Laidiens: 13.08.2013., Nr. 156

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/156.AKK1

Latvijas Republikas Ārlietu ministrija saistībā ar gatavošanos Latvijas prezidentūrai Eiropas Savienības Padomē un tās norisi izsludina konkursu uz Informācijas sistēmu uzturētāja (darbinieka) amata vietu Informācijas tehnoloģiju departamentā uz noteiktu laiku līdz 2015.gada 31.jūlijam

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības.

Galvenās prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3.panta sestās daļas prasībām

- zināšanas un izpratne par atbilstošo jomu

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- atbildība, precizitāte, saskarsmes prasmes

- prasme risināt sarežģītas (nestandarta) datoru problēmas, analizēt to cēloņus un ieteikt atbilstošus uzlabojumus

Vēlamās prasības:

- augstākā izglītība jomā

- darba pieredze jomā

- Microsoft SharePoint uzturēšanas un administrēšanas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- instalēt un uzturēt datorsistēmas, operētājsistēmas un lietojumu (programmatūras) paketes ar lielu lietotāju skaitu

- koordinēt balss sakaru sistēmas (telefona centrāles un telefona aparāti) uzturēšanu, atjaunošanu un paplašināšanu

- veikt jaunu, potenciāli ieviešamu informācijas drošības sistēmu testus

- kopīgi ar Servisa vadītāju ieviest jaunas informācijas sistēmas un papildināt tīkla segmentu ministrijā, ieviest tos Latvijas Republikas diplomātiskajās un konsulārajās pārstāvniecībās saskaņā ar informācijas tehnoloģiju attīstības politiku

- piedalīties projektu izstrādē un ieviešanā, kas saistīti ar sistēmas attīstību un optimizāciju

- konsultēt ministrijas un diplomātisko un konsulāro pārstāvniecību darbiniekus par kompetencē ietilpstošajiem IT jautājumiem

- veikt prezentāciju, videokonferenču un apskaņošanas iekārtu uzstādīšanu, kā arī kontrolēt to darbību un kvalitāti Ārlietu ministrijā notiekošo pasākumu laikā

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, atbilstošās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, divdesmit dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2013/156.AKK2

Lauku atbalsta dienests aicina darbā enerģisku un atbildīgu Audita departamenta Padziļinātās pārbaudes daļas auditoru/-i (ierēdņa amats)

Vai tev patīk vērtēt projektus un pieņemt lēmumu, izteikt viedokli un strādāt sabiedrības labā? Vai tev interesētu braukt un pārbaudīt realizētos projektus dabā? Tev piemīt analītiska domāšana? Esi uzņēmīgs un entuziasma pilns? Vai proti strādāt komandā?

Ja vari uz visiem minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Eiropas Zivsaimniecības fonda, Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai un Eiropas Lauksaimniecības garantija fonda ietvaros realizēto projektu pārbaudes

- pieņemt lēmumus par pārbaudīto projektu atbilstību Eiropas Komisijas un Latvijas nacionālo normatīvo aktu pamatprasībām

- sagatavot ziņojumus un atskaites par veiktajām pārbaudēm

Mēs sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību, vēlams finanšu, ekonomikas vai vadības zinātnēs

- profesionālo pieredzi būvniecības, projektu vērtēšanas, valsts pārvaldes grāmatvedības un/vai iepirkumu jomā, kas tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēju orientēties liela apjoma informācijā un dažādu normatīvo aktu prasībās, spēju īsā laikā apgūt jaunas zināšanas, labas komunikācijas prasmes un radošu pieeju darbam

- B kategorijas vadītāja apliecību (vēlams)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, interneta pārlūkprogrammas)

Mēs piedāvājam:

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju gūt vērtīgu darba pieredzi valsts pārvaldē

- interesantu un atbildīgu darbu gan Latvijas, gan starptautiskā līmenī

- draudzīgus un atsaucīgus kolēģus

- darba vietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļā. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67027696.


OP 2013/156.AKK3

Valsts probācijas dienests atsauc 2013.gada 3.jūlijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludināto amata konkursu uz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es amatu uz nenoteiktu laiku (1 vakance).


OP 2013/156.AKK4

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais referents (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs, sociālajās zinātnēs

- politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanas prasme, izpratne par sabiedrības veselības jautājumiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem sabiedrības veselības politikas jomā un to realizācijas mehānismiem

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā (vismaz 1 gads)

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz 1 gads)

Pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus starpnozaru sadarbības jomā un nodrošināt to virzību normatīvajos aktos noteiktā kārtībā

- izvērtēt Pasaules Veselības organizācijas dokumentus, Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas viedokli, tai skaitā priekšlikumus pozīciju un instrukciju projektiem, sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jautājumos

- pārstāvēt nodaļas un departamenta viedokli citu ministriju un institūciju darba grupās, apspriedēs, komisijās sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jautājumos, atbilstoši ministrijas vadības un departamenta vadības pilnvarojumam

- pārstāvēt valsti sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jautājumos darba grupās Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas darba grupās un citās ārvalstu un starptautiskās organizācijās, atbilstoši ministrijas vadības un departamenta vadības pilnvarojumam

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar fiziskām un juridiskām personām starpnozaru sadarbības jomā

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas pretendentiem jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 221.kab. vai jānosūta uz e-pastu vm@vm.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67876017.


OP 2013/156.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības departamenta Stratēģijas nodaļas vecākā referenta amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība vadībzinātnē (sabiedrības vadība tiks uzskatīta par priekšrocību) vai kvalitātes vadībā

- iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi), pieredze kvalitātes vadības sistēmu uzturēšanas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze attīstības plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādē

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme veikt analītisku darbu

- labas angļu valodas zināšanas

- darba koordinēšanas, komunikācijas un sadarbības iemaņas

- paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus

Galvenie amata pienākumi:

- ministrijas vadības dokumentu un darbības pārskatu, normatīvo aktu izstrāde

- atzinumu sniegšana par citu institūciju sagatavoto politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektiem

- ministrijas kvalitātes vadības sistēmas uzturēšana

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruņiem 67013183, 67013121.


OP 2013/156.AKK6

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latgales kontroles nodaļas vadītājs (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Daugavpilī, darba pienākumi jāveic Latgales reģionā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds

- vēlamas zināšanas vadībzinībās un publiskajā pārvaldē

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 5 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- darba pieredze vadošā amatā vai administratora darbā vismaz 5 gadi

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- latviešu un divu svešvalodu (angļu, vācu vai krievu valodas u.c.) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba braucieni

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Inspekcijas pamatdarbības funkcijas izpildi Nodaļas administratīvajā teritorijā

- īstenot Nodaļas uzdevumu izpildei nepieciešamo sadarbību

- vadīt Nodaļu, noteikt Nodaļas darbiniekiem uzdevumus un pienākumus saskaņā ar Nodaļas reglamentu un kontrolēt to izpildes kvalitāti

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos un sabiedrības veselības jomā un izdot administratīvos aktus

- nodrošināt atzinumu izdošanu higiēnas novērtēšanas jomā

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2013/156.AKK7

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latgales kontroles nodaļas vecākais inspektors (veselības aprūpes jomā) (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Daugavpilī, darba pienākumi jāveic Latgales reģionā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiski augstākā vai otrā līmeņa profesionāli augstākā izglītība medicīnā - ārsta grāds

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 3 gadi (pieredze veselības nozarē nav senāka par 3 gadiem)

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- teicamas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti regulāri darba braucieni

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izteikt rakstveida brīdinājumus, ierosināt objektu vai subjektu darbības apturēšanu un sagatavot attiecīgus lēmumu projektus

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošām ārstniecības iestādēm

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja pieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2013/156.AKK8

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurista amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas un kasācijas sūdzības, blakussūdzības, kā arī paskaidrojumus tiesām un citus procesuālu dokumentu projektus

- pārstāvēt dienestu tiesvedības procesos atbilstoši pilnvarojumam

- sagatavot atzinumu projektus par teritoriālo struktūrvienību sagatavotajiem uzziņu projektiem

- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sagatavot atbildes vēstuļu vai administratīvo aktu projektus

- pārbaudīt sagatavoto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām

- pārstāvēt dienestu tā debitoru maksātnespējas procesā atbilstoši pilnvarojumam

- pārstāvēt dienestu juridiskos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas dienesta amatpersonām un darbiniekiem par dienesta kompetencē esošiem jautājumiem

- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu sadarbībā ar citām dienesta struktūrvienībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāka kā viena gada pieredze jurista amatā

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā

- spēja sastādīt procesuālus dokumentus tiesai

- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru

- precizitāte un augsta atbildība

- prasme uztvert un analizēt plašu un daudzveidīgu informāciju

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu

- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darba algu Ls 492-698 un sociālās garantijas

- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67038614.


OP 2013/156.AKK9

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Nekustamā īpašuma formēšanas departamenta Mērniecības daļas vecākā eksperta amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt zemes kadastrālās uzmērīšanas dokumentus, sagatavot viedokļus par zemes kadastrālās uzmērīšanas procesu, dokumentu izvērtēšanu un to rezultātiem

- veikt pārbaudes mērījumus apvidū zemes kadastrālās uzmērīšanas darbiem

- organizēt zemes kadastrālās uzmērīšanas darbus par valsts budžeta līdzekļiem

- sagatavot viedokli par daļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, ģeodēzijā, kartogrāfijā vai zemes ierīcībā

- vismaz 2 gadu darba pieredze zemes kadastrālās uzmērīšanas darbu izpildē

- prasme strādāt ar mērniecības instrumentiem un mērniecības datu apstrādes programmatūrām

- prasme strādāt ar grafisko un telpisko datu programmatūrām

- spēja analizēt un rast problēmu risinājumus, izdarīt secinājumus un formulēt ieteikumus

- prasme lietot tiesību normas un izvērtēt dokumentu atbilstību tiesību normām

- prasme noformēt dokumentus atbilstoši lietvedības un normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- B kategorijas vadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darba vietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu no Ls 405-575

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža sūtīt Valsts zemes dienesta Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, LV-1050, vai uz elektroniskā pasta adresi: konkurss@vzd.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67038614

Pretendentu izvērtēšana notiks divās kārtās ar praktisku uzdevumu risināšanu. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2.kārtai.


OP 2013/156.AKK10

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Administratīvās daļas jurista amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt publisko iepirkumu nolikumu un noteikumu projektus, kā arī sagatavot visu nepieciešamo iepirkumu dokumentāciju

- nodrošināt informatīvo paziņojumu par iepirkumiem ievietošanu Iepirkumu uzraudzības biroja publikāciju vadības sistēmā un dienesta publiskajā tīmeklī

- nodrošināt iepirkuma procedūru dokumentācijas (nolikumu, noteikumu, atbilžu uz piegādātāju jautājumiem, lēmumu) publikāciju ievietošanu dienesta publiskajā tīmeklī

- izstrādāt, rediģēt, saskaņot un sagatavot tālākai virzībai daļas kompetencē esošos līgumus (vienošanās)

- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā un protokolēt iepirkuma komisiju sēdes

- sagatavot vēstules un paziņojumus Iepirkumu uzraudzības birojam un attiecīgās iepirkuma procedūras kandidātiem/pretendentiem

- piedalīties dienesta iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- veikt līgumu administrēšanu līgumu uzskaites sistēmā

- sagatavot sarakstes dokumentus ar līgumu izpildi saistītos jautājumos

- veikt e-paraksta lietotāju administrēšanu

Prasības:

- 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk kā 2 gadu pieredze jurista amatā

- vēlama pieredze publisko iepirkumu jomā

- publisko iepirkumu procedūru regulējošo tiesību aktu un civiltiesību pārzināšana

- zināšanas un pieredze līgumu sagatavošanā

- spēja orientēties un strādāt ar tiesību aktiem

Piedāvājam:

- darba vietu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu Ls 432-614

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas brīža "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts zemes dienesta Personāla daļai 11.novembra krastmalā 31, Rīgā, LV-1050, e-pasts: konkurss@vzd.gov.lv, tālr. 67038614.


OP 2013/156.AKK11

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra direktora vietnieks, Inspekcijas daļas vadītājs

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība fizikā, ķīmijā, bioloģijā, medicīnā vai citā atbilstošā jomā

- vismaz 3 gadu pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē, pašvaldībā, uzņēmējdarbībā radiācijas drošības jomā

- zināšanas par radiācijas drošības un kodoldrošības jomas institucionālo sistēmu

- zināšanas par Latvijas, Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem dokumentiem radiācijas drošības un kodoldrošības jomā

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, nacionālo un starptautisko līgumu sagatavošanā, t.sk. radiācijas drošības un kodoldrošības jomā

- prasmes vadīt darba grupas, seminārus un projektus

- labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstveidā)

- "B" kategorijas autovadītāja apliecība

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- pieredze darbā ar jonizējošo starojumu tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt Valsts vides dienesta Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas darbu

- nodrošināt normatīvo aktu radiācijas drošības un kodoldrošības jomā piemērošanu un ievērošanas kontroli Latvijā

- pārstāvēt Valsts vides dienestu starptautiskos semināros, konferencēs un darba grupās radiācijas drošības un kodoldrošības jomā

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Radiācijas drošības centra direktora vietnieks, Inspekcijas daļas vadītājs"), iesniegt personīgi 609.kabinetā, vai sūtīt uz e-pastu: vvv@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālr. 67084305, 67084203, fakss 67084212.


OP 2013/156.AKK12

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju kvalitātes daļas vecākais eksperts uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība dabas zinātnēs

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu un krievu valodas zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Darba pamatpienākumi ir saistīti ar vides atļauju izsniegšanas uzraudzības jautājumiem.

Atalgojums: Ls 380 pirms nodokļu nomaksas.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli (obligāti jānorāda e-pasta adrese, uz kuru nosūtīt 1.kārtas atlases jautājumus), dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, ar norādi "Konkursam - vecākais eksperts", iesniegt personīgi Valsts vides dienestā 609.kabinetā vai sūtīt skenētā veidā uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālr. 67084203, 67084200 fakss 67084212; e-pasts: vvd@vvd.gov.lv.


OP 2013/156.AKK13

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta juriskonsulta (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus, lai nodrošinātu Eiropas Savienības struktūrfondu vadības, kontroles un uzraudzības prasību ievērošanu un sniegt priekšlikumus par nepieciešamību izstrādāt jaunus tiesību aktus

- veikt departamenta darbinieku un ierēdņu izstrādāto iekšējo normatīvo aktu projektu pārbaudi

- veikt departamenta darbinieku izstrādāto lēmumu projektu tiesiskuma priekšpārbaudi

- izstrādāt iepirkuma dokumentu projektus, kas attiecas uz ministrijas kā struktūrfondu atbildīgās iestādes publisko iepirkumu rīkošanu un ir nepieciešami departamenta funkciju īstenošanai

- konsultēt departamenta darbiniekus par jautājumiem, kas saistīti ar struktūrfondu līdzfinansēto projektu vadības un īstenošanas tiesiskajiem aspektiem

- sniegt atzinumus par citu ministrijas struktūrvienību, ministrijas padotībā esošo iestāžu, kā arī citu valsts un pašvaldības institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem departamenta kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskā darbā vismaz divi gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā vismaz viens gads

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā

- pieredze publisko iepirkumu jomā vismaz viens gads

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- sistemātiska zināšanu papildināšana un tālākizglītība

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- vēlama pieredze sadarbībā ar sociālajiem un sadarbības partneriem un citām institūcijām

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (adrese: Liena.Grosteina@izm.gov.lv), vai iesniegt personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2013/156.AKK14

Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu uz docenta amatu (pilna slodze, amata kods 2310 02) Ugunsdrošības un civilās aizsardzības katedrā

Uz docenta amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajiem mācību kursiem un mācību priekšmetiem (Pirmā palīdzība, Glābšanas darbi uz un zem ūdens, un Glābšanas darbi ceļu satiksmes negadījumos) atbilstoša vismaz septiņu gadu praktiskā darba pieredze, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros. Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem http://ucak.vugd.gov.lv. Dokumenti jāiesniedz Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas Personāla un lietvedības sektorā (Ķengaraga ielā 3/1, Rīgā, LV-1063). Informācija pa tālruni 67803510.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/156.AKR1

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu laiku no 05.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta SANTA OZOLIŅA.


OP 2013/156.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākās muitas uzraudzes amatā uz nenoteiktu laiku no 05.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta NADEŽDA SOKOLOVA.


OP 2013/156.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu pirmās kontroles daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 12.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta LĪGA VOITA.


OP 2013/156.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Starptautisko darījumu ceturtās kontroles daļa galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 19.08.2013. konkursa kārtībā ir iecelta LARISA GRUNDŠTEINE.


OP 2013/156.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu kontroles pārvaldes Pakalpojumu un tirdzniecības vietu pārbaužu daļas Pakalpojumu un tirdzniecības vietu otrās pārbaužu nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 02.09.2013. konkursa kārtībā ir iecelta KRISTĪNE GAIŽUTE-IVANOVA.


OP 2013/156.AKR6

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Rīgas pilsētas pārvaldes inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2013.gada 5.augusta iecelta JEKATERINA BOŽANOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)