Laidiens: 23.07.2013., Nr. 141

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/141.AKK1

Rīgas Tehniskā Universitāte (RTU) izsludina konkursu uz asociētā profesora amata vietām

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTĒ

Modelēšanas un imitācijas katedra

Informācijas tehnoloģijas nozares, sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē. Modelēšanas sistēmas - 1 vieta

Sistēmu teorijas un projektēšanas katedra

Informācijas tehnoloģijas nozarē. Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē. Biznesa analītikas specializācijā - 1 vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz RTU rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Currikulum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze, kā arī citus dokumentus, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju, RTU personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 212.kab. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr. 67089391.

Rektorāts


OP 2013/141.AKK2

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts pārvaldes attīstības departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt struktūrvienības iekšējās aprites dokumentu pārvaldību

- sniegt atzinumus par sagatavotajiem tiesību aktu projektiem un to anotācijām valsts pārvaldes attīstības jomā

- savas kompetences ietvaros izstrādāt tiesību aktu projektus

- piedalīties struktūrvienības realizēto projektu sagatavošanā un īstenošanā

- atbilstoši savai kompetencei sniegt informatīva rakstura uzziņas pa tālruni

Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (izglītība sociālajās vai juridiskajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- lietvedības pārzināšana

- prasme lietot biroja un datortehniku

- spēja patstāvīgi organizēt darbu un pieņemt lēmumus

- analītiska domāšana

- vismaz divu svešvalodu zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67082844.


OP 2013/141.AKK3

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Dokumentu pārvaldības departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu

Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitāro vai sociālo zinātņu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- darba pieredze dokumentu pārvaldības jautājumos ilgāka par vienu gadu

- prasme lietot datortehniku, kopēšanas tehniku un komunikācijas tehniku

- vēlamas svešvalodu zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejas Personāla nodaļai Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67082932.


OP 2013/141.AKK4

Jelgavas novada pašvaldība izsludina konkursu uz Līvbērzes vidusskolas direktora amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā pedagoģiskā izglītība vai augstākā izglītība un apgūta akreditēta programma pedagoģijā

- zināšanas vadības darba organizēšanas metodoloģijā

- zināšanas un pieredze izglītības jomu un iestādes darbību reglamentējošo normatīvo aktu izstrādāšanā un piemērošanā

- pedagoģiskā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem pēdējo 5 gadu laikā

- vismaz divu svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar projektiem, t.sk. starptautiskajiem un pieredze izglītības vadības darbā

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- profesionālās darbības apraksts (CV)

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- Līvbērzes vidusskolas attīstības vīzija

- vēlams ieteikuma (rekomendācijas) vēstules.

Pieteikuma dokumentus sūtīt Jelgavas novada pašvaldībai Pasta ielā 37, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi - konkursam uz Līvbērzes vidusskolas direktora amatu), vai iesniegt personīgi Jelgavas novada pašvaldības Izglītības pārvaldē 408.kabinetā Pasta ielā 37, Jelgavā, darba laikā, iepriekš sazinoties pa tālruni 63027438 vai nosūtīt elektroniski uz e-pastu kristine.rengarte@jelgavasnovads.lv līdz 2013.gada 2.augustam. Ar konkursa nolikumu var iepazīties Jelgavas novada pašvaldības mājaslapā www.jelgavasnovads.lv sadaļā "Vakances".


OP 2013/141.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- noteikt tiesības un izdot administratīvos aktus, veikt to tiesiskuma un lietderības pamatpārbaudi - par personas tiesībām uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- veikt klientiem izmaksājamo summu aprēķinus

- kontrolēt sociālo pakalpojumu izmaksas likumību un veikt pasākumus nepamatoto izmaksu novēršanai, pārtraukšanai un nepamatoti izmaksāto valsts budžeta līdzekļu atgūšanai

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocības pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze klientu apkalpošanā pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas dabā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus iesniegt: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļai Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai pa e-pastu: kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.


OP 2013/141.AKK6

Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas rajona TSV amata KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67800308, 67146196, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2013/141.AKK7

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Fiskālās politikas departamenta Eiropas Savienības budžeta un finansējuma nodaļas vecākais referents

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros vada valsts fiskālās politikas izstrādi un veido politikas ietvaru, kas nodrošina tautsaimniecības izaugsmi, fiskālo ilgtspēju, finanšu stabilitāti un disciplīnu, kā arī nodrošina ar to saistīto interešu aizstāvību starptautiskā līmenī.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība vadības vai tiesību zinātņu jomā, vēlams papildināta ar maģistra grādu atbilstoši nozares jomai

- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- vismaz piecu gadu pieredze darbā valsts pārvaldē un izpratne par tās darbības principiem

- zināšanas par ES tiesību sistēmu, ES institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- pieredze darbā ar apjomīgu analītisku materiālu izstrādi un analīzi, ar Eiropas Savienības finanšu jautājumiem un Latvijas interešu aizstāvību ES tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme darbā ar datorprogrammām (Excel, PowerPoint)

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties darba uzdevumus, kas saistīti ar ministrijas nostājas veidošanu un aizstāvēšanu, aprēķinu veikšanu un atzinumu sniegšanu par Eiropas Savienības ikgadējo budžetu un to regulējošajiem tiesību aktiem, kā arī par Eiropas Savienības konkurētspējas, izglītības, pētniecības, transporta, enerģētikas, IKT, kodoljautājumu, iekšlietu un tieslietu finansēšanas jautājumiem.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)