Laidiens: 14.08.2013., Nr. 157
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/157.AKK1
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz Administratīvā dienesta vadītāja amatu
Prasības:
- augstākā izglītība (vēlams maģistra grāds)
- darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi
- darba pieredze iekšējo normatīvo aktu, līgumu un rīkojumu projektu
izstrādē, budžeta plānošanā
- labas zināšanas iepirkumu procedūru organizēšanā atbilstoši publisko
iepirkumu reglamentējošiem tiesību aktiem
- labas zināšanas lietvedības darba organizēšanā
- izpratne par valsts pārvaldes organizāciju un dokumentu apriti
- labas plānošanas, analītiskās, un komunikācijas spējas, atbildības sajūta,
precizitāte, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- vēlamas zināšanas personālvadības un personāla lietvedības organizēšanas
jautājumos
- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūvi un IS darba uzraudzību
un organizēšanu
- teicamas valsts valodas prasmes, angļu un krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt dienesta darbu
- vadīt ikdienas darba procesus
- piedalīties valdes sēdēs, darba grupu un komisiju darbā dienesta
kompetences ietvaros
- piedalīties iekšējo tiesību aktu projektu izstrādāšanā, kas attiecas un
dienesta kompetenci
- piedalīties valdes lēmumu projektu sagatavošanas, izskatīšanas un
pieņemšanas procesos
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darbavietas
darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz
e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2013.gada 30.augustam
plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības
"Privatizācijas aģentūra" mājaslapā www.pa.gov.lv. Uzziņas par
tālruni 67021438.
OP 2013/157.AKK2
Slimību profilakses un kontroles centrs ir veselības ministra pakļautībā
esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras darbības mērķis ir sabiedrības veselības
politikas īstenošana valstī epidemioloģiskās drošības, slimību profilakses un
veselības veicināšanas apakšjomās.
Tiek aicināts pievienoties komandai juriskonsults Juridiskā atbalsta un
iepirkumu nodaļā
Prasības pretendentam:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā divi gadi
- pieredze juriskonsulta amatā ne mazāk kā viens gads
- praktiska darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā valsts un
pašvaldību iestādēs ne mazāk kā viens gads
- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi,
līgumi, tiesvedības dokumentācija u.c.) izstrādē ne mazāk kā
viens gads
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Internet Explorer,
PowerPoint u.c.)
- vēlama pieredze darbā ar Elektronisko dokumentu vadības sistēmu
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildība, spēja strādāt patstāvīgi un
komandā
Pienākumi:
- veikt līgumu, iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu un citu
dokumentu projektu izstrādi
- nodrošināt izpildē esošā publiskā iepirkuma un dokumentācijas noformēšanas
atbilstību Publisko iepirkumu likumam, izvērtēt citu struktūrvienību sagatavoto
ar iepirkumu saistīto dokumentu atbilstību normatīvajiem aktiem
- piedalīties publisko iepirkumu komisijas darbā
- sniegt konsultācijas un nepieciešamo atbalstu SPKC struktūrvienībām par
savā kompetencē esošajiem juridiskajiem jautājumiem, tai skaitā par tiesību
normu iztulkošanu un piemērošanu
- pārstāvēt tiesā, Iepirkumu uzraudzības birojā, citās valsts un pašvaldību
institūcijās
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu jaunā, atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus
CV, pieteikuma vēstuli, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
sūtīt uz e-pasta adresi sanita.sipola@spkc.gov.lv vai
iesniegt personīgi Slimību profilakses un kontroles centrā Personāla vadības un
darba aizsardzības nodaļā (214.kabinets) Duntes ielā 22, Rīgā, LV-1005, līdz
2013.gada 23.augustam.
Uzziņas pa tālruni 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2013/157.AKK3
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes
direktora vietnieka/-ces (1 vakance uz nenoteiktu
laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt pakļautībā esošās Pirmās tehniskās atbalsta
daļas, Otrās tehniskās atbalsta daļas, Trešās tehniskās atbalsta daļas,
Ekspluatācijas daļas un Infrastruktūras daļas (turpmāk - Daļas) darbu
- piedalīties Pārvaldes darba plānošanā, organizēšanā, koordinēšanā un
rezultātu novērtēšanā, nodrošinot Pārvaldes reglamentā noteikto uzdevumu
savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi
- noteikt pakļautībā esošo Daļu ierēdņu un darbinieku pienākumu un uzdevumu
sadali dod norādījumus un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās
kontroles pasākumus pakļautībā esošajās Daļās
- organizēt informācijas sistēmu (turpmāk - IS) programmatūras izstrādi,
ieviešanu un pilnveidošanu atbilstoši pakļautībā esošo Daļu kompetencei
- nodrošināt VID IS un lietotāju datortehnikas uzturēšanu
- organizēt VID korporatīvā datortīkla un kopīgās telefonu un datortīklu
infrastruktūras darbības uzturēšanu
- nodrošināt IS savstarpējo datu apmaiņas sistēmu darbību un elektronisko
datu apmaiņas tehnoloģisko procesu uzraudzību starp VID un citām organizācijām
saskaņā ar savstarpēji noslēgtām starpresoru vienošanām
- plānot VID IS attīstības pasākumus, veikt pasākumu gaitas aktualizēšanu un
izpildes kontroli atbilstoši pakļautībā esošo Daļu kompetencei
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlama dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas
tehnoloģiju jomā. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība
(maģistra grāds): dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze informācijas tehnoloģiju vadības jomā ne mazāk
kā trīs gadi
- vēlama pieredze informācijas tehnoloģijas projektu vadīšanā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas kolektīva vadīšanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta 19.3.saime "IT un IS vadība", III līmenis
un 13.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz IP direktora vietnieka amatu (jūsu vārds,
uzvārds)". Tālr. uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/157.AKK4
Latvijas Republikas Iekšlietu
ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu
uz Rīgas 4.nodaļas vecākā referenta (latviešu valodas prasmju eksaminācijas
jautājumos) ierēdņa amata vakanci uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība latviešu
valodas specialitātē
- pieredze darbā valsts pārvaldē - ilgāka par 3 gadiem
- pedagoģiskā vai metodiskā darba pieredze latviešu valodas specialitātē -
ilgāka par 3 gadiem
- izpratne par naturalizācijas jautājumiem
- obligātas krievu valodas zināšanas
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar Microsoft Office
- pieredze darbā ar LAT2 mācību programmām
Piedāvājam: mēnešalgu līdz 420 LVL (bruto) atkarībā no darba stāža valsts
pārvaldē un darba novērtējuma.
Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības
dokumentu kopijas.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2013/157.AKK5
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz šādiem vakantiem amatiem:
1. Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas
sistēmas nodaļas vecākais eksperts
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (ES fondi)
līdzfinansēto aktivitāšu vadības un kontroles sistēmas funkciju izpildi.
Ja Tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu
pieņemšanas procesu
- pieredze ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
vadības un kontroles sistēmas jautājumiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem
- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs:
- piedalīties ES fondu ieviešanas vadības un kontroles sistēmas izveidē
- sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības
un kontroles sistēmai, un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu
- izvērtēt Eiropas Komisijas un citu iestāžu veiktos sistēmas auditus un
koordinēt auditu ieteikumu ieviešanu
- koordinēt un nodrošināt ES fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda
vadlīniju un metodoloģijas izstrādi un priekšlikumu izstrādi to uzlabošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
2. Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas
nodaļas vadītāja vietnieks
Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļa
ir struktūrvienība, kas veido, koordinē un uzlabo valsts finanšu vadības un
budžeta plānošanas metodoloģiju saistībā ar budžeta stratēģijas jautājumiem,
piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā, kā arī veic nacionālā budžeta
procesu integrāciju atbilstoši Eiropas Savienības prasībām.
Ja Tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs (papildu
augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā vai finansēs tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- teicamas angļu valodas zināšanas
-pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par valsts pārvaldes darbības
principiem
- profesionāla izpratne par normatīvo aktu sagatavošanas principiem un LR
tiesību aktu savstarpējo mijiedarbību
- pieredze darbā ar budžeta sagatavošanas vai izpildes procesiem (tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- labas analītiskās spējas, prasme loģiski un pamatoti izklāstīt viedokli
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem,
lēmumu pieņemšanas procesu, ES finanšu palīdzības piešķiršanas mehānismiem
- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- nodrošināt budžeta procesu reglamentējošās likumdošanas uzlabošanu un
pilnveidošanu
- piedalīties finanšu metodoloģijas jautājumu izvērtēšanā saistībā ar ES
prasībām
- strādāt pie budžeta procesu integrēšanas valsts kopējā attīstības
stratēģijā
- veikt struktūrvienības izstrādāto tiesību aktu projektu juridisko
pamatpārbaudi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2013/157.AKK6
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sakaru
departamenta Sakaru nozares attīstības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība tiesību zinātnē, starptautiskajās attiecībās vai Eiropas studijās
- pieredze darbā valsts pārvaldē vairāk par 2 gadiem (vēlams elektronisko
sakaru un pasta nozarē)
- zināšanas par Eiropas Savienību (t.sk. institūcijas, normatīvie akti, to
piemērošana)
- zināšanas par elektronisko sakaru un pasta nozares jautājumu regulējumu
nacionālajās un starptautiskajās tiesībās
- angļu un krievu valodas zināšanas (vēlamas arī franču valodas zināšanas)
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus
Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes
ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības
nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā. Uzziņas pa tālr. 67028218.
OP 2013/157.AKK7
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļas Personāla attīstības speciālists/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds), kas papildināta ar
speciālām mācībām personāla vadības un/vai personāla attīstības jomā
- pieredze personāla lietvedībā, atlasē un/vai personāla kompetenču
vērtēšanā
- pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi
- zināšanas par darba tiesību regulējošajiem normatīvajiem aktiem un to
piemērošanu
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar Novērtēšanas elektroniskās
veidlapas informācijas sistēmu (NEVIS) un RVS Horizon
- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu
valodas prasmes)
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- prezentācijas prasmes un pieredze uzstāties auditorijas priekšā
- teicamas komunikācijas un sadarbības spējas, prasme noteikt prioritātes,
patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi
- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadīšanas pieredze vismaz 1
gadu
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi valsts pārvaldē
- profesionālās pilnveides iespējas
Motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju,
kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formā ir atrodami mājaslapā
www.pvd.gov.lv
sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas
un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-
1050. Informācija pa tālruni 67084629.
OP 2013/157.AKK8
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Augu karantīnas departamenta Fitosanitārās uzraudzības daļas
vecākais eksperts
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā, vides zinātnē vai
bioloģijā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālajām zināšanām
- vēlama pieredze attiecīgajā specialitātē
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par augu karantīnas jomu
- prasme strādāt ar datoru
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
- orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par Latvijā konstatētajiem augu
karantīnas un augiem sevišķi bīstamajiem organismiem
- koordinēt un uzraudzīt fitosanitāro pasākumu piemērošanu augu karantīnas
organismu un augiem sevišķi bīstamo organismu ierobežošanai un apkarošanai
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā
līdz 2013.gada 1.septembrim Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss
67027302, e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2013/157.AKK9
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākais inspektors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā,
laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā)
- vēlama darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas un aizsardzības jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
- darbs summētā darba laika ietvaros
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38,
tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/157.AKR1
Finanšu ministrija paziņo, ka konkurss uz Tiesību aktu
departamenta Valsts resursu politikas nodaļas vecākā eksperta amatu noslēdzies
bez rezultāta.
OP 2013/157.AKR2
Finanšu ministrija paziņo, ka konkurss uz Eiropas Savienības
fondu vadības sistēmas departamenta Ieviešanas sistēmas nodaļas vecākā eksperta
amatu noslēdzies bez rezultāta.
OP 2013/157.AKR3
Veselības ministrija informē, ka Sabiedrības veselības departamenta
Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākā referentes valsts civildienesta ierēdnes
amatā 2013.gada 12.augustā konkursa kārtībā iecelta VIEDA LŪSA.
OP 2013/157.AKR4
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
Kontroles departamenta vecākā referenta ierēdņa amata vietās uz nenoteiktu
laiku no 2013.gada 7.augusta iecelts ARTŪRS GURSKIS, no 2013. gada 12.augusta -
OTTO DAUGULS, no 2013.gada 2.septembra - IVARS OZOLS.
OP 2013/157.AKR5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju politikas departamenta Programmu vadības nodaļas vecākās
ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2013.gada 12.augusta iecelta
INESE KUKLE.
OP 2013/157.AKR6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas
projektu vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2013.gada 12.augusta
iecelta INGA SELECKA.
OP 2013/157.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas
nodaļas galvenās nodokļa inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 12.08.2013.
konkursa kārtībā ir iecelta VERA NASTASINA.
OP 2013/157.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas
pārvaldes Juridiskās daļas Tiesību aktu piemērošanas nodaļas galvenās juristes
amatā uz nenoteiktu laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta ILDZE
PĻAVNIECE.
OP 2013/157.AKR9
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta
Muitas pārvaldes Muitas kontroles punkta vecākā muitas uzrauga amatā uz
nenoteiktu laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelts ĢIRTS JAKOVICKIS.
OP 2013/157.AKR10
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas
pārvaldes Muitas kontroles punkta vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu
laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta EVITA RŪRĀNE.
OP 2013/157.AKR11
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas
pārvaldes Muitas kontroles punkta vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu
laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta IVETA ZAICEVA.
OP 2013/157.AKR12
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenās juristes
amatā uz noteiktu laiku no 14.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta MONTA
CELMIŅA.
OP 2013/157.AKR13
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas
galvenā jurista amatā uz nenoteiktu laiku no 14.08.2013. konkursa kārtībā ir
iecelts ARTIS NAGLIS.
OP 2013/157.AKR14
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas nodaļas vecākās
nodokļa inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 14.08.2013. konkursa kārtībā
ir iecelta BAIBA KONEČNIJA.
OP 2013/157.AKR15
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu
kontroles pārvaldes Fizisko personu analīzes daļas galvenās nodokļa inspektores
amatā uz noteiktu laiku no 14.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta TATJANA
DEREČINSKA.
OP 2013/157.AKR16
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta
Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā muitas uzrauga amatā uz
nenoteiktu laiku no 16.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelts EDGARS SĪPOLS.
OP 2013/157.AKR17
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu
kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu pirmās kontroles daļas galvenās
nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 02.09.2013. konkursa kārtībā
ir iecelta INESE ŠTROMBERGA.