Laidiens: 23.08.2013., Nr. 164

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/164.AKK1

LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādu akadēmisko amatu - vadošais pētnieks (1 vieta)

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212.istabā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasts: irena@osi.lv.


OP 2013/164.AKK2

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Valstij piekritīgās mantas uzskaites daļas vadītāja/-s vietnieka/-ces (1 vakance uz noteiktu) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- piedalīties Daļas darba plānošanā, organizēšanā, koordinēšanā un rezultātu novērtēšanā, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- pēc Daļas vadītāja norādījuma dot uzdevumus un norādījumus Daļas ierēdņiem un darbiniekiem

- veikt valstij piekritīgās mantas, uzskaiti, novērtēšanu, realizāciju, iznīcināšanu un nodošanu bez maksas saskaņā ar darbību reglamentējošo normatīvo aktu prasībām, nodrošinot racionālu un lietderīgu rīcību, t.sk. nepieļaujot nepamatotas izmaksas, ar valstij piekritīgo mantu

- nodrošināt līgumu projektu sagatavošanu par valstij piekritīgās mantas glabāšanu, realizāciju, iznīcināšanu un citām nepieciešamajām darbībām

- nodrošināt kontroli un uzskaiti par naudas līdzekļiem, kas saistīti ar valstij piekritīgās mantas realizāciju, ieskaitīšanu valsts budžetā

- nodrošināt valstij piekritīgās mantas uzglabāšanu iestādes noliktavā un seifā

Pretendentiem izvirzāmās prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze valstij piekritīgās mantas uzskaites jomā vēlama ne mazāk kā divi gadi

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- pieredze un profesionālās iemaņas kolektīva vadīšanā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Skanstes iela 52A, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", IVA līmenis un 11.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP VPMUD (Jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/164.AKK3

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības struktūrfondu maksājumu iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt grāmatvedības uzskaites un pārskatu sniegšanas metodoloģijas izstrādi

- sagatavot un prezentēt finanšu informāciju

- sekot līdzi izmaiņām publiskā sektora grāmatvedības uzskaitē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu jomā

- pieredze ekonomista, finansista vai grāmatveža specialitātē

- zināšanas budžeta grāmatvedībā un Starptautiskajos grāmatvedības standartos

- teicamas datorprasmes (Word, Excel - padziļināti)

- pieredze darbā ar liela apjoma datiem, prasme izmantot liela apjoma informāciju

- augsta atbildība un precizitāte

- analītiska domāšana

- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, motivētu pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā " Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2013/164.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļas vecākā datortīkla administratora darbinieka amata vietu

Prasības pretendentiem:

- augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze (vēlama valsts pārvaldē) IT infrastruktūras apkalpošanā un lietotāju atbalsta sniegšanā vismaz vienu gadu

- padziļinātas MS Windows 7 operētājsistēmas zināšanas

- padziļinātas zināšanas un pieredze darbā ar MS Windows Server 2003/2008 operētājsistēmām

- datortīklu tehnoloģiju zināšanas labā līmenī

- pieredze darbā ar Microsoft serveru tehnoloģijām - AD, Exchange, IIS, Services

- pieredze darbā ar sistēmu virtualizācijas rīkiem (Hyper-V, VMware)

- padziļinātas zināšanas un pieredze darbā ar Microsoft System Center infrastruktūras pārvaldības tehnoloģijām

- pieredze biroja tehnikas uzturēšanā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlme mācīties un praktiski lietot iegūtās zināšanas

Darba pienākumi:

- aģentūras IT sistēmu uzturēšana

- lietotāju atbalsts un konsultēšana

- biroja tehnikas uzturēšana un remonts

- līdzdalība IT infrastruktūras ieviešanas un optimizācijas projektos un IT projektu pilnveidošanā un jaunu projektu attīstībā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.


OP 2013/164.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta personāla speciālista ierēdņa amata vietu uz ierēdņa prombūtnes laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- darba pieredze parsonāllietvedības nodrošināšanā

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze vai zināšanas darbinieku mācību procesa organizēšanā

- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office standarta programmas, darba pieredze ar resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- komunikabilitāte, augsta atbildība un vēlme strādāt komandā

Darba pienākumi:

- nodrošināt un pilnveidot personāla lietvedību (sagatavot dokumentu projektus par personālu)

- uzturēt un aktualizēt resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli un informāciju par personāla jautājumiem citās elektroniskajās personāla uzskaites sistēmās

- koordinēt un organizēt darbinieku mācības

- sagatavot pārskatus par personālu

- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā.

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.


OP 2013/164.AKK6

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:

1.      Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas nodaļas vadītāja vietnieks

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi un ieviešanas koordināciju un uzraudzību, kā arī gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai sociālo zinātņu nozarē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts budžeta veidošanu un tā vadību

- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu izstrādi (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- spēja analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildība un precizitāte

- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- analizēt un sagatavot priekšlikums valsts budžeta izdevumu politikas izmaiņām, pilnveidošanai, ieviešanas nodrošināšanai un izvērtēšanai valsts budžeta programmu darbības rezultātu un to rezultatīvo rādītāju jomā

- piedalīties analītisko un prezentācijas materiālu un informācijas par valsts budžeta plānošanu, izpildi un valsts realizēto izdevumu politiku sagatavošanā

- piedalīties vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta sagatavošanā

- piedalīties gadskārtējā valsts budžeta likuma projekta sagatavošanā

- piedalīties tiesību aktu projektu, kā arī priekšlikumu izstrādē valsts budžeta izdevumu politikas izmaiņām, pilnveidošanai, ieviešanas nodrošināšanai un izvērtēšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

2.      Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas nodaļas vecākais referents

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu, valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi un ieviešanas koordināciju un uzraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai sociālo zinātņu nozarē

- labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts budžeta veidošanu un tā vadību

- iepriekšējā pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tiesību aktu izstrādi (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- spēja analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildība un precizitāte

- prasme darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- koordinēt un uzraudzīt Finanšu regulas ieviešanu;

- piedalīties Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju sagatavošanā valsts budžeta politikas jautājumos

- izskatīt citu ministriju sagatavotās Latvijas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, izvērtējot ietekmi uz valsts budžetu un valstī realizēto budžeta politiku

- atbilstoši kompetencei nodrošināt informācijas apmaiņu starp Finanšu ministriju un Starptautisko Valūtas fondu un Eiropas Komisiju

- piedalīties analītisko un prezentācijas materiālu un informācijas par valsts budžeta plānošanu, izpildi un valsts realizēto izdevumu politiku sagatavošanā

- piedalīties vidēja termiņa budžeta ietvara likumprojekta sagatavošanā

- piedalīties gadskārtējā valsts budžeta likuma projekta sagatavošanā

- piedalīties tiesību aktu projektu, kā arī priekšlikumu izstrādē valsts budžeta izdevumu politikas izmaiņām, pilnveidošanai, ieviešanas nodrošināšanai un izvērtēšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

3. Tiesību aktu departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsults

Tiesību aktu departamenta Juridiskā nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina Valsts pārvaldes iestāžu nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas likumā ministrijai noteikto funkciju izpildi sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām; ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos; uzraudzību par ministrijas padotībā esošo iestāžu lēmumu un rīcības likumību ar valsts civildienesta jomu saistīto normatīvo aktu piemērošanā; ministrijas pārvades lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- angļu valodas zināšanas

- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos - vismaz viens gads

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un tiesiskā regulējuma pārzināšana zaudējumu atlīdzības jomā

- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- iniciatīva, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- labas analītiskās prasmes

- labas darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru laba lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- personu iesniegumu izskatīšanu par valsts pārvaldes iestāžu nodarīto zaudējumu atlīdzināšanu un attiecīgo dokumentu projektu sagatavošanu tiesas un citu iestāžu lēmumu izpildei

- procesuālo dokumentu sagatavošanu iesniegšanai tiesās, ministrijas pārstāvēšanu tiesas sēdēs

- dienesta pārbaužu veikšanu un disciplinārlietu izmeklēšanu

- administratīvi juridisko slēdzienu sniegšanu ministrijas struktūrvienībām pēc to pieprasījuma

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)