Laidiens: 13.09.2013., Nr. 179
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/179.AKK1
Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz
juriskonsulta amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt konsultācijas izglītības, zinātniskās darbības, valsts pārvaldes un
administratīvā procesa jautājumos
- izvērtēt rīkojumu, lēmumu, vēstuļu, metodiku un atbilžu atbilstību
normatīvajiem aktiem un sniegt priekšlikumus tālākai rīcībai
- sagatavot rīkojumu, lēmumu, vēstuļu, administratīvo aktu un citu dokumentu
projektus
- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās
darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām
saistītus lēmumus
- sagatavot uzziņas Izglītības kvalitātes valsts dienesta kompetences jautājumos
- izskatīt izvērtēšanai iesniegtos normatīvos aktus un normatīvo aktu
grozījumu projektus un sniegt priekšlikumus tālākai virzībai
- sagatavot ārējo normatīvo aktu un iekšējo normatīvo aktu projektus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē, juriskonsulta vai jurista
kvalifikācija
- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- pieredze juridisko dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)
- pieredze ar izglītības iestādes darbību un izglītības procesa īstenošanu
saistītu dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)
- ar iekšējo kontroli saistīto normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze izglītību, valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo
normatīvo aktu piemērošanā
- prasme sagatavot juridiskos dokumentus (pieteikumus, administratīvos
aktus, lēmumus u.tml.)
- pieredze patstāvīgi vadīt savu darbu paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pieredze analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
Pieteikuma dokumentus: pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 6722250, 67507834 vai e-pasts:
ikvd@ikvd.gov/lv.
OP 2013/179.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta
Atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākā referenta amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība inženierzinātnē, ekonomikā
vai tiesību zinātnē
- standartizācijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas, īpaši metroloģijas
normatīvo aktu pārzināšana
- darba pieredze metroloģijas jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu
izstrādi (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas svešvalodu (angļu) zināšanas
- prasme darbā ar datoru (MS Office)
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- prasme lietderīgi un efektīvi plānot savu darbu
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem
- prasme veikt analītisku darbu
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās prioritāšu noteikšanā
standartizācijas, metroloģijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas un
bīstamo iekārtu jomā un piedalīties šīs politikas realizācijā
- atzinumu sniegšana par citu institūciju sagatavoto politikas plānošanas
dokumentu un normatīvo aktu projektiem
- normatīvo aktu izstrāde
- nacionālo pozīciju un instrukciju izstrāde savas kompetences ietvaros
- piedalīties standartu ieviešanas un harmonizēšanas procesā
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā,
LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882.
Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013143.
OP 2013/179.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
Publisko iepirkumu speciālista amata vietu
Prasības:
- augstākā izglītība
- normatīvo aktu publisko iepirkumu jomā pārzināšana
- pieredze publisko iepirkumu jomā, tai skaitā, nolikumu izstrādē,
pieteikumu vērtēšanā, tehnisko specifikāciju izstrādē (vērtēšanā)
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas datorlietotāja prasmes
Pieteikuma dokumenti (pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.
OP 2013/179.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Centrālvidzemes virsmežniecības vecākā referenta ierēdņa amatu Madonas birojā
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (jebkura līmeņa
izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
(Mersis, MKT)
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra
ielā 15 vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67211167.
OP 2013/179.AKK5
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra
ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un
uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu
ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas
atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu
reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai
koledžas izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu
reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu:
info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2013/179.AKK6
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami
nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot
sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10
gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanā nacionālajā un starptautiskajā mērogā.
Ar savu darbu un pieredzi mēs tiecamies būt par sabiedrībai uzticamu
un atvērtu valsts iestādi. Ceļā uz šo mērķi mēs vēlamies skaidrot savus
lēmumus un iesaistīt lēmumu pieņemšanas procesā sabiedrību. Lai to paveiktu pēc
iespējas labāk, mēs vēlamies stiprināt savu komandu ar Tevi - enerģisku,
kompetentu un idejām bagātu
Komunikāciju nodaļas vadītāju,
kam patīk izvirzīt mērķus un sasniegt rezultātus, ir pieredze sarežģīto
izklāstīt vienkārši un ir vēlme ar savu darbu publiskajā pārvaldē strādāt
sabiedrības labā.
Sadarbība - mēs piedāvājam iespēju būt organizācijā, kuras potenciāla
īstenošanā Tev būs viena no svarīgākajām lomām, ko īstenot Tev palīdzēs:
- profesionāla nozares ekspertu komanda
- konkurētspējīgs atalgojums un sociālās garantijas
- izaicinājums un atbildība vadīt organizācijas komunikācijas procesu
Prasības - mēs piekrītam apgalvojumam, ka attieksme ir svarīgāka par
pieredzi, tomēr, lai kļūtu par daļu no mūsu komandas, Tev nepieciešama:
- vismaz 2 gadu pieredze komunikācijas procesa vadībā
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, kā arī augstākā izglītība
- darba pieredze apjomīgu komunikācijas projektu īstenošanā tiks uzskatīta
par Tavu priekšrocību
Rezultāts - mums, tāpat kā Tev, svarīgs ir rezultāts, tāpēc, strādājot mūsu
komandā, Tev būs jāspēj:
- veidot un īstenot organizācijas komunikācijas stratēģiju
- plānot un vadīt dialogu ar sabiedrisko pakalpojumu regulēšanā
iesaistītajām pusēm
- īstenot dažāda apjoma un mēroga komunikācijas projektus
Kritēriji - mēs gribam novērtēt Tavu personību, pieredzi un motivāciju
strādāt kopā ar mums, tāpēc iesākumā līdz 2013.gada 30.septembrim uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu: Ūnijas iela 45, Rīga,
LV-1039, gaidīsim no Tevis:
- Curriculum Vitae (CV)
formātā, kurā iespējams novērtēt Tavu darba pieredzi un iegūt atsauksmes
- motivācijas vēstuli, kur skaidrota Tava pieredze un pienākumi dažādu
komunikācijas projektu īstenošanā pēdējo 3 gadu laikā
- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju
Iepazīties ar sava amata aprakstu, tai skaitā atbilstības prasībām amatam,
Tu vari mūsu mājaslapā: http://ej.uz/DarbsRegulatoraPR.
Papildu informāciju par amatu konkursu vari noskaidrot, sūtot jautājumu uz
e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai zvanot pa tālruni
26489814.
OP 2013/179.AKK7
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami
nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot
sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10
gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanā nacionālajā un starptautiskajā mērogā.
Ar savu darbu un pieredzi mēs tiecamies būt par sabiedrībai uzticamu
un atvērtu valsts iestādi. Ceļā uz šo mērķi mēs īstenojam vairākus ar
informāciju sistēmu (IS) attīstību saistītus projektus. Lai to paveiktu pēc
iespējas labāk, mēs vēlamies stiprināt savu komandu ar Tevi - zinošu, idejām
bagātu un enerģisku
galveno speciālistu/-i procesu analīzes jautājumos (projektu vadītāju),
kam patīk izvirzīt mērķus un sasniegt rezultātus, ir pieredze dažādu IS
risinājumu ieviešanā un ir vēlme ar savu darbu publiskajā pārvaldē strādāt
sabiedrības labā.
Sadarbība - mēs piedāvājam iespēju būt organizācijā, kuras potenciāla
īstenošanā Tev būs nozīmīga loma, ko īstenot Tev palīdzēs:
- profesionāla nozares ekspertu komanda
- konkurētspējīgs atalgojums un sociālās garantijas
- izaicinājums un atbildība attīstīt organizācijas IT procesus
Prasības - mēs piekrītam apgalvojumam, ka attieksme ir svarīgāka par
pieredzi, tomēr, lai kļūtu par daļu no mūsu komandas, Tev nepieciešama:
- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze IT projektu īstenošanā un sistēmanalīzē
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, kā arī augstākā izglītība
- darba pieredze apjomīgu IT projektu īstenošanā, ārpakalpojumu sniedzēju
vadīšanā un projekta grupas organizēšanā un vadīšanā
Rezultāts - mums, tāpat kā Tev, svarīgs ir rezultāts, tāpēc, strādājot mūsu
komandā, Tev būs jāspēj:
- plānot un vadīt ar IS attīstību saistītus projektus
- veikt regulēšanas procesu sistēmanalīzi un nodrošināt IS izstrādi un
pārvaldīšanu
- sekot līdzi aktuālajām tendencēm IT un procesu modelēšanas jomā,
sagatavojot priekšlikumus IS pilnveidošanai
Kritēriji - mēs gribam novērtēt Tavu personību, pieredzi un motivāciju
strādāt kopā ar mums, tāpēc iesākumā līdz 2013.gada 30.septembrim uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu: Ūnijas iela 45, Rīga,
LV-1039, gaidīsim no Tevis:
- Curriculum Vitae (CV)
formātā, kurā iespējams novērtēt Tavu darba pieredzi un iegūt atsauksmes
- motivācijas vēstuli, kur skaidrota Tava pieredze un pienākumi dažādu ar IS
attīstību saistītu projektu īstenošanā pēdējo 3 gadu laikā
- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju
Iepazīties ar sava amata aprakstu, tai skaitā atbilstības prasībām amatam,
Tu vari mūsu mājaslapā: http://ej.uz/DarbsRegulatoraIT.
Papildu informāciju par amatu konkursu vari noskaidrot, sūtot jautājumu uz
e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai zvanot pa tālruni
29296126.
OP 2013/179.AKK8
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami
nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot
sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10
gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu
regulēšanā nacionālajā un starptautiskajā mērogā.
Ar savu darbu un pieredzi mēs tiecamies būt par sabiedrībai uzticamu
un atvērtu valsts iestādi. Ceļā uz šo mērķi mēs vēlamies pilnveidot mūsu
organizācijas cilvēkresursu attīstības politiku. Lai to paveiktu pēc iespējas
labāk, mēs vēlamies stiprināt savu komandu ar Tevi - kompetentu, iedvesmojošu
un enerģisku
Cilvēkresursu attīstības un pārvaldības nodaļas vadītāju,
kam patīk izvirzīt mērķus un sasniegt rezultātus, ir pieredze mūsdienīgu
cilvēkresursu vadības instrumentu ieviešanā un ir vēlme ar savu darbu
publiskajā pārvaldē strādāt sabiedrības labā.
Sadarbība - mēs piedāvājam iespēju būt organizācijā, kuras potenciāla
īstenošanā Tev būs viena no svarīgākajām lomām, ko īstenot Tev palīdzēs:
- profesionāla nozares ekspertu komanda
- konkurētspējīgs atalgojums un sociālās garantijas
- izaicinājums un atbildība vadīt organizācijas cilvēkresursu vadības
procesu
Prasības - mēs piekrītam apgalvojumam, ka attieksme ir svarīgāka par
pieredzi, tomēr, lai kļūtu par daļu no mūsu komandas, Tev nepieciešama:
- vismaz 2 gadu pieredze vadošā amatā cilvēkresursu pārvaldībā vai
personālvadības jomā
- teicamas latviešu un vismaz vienas svešvalodas zināšanas, kā arī augstākā
izglītība
- darba pieredze dažādu ar cilvēkresursu vadības risinājumiem saistītu
projektu ieviešanu tiks uzskatīta par Tavu priekšrocību
Rezultāts - mums, tāpat kā Tev, svarīgs ir rezultāts, tāpēc, strādājot mūsu
komandā, Tev būs jāspēj:
- plānot un vadīt organizācijas cilvēkresursu attīstības procesu
- pilnveidot iekšējo cilvēkresursu vadības motivācijas sistēmu, kā arī
organizēt dažādus kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumus
- īstenot dažāda apjoma un mēroga cilvēkresursu vadības attīstības projektus
Kritēriji - mēs gribam novērtēt Tavu personību, pieredzi un motivāciju
strādāt kopā ar mums, tāpēc iesākumā līdz 2013.gada 30.septembrim uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu: Ūnijas iela 45, Rīga,
LV-1039, gaidīsim no Tevis:
- Curriculum Vitae (CV)
formātā, kurā iespējams novērtēt Tavu darba pieredzi un iegūt atsauksmes
- motivācijas vēstuli, kur skaidrota Tava pieredze un pienākumi dažādu
cilvēkresursu vadības projektu īstenošanā pēdējo 3 gadu laikā
- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju
Iepazīties ar sava amata aprakstu, tai skaitā atbilstības prasībām amatam,
Tu vari mūsu mājas lapā: http://ej.uz/DarbsRegulatoraHR.
Papildu informāciju par amatu konkursu vari noskaidrot, sūtot jautājumu uz
e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai zvanot pa tālruni
22004417.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/179.AKR1
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu
pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas klientu apkalpošanas centra Pārskatu un
deklarāciju uzskaites nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu
laiku no 16.09.2013. konkursa kārtībā ir iecelta SANITA BRAMANE.
OP 2013/179.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu
pārvaldes Rīgas Latgales priekšpilsētas klientu apkalpošanas centra Pārskatu un
deklarāciju uzskaites nodaļas vecākās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu
laiku no 16.09.2013. konkursa kārtībā ir iecelta GUNA RUŠĶE.
OP 2013/179.AKR3
Nodarbinātības valsts aģentūras 2013.gada 5.augustā Latvijas
Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.150 (4956)
izsludinātais atklātais konkurss uz juriskonsulta (ierēdņa) amatu Eiropas
Sociālā fonda departamenta Projektu atbalsta un finanšu nodaļā ir noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2013/179.AKR4
Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2013.gada 2.septembrī
Licenču daļas vecākās ekspertes amatā iecelta INGA SEŅAVSKA.
OP 2013/179.AKR5
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka 2013.gada 10.jūlijā
izsludinātais konkurss vakantajam valsts notāra amatam Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā beidzies
bez rezultāta.