Laidiens: 23.07.2013., Nr. 141
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/141.AKK1
Rīgas Tehniskā Universitāte (RTU)
izsludina konkursu uz asociētā profesora amata vietām
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTĒ
Modelēšanas un imitācijas katedra
Informācijas tehnoloģijas nozares, sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas
apakšnozarē. Modelēšanas sistēmas - 1 vieta
Sistēmu teorijas un projektēšanas katedra
Informācijas tehnoloģijas nozarē. Sistēmu analīzes, modelēšanas un
projektēšanas apakšnozarē. Biznesa analītikas specializācijā - 1 vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz RTU rektoram
adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko
izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Currikulum Vitae), kur norādīta
zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze, kā arī citus
dokumentus, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju, RTU personāla nodaļā
Rīgā, Kaļķu ielā 1, 212.kab. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr. 67089391.
Rektorāts
OP 2013/141.AKK2
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības
departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt struktūrvienības iekšējās aprites dokumentu pārvaldību
- sniegt atzinumus par sagatavotajiem tiesību aktu projektiem un to
anotācijām valsts pārvaldes attīstības jomā
- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu projektus
- piedalīties struktūrvienības realizēto projektu sagatavošanā un īstenošanā
- atbilstoši savai kompetencei sniegt informatīva rakstura uzziņas pa
tālruni
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izglītība
sociālajās vai juridiskajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- lietvedības pārzināšana
- prasme lietot biroja un datortehniku
- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus
- analītiska domāšana
- vismaz divu svešvalodu zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36,
Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Uzziņas pa
tālr. 67082844.
OP 2013/141.AKK3
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Dokumentu pārvaldības departamenta
vecākā referenta ierēdņa amatu
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitāro vai
sociālo zinātņu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- darba pieredze dokumentu pārvaldības jautājumos ilgāka par vienu gadu
- prasme lietot datortehniku, kopēšanas tehniku un komunikācijas tehniku
- vēlamas svešvalodu zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36,
Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Uzziņas pa
tālr. 67082932.
OP 2013/141.AKK4
Jelgavas novada pašvaldība izsludina konkursu uz Līvbērzes vidusskolas
direktora amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un apgūta akreditēta
programma pedagoģijā
- zināšanas vadības darba organizēšanas metodoloģijā
- zināšanas un pieredze izglītības jomu un iestādes darbību reglamentējošo
normatīvo aktu izstrādāšanā un piemērošanā
- pedagoģiskā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem pēdējo 5 gadu laikā
- vismaz divu svešvalodu zināšanas
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar projektiem, t.sk.
starptautiskajiem un pieredze izglītības vadības darbā
Iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma vēstule
- profesionālās darbības apraksts (CV)
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- Līvbērzes vidusskolas attīstības vīzija
- vēlams ieteikuma (rekomendācijas) vēstules.
Pieteikuma dokumentus sūtīt Jelgavas novada pašvaldībai Pasta ielā 37,
Jelgavā, LV-3001 (ar norādi - konkursam uz Līvbērzes vidusskolas direktora
amatu), vai iesniegt personīgi Jelgavas novada pašvaldības Izglītības pārvaldē
408.kabinetā Pasta ielā 37, Jelgavā, darba laikā, iepriekš sazinoties pa tālruni
63027438 vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu kristine.rengarte@jelgavasnovads.lv
līdz 2013.gada 2.augustam. Ar konkursa nolikumu var iepazīties Jelgavas novada
pašvaldības mājaslapā www.jelgavasnovads.lv sadaļā
"Vakances".
OP 2013/141.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa
izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- noteikt tiesības un izdot administratīvos aktus, veikt to tiesiskuma un
lietderības pamatpārbaudi - par personas tiesībām uz sociālās apdrošināšanas
pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem
- veikt klientiem izmaksājamo summu aprēķinus
- kontrolēt sociālo pakalpojumu izmaksas likumību un veikt pasākumus
nepamatoto izmaksu novēršanai, pārtraukšanai un nepamatoti izmaksāto valsts
budžeta līdzekļu atgūšanai
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocības pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- darba pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas dabā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs
iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus iesniegt: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļai Baldones
ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora
amatu"), vai pa e-pastu: kurzeme@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 67804112, fakss 67804108.
OP 2013/141.AKK6
Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās
struktūrvienības Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku
(1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos
Darba pienākumi:
- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā
projektu
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums
un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz Rīgas rajona
teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas rajona TSV amata
KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Gāles iela 27, Sigulda,
LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv. Informācija
pa tālruni 67800308, 67146196, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2013/141.AKK7
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Fiskālās politikas departamenta
Eiropas Savienības budžeta un finansējuma nodaļas vecākais referents
Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un
veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo
ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto
interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība vadības vai
tiesību zinātņu jomā, vēlams papildināta ar maģistra grādu atbilstoši nozares
jomai
- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- vismaz piecu gadu pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tās
darbības principiem
- zināšanas par ES tiesību sistēmu, ES institūcijām, to darbības principiem,
lēmumu pieņemšanas procesu
- pieredze darbā ar apjomīgu analītisku materiālu izstrādi un analīzi, ar
Eiropas Savienības finanšu jautājumiem un Latvijas interešu aizstāvību ES tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme darbā ar datorprogrammām (Excel, PowerPoint)
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties darba uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas
nostājas veidošanu un aizstāvēšanu, aprēķinu veikšanu un atzinumu sniegšanu par
Eiropas Savienības ikgadējo budžetu un to regulējošajiem tiesību aktiem, kā arī
par Eiropas Savienības konkurētspējas, izglītības, pētniecības, transporta,
enerģētikas, IKT, kodoljautājumu, iekšlietu un
tieslietu finansēšanas jautājumiem.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.