Laidiens: 02.08.2013., Nr. 149

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/149.AKK1

LIAA ir ekonomikas ministra pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir sekmēt uzņēmējdarbības attīstību, veicinot ārvalstu investīciju apjoma pieaugumu un palielinot Latvijas uzņēmēju konkurētspēju Latvijā un starptautiskajos tirgos.

Investīciju piesaistes process "POLARIS process" paredz vienotu un saskaņotu ministriju, pašvaldību, infrastruktūras uzņēmumu un valsts iestāžu rīcību stratēģiski nozīmīgu vietējo un ārvalstu investīciju projektu īstenošanā, šajā procesā iesaistot arī privāto sektoru, universitātes un zinātniskās institūcijas.

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz amata vietu - POLARIS PROJEKTA VADĪTĀJS Investīciju projektu departamentā

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt un koordinēt investīciju piesaisti "POLARIS procesa" ietvaros

- identificēt perspektīvus apjomīgu investīciju projektus, piedalīties to ieviešanā:

- sniegt konsultācijas projektu ieviesējiem un potenciālajiem investoriem

- identificēt un uzrunāt potenciālos investorus (vietējos un ārvalstu)

- identificēt un virzīt projektus starptautiskajos tirgos, tai skaitā gatavot darba uzdevumus LIAA pārstāvjiem ārvalstīs

- sniegt atbalstu ārvalstu uzņēmumiem biznesa sadarbības partneru atrašanā, kontaktu dibināšanā un uzturēšanā

- sadarbībā ar privāto sektoru (uzņēmumi, nozaru asociācijas u.c.) veikt regulāru Latvijas investīciju vides monitoringu, identificēt problēmas un apzināt to iespējamos risinājumus, kā arī apzināt nozaru nišas, kurās nepieciešamas investīcijas

- koordinēt sadarbību ar zinātniskā sektora (augstākās izglītības iestādes, pētniecības institūti, tehnoloģiju pārneses kontaktpunkti) un pašvaldību pārstāvjiem, valsts iestāžu vadītājiem

- sagatavot, atjaunot un sniegt informāciju par Latvijas tautsaimniecības nozaru un zinātnisko institūciju konkurētspējas priekšrocībām, sekmējot privātā sektora pieprasījumu pēc Latvijas zinātnisko institūtu pētniecības rezultātiem

- identificēt un formulēt uzdevumus pētījumu veikšanai par Latvijas tautsaimniecības nozaru konkurētspēju

- identificēt un izstrādāt priekšlikumus atbalsta iniciatīvām, lai veicinātu investīciju projektu ieviešanu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās, tirgzinībās, jurisprudencē, ekonomikā tiks uzskatīts par priekšrocību)

- darba pieredze uzņēmējdarbībā vai valsts pārvaldē (saistītā jomā)

- vēlama darba pieredze lielu vai starptautisku projektu izstrādē vai vadībā

- vēlamas zināšanas (praktiskā pieredze) iepirkumu veikšanā

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par uzņēmējdarbību un uzņēmumu attīstības ciklu

- izpratne par uzņēmējdarbības tiesisko vidi (t.sk. par valsts atbalstu komercdarbībai)

- teicamas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- labas citas valodas zināšanas (krievu, vācu, franču u.c.) tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, pieredze informācijas apkopošanā un analizēšanā

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli un CV līdz š.g. 12.augustam.

Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, ar norādi "POLARIS projekta vadītājs", e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv.

www.liaa.gov.lv


OP 2013/149.AKK2

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VALSTS PĀRVALDES JURISKONSULTA ierēdņa amata vietām (divas vietas uz ierēdņu prombūtnes laiku) Juridiskā departamenta Iepirkumu pārbaužu nodaļā

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt ES fondu finansējuma saņēmēju veikto iepirkuma procedūru atbilstību iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus un procedūras publisko iepirkumu jomā

- sniegt konsultācijas par tiesību normu piemērošanu iepirkumu jomā, pārvaldes lēmumu sagatavošanu un izdošanu

- pārstāvēt LIAA intereses tiesā un citās valsts pārvaldes institūcijās

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos

- zināšanas par publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze (iepirkumu procedūru organizēšanā vai iepirkuma procedūru dokumentācijas izvērtēšanā, līgumu u.c. juridiska satura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē) tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par ES tiesību sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 26.augustam.

Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, ar norādi "Jurists IPN", e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv.

www.liaa.gov.lv


OP 2013/149.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Ārējās tirdzniecības politikas nodaļas vecākā referenta amatu (uz laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs vai līdzīgā jomā (izglītība ar starptautisko attiecību novirzienu tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas angļu un krievu valodu zināšanas (franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesiem tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office, MS Access)

- augsta atbildības sajūta, komunikācijas spējas, precizitāte un analītiskums

Amata pienākumi:

- izvērtēt un sagatavot koordinētu viedokli par preču un pakalpojumu tirgus pieejamības piedāvājumiem/pieprasījumiem Eiropas Savienības divpusējo un reģionālo tirdzniecības līgumu ar trešajām valstīm ietvaros

- veikt ārējās tirdzniecības un kapitāla plūsmu kvantitatīvo analīzi

- izstrādāt instrukcijas un pozīcijas LR nostājai par ārējās tirdzniecības un ar to saistītiem jautājumiem

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem nacionālajām pozīcijām, instrukcijām un citu dokumentu projektiem.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv, Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013183, 67013286.


OP 2013/149.AKK4

VSIA "Šampētera nams" (pamatdarbības veids - Labklājības ministrijas nekustamo īpašumu pārvaldīšana un apsaimniekošana) aicina darbā juristu

Galvenie amata pienākumi:

- uzņēmuma darbības likumības nodrošināšana atbilstoši uzņēmuma interesēm un normatīvo aktu prasībām

- juridisko atzinumu un pārskatu sagatavošana un normatīvo aktu analīzes veikšana

- līgumu, juridisko dokumentu izstrādāšana, sagatavošana, saskaņošana, grozījumu un papildinājumu sagatavošana

- sagatavot atbildes vēstuļu projektus uz juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām

- iekšējo normatīvo aktu un dokumentu izstrādāšana

- uzņēmuma interešu pārstāvēšana valsts, pašvaldību, tiesu iestādēs un organizācijās, t. sk. pārstāvniecība attiecībās ar trešajām personām (darījuma partneriem un valsts iestādēm)

- juridiskā atbalsta sniegšana kolēģiem un uzņēmuma vadībai

- iepirkumu dokumentu sagatavošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- iepirkuma procesa nodrošināšana un īstenošana.

- iepirkumu komisijas sanāksmju organizēšana un protokolēšana

Prasības pretendentiem:

- augstākā juridiskā izglītība

- vismaz 1 gada darba pieredze jurista darbā (vēlams nekustamā īpašuma attīstīšanas, nomas vai apsaimniekošanas nozarē, būvniecībā vai valsts pārvaldē)

- vēlama darba pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas (īpaši rakstītprasme), labas krievu valodas zināšanas (īpaši runātprasme), vēlamas angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- labas analītiskās spējas, precizitāte un augsta atbildība, labas komunikāciju prasmes

Iesniedzamie dokumenti:

- īss dzīves gājuma, izglītības un darba pieredzes apraksts (CV)

- pieteikuma - motivācijas - vēstule

- citu dokumentu kopijas pēc pretendenta ieskatiem.

Pieteikšanās termiņš un kārtība:

Dokumenti jāiesniedz, nosūtot uz e-pasta adresi info@sampeteranams.lv vai iesniedzot personīgi Mārupes ielā 1-3, Rīgā, LV-1002.

Pieteikšanās termiņš līdz 2013.gada 16.augustam plkst. 16.00. Papildu informāciju var saņemt, zvanot pa tālruni 67808824.


OP 2013/149.AKK5

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

 Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- pieredze darbā vai zināšanas par finanšu instrumentiem (aizdevumu garantijām, riska kapitāla investīcijām, mikrokredītiem u.tml.)

- pieredze darbā vai zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- labas analītiskās un komunikāciju spējas

- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:

- informatīvo ziņojumu par ES fondu finanšu līdzekļu izmantošanu gatavošanu

- ES struktūrfondu līdzfinansēto finanšu instrumentu ieviešanas uzraudzību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.

2. Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļas vecākais eksperts

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- pieredze darbā vai zināšanas par finanšu instrumentiem (aizdevumu garantijām, riska kapitāla investīcijām, mikrokredītiem u.tml.)

- pieredze darbā vai zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- labas analītiskās un komunikāciju spējas

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:

- ES fondu apguves informācijas ieguvi no vienotās informācijas sistēmas, tās apstrādi, analīzi un publicēšanu

- LIAA pārziņā esošo ES fondu aktivitāšu uzraudzību uzņēmējdarbības un inovāciju jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.

3. Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas vecākais eksperts

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai augstākā profesionālā ekonomikā vai finansēs

- teicamas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- iepriekšējā pieredze ar finanšu tirgus jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- iniciatīva un augsta atbildības izjūta

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties uzdevumu izpildi, kas saistīti ar:

- politikas iniciatīvu finanšu tirgus attīstībai un stabilitātei izstrādi

- valsts atbalsta politikas finanšu instrumentu jomā veidošanu

- valsts īpašumā esošo finanšu tirgus institūciju darbības un tālākas attīstības jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.


OP 2013/149.AKK6

Valsts Vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta Kontroles uzraudzības daļas vecākais inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darba vieta Rīgā)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt valsts vides inspektoru darbības uzraudzību (moderatora funkcija)

- izstrādāt metodiskos dokumentus par piesārņojumu reglamentējošo normatīvo aktu kontroli

- izstrādāt apmācību programmas valsts vides inspektoriem un veikt valsts vides inspektoru apmācības pa noteiktām tēmām, piemēram, administratīvais process, bīstamām ķīmiskām vielām, siltumnīcefekta gāzu emisiju kontroli stacionāriem operatoriem un gaisa kuģu operatoriem, notekūdeņiem, atkritumu plūsmas, lauksaimniecības uzņēmumu kontroles specifika utt.

- gatavot atzinumus par vides aizsardzības normatīvo aktu projektiem un to grozījumiem

- izskatīt fizisko un juridisko personu vai valsts institūciju sūdzības par vides aizsardzības pārkāpumiem un sagatavot atbildes

- veikt nepieciešamības gadījumā vides aizsardzības reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli (gaisa aizsardzība, notekūdeņi, darbības ar ķīmiskajām vielām un ķīmiskajiem produktiem, atkritumu un iepakojuma apsaimniekošana) visā Latvijas Republikas teritorijā

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība ķīmijā vai vides zinātnēs (priekšroka dodama izglītībai ķīmijā)

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- angļu valodas zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- vēlama pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- vēlama pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem

- darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība.

Atalgojums: Ls 380 pirms nodokļu nomaksas.

Izglītību apliecinošu dokumentu un to pielikumu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, ar norādi "Konkursam - vecākais inspektors" vai iesniegt personīgi Valsts vides dienestā 609.kabinetā, vai sūtīt skenētā veidā uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.

Kontaktinformācija pa tālr. 67084203, 67084209, 67084217; fakss 67084212; e-pasts: vvd@vvd.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/149.AKR1

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākās ekspertes amatā ir iecelta DITA GRANTE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)