Laidiens: 13.09.2013., Nr. 179

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/179.AKK1

Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta amatu (valsts civildienesta ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt konsultācijas izglītības, zinātniskās darbības, valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos

- izvērtēt rīkojumu, lēmumu, vēstuļu, metodiku un atbilžu atbilstību normatīvajiem aktiem un sniegt priekšlikumus tālākai rīcībai

- sagatavot rīkojumu, lēmumu, vēstuļu, administratīvo aktu un citu dokumentu projektus

- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām saistītus lēmumus

- sagatavot uzziņas Izglītības kvalitātes valsts dienesta kompetences jautājumos

- izskatīt izvērtēšanai iesniegtos normatīvos aktus un normatīvo aktu grozījumu projektus un sniegt priekšlikumus tālākai virzībai

- sagatavot ārējo normatīvo aktu un iekšējo normatīvo aktu projektus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē, juriskonsulta vai jurista kvalifikācija

- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)

- pieredze juridisko dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)

- pieredze ar izglītības iestādes darbību un izglītības procesa īstenošanu saistītu dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)

- ar iekšējo kontroli saistīto normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze izglītību, valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

- prasme sagatavot juridiskos dokumentus (pieteikumus, administratīvos aktus, lēmumus u.tml.)

- pieredze patstāvīgi vadīt savu darbu paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pieredze analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

Pieteikuma dokumentus: pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 6722250, 67507834 vai e-pasts: ikvd@ikvd.gov/lv.


OP 2013/179.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā tirgus departamenta Atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība inženierzinātnē, ekonomikā vai tiesību zinātnē

- standartizācijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas, īpaši metroloģijas normatīvo aktu pārzināšana

- darba pieredze metroloģijas jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu izstrādi (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas svešvalodu (angļu) zināšanas

- prasme darbā ar datoru (MS Office)

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- prasme lietderīgi un efektīvi plānot savu darbu

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme veikt analītisku darbu

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās prioritāšu noteikšanā standartizācijas, metroloģijas, akreditācijas, atbilstības novērtēšanas un bīstamo iekārtu jomā un piedalīties šīs politikas realizācijā

- atzinumu sniegšana par citu institūciju sagatavoto politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektiem

- normatīvo aktu izstrāde

- nacionālo pozīciju un instrukciju izstrāde savas kompetences ietvaros

- piedalīties standartu ieviešanas un harmonizēšanas procesā

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013143.


OP 2013/179.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Publisko iepirkumu speciālista amata vietu

Prasības:

- augstākā izglītība

- normatīvo aktu publisko iepirkumu jomā pārzināšana

- pieredze publisko iepirkumu jomā, tai skaitā, nolikumu izstrādē, pieteikumu vērtēšanā, tehnisko specifikāciju izstrādē (vērtēšanā)

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- labas datorlietotāja prasmes

Pieteikuma dokumenti (pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183.


OP 2013/179.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Centrālvidzemes virsmežniecības vecākā referenta ierēdņa amatu Madonas birojā

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas (Mersis, MKT)

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15 vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67211167.


OP 2013/179.AKK5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu valsts notāra ierēdņa amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2013/179.AKK6

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10 gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu regulēšanā nacionālajā un starptautiskajā mērogā.

Ar savu darbu un pieredzi mēs tiecamies būt par sabiedrībai uzticamu un atvērtu valsts iestādi. Ceļā uz šo mērķi mēs vēlamies skaidrot savus lēmumus un iesaistīt lēmumu pieņemšanas procesā sabiedrību. Lai to paveiktu pēc iespējas labāk, mēs vēlamies stiprināt savu komandu ar Tevi - enerģisku, kompetentu un idejām bagātu

Komunikāciju nodaļas vadītāju,

kam patīk izvirzīt mērķus un sasniegt rezultātus, ir pieredze sarežģīto izklāstīt vienkārši un ir vēlme ar savu darbu publiskajā pārvaldē strādāt sabiedrības labā.

Sadarbība - mēs piedāvājam iespēju būt organizācijā, kuras potenciāla īstenošanā Tev būs viena no svarīgākajām lomām, ko īstenot Tev palīdzēs:

- profesionāla nozares ekspertu komanda

- konkurētspējīgs atalgojums un sociālās garantijas

- izaicinājums un atbildība vadīt organizācijas komunikācijas procesu

Prasības - mēs piekrītam apgalvojumam, ka attieksme ir svarīgāka par pieredzi, tomēr, lai kļūtu par daļu no mūsu komandas, Tev nepieciešama:

- vismaz 2 gadu pieredze komunikācijas procesa vadībā

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, kā arī augstākā izglītība

- darba pieredze apjomīgu komunikācijas projektu īstenošanā tiks uzskatīta par Tavu priekšrocību

Rezultāts - mums, tāpat kā Tev, svarīgs ir rezultāts, tāpēc, strādājot mūsu komandā, Tev būs jāspēj:

- veidot un īstenot organizācijas komunikācijas stratēģiju

- plānot un vadīt dialogu ar sabiedrisko pakalpojumu regulēšanā iesaistītajām pusēm

- īstenot dažāda apjoma un mēroga komunikācijas projektus

Kritēriji - mēs gribam novērtēt Tavu personību, pieredzi un motivāciju strādāt kopā ar mums, tāpēc iesākumā līdz 2013.gada 30.septembrim uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no Tevis:

- Curriculum Vitae (CV) formātā, kurā iespējams novērtēt Tavu darba pieredzi un iegūt atsauksmes

- motivācijas vēstuli, kur skaidrota Tava pieredze un pienākumi dažādu komunikācijas projektu īstenošanā pēdējo 3 gadu laikā

- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju

Iepazīties ar sava amata aprakstu, tai skaitā atbilstības prasībām amatam, Tu vari mūsu mājaslapā: http://ej.uz/DarbsRegulatoraPR.

Papildu informāciju par amatu konkursu vari noskaidrot, sūtot jautājumu uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai zvanot pa tālruni 26489814.


OP 2013/179.AKK7

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10 gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu regulēšanā nacionālajā un starptautiskajā mērogā.

Ar savu darbu un pieredzi mēs tiecamies būt par sabiedrībai uzticamu un atvērtu valsts iestādi. Ceļā uz šo mērķi mēs īstenojam vairākus ar informāciju sistēmu (IS) attīstību saistītus projektus. Lai to paveiktu pēc iespējas labāk, mēs vēlamies stiprināt savu komandu ar Tevi - zinošu, idejām bagātu un enerģisku

galveno speciālistu/-i procesu analīzes jautājumos (projektu vadītāju),

kam patīk izvirzīt mērķus un sasniegt rezultātus, ir pieredze dažādu IS risinājumu ieviešanā un ir vēlme ar savu darbu publiskajā pārvaldē strādāt sabiedrības labā.

Sadarbība - mēs piedāvājam iespēju būt organizācijā, kuras potenciāla īstenošanā Tev būs nozīmīga loma, ko īstenot Tev palīdzēs:

- profesionāla nozares ekspertu komanda

- konkurētspējīgs atalgojums un sociālās garantijas

- izaicinājums un atbildība attīstīt organizācijas IT procesus

Prasības - mēs piekrītam apgalvojumam, ka attieksme ir svarīgāka par pieredzi, tomēr, lai kļūtu par daļu no mūsu komandas, Tev nepieciešama:

- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze IT projektu īstenošanā un sistēmanalīzē

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, kā arī augstākā izglītība

- darba pieredze apjomīgu IT projektu īstenošanā, ārpakalpojumu sniedzēju vadīšanā un projekta grupas organizēšanā un vadīšanā

Rezultāts - mums, tāpat kā Tev, svarīgs ir rezultāts, tāpēc, strādājot mūsu komandā, Tev būs jāspēj:

- plānot un vadīt ar IS attīstību saistītus projektus

- veikt regulēšanas procesu sistēmanalīzi un nodrošināt IS izstrādi un pārvaldīšanu

- sekot līdzi aktuālajām tendencēm IT un procesu modelēšanas jomā, sagatavojot priekšlikumus IS pilnveidošanai

Kritēriji - mēs gribam novērtēt Tavu personību, pieredzi un motivāciju strādāt kopā ar mums, tāpēc iesākumā līdz 2013.gada 30.septembrim uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no Tevis:

- Curriculum Vitae (CV) formātā, kurā iespējams novērtēt Tavu darba pieredzi un iegūt atsauksmes

- motivācijas vēstuli, kur skaidrota Tava pieredze un pienākumi dažādu ar IS attīstību saistītu projektu īstenošanā pēdējo 3 gadu laikā

- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju

Iepazīties ar sava amata aprakstu, tai skaitā atbilstības prasībām amatam, Tu vari mūsu mājaslapā: http://ej.uz/DarbsRegulatoraIT.

Papildu informāciju par amatu konkursu vari noskaidrot, sūtot jautājumu uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai zvanot pa tālruni 29296126.


OP 2013/179.AKK8

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija pastāv, lai neatkarīgi un uzticami nodrošinātu lietotāju un komersantu interešu līdzsvarošanu, veicinot sabiedrisko pakalpojumu attīstību. Savu misiju īstenojam jau vairāk nekā 10 gadus, kuru laikā esam uzkrājuši unikālu pieredzi sabiedrisko pakalpojumu regulēšanā nacionālajā un starptautiskajā mērogā.

Ar savu darbu un pieredzi mēs tiecamies būt par sabiedrībai uzticamu un atvērtu valsts iestādi. Ceļā uz šo mērķi mēs vēlamies pilnveidot mūsu organizācijas cilvēkresursu attīstības politiku. Lai to paveiktu pēc iespējas labāk, mēs vēlamies stiprināt savu komandu ar Tevi - kompetentu, iedvesmojošu un enerģisku

Cilvēkresursu attīstības un pārvaldības nodaļas vadītāju,

kam patīk izvirzīt mērķus un sasniegt rezultātus, ir pieredze mūsdienīgu cilvēkresursu vadības instrumentu ieviešanā un ir vēlme ar savu darbu publiskajā pārvaldē strādāt sabiedrības labā.

Sadarbība - mēs piedāvājam iespēju būt organizācijā, kuras potenciāla īstenošanā Tev būs viena no svarīgākajām lomām, ko īstenot Tev palīdzēs:

- profesionāla nozares ekspertu komanda

- konkurētspējīgs atalgojums un sociālās garantijas

- izaicinājums un atbildība vadīt organizācijas cilvēkresursu vadības procesu

Prasības - mēs piekrītam apgalvojumam, ka attieksme ir svarīgāka par pieredzi, tomēr, lai kļūtu par daļu no mūsu komandas, Tev nepieciešama:

- vismaz 2 gadu pieredze vadošā amatā cilvēkresursu pārvaldībā vai personālvadības jomā

- teicamas latviešu un vismaz vienas svešvalodas zināšanas, kā arī augstākā izglītība

- darba pieredze dažādu ar cilvēkresursu vadības risinājumiem saistītu projektu ieviešanu tiks uzskatīta par Tavu priekšrocību

Rezultāts - mums, tāpat kā Tev, svarīgs ir rezultāts, tāpēc, strādājot mūsu komandā, Tev būs jāspēj:

- plānot un vadīt organizācijas cilvēkresursu attīstības procesu

- pilnveidot iekšējo cilvēkresursu vadības motivācijas sistēmu, kā arī organizēt dažādus kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumus

- īstenot dažāda apjoma un mēroga cilvēkresursu vadības attīstības projektus

Kritēriji - mēs gribam novērtēt Tavu personību, pieredzi un motivāciju strādāt kopā ar mums, tāpēc iesākumā līdz 2013.gada 30.septembrim uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai pa pastu: Ūnijas iela 45, Rīga, LV-1039, gaidīsim no Tevis:

- Curriculum Vitae (CV) formātā, kurā iespējams novērtēt Tavu darba pieredzi un iegūt atsauksmes

- motivācijas vēstuli, kur skaidrota Tava pieredze un pienākumi dažādu cilvēkresursu vadības projektu īstenošanā pēdējo 3 gadu laikā

- izglītību apliecinošu dokumentu kopiju

Iepazīties ar sava amata aprakstu, tai skaitā atbilstības prasībām amatam, Tu vari mūsu mājas lapā: http://ej.uz/DarbsRegulatoraHR.

Papildu informāciju par amatu konkursu vari noskaidrot, sūtot jautājumu uz e-pastu: vakances@sprk.gov.lv vai zvanot pa tālruni 22004417.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/179.AKR1

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Rīgas Vidzemes priekšpilsētas klientu apkalpošanas centra Pārskatu un deklarāciju uzskaites nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 16.09.2013. konkursa kārtībā ir iecelta SANITA BRAMANE.


OP 2013/179.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu pārvaldes Rīgas Latgales priekšpilsētas klientu apkalpošanas centra Pārskatu un deklarāciju uzskaites nodaļas vecākās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 16.09.2013. konkursa kārtībā ir iecelta GUNA RUŠĶE.


OP 2013/179.AKR3

Nodarbinātības valsts aģentūras 2013.gada 5.augustā Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.150 (4956) izsludinātais atklātais konkurss uz juriskonsulta (ierēdņa) amatu Eiropas Sociālā fonda departamenta Projektu atbalsta un finanšu nodaļā ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2013/179.AKR4

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2013.gada 2.septembrī Licenču daļas vecākās ekspertes amatā iecelta INGA SEŅAVSKA.


OP 2013/179.AKR5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka 2013.gada 10.jūlijā izsludinātais konkurss vakantajam valsts notāra amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)