Laidiens: 14.08.2013., Nr. 157

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/157.AKK1

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Administratīvā dienesta vadītāja amatu

Prasības:

- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds)

- darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi

- darba pieredze iekšējo normatīvo aktu, līgumu un rīkojumu projektu izstrādē, budžeta plānošanā

- labas zināšanas iepirkumu procedūru organizēšanā atbilstoši publisko iepirkumu reglamentējošiem tiesību aktiem

- labas zināšanas lietvedības darba organizēšanā

- izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti

- labas plānošanas, analītiskās, un komunikācijas spējas, atbildības sajūta, precizitāte, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- vēlamas zināšanas personālvadības un personāla lietvedības organizēšanas jautājumos

- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūvi un IS darba uzraudzību un organizēšanu

- teicamas valsts valodas prasmes, angļu un krievu valodas zināšanas

Darba pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt dienesta darbu

- vadīt ikdienas darba procesus

- piedalīties valdes sēdēs, darba grupu un komisiju darbā dienesta kompetences ietvaros

- piedalīties iekšējo tiesību aktu projektu izstrādāšanā, kas attiecas un dienesta kompetenci

- piedalīties valdes lēmumu projektu sagatavošanas, izskatīšanas un pieņemšanas procesos

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darbavietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2013.gada 30.augustam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā www.pa.gov.lv. Uzziņas par tālruni 67021438.


OP 2013/157.AKK2

Slimību profilakses un kontroles centrs ir veselības ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un veselības veicināšanas apakšjomās.

Tiek aicināts pievienoties komandai juriskonsults Juridiskā atbalsta un iepirkumu nodaļā

Prasības pretendentam:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā divi gadi

- pieredze juriskonsulta amatā ne mazāk kā viens gads

- praktiska darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā valsts un pašvaldību iestādēs ne mazāk kā viens gads

- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi, līgumi, tiesvedības dokumentācija u.c.) izstrādē ne mazāk kā viens gads

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet Explorer, PowerPoint u.c.)

- vēlama pieredze darbā ar Elektronisko dokumentu vadības sistēmu

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildība, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

Pienākumi:

- veikt līgumu, iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādi

- nodrošināt izpildē esošā publiskā iepirkuma un dokumentācijas noformēšanas atbilstību Publisko iepirkumu likumam, izvērtēt citu struktūrvienību sagatavoto ar iepirkumu saistīto dokumentu atbilstību normatīvajiem aktiem

- piedalīties publisko iepirkumu komisijas darbā

- sniegt konsultācijas un nepieciešamo atbalstu SPKC struktūrvienībām par savā kompetencē esošajiem juridiskajiem jautājumiem, tai skaitā par tiesību normu iztulkošanu un piemērošanu

- pārstāvēt tiesā, Iepirkumu uzraudzības birojā, citās valsts un pašvaldību institūcijās

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu jaunā, atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus

CV, pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt uz e-pasta adresi sanita.sipola@spkc.gov.lv vai iesniegt personīgi Slimību profilakses un kontroles centrā Personāla vadības un darba aizsardzības nodaļā (214.kabinets) Duntes ielā 22, Rīgā, LV-1005, līdz 2013.gada 23.augustam.

Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2013/157.AKK3

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes direktora vietnieka/-ces (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt pakļautībā esošās Pirmās tehniskās atbalsta daļas, Otrās tehniskās atbalsta daļas, Trešās tehniskās atbalsta daļas, Ekspluatācijas daļas un Infrastruktūras daļas (turpmāk - Daļas) darbu

- piedalīties Pārvaldes darba plānošanā, organizēšanā, koordinēšanā un rezultātu novērtēšanā, nodrošinot Pārvaldes reglamentā noteikto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- noteikt pakļautībā esošo Daļu ierēdņu un darbinieku pienākumu un uzdevumu sadali dod norādījumus un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus pakļautībā esošajās Daļās

- organizēt informācijas sistēmu (turpmāk - IS) programmatūras izstrādi, ieviešanu un pilnveidošanu atbilstoši pakļautībā esošo Daļu kompetencei

- nodrošināt VID IS un lietotāju datortehnikas uzturēšanu

- organizēt VID korporatīvā datortīkla un kopīgās telefonu un datortīklu infrastruktūras darbības uzturēšanu

- nodrošināt IS savstarpējo datu apmaiņas sistēmu darbību un elektronisko datu apmaiņas tehnoloģisko procesu uzraudzību starp VID un citām organizācijām saskaņā ar savstarpēji noslēgtām starpresoru vienošanām

- plānot VID IS attīstības pasākumus, veikt pasākumu gaitas aktualizēšanu un izpildes kontroli atbilstoši pakļautībā esošo Daļu kompetencei

Prasības pretendentiem:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlama dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģiju jomā. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze informācijas tehnoloģiju vadības jomā ne mazāk kā trīs gadi

- vēlama pieredze informācijas tehnoloģijas projektu vadīšanā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas kolektīva vadīšanā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta 19.3.saime "IT un IS vadība", III līmenis un 13.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP direktora vietnieka amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālr. uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/157.AKK4

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Rīgas 4.nodaļas vecākā referenta (latviešu valodas prasmju eksaminācijas jautājumos) ierēdņa amata vakanci uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība latviešu valodas specialitātē

- pieredze darbā valsts pārvaldē - ilgāka par 3 gadiem

- pedagoģiskā vai metodiskā darba pieredze latviešu valodas specialitātē - ilgāka par 3 gadiem

- izpratne par naturalizācijas jautājumiem

- obligātas krievu valodas zināšanas

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar Microsoft Office

- pieredze darbā ar LAT2 mācību programmām

Piedāvājam: mēnešalgu līdz 420 LVL (bruto) atkarībā no darba stāža valsts pārvaldē un darba novērtējuma.

Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2013/157.AKK5

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:

1. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākais eksperts

Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi) līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.

Ja Tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- pieredze ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas jautājumiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs:

- piedalīties ES fondu ieviešanas vadības un kontroles sistēmas izveidē

- sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai, un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

- izvērtēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos sistēmas auditus un koordinēt auditu ieteikumu ieviešanu

- koordinēt un nodrošināt ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda vadlīniju un metodoloģijas izstrādi un priekšlikumu izstrādi to uzlabošanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

2. Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļas vadītāja vietnieks

Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļa ir struktūrvienība, kas veido, koordinē un uzlabo valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju saistībā ar budžeta stratēģijas jautājumiem, piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā, kā arī veic nacionālā budžeta procesu integrāciju atbilstoši Eiropas Savienības prasībām.

Ja Tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs (papildu augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā vai finansēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas angļu valodas zināšanas

-pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- profesionāla izpratne par normatīvo aktu sagatavošanas principiem un LR tiesību aktu savstarpējo mijiedarbību

- pieredze darbā ar budžeta sagatavošanas vai izpildes procesiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas analītiskās spējas, prasme loģiski un pamatoti izklāstīt viedokli

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu, ES finanšu palīdzības piešķiršanas mehānismiem

- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- nodrošināt budžeta procesu reglamentējošās likumdošanas uzlabošanu un pilnveidošanu

- piedalīties finanšu metodoloģijas jautājumu izvērtēšanā saistībā ar ES prasībām

- strādāt pie budžeta procesu integrēšanas valsts kopējā attīstības stratēģijā

- veikt struktūrvienības izstrādāto tiesību aktu projektu juridisko pamatpārbaudi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2013/157.AKK6

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, starptautiskajās attiecībās vai Eiropas studijās

- pieredze darbā valsts pārvaldē vairāk par 2 gadiem (vēlams elektronisko sakaru un pasta nozarē)

- zināšanas par Eiropas Savienību (t.sk. institūcijas, normatīvie akti, to piemērošana)

- zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares jautājumu regulējumu nacionālajās un starptautiskajās tiesībās

- angļu un krievu valodas zināšanas (vēlamas arī franču valodas zināšanas)

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā. Uzziņas pa tālr. 67028218.


OP 2013/157.AKK7

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļas Personāla attīstības speciālists/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds), kas papildināta ar speciālām mācībām personāla vadības un/vai personāla attīstības jomā

- pieredze personāla lietvedībā, atlasē un/vai personāla kompetenču vērtēšanā

- pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi

- zināšanas par darba tiesību regulējošajiem normatīvajiem aktiem un to piemērošanu

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu (NEVIS) un RVS Horizon

- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu valodas prasmes)

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- prezentācijas prasmes un pieredze uzstāties auditorijas priekšā

- teicamas komunikācijas un sadarbības spējas, prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadīšanas pieredze vismaz 1 gadu

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē

- profesionālās pilnveides iespējas

Motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formā ir atrodami mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV- 1050. Informācija pa tālruni 67084629.


OP 2013/157.AKK8

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Augu karantīnas departamenta Fitosanitārās uzraudzības daļas vecākais eksperts

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā, vides zinātnē vai bioloģijā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālajām zināšanām

- vēlama pieredze attiecīgajā specialitātē

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par augu karantīnas jomu

- prasme strādāt ar datoru

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

- orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par Latvijā konstatētajiem augu karantīnas un augiem sevišķi bīstamajiem organismiem

- koordinēt un uzraudzīt fitosanitāro pasākumu piemērošanu augu karantīnas organismu un augiem sevišķi bīstamo organismu ierobežošanai un apkarošanai

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā līdz 2013.gada 1.septembrim Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67027302, e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2013/157.AKK9

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākais inspektors

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā, laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā)

- vēlama darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu karantīnas un aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

- darbs summētā darba laika ietvaros

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/157.AKR1

Finanšu ministrija paziņo, ka konkurss uz Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2013/157.AKR2

Finanšu ministrija paziņo, ka konkurss uz Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākā eksperta amatu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2013/157.AKR3

Veselības ministrija informē, ka Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākā referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā 2013.gada 12.augustā konkursa kārtībā iecelta VIEDA LŪSA.


OP 2013/157.AKR4

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Kontroles departamenta vecākā referenta ierēdņa amata vietās uz nenoteiktu laiku no 2013.gada 7.augusta iecelts ARTŪRS GURSKIS, no 2013. gada 12.augusta - OTTO DAUGULS, no 2013.gada 2.septembra - IVARS OZOLS.


OP 2013/157.AKR5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Investīciju politikas departamenta Programmu vadības nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2013.gada 12.augusta iecelta INESE KUKLE.


OP 2013/157.AKR6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2013.gada 12.augusta iecelta INGA SELECKA.


OP 2013/157.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas galvenās nodokļa inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta VERA NASTASINA.


OP 2013/157.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Juridiskās daļas Tiesību aktu piemērošanas nodaļas galvenās juristes amatā uz nenoteiktu laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta ILDZE PĻAVNIECE.


OP 2013/157.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Muitas kontroles punkta vecākā muitas uzrauga amatā uz nenoteiktu laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelts ĢIRTS JAKOVICKIS.


OP 2013/157.AKR10

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Muitas kontroles punkta vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta EVITA RŪRĀNE.


OP 2013/157.AKR11

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Muitas kontroles punkta vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta IVETA ZAICEVA.


OP 2013/157.AKR12

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenās juristes amatā uz noteiktu laiku no 14.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta MONTA CELMIŅA.


OP 2013/157.AKR13

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenā jurista amatā uz nenoteiktu laiku no 14.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelts ARTIS NAGLIS.


OP 2013/157.AKR14

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas nodaļas vecākās nodokļa inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 14.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta BAIBA KONEČNIJA.


OP 2013/157.AKR15

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Fizisko personu analīzes daļas galvenās nodokļa inspektores amatā uz noteiktu laiku no 14.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta TATJANA DEREČINSKA.


OP 2013/157.AKR16

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā muitas uzrauga amatā uz nenoteiktu laiku no 16.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelts EDGARS SĪPOLS.


OP 2013/157.AKR17

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu pirmās kontroles daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 02.09.2013. konkursa kārtībā ir iecelta INESE ŠTROMBERGA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)