Laidiens: 03.10.2013., Nr. 193

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/193.AKK1

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta) - Licenču daļas vecākais/-ā eksperts/-e

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt pieteikumus un sagatavot licences zemes dzīļu izmantošanai, derīgo izrakteņu atradņu pases, derīgo izrakteņu ieguves limitu un atzinumu derīgo izrakteņu ieguves projektu/shēmu saskaņošanai

- sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldību institūciju iesniegumiem par dabas resursu izmatošanas jautājumiem

- piedalīties atzinumu sagatavošanā par normatīvo aktu projektiem un to grozījumiem

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ģeoloģijā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, valsts pārvaldē, darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, ar norādi "Konkursam - vecākais eksperts", iesniegt personīgi Valsts vides dienestā 609.kabinetā vai sūtīt skenētā veidā uz e-pastu vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija pa tālr. 67084224, 67084203, fakss 67084212; e-pasts: vvd@vvd.gov.lv.


OP 2013/193.AKK2

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Krimināltiesību departamenta juriskonsults/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- padziļinātas zināšanas krimināltiesībās

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas par Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas darbu

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

Veicamie pienākumi:

- tiesību aktu projektu, nacionālo pozīciju, instrukciju, nostāju, attīstības plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu projektu izstrāde un to virzības nodrošināšana Ministru kabinetā un Saeimā

- ministrijas viedokļa pārstāvēšana dažādās sanāksmēs un darba grupās, ministrijas kompetences jomā saistībā ar Latvijas dalību Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijā

- atbilžu gatavošana uz valsts pārvaldes iestāžu vēstulēm un privātpersonu iesniegumiem.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.


OP 2013/193.AKK3

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Siguldā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484757 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/193.AKK4

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es (ierēdņa) amata vietu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Valmierā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana;

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu;

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 29400584 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/193.AKK5

Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociālo, ekonomisko un humanitāro pētījumu institūts" izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem - pētnieks (5 vietas)

Pretendentiem viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz pieteikums ar perspektīvo pētnieciskā darba redzējumu, zinātnisko kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, zinātnisko publikāciju saraksts (2010.-2013.), CV.

Dokumentus iesniegt/sūtīt Valmierā, Cēsu ielā 4, LV-4201, ar norādi "Konkurss uz pētnieka amatu". Tālrunis uzziņām 29456089, e-pasts: agita.livina@va.lv.


OP 2013/193.AKK6

Aizsardzības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Administratīvās nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- darbības jomai atbilstoša augstākā akadēmiskā izglītība (vēlams informācijas tehnoloģiju jomā)

- profesionālā darba pieredze vismaz divi gadi

- pieredze normatīvo aktu un analītisko dokumentu sagatavošanā

- labas zināšanas par informācijas tehnoloģijām un informācijas sistēmām

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- labas komunikācijas spējas un prasme analizēt procesus

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Nacionālās informācijas tehnoloģiju drošības padomes (NITDP) darbu, sekretariāta funkcijas

- organizēt, koordinēt sadarbību ar NITDP pārstāvētajām iestādēm un padomes locekļiem

- kiberaizsardzības spēju veidošanai valstī organizēt sadarbību un sniegt atbalstu Kiberaizsardzības vienības izveidē, darba plānošanā un īstenošanā

- plānot un organizēt reģionālo un starptautisko sadarbību Kiberaizsardzības vienības spēju attīstībai.

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas tālr. 67335268, 67335201.


OP 2013/193.AKK7

Aizsardzības ministrija izsludina konkursu uz vecāko referentu amatiem aizsardzības politikas un plānošanas jomā (divas ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- darbības sfērai atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze normatīvo aktu/analītisko dokumentu sagatavošanā

- profesionālā darba pieredze ilgāka par gadu

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)

- izpratne par Latvijas drošības politikas aspektiem un priekšstats par valsts aizsardzības sistēmas pamatelementiem

- zināšanas par Ziemeļatlantijas līguma organizācijas (NATO) darbības principiem un Eiropas drošības un aizsardzības politiku

- izpratne par Nacionālo bruņoto spēku struktūru, mērķiem, uzdevumiem

- analītiskās spējas, iniciatīva, spēja strādāt radoši un patstāvīgi, spēja formulēt viedokli, sagatavot un aizstāvēt priekšlikumus.

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai nosūtot uz e-pasta adresi inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335201.


OP 2013/193.AKK8

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras līgumu un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Darba pienākumi:

- piedalīties iepirkumu komisiju un darba grupu darbā, atbilstoši nodaļas kompetencei (būvniecība, nekustamā īpašuma uzturēšana un apsaimniekošana)

- veikt to līgumu izstrādāšanu un tiesisko pārvaldību (garantijas saistību izvērtēšana, strīdu risināšana u.tml.), kuru priekšmets atbilst nodaļas kompetencei

- veikt dokumentu juridisko analīzi un sniegt juridiskus atzinumus

- pārstāvēt Centra intereses Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās institūcijās

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība

- vismaz viena gada pieredze jurista darbā

- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās)

- spēja analizēt liela apjoma informāciju un patstāvīgi rast risinājumus un pieņemt lēmumus

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas), prasme strādāt ar biroja tehniku

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un publisko iepirkumu jomā

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, darba vajadzībām mobilo tālruni

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centru (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046; e-pasts: ilona.zuka@vamoic.gov.lv) ar norādi uz vakanto amatu līdz 18.10.2013. (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 67301118.


OP 2013/193.AKK9

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Infrastruktūras līgumu un iepirkumu nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Darba pienākumi:

- nodrošināt iepirkumu procedūru norisi un dokumentēt iepirkumu gaitu atbilstoši normatīvajiem un tiesību aktiem (sagatavot publikācijas, ziņojumus, nolikumus, uzaicinājumus, vēstules, protokolus u.c. dokumentus)

- pildīt iepirkuma komisijas locekļa pienākumus

- piedalīties iepirkuma procedūras dokumentācijas izstrādē, sniegt priekšlikumus attiecībā uz iepirkuma dokumentācijas izstrādi un uzlabošanu

- sekot līdzi publiskā iepirkuma attīstībai un piemērošanas praksei

Prasības kandidātiem:

- augstākā izglītība

- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu un strādāt komandā

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- vēlamas svešvalodu (angļu valodas) zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas), prasme strādāt ar biroja tehniku

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, darba vajadzībām mobilo tālruni

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centru (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046; e-pasts: ilona.zuka@vamoic.gov.lv) ar norādi uz vakanto amatu līdz 18.10.2013. (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 67301118.


OP 2013/193.AKK10

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu finanšu un strukturālās statistikas daļas referents/-e

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt statistiskās informācijas valsts programmas izpildi uzņēmumu finanšu statistikas jomā

- piedalīties uzņēmumu finanšu statistikas apsekojumu sagatavošanā un to apstrādes procesa nodrošināšanā

- veikt uzņēmumu finanšu statistikas datu apstrādi, kvalitātes pārbaudi un analīzi

- sagatavot statistisko informāciju izplatīšanai ārējiem un iekšējiem statistikas lietotājiem, nodrošināt starptautiskās organizācijas ar pieprasīto informāciju

- sniegt konsultācijas uzņēmumiem, organizācijām, citu statistikas daļu darbiniekiem un datu lietotājiem par pārskatu aizpildīšanu un metodoloģijas jautājumiem

- piedalīties starptautiskajos projektos, eksperimentālajos pētījumos vai apsekojumos

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai tai tuva profila) vai statistikā ( tai skaitā, ar statistikas matemātiķa kvalifikāciju)

- pieredze ar ekonomiku, finanšu analīzi vai statistiku saistītā darbā

- pieredze darbā ar datubāzēm

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word)

- vēlamas pamatzināšanas grāmatvedībā

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes.

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2013/193.AKK11

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Uzņēmumu finanšu un strukturālās statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu gada strukturālās statistikas un kompleksā gada pārskata par uzņēmumu darbību datu apstrādi, kvalitātes pārbaudi un analīzi

- nodrošināt uzņēmumu gada strukturālās statistikas finanšu pielikumu datu sagatavošanu

- sagatavot statistisko informāciju izplatīšanai ārējiem un iekšējiem statistikas lietotājiem, nodrošināt starptautiskās organizācijas ar pieprasīto informāciju

- sniegt konsultācijas uzņēmumiem, organizācijām, citu statistikas daļu darbiniekiem un datu lietotājiem par pārskatu aizpildīšanu un metodoloģijas jautājumiem

- piedalīties starptautiskajos projektos, eksperimentālajos pētījumos vai apsekojumos uzņēmumu gada strukturālās statistikas jomā

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai tai tuva profila) vai statistikā (tai skaitā, ar statistikas matemātiķa kvalifikāciju)

- ne mazāk kā gada pieredze ar ekonomiku, finanšu analīzi vai statistiku saistītā darbā

- pieredze darbā ar datubāzēm

- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word, PowerPoint)

- vēlamas pamatzināšanas grāmatvedībā

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes.

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)