Laidiens: 27.09.2013., Nr. 189
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/189.AKK1
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu
administrēšanas metodikas un uzraudzības daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt nodokļu maksātāju, to struktūrvienības un saimnieciskās darbības
veicēju reģistrācijas uzraudzību un metodisko vadību klientu apkalpošanas
centros (turpmāk - KAC)
- veikt ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrācijas
procesa uzraudzību un metodisko vadību KAC
- veikt nodokļu maksātāju saimniecisko darbību apturēšanas un atjaunošanas,
kā arī atļaujas darījumu pabeigšanai piešķiršanai un anulēšanai
- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze nodokļu uzskaites jomā
- pieredze normatīvo aktu projektu un metodisko materiālu izstrādē
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP NAMUD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2013/189.AKK2
Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amata
vietu - Personāla attīstības departamenta Militārās izglītības un zinātnes
nodaļas vecākais referents/-e (uz darbinieka prombūtnes laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- profesionālā darba pieredze
- labas angļu, kā arī vēlamas citu svešvalodu zināšanas. Pretendentiem būs
jākārto angļu valodas tests
- zināšanas par dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtību
- iemaņas dokumentu aprites nodrošināšanā un automatizētās lietvedības
sistēmas lietošanā;
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt patstāvīgi,
uzņemties iniciatīvu un atbildību
- izpratne par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu,
tostarp NBS uzdevumiem un struktūru
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt, koordinēt un kontrolēt svešvalodu mācības ministrijas un tās
padotībā esošo iestāžu darbiniekiem
- izstrādāt svešvalodu mācības reglamentējošo normatīvo aktu projektus
- organizēt un administrēt svešvalodu testus
- uzturēt svešvalodu mācību un testu rezultātu datu bāzes
- kārtot departamenta lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem.
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV un augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta līdz š.g. 10.oktobrim
Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai
K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV- 1473, vai uz e-pasta adresi inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv
sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268,
67335201.
OP 2013/189.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais referents uzraudzības
jautājumos (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā)
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- zināšanas projektu vadībā un vēlama izpratne par projektu īstenošanas un
uzraudzības procesiem
- angļu valodas zināšanas amata pienākumu pienācīgai izpildei
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē - ilgāka par vienu gadu
- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz vienu gadu
- vēlama darba pieredze struktūrfondu vadības jomā (ilgāka par vienu gadu)
Darba pienākumi:
- uzturēt aktuālu Labklājības ministrijas kā Eiropas Savienības fondu
atbildīgās iestādes kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu uzraudzības
rādītāju progresa informāciju, tai skaitā analizēt to izpildi un sagatavot
priekšlikumus izpildes uzlabošanai
- uzturēt atbildīgās iestādes risku reģistru un organizēt tā regulāru
aktualizēšanu
- sagatavot informāciju atbildīgās iestādes struktūrfondu uzraudzības
ziņojumam par amata kompetences jautājumiem un sagatavot ziņojumus, informāciju
un pārskatus par struktūrfondu uzraudzības rādītājiem
- veikt regulāru uzraudzības rādītāju datu ievadi Eiropas Savienības fondu
vadības informācijas sistēmā, kā arī veikt datu salīdzināšanu
- izveidot un uzturēt aktuālu informāciju par Ministru kabineta,
struktūrfondu vadošās iestādes (tās izveidoto darba grupu) uzdotajiem
uzdevumiem atbildīgai iestādei, veikt to izpildes analīzi un progresa
uzraudzību
- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas
dokumentu projektiem.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla nodaļai
Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu anita.cine@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67021585.
OP 2013/189.AKK4
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu
nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu un iepirkumu nodaļā
Darba pienākumi:
- darbs iepirkumu komisijās kā iepirkumu komisijas loceklim
- iepirkumu un citu Centra darbības nodrošināšanai nepieciešamo līgumu
projektu izstrādāšana un tiesiskā pārvaldība (līgumu izpildes pārraudzība,
garantijas saistību izvērtēšana, strīdu risināšana u.tml.)
- iepirkumu procedūras dokumentu kvalitātes no juridiskā viedokļa un to
atbilstības normatīvo aktu prasībām - izvērtēšana
- dokumentu juridiskā analīze un juridisku atzinumu sniegšana
- Centra interešu pārstāvība Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās
institūcijās
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība
- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības
jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās, īpaši saistību tiesībās)
- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS
Office, internets)
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un publisko iepirkumu jomā
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centru (adrese: Ernestīnes
ielā 34, Rīgā, LV-1046; e-pasts: ilona.zuka@vamoic.gov.lv)
ar norādi uz vakanto amatu līdz 11.10.2013. Tālrunis uzziņām 67301118.
OP 2013/189.AKK5
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļkurzemes virsmežniecības Dundagas nodaļas mežziņa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra
ielā 15, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv).
Tālrunis uzziņām 67211167.