Laidiens: 25.01.2013., Nr. 18
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/18.AKK1
Lauku atbalsta dienesta Ziemeļkurzemes reģionālā lauksaimniecības
pārvalde aicina darbā uz noteiktu laiku EIROPAS SAVIENĪBAS TIEŠO MAKSĀJUMU
DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats)
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- pieņemt, reģistrēt, izvērtēt platību maksājumu iesniegumus un pieņemt
lēmumus par Tiešo maksājumu un LAP atbalsta piešķiršanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- izpratne par Eiropas Savienības Kopējās lauksaimniecības politikas
darbības pamatprincipiem un Dienesta funkcijām
- prasme strādāt ar MS Office standarta programmatūru un kartogrāfisko
materiālu
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja pastāvīgi pieņemt
lēmumus
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Talsos
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku
atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām
67027696, e-pasts: darbs@lad.gov.lv, vai Talsos,
Dundagas ielā 2, LV-3201, tālrunis uzziņām 63237802.
OP 2013/18.AKK2
LR IeM Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz
Uzturēšanās atļauju nodaļas referenta amatu uz noteiktu laiku līdz 2015.gada
31.decembrim
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze valsts pārvaldē
- pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- pieredze darbā ar datu bāzēm (pieteikumā norādīt - ar kādām datu bāzēm)
- angļu un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus svešvalodā (angļu - labi, krievu - teicami)
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" nosūtīt pa pastu vai iesniegt personīgi Pilsonības un migrācijas
lietu pārvaldes Personāla nodaļā (Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026),
vai elektroniski personas@pmlp.gov.lv šādus
dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- CV (Curriculum Vitae)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas.
Iesniedzamajos dokumentos jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā
minētajām prasībām. Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2013/18.AKK3
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Latgales reģionālās Valsts darba inspekcijas Rēzeknes sektora inspektors uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Rēzeknē
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamenta Personāla nodaļai Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr.
uzziņām 26596493 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/18.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Juridiskā departamenta Eiropas Savienības fondu projektu tiesiskā
nodrošinājuma nodaļas jurista valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- pieredze jurista amatā valsts pārvaldē ilgāka par trim gadiem
- ar darba pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas kārtību
- vismaz vienas svešvalodas zināšanas savu amata pienākumu veikšanai
nepieciešamajā apjomā, tostarp juridiskās terminoloģijas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija), kā arī praktiskā uzdevuma
risinājums 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas
Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapas veidlapas, praktiskais uzdevums, kā arī amata apraksts ir
pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/18.AKK5
Profesionālās izglītības kompetences centrs "Rīgas Tehniskā
koledža" izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla vietu
Enerģētikas katedrā (studiju virzieni: Apakšstaciju elektroiekārtas,
Energosistēmu automātika), docents, 1 amata vieta
Pretendentiem mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas koledžas personāla
daļā jāiesniedz direktoram adresēts iesniegums, izglītību un zinātnisko grādu
apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu
saraksts, CV. Pieteikumus sūtīt uz e-pastu harijs.sokolovs@rtk.lv
vai nosūtīt pa pastu ar norādi "Akadēmiskā personāla konkursam". Mūsu
adrese: Rīga, Braslas iela 16, LV-1084; tālrunis 67081405.
OP 2013/18.AKK6
Latvijas Institūts izsludina konkursu uz Rīga 2014 projekta koordinatora
amatu (uz noteiktu laiku).
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs
- teicamas angļu (vismaz C1 līmenī) un vēl vienas svešvalodas zināšanas
- pieredze projektu koordinēšanā (organizēšana, plānošana)
- pieredze faktoloģisku tekstu saturiskā veidošanā
un rakstīšanā angļu valodā
- pieredze tekstu angļu valodā literārā un gramatiskā rediģēšanā
- prasme strādāt ar datoru
- prasme organizēt savu darbu
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- pieredze sadarbības veidošanā ar plašsaziņas līdzekļiem
- pieredze valsts pārvaldē
Darba pienākumi:
- nodrošināt un koordinēt informācijas materiālu sagatavošanu (t.sk.
drukātu) svešvalodās par Latviju dažādu nozaru griezumā projekta "Rīga
2014 - Eiropas kultūras galvaspilsēta" vajadzībām
- saskaņā ar LI darba plānu patstāvīgi gatavot informācijas vienības angļu
valodā
- koordinēt ar sadarbības partneriem Latviju popularizējošus starpnozaru un
starpvalstu projektus un pasākumus projekta "Rīga 2014 - Eiropas kultūras
galvaspilsēta" ietvaros
- organizēt un koordinēt ārvalstu plašsaziņas līdzekļu pārstāvju vizītes
Latvijā pasākuma "Rīga 2014 - Eiropas kultūras galvaspilsēta" laikā
- veidot un koordinēt sadarbību un saskaņotu rīcību ar citām institūcijām,
kas iesaistītas pasākuma "Rīga 2014 - Eiropas kultūras galvaspilsēta"
organizēšanā
Lūdzam pretendentus līdz š.g. 8.februārim iesniegt motivācijas vēstuli, Curriculum Vitae (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju elektroniski, rakstot uz e-pasta adresi:
info@li.lv. Tālrunis informācijai 67503663.
OP 2013/18.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz valsts akciju sabiedrības "Elektroniskie sakari" valdes
priekšsēdētāja amatu
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinātnēs,
ekonomikā, finansēs vai inženierzinātnēs (elektroniskie sakari,
telekomunikācijas, radiosakaru sistēmas)
- vismaz 5 gadu pieredze vadošā amatā uzņēmumā (ar
darbinieku skaitu pakļautībā ne mazāk kā 30)
- zināšanas un darba pieredze elektronisko sakaru, telekomunikāciju,
radiosakaru sistēmu, radiofrekvenču pārvaldības jomā
- zināšanas par kapitālsabiedrības darbības jomu
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību
- zināšanas par vadības grāmatvedības principiem
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- labas analītiskās prasmes
- augsta atbildības sajūta
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme koordinēt dažādu institūciju sadarbību
- labas divu svešvalodu (t. sk. angļu valodas) zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Excel, Word, PowerPoint vai
analoģiskas datorprogrammas).
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV, augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un vīzija par valsts akciju sabiedrības "Elektroniskie
sakari" attīstību (lapas formāts A4, ne vairāk par 2 lp.)) 15 dienu laikā
pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2013/18.AKK8
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Ūdens resursu nodaļas vecākā
referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība dabas, vides vai inženierzinātnēs
- pieredze specialitātē vai profesijā ilgāka par trīs gadiem
- pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un
ieviešanā
- zināšanas par vides aizsardzības institucionālo sistēmu
- zināšanas virszemes un pazemes ūdens resursu apsaimniekošanas un
aizsardzības jomā
- labas angļu valodas zināšanas, tai skaitā specifisku tehnisko, vides
aizsardzības un pārvaldības terminu zināšana
- pieredze organizatoriskā darbā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2013/18.AKK9
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
Tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz
Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. PTAC
kompetencē ir arī bīstamo iekārtu uzraudzība ražošanas, tirdzniecības un
pakalpojumu sniegšanas uzņēmumos. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās
uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu preču (tajā skaitā
elektropreču, mašīniekārtu, spiedieniekārtu un
spiedieniekārtu kompleksu) un bīstamo iekārtu uzraudzības jomā (2 vakances uz
nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlamas priekšzināšanas bīstamo iekārtu jomā
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē
- angļu valodas pārzināšana līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus PTAC
darbības jomā
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- laba datora lietošanas prasme
Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:
- pārbaužu veikšana preču tirgus un bīstamo iekārtu uzraudzības jomā
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces
vai bīstamās iekārtas, izskatīšana
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos
uzraudzības projektos
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157,
LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2013/18.AKK10
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
Tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un Tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz
Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. PTAC
kompetencē ir arī mērīšanas līdzekļu uzraudzība ražošanas, tirdzniecības un
pakalpojumu sniegšanas uzņēmumos. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju
tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās
uzraudzības daļas vecākā eksperta ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (3
vakances uz nenoteiktu laiku - 2 vakances preču tirgus uzraudzības jomā, 1
vakance mērīšanas līdzekļu uzraudzības jomā)
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē
- vēlamas priekšzināšanas metroloģijas jomā (1 vakancei)
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- spēja un vēlme apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē
- laba datora lietošanas prasme
Vecākā eksperta amata pamatpienākumi:
- uzraudzības projektu un vadlīniju sagatavošana
- pārbaužu veikšana, uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces,
izskatīšana
- dalība ekspertu darba grupās
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos
uzraudzības projektos
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas sūtīt pa e-pastu: ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, K. Valdemāra ielā 157,
LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2013/18.AKK11
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocības tiks dotas
pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām
pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas
zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu
laikā
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office,
internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi" - "Pieteikuma
anketa") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju
anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Adrese dokumentu iesniegšanai: VSAA
Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļa, Brīvības gatve 262, Rīga, LV-1006 (ar norādi
"Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"). Tālr. uzziņām
67185600, 29150915, fakss 67185646, pa e-pasts: Jelena.Zborovska@vsaa.lv.
OP 2013/18.AKK12
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu -
Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Apmācību nodaļas ESF
projekta "Mūžizglītības pasākumi nodarbinātām personām" vecākais
ekonomists (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vadībā,
ekonomikā vai vadzinībās
- divu gadu darba pieredze finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā, t.sk.
Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā līdzvērtīgā amatā
- zināšanas un pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu finanšu līdzekļu
plānošanā
- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu finanšu instrumentu
projektu administrēšanu
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- vēlamas svešvalodu zināšanas (vēlams - angļu, krievu)
Amata mērķis: sagatavot finanšu plānus, tāmes un maksājuma uzdevumus,
nodrošināt projekta aktivitāšu finanšu līdzekļu ieņēmumu un izdevumu uzskaiti,
kontrolēt grāmatojumu atbilstību veiktajiem darījumiem, nodrošināt un
pārraudzīt finanšu līdzekļu izmantošanu atbilstoši finanšu plānam, tāmei un
budžeta klasifikācijai.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Juridiskā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1,
LV-1010, 524.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu monika.kevisa@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 28656710, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas
lapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem
tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2013/18.AKK13
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām amata
vietām - nodarbinātības aģents Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus filiālē
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 1 amata vieta un noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- Aģentūras darbībā saistošo normatīvo aktu prasību zināšanas
- datorprasmes lietotāja līmenī
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- komunikācijas prasmes
- orientācija uz klientu
- orientācija uz pašattīstību un pilnveidošanos
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos, veikt datu apstrādi informācijas sistēmā BURVIS,
piedāvāt Aģentūras pakalpojumus, kā arī sniegt informāciju Aģentūras klientiem
par darba tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Saldus
filiālē Avotu ielā 12, Saldū, LV-3801, vai jānosūta uz e-pastu inta.briede@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 63881580, kā
arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz
interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks NVA Saldus filiālē, Avotu
ielā 12, Saldū.