Laidiens: 27.09.2013., Nr. 189

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/189.AKK1

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas metodikas un uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt nodokļu maksātāju, to struktūrvienības un saimnieciskās darbības veicēju reģistrācijas uzraudzību un metodisko vadību klientu apkalpošanas centros (turpmāk - KAC)

- veikt ar pievienotās vērtības nodokli apliekamo personu reģistrācijas procesa uzraudzību un metodisko vadību KAC

- veikt nodokļu maksātāju saimniecisko darbību apturēšanas un atjaunošanas, kā arī atļaujas darījumu pabeigšanai piešķiršanai un anulēšanai

- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze nodokļu uzskaites jomā

- pieredze normatīvo aktu projektu un metodisko materiālu izstrādē

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NAMUD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2013/189.AKK2

Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amata vietu - Personāla attīstības departamenta Militārās izglītības un zinātnes nodaļas vecākais referents/-e (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- profesionālā darba pieredze

- labas angļu, kā arī vēlamas citu svešvalodu zināšanas. Pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests

- zināšanas par dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas kārtību

- iemaņas dokumentu aprites nodrošināšanā un automatizētās lietvedības sistēmas lietošanā;

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- izpratne par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tostarp NBS uzdevumiem un struktūru

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt, koordinēt un kontrolēt svešvalodu mācības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu darbiniekiem

- izstrādāt svešvalodu mācības reglamentējošo normatīvo aktu projektus

- organizēt un administrēt svešvalodu testus

- uzturēt svešvalodu mācību un testu rezultātu datu bāzes

- kārtot departamenta lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem.

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta līdz š.g. 10.oktobrim Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV- 1473, vai uz e-pasta adresi inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335201.


OP 2013/189.AKK3

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais referents uzraudzības jautājumos (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs (vēlams ekonomikā)

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- zināšanas projektu vadībā un vēlama izpratne par projektu īstenošanas un uzraudzības procesiem

- angļu valodas zināšanas amata pienākumu pienācīgai izpildei

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē - ilgāka par vienu gadu

- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz vienu gadu

- vēlama darba pieredze struktūrfondu vadības jomā (ilgāka par vienu gadu)

Darba pienākumi:

- uzturēt aktuālu Labklājības ministrijas kā Eiropas Savienības fondu atbildīgās iestādes kompetencē esošo Eiropas Savienības fondu uzraudzības rādītāju progresa informāciju, tai skaitā analizēt to izpildi un sagatavot priekšlikumus izpildes uzlabošanai

- uzturēt atbildīgās iestādes risku reģistru un organizēt tā regulāru aktualizēšanu

- sagatavot informāciju atbildīgās iestādes struktūrfondu uzraudzības ziņojumam par amata kompetences jautājumiem un sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par struktūrfondu uzraudzības rādītājiem

- veikt regulāru uzraudzības rādītāju datu ievadi Eiropas Savienības fondu vadības informācijas sistēmā, kā arī veikt datu salīdzināšanu

- izveidot un uzturēt aktuālu informāciju par Ministru kabineta, struktūrfondu vadošās iestādes (tās izveidoto darba grupu) uzdotajiem uzdevumiem atbildīgai iestādei, veikt to izpildes analīzi un progresa uzraudzību

- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu anita.cine@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2013/189.AKK4

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - juriskonsults/-e Juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Preču un pakalpojumu līgumu un iepirkumu nodaļā

Darba pienākumi:

- darbs iepirkumu komisijās kā iepirkumu komisijas loceklim

- iepirkumu un citu Centra darbības nodrošināšanai nepieciešamo līgumu projektu izstrādāšana un tiesiskā pārvaldība (līgumu izpildes pārraudzība, garantijas saistību izvērtēšana, strīdu risināšana u.tml.)

- iepirkumu procedūras dokumentu kvalitātes no juridiskā viedokļa un to atbilstības normatīvo aktu prasībām - izvērtēšana

- dokumentu juridiskā analīze un juridisku atzinumu sniegšana

- Centra interešu pārstāvība Iepirkumu uzraudzības birojā, tiesā un citās institūcijās

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā juridiskā izglītība

- labas zināšanas un izpratne tiesību nozarēs atbilstoši nodaļas darbības jomai (administratīvajās tiesībās un civiltiesībās, īpaši saistību tiesībās)

- prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, internets)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē un publisko iepirkumu jomā

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centru (adrese: Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046; e-pasts: ilona.zuka@vamoic.gov.lv) ar norādi uz vakanto amatu līdz 11.10.2013. Tālrunis uzziņām 67301118.


OP 2013/189.AKK5

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļkurzemes virsmežniecības Dundagas nodaļas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67211167.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)