Laidiens: 02.08.2013., Nr. 149
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/149.AKK1
LIAA ir ekonomikas ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde,
kuras mērķis ir sekmēt uzņēmējdarbības attīstību, veicinot ārvalstu investīciju
apjoma pieaugumu un palielinot Latvijas uzņēmēju konkurētspēju Latvijā un
starptautiskajos tirgos.
Investīciju piesaistes process "POLARIS process" paredz vienotu
un saskaņotu ministriju, pašvaldību, infrastruktūras uzņēmumu un valsts iestāžu
rīcību stratēģiski nozīmīgu vietējo un ārvalstu investīciju projektu
īstenošanā, šajā procesā iesaistot arī privāto sektoru, universitātes un
zinātniskās institūcijas.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz amata
vietu - POLARIS PROJEKTA VADĪTĀJS Investīciju projektu departamentā
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt un koordinēt investīciju piesaisti "POLARIS procesa"
ietvaros
- identificēt perspektīvus apjomīgu investīciju projektus, piedalīties to
ieviešanā:
- sniegt konsultācijas projektu ieviesējiem un potenciālajiem investoriem
- identificēt un uzrunāt potenciālos investorus (vietējos un ārvalstu)
- identificēt un virzīt projektus starptautiskajos tirgos, tai skaitā
gatavot darba uzdevumus LIAA pārstāvjiem ārvalstīs
- sniegt atbalstu ārvalstu uzņēmumiem biznesa sadarbības partneru atrašanā,
kontaktu dibināšanā un uzturēšanā
- sadarbībā ar privāto sektoru (uzņēmumi, nozaru asociācijas u.c.) veikt
regulāru Latvijas investīciju vides monitoringu, identificēt problēmas un
apzināt to iespējamos risinājumus, kā arī apzināt nozaru nišas, kurās
nepieciešamas investīcijas
- koordinēt sadarbību ar zinātniskā sektora (augstākās izglītības iestādes,
pētniecības institūti, tehnoloģiju pārneses kontaktpunkti) un pašvaldību
pārstāvjiem, valsts iestāžu vadītājiem
- sagatavot, atjaunot un sniegt informāciju par Latvijas tautsaimniecības
nozaru un zinātnisko institūciju konkurētspējas priekšrocībām, sekmējot privātā
sektora pieprasījumu pēc Latvijas zinātnisko institūtu pētniecības rezultātiem
- identificēt un formulēt uzdevumus pētījumu veikšanai par Latvijas
tautsaimniecības nozaru konkurētspēju
- identificēt un izstrādāt priekšlikumus atbalsta iniciatīvām, lai veicinātu
investīciju projektu ieviešanu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības
zinībās, tirgzinībās, jurisprudencē, ekonomikā tiks uzskatīts par priekšrocību)
- darba pieredze uzņēmējdarbībā vai valsts pārvaldē (saistītā jomā)
- vēlama darba pieredze lielu vai starptautisku projektu izstrādē vai vadībā
- vēlamas zināšanas (praktiskā pieredze) iepirkumu veikšanā
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem
aktiem
- izpratne par uzņēmējdarbību un uzņēmumu attīstības ciklu
- izpratne par uzņēmējdarbības tiesisko vidi (t.sk. par valsts atbalstu
komercdarbībai)
- teicamas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)
- labas citas valodas zināšanas (krievu, vācu, franču u.c.) tiks uzskatītas
par priekšrocību
- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, pieredze informācijas
apkopošanā un analizēšanā
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli un CV līdz š.g.
12.augustam.
Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, ar
norādi "POLARIS projekta vadītājs", e-pasta adrese:
personals@liaa.gov.lv.
www.liaa.gov.lv
OP 2013/149.AKK2
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VALSTS
PĀRVALDES JURISKONSULTA ierēdņa amata vietām (divas vietas uz ierēdņu
prombūtnes laiku) Juridiskā departamenta Iepirkumu pārbaužu nodaļā
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt ES fondu finansējuma saņēmēju veikto iepirkuma procedūru
atbilstību iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras publisko iepirkumu jomā
- sniegt konsultācijas par tiesību normu piemērošanu iepirkumu jomā,
pārvaldes lēmumu sagatavošanu un izdošanu
- pārstāvēt LIAA intereses tiesā un citās valsts pārvaldes institūcijās
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos
- zināšanas par publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze (iepirkumu procedūru
organizēšanā vai iepirkuma procedūru dokumentācijas izvērtēšanā, līgumu u.c.
juridiska satura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē) tiks uzskatīta
par priekšrocību
- izpratne par ES tiesību sistēmu
- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par
priekšrocību
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 26.augustam.
Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, ar
norādi "Jurists IPN", e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv.
www.liaa.gov.lv
OP 2013/149.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību
departamenta Ārējās tirdzniecības politikas nodaļas vecākā referenta amatu (uz
laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs vai līdzīgā jomā (izglītība
ar starptautisko attiecību novirzienu tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas angļu un krievu valodu zināšanas (franču valodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūcijām un lēmumu
pieņemšanas procesiem tiks uzskatītas par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office, MS Access)
- augsta atbildības sajūta, komunikācijas spējas, precizitāte un
analītiskums
Amata pienākumi:
- izvērtēt un sagatavot koordinētu viedokli par preču un pakalpojumu tirgus
pieejamības piedāvājumiem/pieprasījumiem Eiropas Savienības divpusējo un
reģionālo tirdzniecības līgumu ar trešajām valstīm ietvaros
- veikt ārējās tirdzniecības un kapitāla plūsmu kvantitatīvo analīzi
- izstrādāt instrukcijas un pozīcijas LR nostājai par ārējās tirdzniecības
un ar to saistītiem jautājumiem
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem nacionālajām
pozīcijām, instrukcijām un citu dokumentu projektiem.
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183,
67013286.
OP 2013/149.AKK4
VSIA "Šampētera nams" (pamatdarbības veids - Labklājības
ministrijas nekustamo īpašumu pārvaldīšana un apsaimniekošana) aicina darbā
juristu
Galvenie amata pienākumi:
- uzņēmuma darbības likumības nodrošināšana atbilstoši uzņēmuma interesēm un
normatīvo aktu prasībām
- juridisko atzinumu un pārskatu sagatavošana un normatīvo aktu analīzes
veikšana
- līgumu, juridisko dokumentu izstrādāšana, sagatavošana, saskaņošana,
grozījumu un papildinājumu sagatavošana
- sagatavot atbildes vēstuļu projektus uz juridisko un fizisko personu
vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām
- iekšējo normatīvo aktu un dokumentu izstrādāšana
- uzņēmuma interešu pārstāvēšana valsts, pašvaldību, tiesu iestādēs un
organizācijās, t. sk. pārstāvniecība attiecībās ar trešajām personām (darījuma
partneriem un valsts iestādēm)
- juridiskā atbalsta sniegšana kolēģiem un uzņēmuma vadībai
- iepirkumu dokumentu sagatavošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- iepirkuma procesa nodrošināšana un īstenošana.
- iepirkumu komisijas sanāksmju organizēšana un protokolēšana
Prasības pretendentiem:
- augstākā juridiskā izglītība
- vismaz 1 gada darba pieredze jurista darbā (vēlams nekustamā īpašuma
attīstīšanas, nomas vai apsaimniekošanas nozarē, būvniecībā vai valsts
pārvaldē)
- vēlama darba pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas (īpaši rakstītprasme), labas krievu
valodas zināšanas (īpaši runātprasme), vēlamas angļu
valodas zināšanas
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
- labas analītiskās spējas, precizitāte un augsta atbildība, labas
komunikāciju prasmes
Iesniedzamie dokumenti:
- īss dzīves gājuma, izglītības un darba pieredzes apraksts (CV)
- pieteikuma - motivācijas - vēstule
- citu dokumentu kopijas pēc pretendenta ieskatiem.
Pieteikšanās termiņš un kārtība:
Dokumenti jāiesniedz, nosūtot uz e-pasta adresi info@sampeteranams.lv vai
iesniedzot personīgi Mārupes ielā 1-3, Rīgā, LV-1002.
Pieteikšanās termiņš līdz 2013.gada 16.augustam plkst. 16.00. Papildu
informāciju var saņemt, zvanot pa tālruni 67808824.
OP 2013/149.AKK5
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja
vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē,
tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš
šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem
gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:
1. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un
inovāciju uzraudzības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu
ieviešanas uzraudzību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- pieredze darbā vai zināšanas par finanšu instrumentiem (aizdevumu
garantijām, riska kapitāla investīcijām, mikrokredītiem u.tml.)
- pieredze darbā vai zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem,
lēmumu pieņemšanas procesu
- labas analītiskās un komunikāciju spējas
- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:
- informatīvo ziņojumu par ES fondu finanšu līdzekļu izmantošanu gatavošanu
- ES struktūrfondu līdzfinansēto finanšu instrumentu ieviešanas uzraudzību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un
inovāciju uzraudzības nodaļas vecākais eksperts
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- pieredze darbā vai zināšanas par finanšu instrumentiem (aizdevumu
garantijām, riska kapitāla investīcijām, mikrokredītiem u.tml.)
- pieredze darbā vai zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem,
lēmumu pieņemšanas procesu
- labas analītiskās un komunikāciju spējas
- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:
- ES fondu apguves informācijas ieguvi no vienotās informācijas sistēmas,
tās apstrādi, analīzi un publicēšanu
- LIAA pārziņā esošo ES fondu aktivitāšu uzraudzību uzņēmējdarbības un
inovāciju jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
3. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības
nodaļas vecākais eksperts
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai augstākā profesionālā ekonomikā vai
finansēs
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- iepriekšējā pieredze ar finanšu tirgus jautājumiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- iniciatīva un augsta atbildības izjūta
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:
- politikas iniciatīvu finanšu tirgus attīstībai un stabilitātei izstrādi
- valsts atbalsta politikas finanšu instrumentu jomā veidošanu
- valsts īpašumā esošo finanšu tirgus institūciju darbības un tālākas
attīstības jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
OP 2013/149.AKK6
Valsts Vides dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta Kontroles uzraudzības daļas
vecākais inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darba vieta Rīgā)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt valsts vides inspektoru darbības uzraudzību (moderatora funkcija)
- izstrādāt metodiskos dokumentus par piesārņojumu reglamentējošo normatīvo
aktu kontroli
- izstrādāt apmācību programmas valsts vides inspektoriem un veikt valsts
vides inspektoru apmācības pa noteiktām tēmām, piemēram, administratīvais
process, bīstamām ķīmiskām vielām, siltumnīcefekta gāzu emisiju kontroli
stacionāriem operatoriem un gaisa kuģu operatoriem, notekūdeņiem, atkritumu
plūsmas, lauksaimniecības uzņēmumu kontroles specifika utt.
- gatavot atzinumus par vides aizsardzības normatīvo aktu projektiem un to
grozījumiem
- izskatīt fizisko un juridisko personu vai valsts institūciju sūdzības par
vides aizsardzības pārkāpumiem un sagatavot atbildes
- veikt nepieciešamības gadījumā vides aizsardzības reglamentējošo normatīvo
aktu prasību ievērošanas kontroli (gaisa aizsardzība, notekūdeņi, darbības ar
ķīmiskajām vielām un ķīmiskajiem produktiem, atkritumu un iepakojuma
apsaimniekošana) visā Latvijas Republikas teritorijā
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība ķīmijā vai vides
zinātnēs (priekšroka dodama izglītībai ķīmijā)
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- angļu valodas zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā
- vēlama pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- vēlama pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem
- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.
Atalgojums: Ls 380 pirms nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu un to pielikumu kopijas, pieteikuma vēstuli,
dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, ar norādi "Konkursam - vecākais
inspektors" vai iesniegt personīgi Valsts vides dienestā 609.kabinetā, vai
sūtīt skenētā veidā uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija pa tālr. 67084203, 67084209, 67084217; fakss 67084212;
e-pasts: vvd@vvd.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/149.AKR1
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības
struktūrfondu departamenta vecākās ekspertes amatā ir iecelta DITA GRANTE.