Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu
vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības
departamenta direktora vietnieks/-ce (vakance uz
noteiktu laiku) darbam ar reitinga aģentūrām un Valsts kases sadarbības
partneriem
Galvenie amata pienākumi:
- sadarboties ar reitingu aģentūrām, investīciju bankām un valsts
vērtspapīru investoriem
- organizēt ikgadējās reitinga aģentūru vizītes Latvijā
- gatavot Valsts kases prezentācijas materiālus investīciju bankām, reitingu
aģentūrām, investoriem
- analizēt reitinga aģentūru ziņojumus
- uzturēt esošo sadarbības partneru kontaktus un veidot jaunus
- sniegt priekšlikumus departamenta darba procesu pilnveidošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnēs
- darba pieredze finanšu vai makroekonomikas analīzes jomā
- teicamas datorprasmes (Word, Excel, PowerPoint - padziļināti)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties
atbildību, veikt analītisku darbu
- vēlamas zināšanas klientu attiecību vadībā un projektu vadībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveidošanās iespējas un unikālu darba pieredzi
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā.
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, motivētu pieteikuma vēstuli un apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai
Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz
vecākā inspektora (augstākās izglītības jautājumos) valsts civildienesta
ierēdņa amatu (2 vakances) uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam, Augstskolu
likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes augstākās izglītības iestādēs un citās telpās, kas
saistītas ar augstākās izglītības un zinātnes procesa norisi
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma
lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu
- sagatavot Akreditācijas komisijai nepieciešamo informāciju par
konstatētajiem augstākās izglītības iestādes pārkāpumiem novērtējamā studiju
virziena ietvaros un tam atbilstošo studiju programmu īstenošanā, augstākās
izglītības iestādes veiktajiem pasākumiem šo pārkāpumu novēršanā un saņemtajām
sūdzībām, kas saistītas ar attiecīgā studiju virziena un tam atbilstošo studiju
programmu īstenošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar
iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības nozarē vadošā vai pedagoģiskā darbā (vēlams
augstākās izglītības jomā) vai ar izglītību regulējošo tiesību un normatīvo
aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā (vēlams augstākās izglītības jomā)
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- teicamas komunikācijas un argumentācijas prasmes, t.sk. teicamas latviešu
valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
- prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule - motivācija -, CV (norādot
rekomendāciju sniedzēju kontaktus), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
(uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinoši dokumenti) jāiesniedz personīgi
Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14,
Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Sazināsimies
ar otrās kārtas pretendentiem, kuru izglītība, profesionālā kvalifikācija un
prasmes atbilst šajā amata sludinājumā noteiktajām prasībām.