz rektoram adresēts pieteikums, diploma kopija par augstāko izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina zinātniskā vai akadēmiskā grāda piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts, dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze. Dokumenti iesniedzami darba dienās laikā no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā, Lomonosova ielā 4, 403.kabinetā. Papildinformācija pa tālr. 67100554.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)