Laidiens: 25.01.2013., Nr. 18

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/18.AKK1

Lauku atbalsta dienesta Ziemeļkurzemes reģionālā lauksaimniecības pārvalde aicina darbā uz noteiktu laiku EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

- pieņemt, reģistrēt, izvērtēt platību maksājumu iesniegumus un pieņemt lēmumus par Tiešo maksājumu un LAP atbalsta piešķiršanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- izpratne par Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politikas darbības pamatprincipiem un Dienesta funkcijām

- prasme strādāt ar MS Office standarta programmatūru un kartogrāfisko materiālu

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus

- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Talsos

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 67027696, e-pasts: darbs@lad.gov.lv, vai Talsos, Dundagas ielā 2, LV-3201, tālrunis uzziņām 63237802.


OP 2013/18.AKK2

LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Uzturēšanās atļauju nodaļas referenta amatu uz noteiktu laiku līdz 2015.gada 31.decembrim

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze valsts pārvaldē

- pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikumā norādīt - ar kādām datu bāzēm)

- angļu un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā (angļu - labi, krievu - teicami)

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026), vai elektroniski personas@pmlp.gov.lv šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.

Iesniedzamajos dokumentos jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām. Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2013/18.AKK3

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Latgales reģionālās Valsts darba inspekcijas Rēzeknes sektora inspektors uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rēzeknē

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 26596493 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/18.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta Eiropas Savienības fondu projektu tiesiskā nodrošinājuma nodaļas jurista valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze jurista amatā valsts pārvaldē ilgāka par trim gadiem

- ar darba pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas par normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas kārtību

- vismaz vienas svešvalodas zināšanas savu amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā apjomā, tostarp juridiskās terminoloģijas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija), kā arī praktiskā uzdevuma risinājums 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, praktiskais uzdevums, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/18.AKK5

Profesionālās izglītības kompetences centrs "Rīgas Tehniskā koledža" izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla vietu Enerģētikas katedrā (studiju virzieni: Apakšstaciju elektroiekārtas, Energosistēmu automātika), docents, 1 amata vieta

Pretendentiem mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas koledžas personāla daļā jāiesniedz direktoram adresēts iesniegums, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumus sūtīt uz e-pastu harijs.sokolovs@rtk.lv vai nosūtīt pa pastu ar norādi "Akadēmiskā personāla konkursam". Mūsu adrese: Rīga, Braslas iela 16, LV-1084; tālrunis 67081405.


OP 2013/18.AKK6

Latvijas Institūts izsludina konkursu uz Rīga 2014 projekta koordinatora amatu (uz noteiktu laiku).

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs

- teicamas angļu (vismaz C1 līmenī) un vēl vienas svešvalodas zināšanas

- pieredze projektu koordinēšanā (organizēšana, plānošana)

- pieredze faktoloģisku tekstu saturiskā veidošanā un rakstīšanā angļu valodā

- pieredze tekstu angļu valodā literārā un gramatiskā rediģēšanā

- prasme strādāt ar datoru

- prasme organizēt savu darbu

Par priekšrocību tiks uzskatīts:

- pieredze sadarbības veidošanā ar plašsaziņas līdzekļiem

- pieredze valsts pārvaldē

Darba pienākumi:

- nodrošināt un koordinēt informācijas materiālu sagatavošanu (t.sk. drukātu) svešvalodās par Latviju dažādu nozaru griezumā projekta "Rīga 2014 - Eiropas kultūras galvaspilsēta" vajadzībām

- saskaņā ar LI darba plānu patstāvīgi gatavot informācijas vienības angļu valodā

- koordinēt ar sadarbības partneriem Latviju popularizējošus starpnozaru un starpvalstu projektus un pasākumus projekta "Rīga 2014 - Eiropas kultūras galvaspilsēta" ietvaros

- organizēt un koordinēt ārvalstu plašsaziņas līdzekļu pārstāvju vizītes Latvijā pasākuma "Rīga 2014 - Eiropas kultūras galvaspilsēta" laikā

- veidot un koordinēt sadarbību un saskaņotu rīcību ar citām institūcijām, kas iesaistītas pasākuma "Rīga 2014 - Eiropas kultūras galvaspilsēta" organizēšanā

Lūdzam pretendentus līdz š.g. 8.februārim iesniegt motivācijas vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju elektroniski, rakstot uz e-pasta adresi: info@li.lv. Tālrunis informācijai 67503663.


OP 2013/18.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz valsts akciju sabiedrības "Elektroniskie sakari" valdes priekšsēdētāja amatu

Prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai inženierzinātnēs (elektroniskie sakari, telekomunikācijas, radiosakaru sistēmas)

- vismaz 5 gadu pieredze vadošā amatā uzņēmumā (ar darbinieku skaitu pakļautībā ne mazāk kā 30)

- zināšanas un darba pieredze elektronisko sakaru, telekomunikāciju, radiosakaru sistēmu, radiofrekvenču pārvaldības jomā

- zināšanas par kapitālsabiedrības darbības jomu

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību

- zināšanas par vadības grāmatvedības principiem

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas analītiskās prasmes

- augsta atbildības sajūta

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasme koordinēt dažādu institūciju sadarbību

- labas divu svešvalodu (t. sk. angļu valodas) zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Excel, Word, PowerPoint vai analoģiskas datorprogrammas).

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV, augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un vīzija par valsts akciju sabiedrības "Elektroniskie sakari" attīstību (lapas formāts A4, ne vairāk par 2 lp.)) 15 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/18.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Ūdens resursu nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība dabas, vides vai inženierzinātnēs

- pieredze specialitātē vai profesijā ilgāka par trīs gadiem

- pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- zināšanas par vides aizsardzības institucionālo sistēmu

- zināšanas virszemes un pazemes ūdens resursu apsaimniekošanas un aizsardzības jomā

- labas angļu valodas zināšanas, tai skaitā specifisku tehnisko, vides aizsardzības un pārvaldības terminu zināšana

- pieredze organizatoriskā darbā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/18.AKK9

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. PTAC kompetencē ir arī bīstamo iekārtu uzraudzība ražošanas, tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas uzņēmumos. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu preču (tajā skaitā elektropreču, mašīniekārtu, spiedieniekārtu un spiedieniekārtu kompleksu) un bīstamo iekārtu uzraudzības jomā (2 vakances uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlamas priekšzināšanas bīstamo iekārtu jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē

- angļu valodas pārzināšana līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus PTAC darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- laba datora lietošanas prasme

Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:

- pārbaužu veikšana preču tirgus un bīstamo iekārtu uzraudzības jomā

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces vai bīstamās iekārtas, izskatīšana

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2013/18.AKK10

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, Tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. PTAC kompetencē ir arī mērīšanas līdzekļu uzraudzība ražošanas, tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas uzņēmumos. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (3 vakances uz nenoteiktu laiku - 2 vakances preču tirgus uzraudzības jomā, 1 vakance mērīšanas līdzekļu uzraudzības jomā)

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē

- vēlamas priekšzināšanas metroloģijas jomā (1 vakancei)

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- spēja un vēlme apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē

- laba datora lietošanas prasme

Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:

- uzraudzības projektu un vadlīniju sagatavošana

- pārbaužu veikšana, uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces, izskatīšana

- dalība ekspertu darba grupās

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2013/18.AKK11

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocības tiks dotas pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi" - "Pieteikuma anketa") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Adrese dokumentu iesniegšanai: VSAA Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļa, Brīvības gatve 262, Rīga, LV-1006 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"). Tālr. uzziņām 67185600, 29150915, fakss 67185646, pa e-pasts: Jelena.Zborovska@vsaa.lv.


OP 2013/18.AKK12

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Apmācību nodaļas ESF projekta "Mūžizglītības pasākumi nodarbinātām personām" vecākais ekonomists (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai vadzinībās

- divu gadu darba pieredze finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā, t.sk. Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā līdzvērtīgā amatā

- zināšanas un pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu finanšu līdzekļu plānošanā

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu finanšu instrumentu projektu administrēšanu

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- vēlamas svešvalodu zināšanas (vēlams - angļu, krievu)

Amata mērķis: sagatavot finanšu plānus, tāmes un maksājuma uzdevumus, nodrošināt projekta aktivitāšu finanšu līdzekļu ieņēmumu un izdevumu uzskaiti, kontrolēt grāmatojumu atbilstību veiktajiem darījumiem, nodrošināt un pārraudzīt finanšu līdzekļu izmantošanu atbilstoši finanšu plānam, tāmei un budžeta klasifikācijai.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 524.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu monika.kevisa@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 28656710, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2013/18.AKK13

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām amata vietām - nodarbinātības aģents Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 1 amata vieta un noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- Aģentūras darbībā saistošo normatīvo aktu prasību zināšanas

- datorprasmes lietotāja līmenī

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- komunikācijas prasmes

- orientācija uz klientu

- orientācija uz pašattīstību un pilnveidošanos

Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību saistītajos jautājumos, veikt datu apstrādi informācijas sistēmā BURVIS, piedāvāt Aģentūras pakalpojumus, kā arī sniegt informāciju Aģentūras klientiem par darba tirgus tendencēm.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus filiālē Avotu ielā 12, Saldū, LV-3801, vai jānosūta uz e-pastu inta.briede@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63881580, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks NVA Saldus filiālē, Avotu ielā 12, Saldū.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)