Laidiens: 19.09.2013., Nr. 183
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/183.AKK1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Valsts un pašvaldību
informācijas sistēmu departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas
SISTĒMU ADMINISTRATORU/-I (darbinieka amats)
Lai īstenotu projektu "Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas
Savienības dokumentiem izveidošana", Valsts reģionālās attīstības aģentūrā
uz laiku (līdz 01.07.2015.) izveidots sistēmu administratora amats
Pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu, t.sk. "Valsts informācijas
sistēmu darbam ar ES dokumentiem" (turpmāk - IS) un to IT infrastruktūras
funkcionēšanu
- saskaņā ar organizācijas praksi pārvaldīt un administrēt IS un tās
infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās funkcionālo, drošības un
pieejamības mērķu izpildi, izstrādāt priekšlikumus par šo prasību izpildes
nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem un finansējumu
- nodrošināt IS (datu bāzu, operētājsistēmu, lietojumprogrammatūras) datu
rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu, veikt IS nepārtrauktas darbības un
atjaunošanas plānu izstrādi un uzturēšanu
- konsultēt IS attīstības projektu komandas un IS lietotājus
- realizēt IS attīstības projektu uzdevumus
Prasības:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students datorzinātnēs
- amatam atbilstošas zināšanas un/vai darba pieredze par
ugunsmūru, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
Par papildu priekšrocībām tiks uzskatītas:
- darba pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras
izveidošanā, administrēšanā
- zināšanas un/vai pieredze darbā ar VMware
- labas angļu (B2 - saskaņā ar Eiropas valodu portfeli) valodas zināšanas
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apvienojot ar
studijām augstskolā
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2013.gada
1.oktobrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā
(adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 28628152.
OP 2013/183.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa
izsludina konkursu uz Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa
amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā 2, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus iesniegt VSAA Rīgas Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007
(ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu"), vai
nosūtīt uz e-pastu kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām
67804112, fakss 67804108.
OP 2013/183.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Stratēģiskās plānošanas un
resursu vadības departamenta Dokumentu vadības nodaļas lietveža amatu
Darba pienākumi:
- apkopot informāciju par kontrolē esošiem uzdevumiem, aktualizēt datu bāzi
- lietvedības darbu veikšana
- dokumentu apkopojumu izvērtēšana
Prasības:
- teicamas zināšanas lietvedībā
- prasme patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, precizitāte
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- pastāvīgu darbu
- sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un radošā kolektīvā
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) līdz š.g. 27.septembrim jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas
ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013190.
OP 2013/183.AKK4
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina
konkursu uz akadēmiskā amata vakanci - 1 zinātniskā asistenta vieta meža
selekcijas pētniecības virzienā
Nosacījumi: maģistra grāds, darba pieredze pamatdarbā zinātniskajā
institūcijā. Studijas doktorantūrā tiks uzskatītas par priekšrocību.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums konkursa komisijai (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma
izdevumā konkursa komisijas sekretārei Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217.istabā,
vai nosūtāmi pa pastu. Adrese: LVMI "Silava", Rīgas iela 111,
Salaspils, Salaspils novads, LV-2169 (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).
OP 2013/183.AKK5
Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālā Vides pārvalde izsludina
konkursu uz diviem valsts civildienesta ierēdņa amatiem - Kontroles daļas
Piesārņojuma kontroles sektora vecākais inspektors (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides
zinātnē un pārvaldē (vides inženieris). Zināšanas ražošanas tehnoloģiju jomā un
ķīmijas inženierzinātnē tiks uzskatītas par priekšrocību
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikāciju spējas un sadarbības prasmes
- analītiska domāšana
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas braukšanas iemaņas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos vides
aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt uzņēmumiem, kas veic piesārņojošo darbu (operatoriem) rīkojumus
pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par vides aizsardzības normatīvo aktu
pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt
lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- novērtēt videi nodarīto kaitējumu vai kaitējuma draudus
- konsultēt interesentus par vides aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Iepriekš minētajiem amatiem darbavieta ir Daugavpilī, Raiņa ielā 28.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, motivēta pieteikuma vēstuli, dzīves
un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt:
- personīgi Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālajā vides pārvaldē
Raiņa ielā 28, Daugavpilī, 3.kabinetā
- sūtīt skenētā veidā uz e-pasta adresi: daugavpils@daugavpils.vvd.gov.lv
- sūtīt pa pastu Daugavpils reģionālajai vides pārvaldei (Raiņa ielā 28,
Daugavpilī, LV-5401), 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Pieteikuma vēstulē obligāti jānorāda e-pasta adrese. Kontaktinformācija pa
tālr. 65423219, 28366886, fakss 65426545; e-pasts: daugavpils@daugavpils.vvd.gov.lv.
OP 2013/183.AKK6
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku analītisku un
precīzu EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU FINANŠU DEPARTAMENTA EIROPAS SAVIENĪBAS FONDU
GRĀMATVEDĪBAS UN PĀRSKATU DAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKU/-CI (ierēdņa amats)
Tev piemīt analītiskās un komunikatīvās prasmes, Tev ir analītisks prāts?
Tev piemīt precizitāte? Tu esi atbildīgs? Tu spēj un labprāt strādā ar lielu
datu apjomu?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- sagatavot finanšu pārskatu atbilstoši Latvijas normatīvajiem aktiem
- sagatavot finanšu pārskatu atbilstoši Eiropas Savienības normatīvajiem
aktiem
- veikt budžeta programmu finansējuma izlietojuma analīzi pa budžeta
programmām, pa struktūrvienībām
Mēs no Tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību ekonomikas, informācijas tehnoloģijas, grāmatvedības
vai finanšu jomā
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- pieredzi darbā valsts budžeta iestāžu grāmatvedības uzskaitē (tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredzi darbā ar grāmatvedības uzskaites sistēmu "Horizon", oracle EBS (tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- izpratni par Kopējās lauksaimniecības politikas pamatprincipiem un
mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas) un
pieredzi darbā ar datubāzēm
Mēs Tev iedāvājam:
-iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/183.AKK7
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku komunikablu un
zinošu INFORMĀCIJAS DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS UN STATISTIKAS DAĻAS VECĀKO
REFERENTU (ierēdņa amats)
Tev interesē darbs valsts pārvaldē, Tu labi iekļaujies komandā? Tu esi zinošs
informācijas un statistikas jomās? Tev piemīt nosvērtība un pacietība, esi
komunikabls?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības (ELFLA) pārskatu par
uzraudzības rādītājiem sagatavošanu, to pārbaudi un savlaicīgo iesniegšanu
- veidot un uzturēt lokālās datu bāzes ELFLA pārskatu veidošanas
nodrošināšanai
- sagatavot un apkopot informāciju citu atskaišu un pārskatu vajadzībām
- piedalīties atskaišu un pārskatu sagatavošanas apakšsistēmas pilnveidošanā
- sadarboties ar citām iestādēm, kuras ir iesaistītas ELFLA pārskatu
veidošanas procesā
- konsultēt Dienesta struktūrvienību darbiniekus par ELFLA uzraudzības
radītājiem
Mēs no Tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību ekonomikas vai informācijas tehnoloģiju jomā
- profesionālo pieredzi datu apstrādes un kopsavilkumu sagatavošanas jomā
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- pamatzināšanas par lauksaimniecības nozari
- teicamas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas,
pieredze darbā ar Oracle Discoverer un Microsoft
Excel tiks uzskatīta par priekšrocība)
Mēs Tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027696.
OP 2013/183.AKK8
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Netiešo
nodokļu metodikas daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu
maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus atbilstoši Daļas
kompetencei par pievienotās vērtības nodokli
- sagatavot lēmumu projektus par uzziņu vai uzziņas atteikumu
- nepieciešamības gadījumā pieprasīt papildus informāciju no nodokļu
maksātājiem vai citām valsts institūcijām, kā arī tiesisko palīdzību uzziņu
sagatavošanā
- identificēt aktuālo informāciju un tās apjomu saskaņā ar grozījumiem
likumos un Ministru kabineta noteikumos un apkopot to
- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt
prezentāciju u.c. mācību materiālus
- atbilstoši Daļas vadītāja norādījumiem, sniegt intervijas plašsaziņas
līdzekļos
- sagatavot publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu uzdotiem
jautājumiem
Pretendentiem izvirzāmās prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība,
grāmatvedība), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredze pievienotās vērtības nodokļa reglamentējošo normatīvo aktu un ar
tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas labas krievu valodas zināšanas
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP NNMD (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/183.AKK9
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Riska
vadības daļas vecākā/-s muitas eksperta/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 2
vakances uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt starptautiskās muitas risku informācijas saņemšanu, veikt
uzskaiti, nodrošināt risku novērtēšanu un analīzes veikšanu un nosūtīt
kontroles pasākumu plānošanai un īstenošanai Pārvaldes un citām VID
struktūrvienībām, starptautiskajiem muitas dienestiem un citām valsts
institūcijām
- saņemt muitas risku informāciju, veikt uzskaiti Pārvaldē, nodrošināt risku
novērtēšanu un riska analīzes veikšanu un nosūtīt kontroles pasākumu plānošanai
un īstenošanai Pārvaldes un citām VID struktūrvienībām, starptautiskajiem
muitas dienestiem un citām valsts institūcijām
- sniegt atbalstu muitas kontroles punktiem drošības, drošuma un citu muitas
risku analīzes un novērtēšanas procesā; iegūt informāciju par risku vadības
procesu, sistematizēt un analizēt to
- izstrādāt Riska pārvaldības sistēmas ieviešanai nepieciešamo
dokumentāciju/plānus un aktualizēt tos atbilstoši Risku vadības komitejā
pieņemtajiem lēmumiem
- sadarbībā ar Pārvaldes un VID struktūrvienībām izstrādāt risku mazinošo
pasākumu plānu, koordinēt un uzraudzīt risku mazinošo pasākumu plāna izpildi un
sagatavot pārskatus
- veikt Risku vadības komitejas darbam nepieciešamās informācijas
apkopošanu, izpēti, kā arī komitejas sēžu un to protokolu tehnisko un
organizatorisko sagatavošanu
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos
ziņojumus un ārējos normatīvos aktus, pārstāvēt tos izskatīšanas procesā
atbilstoši Daļas kompetencei
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredze muitas darbības jomā ne mazāk kā divi gadi
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu
izstrādē
- zināšanas risku pārvaldības jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP RVD (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/183.AKK10
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Slepenības režīma
nodrošināšanas daļas galvenā/-s speciālista/-es (2 vakances uz nenoteiktu
laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt ēku kompleksā uzraudzību un kontroli tehniskajās drošības
sistēmās izveidotajos drošības rajonos un apakšrajonos ar VID darbiniekiem,
apsardzes darbiniekiem, apmeklētājiem vai citām nepiederošām personām piešķirtajiem
piekļuves tiesību līmeņiem
- nodrošināt VID Administratīvo ēku kompleksa telpu, iekšpagalma un
autostāvvietas (turpmāk - Ēku komplekss) tehnisko drošības sistēmu
administrēšanu (pārvaldību) un drošības pasākumu ieviešanu un organizēšanu
- nodrošināt VID darbinieku, apmeklētāju un citu nepiederošu personu
piekļuves kontroli, piekļuves tiesību piešķiršanu un anulēšanu elektroniskās
piekļuves kontroles sistēmā Ēku kompleksā, programmējot un pārprogrammējot
elektroniskajās identifikācijas viedkartēs personalizēto vai diferencēto
informāciju
- piedalīties tehnisko drošības sistēmu nepārtrauktas darbības nodrošināšanas
vai atjaunošanas pasākumos
- pilnveidot un uzturēt VID informācijas sistēmas atbilstoši Daļas
kompetencei
Pretendentiem izvirzāmās prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlama matemātikā vai informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama pieredze darbā ar valsts noslēpumu un klasificēto informāciju, kā
arī fizisko personu datu apstrādes aizsardzības nodrošināšanas jomā
- vēlama B kategorijas vadītāja apliecība
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1/4, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz SRND GS (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis
uzziņām 67016827, fakss 67028704.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/183.AKR1
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Valsts darba inspekcijas Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas
Pārdaugavas sektora inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta ILZE BRIZGA.
OP 2013/183.AKR2
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Valsts darba inspekcijas Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas
Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektora inspektoru valsts civildienesta
ierēdņu amatos uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā ieceltas LINDA TURLAJA un
DACE SAVIČA.
OP 2013/183.AKR3
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Valsts darba inspekcijas Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Rīgas
rajona sektora inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatos uz nenoteiktu
laiku konkursa kārtībā iecelta ANITA BUTKUS, uz noteiktu laiku iecelts KRISTAPS
ĶIĢELIS.
OP 2013/183.AKR4
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka
konkursa kārtībā Atļauju daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā 2013.gada
17.septembrī iecelta BAIBA RAGA.
OP 2013/183.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Programmu vadības un uzraudzības departamenta
Programmu vadības un metodikas nodaļas vecākā referenta amatā no 2013.gada
10.septembra iecelts DMITRIJS SKORUKS.