Laidiens: 30.09.2013., Nr. 190
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/190.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
precīzu Juridiskā departamenta Projektu administrēšanas juridiskās daļas
juriskonsultu/-i (ierēdņa amats)
Tu spēj analizēt un piemērot tiesību normas? Tu esi precīzs darba izpildē, Tev
piemīt augsta atbildības sajūta? Tu proti argumentēti izklāstīt savu viedokli?
Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- risināt Dienesta juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un
Eiropas Savienības fondu atbalsta administrēšanu
- izvērtēt Dienesta sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu
- pārstāvēt Dienesta intereses tiesā
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību tiesību
zinātnē, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai (pieredze valsts pārvaldē
un pieredze interešu pārstāvībā tiesā tiks uzskaitīta par priekšrocību)
- pieredzi darbā ar nacionālajiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem un
administratīvā procesa tiesībās
- izpratni par valsts un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas
pamatprincipiem un mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt juristu komandā
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/190.AKK2
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
konstruktīvu Informācijas drošības vadītāju (darbinieka amats)
Tu nebaidies pieņemt jaunus izaicinājumus? Tev ir zināšanas un pieredze IT
drošības jomā un Tu vēlies šīs prasmes pilnveidot un
pielietot ikdienas darbā? Tu spēj analizēt liela apjoma informāciju,
saskatīt un analizēt cēloņsakarības?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- nodrošināt efektīvu Dienesta IT iekšējās
kontroles sistēmas darbību
- veikt IT iekšējās kontroles sistēmas auditu un nepilnību novēršanu
- analizēt un pilnveidot Dienesta informācijas drošības politiku un ar to
saistītos Dienesta iekšējos normatīvos dokumentus
- organizēt un vadīt Dienesta informācijas drošības politikas ieviešanu
- veikt Dienesta informācijas sistēmas infrastruktūras informācijas drošības
pārraudzību (monitoringu)
- veikt informācijas riska faktoru analīzi un datu apstrādi par Dienesta
darbības sistēmām, procesiem un dokumentiem
Mēs no tevis sagaidām:
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- augstāko izglītību informāciju tehnoloģiju jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- starptautiski atzītu IT drošības pārvaldnieka vai IS auditora sertifikātu
(tiks uzskatīts par priekšrocību)
- izpratni un zināšanas par IT risku identificēšanu un to vadību, korupcijas
un interešu konfliktu novēršanu valsts amatpersonu darbībā
- informācijas drošības jomā regulējošo normatīvo aktu pārzināšanu
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas) un
pieredzi darbā ar datu bāzēm (ORACLE)
- spēju analizēt liela apjoma informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarības
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku
atbalsta dienesta Personāla daļai līdz 2013.gada 11.oktobrim. Adrese: Rīgā,
Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/190.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - nodarbinātības aģents Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās
filiāles Klientu apkalpošanas centrā (5 amata vietas uz noteiktu laiku un 1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- aģentūras darbībā saistošo normatīvo aktu prasību zināšanas
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; orientēšanās uz pozitīvu
rezultātu
- orientācija uz klientu
- datorprasmes lietotāju līmenī
- datora un biroja tehnikas lietošanas prasmes
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos, veikt datu apstrādi informācijas sistēmā BURVIS,
piedāvāt aģentūras pakalpojumus, kā arī sniegt informāciju aģentūras klientiem
par darba tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050 vai jānosūta uz
e-pastu: tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu atbilstības
izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura
rezultātiem tiks novērtētas pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem.
Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā
filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.
OP 2013/190.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un
inovāciju plānošanas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)
ES fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, nodrošina ES fondu programmu izvērtēšanu un
koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības
līmeņa normatīvajiem aktiem kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī
piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām ES un nacionāla
līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ekonomikā, vadībzinībās, finansēs vai jurisprudencē
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- pieredze darbā vai zināšanas par zinātnisko institūciju darbību
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme analizēt informāciju
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās
attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu pētniecības un attīstības un
inovāciju jomā ieviešanu un vadību, pievienojies mūsu kolektīvam, jo
mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2013/190.AKK5
Rīgas
Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija
izsludina konkursu uz šādām akadēmisko amatu vietām
Zinātniskajā institūtā:
- vadošais pētnieks Valodniecības nozarē, latviešu sinhroniskās
valodniecības apakšnozarē - 1 amata vieta
Prasības vadošā pētnieka amata pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds
- zinātniskā un pedagoģiskā darba stāžs kopumā ne mazāks par pieciem gadiem
- pretendējamā amata zinātnes apakšnozarei atbilstošas zinātniskās
publikācijas
- pieredze un prasme vadīt citu zinātnieku pētniecisko darbu
- prasme patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - krievu, angļu, vēlams vācu valodas
- prasmes
Sociālo zinātņu fakultātes Vadībzinātņu katedrā:
- docents vadībzinātnes nozarē, uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1
amata vieta
Pedagoģijas fakultātes
Pirmsskolas pedagoģijas katedrā:
- docents pedagoģijas nozarē, pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1
amata vieta
Skolas pedagoģijas katedrā:
- docents pedagoģijas nozarē, augstskolu pedagoģijas apakšnozarē - 1
amata vieta
Prasības docenta amatu pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā zinātnes nozarē
- pedagoģiskā darba pieredze
- spēja noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus
- organizatora dotības
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - krievu, angļu vai vācu valodas - prasmes
Vispārīgās pedagoģijas un valodu katedrā:
Katedras vadītājs - 1 amata vieta
Prasības katedras vadītāja amata pretendentiem:
- augstākā izglītība/doktora grāds, pedagoģijas vai valodniecības nozarē
- valsts valodas zināšanas augstākajā pakāpē, teicamas angļu un krievu
valodas zināšanas
- akadēmiskā darba pieredze augstskolā docētāja amatā ne mazāk
kā 5 gadi, pieredze vadītāja darbā ne mazāk kā 3 gadi
- publikācijas nozares citējamajos izdevumos
- vēlama iepriekšēja pieredze nozares starptautiskajos projektos
- spēja plānot un organizēt katedras darbu
- labas datorprasmes MS Office vidē un pieredze darbā ar datu informācijas
sistēmu
- spēja izvirzīt mērķus, noteikt prioritātes, pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt katedras darbu atbilstoši studiju virziena Pedagoģija
akreditācijas prasībām un RPIVA attīstībai, izstrādāt un īstenot katedras darba
plānu
- vadīt katedras studiju, pētniecisko un metodisko darbu
- nodrošināt augstu studiju procesa kvalitāti
- izstrādāt priekšlikumus studiju virziena, jaunu studiju programmu un
studiju procesa organizācijas pilnveidei
- organizēt pasākumus katedras darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanai
- veicināt studiju kursu pilnveidi un e-vides izmantošanu studiju procesā
- pilnveidot sadarbību ar augstākās izglītības iestādēm un prakses
organizācijām Latvijā un ārzemēs
- nostiprināt sadarbību ar RPIVA absolventiem un darba devējiem
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" akadēmijas Personāla
nodaļā jāiesniedz iesniegums par piedalīšanos konkursā ar norādi, uz kādu amatu
pretendē, CV, dokumentu kopijas, kas apliecina kvalifikāciju un zinātnisko
grādu, zinātnisko un metodisko darbu saraksts un to kopijas par pēdējiem sešiem
gadiem; vēlams rekomendācijas vai pieteikuma vēstule.
Adrese: Imantas 7.līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013; fakss 67808034;
e-pasts: personals@rpiva.lv.
OP 2013/190.AKK6
Kultūras ministrija Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta
2009.-2014.gada perioda programmas LV04 "Kultūras un dabas mantojuma
saglabāšana un atjaunināšana" apsaimniekotāja funkciju nodrošināšanai
izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas
Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta 2 amata vietām uz
programmas īstenošanas laiku līdz 2016.gada 30.jūnijam
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama
kvalifikācija ekonomikā, vadībzinības vai jurisprudencē
- labas angļu valodas zināšanas
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā
- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
jautājumos
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
- prasme operatīvi un atbilstoši prioritātēm koordinēt veicamos amata
pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
- pieredze grāmatvedībā un zināšanas valsts budžeta un finanšu plānošanas
jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā,
21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta
zīmogs ir 20 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2013/190.AKK7
Kultūras ministrija Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta
2009.-2014.gada perioda programmas LV04 "Kultūras un dabas mantojuma
saglabāšana un atjaunināšana" apsaimniekotāja funkciju nodrošināšanai
izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas
Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta amata vietu uz programmas
īstenošanas laiku līdz 2016.gada 30.jūnijam
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama
kvalifikācija ekonomikā, vadībzinības vai jurisprudencē
- labas angļu valodas zināšanas
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā
- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
jautājumos
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
- prasme operatīvi un atbilstoši prioritātēm koordinēt veicamos amata
pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
- praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne
par būvniecības procesa norisi tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla
un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā
(ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20
dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2013/190.AKK8
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības
fondu departamenta Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vadītāja amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās
vai humanitārajās zinātnēs
- vismaz divu gadu darba pieredze vadošā amatā
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz trīs gadu darba pieredze Eiropas Savienības fondu
vai citu ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā
- pieredze normatīvo aktu, politikas dokumentu izstrādē
- zināšanas par kultūras nozares procesiem un aktualitātēm
- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par Eiropas Savienības starpinstitūciju attiecībām un lēmumu pieņemšanas
procedūrām
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā,
21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta
zīmogs ir 20 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas
mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2013/190.AKK9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Informācijas tehnoloģiju
nodaļas vecākā datortīkla administratora darbinieka amata vietu
Prasības pretendentiem:
- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā
- darba pieredze (vēlama valsts pārvaldē) IT infrastruktūras apkalpošanā un
lietotāju atbalsta sniegšanā vismaz vienu gadu
- padziļinātas MS Windows 7 operētājsistēmas zināšanas
- padziļinātas zināšanas un pieredze darbā ar MS Windows Server 2003/2008
operētājsistēmām
- datortīklu tehnoloģiju zināšanas labā līmenī
- pieredze darbā ar Microsoft serveru tehnoloģijām - AD, Exchange, IIS, Services
- pieredze darbā ar sistēmu virtualizācijas rīkiem (Hyper-V,
VMware)
- padziļinātas zināšanas un pieredze darbā ar Microsoft System
Center infrastruktūras pārvaldības tehnoloģijām
- pieredze biroja tehnikas uzturēšanā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlme mācīties un praktiski lietot iegūtās zināšanas
Darba pienākumi:
- aģentūras IT sistēmu uzturēšana
- lietotāju atbalsts un konsultēšana
- biroja tehnikas uzturēšana un remonts
- līdzdalība IT infrastruktūras ieviešanas un optimizācijas projektos un IT
projektu pilnveidošanā un jaunu projektu attīstībā
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt
Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā,
LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu
67357841.
OP 2013/190.AKK10
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Finanšu vadības
departamenta Iepirkumu nodaļas iepirkumu speciālista/-tes
ierēdņa amatu (1 vakance) uz nenoteiktu laiku
Galvenie darba pienākumi:
- vadīt un piedalīties centralizētu, ERAF aktivitāšu un administratīvā darba
nodrošināšanas saimnieciska rakstura iepirkumu komisiju darbā
- piedalīties starpvalstu ārstniecības līdzekļu iepirkumu komisiju darbā
- protokolēt iepirkumu komisijas darba un procedūras norisi
- nodrošināt saraksti ar pretendentiem, sagatavot un apkopot piedāvājumu
rezultātus un ar to saistīto iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot paskaidrojumu par iesnieguma pamatotību, iesniegt to
izvērtēšanai iepirkuma komisijai un Iepirkumu uzraudzības birojam
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze/darbs valsts pārvaldē/pašvaldībā vismaz 2 gadi
- ļoti labas datorprasmes (MS Office)
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze iepirkumu veikšanā un organizēšanā ERAF projektiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze iepirkumu komisijas darbā kā komisijas loceklim vai
sekretāram tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no Ls 433 (bruto)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Iepirkumu nodaļas iepirkumu
speciālists" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai Rīgā,
Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai uz e-pastu olita.auzina@vmnvd.gov.lv
līdz 2013.gada 16.oktobrim. Informācija pa tālr. 67043742, kā arī Nacionālā
veselības dienesta mājaslapā www.vmnvd.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/190.AKR1
Kultūras ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā no 2013.gada 19.septembra
Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības
nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta AGNESE
MARNICA.
OP 2013/190.AKR2
Kultūras ministrija paziņo, ka konkursi uz Eiropas
Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas
vecākā referenta trīs amata vietām (Eiropas Ekonomikas zonas finanšu
instrumenta 2009.-2014.gada perioda programmas LV04 "Kultūras un dabas
mantojuma saglabāšana un atjaunināšana" apsaimniekotāja funkciju nodrošināšanai
līdz 2016.gada 30.jūnijam) ir beigušies bez rezultāta.
OP 2013/190.AKR3
Kultūras ministrija paziņo, ka konkurss uz Eiropas
Savienības fondu departamenta Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vadītāja
amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2013/190.AKR4
Datu valsts inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Pirmās uzraudzības daļas
juriskonsultes amatā no 2013.gada 19.septembra uz nenoteiktu laiku iecelta
SANITA BRENTE.