Laidiens: 17.07.2013., Nr. 137

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/137.AKK1

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Farmācijas departamenta direktora ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība farmācijā

- praktiskā darba pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 3 gadi

- praktiskā darba pieredze vadošā amatā (ieskaitot struktūrvienības vadītāja amatu) ne mazāk kā 2 gadi

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām farmācijas un medicīnas ierīču jomās un to realizācijas mehānismiem

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas

- plānošanas un organizēšanas prasme, konceptuālā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu.

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt Farmācijas departamenta darbu saskaņā ar ministrijas un departamenta darba plāniem, nodrošinot tā nepārtrauktību un funkciju izpildi

- plānot un vadīt politikas plānošanas dokumentu, likumprojektu, Ministru kabineta tiesību aktu projektu izstrādi farmācijas un medicīnas ierīču jomās, nodrošinot to virzību normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- koordinēt Eiropas Kopienas tiesību aktu farmācijas un medicīnas ierīču jomās ieviešanas izvērtēšanu un pārraudzīt ieviešanas termiņu ievērošanu.

Pretendentam jāiesniedz redzējums par Veselības ministrijas prioritātēm farmācijas un medicīnas ierīču jomā un priekšlikumi to ieviešanai (ne vairāk kā uz 3 lp.).

Dokumenti konkursam (motivēts pieteikums, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un redzējums par Veselības ministrijas prioritātēm farmācijas un medicīnas ierīču jomā un priekšlikumi to ieviešanai (ne vairāk kā uz 3 lp.)) jāiesniedz Veselības ministrijai Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011, vai jānosūta uz e-pastu vm@vm.gov.lv 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Uzziņas pa tālruni 67876017.


OP 2013/137.AKK2

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 3 vakantajām inspektora ierēdņa amata vietām Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (1 amata vieta Liepājā, 1 amata vieta Ventspilī, 1 amata vieta Saldū)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšroka pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus;

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 22035820 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/137.AKK3

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 6 vakantajām inspektora ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā - 3 amata vietas Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā (1 - uz noteiktu laiku, 2 - uz nenoteiktu laiku), 2 amata vietas uz nenoteiktu laiku Pārdaugavas sektorā, 1 amata vieta uz noteiktu laiku Rīgas rajona sektorā (visas darbavietas atrodas Rīgā, K.Valdemāra ielā 38)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai;

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 28379801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/137.AKK4

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 2 vakantajām inspektora ierēdņa amata vietām Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Tukumā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 29472823 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/137.AKK5

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora ierēdņa amata vietu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Valmierā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- veikt nereģistrētās nodarbinātības samazināšanas pasākumus uzņēmumos reģionā, piedalīties nereģistrētās nodarbinātības pārbaudēs

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām 29400584 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2013/137.AKK6

Latvijas Nacionālā bibliotēka (LNB) aicina darbā IT projektu vadītāju

Pienākumi:

- vadīt LNB IT projektus

- sagatavot IT dokumentus LNB

- konsultēt LNB darbiniekus un klientus par sistēmām

- sadarboties ar programmatūru izstrādātājiem un citiem sadarbības partneriem

- sagatavot tehnisko specifikāciju savas kompetences ietvaros

Prasības:

- labas zināšanas Microsoft Office lietošanā

- pamatzināšanas par IT sistēmu izstrādi un uzturēšanu

- zināšanas IT projektu vadībā

- labas komunikācijas spējas

- spēja organizēt savu darbu un plānot darbu komandā

- uz rezultātu orientēta attieksme

- vēlme attīstīties un apgūt jaunas zināšanas

- vēlama pieredze darbā ar valsts iepirkumiem

- vēlama augstākā izglītība IT jomā

Piedāvājam:

- darbu ar risinājumiem vienā no digitālo bibliotēku jomā modernākajām nacionālajām bibliotēkām Eiropā

- strādāt ar modernām tehnoloģijām

- apgūt jaunas zināšanas

- iespēju gūt starptautisku pieredzi

- stabilu darba vidi un sociālās garantijas

Pieteikumu un motivācijas vēstuli nosūtīt līdz šā gada 1.augustam LNB Personāla nodaļai K.Barona ielā 14, Rīgā, LV-1423, vai uz e-pastu lita.hofmane@lnb.lv.


OP 2013/137.AKK7

Latvijas Nacionālā bibliotēka (LNB) aicina darbā programmētāju

Pienākumi:

- izstrādāt vai papildināt LNB IT sistēmas

- konsultēt LNB atbildīgos darbiniekus par sistēmu lietošanu

- veikt konfigurācijas izmaiņas LNB IT sistēmās

- sadarboties ar programmatūru izstrādātājiem

- piedalīties sistēmu projektu izstrādē

- sagatavot tehniskās specifikācijas savas kompetences ietvaros

Prasības:

- zināšanas un pieredze vismaz vienā no šādām programmēšanas valodām/platformām: Java, Python, .NET

- pamatzināšanas par IT sistēmu izstrādi un uzturēšanu

- labas zināšanas Microsoft Office lietošanā

- labas komunikācijas spējas

- spēja organizēt savu darbu un strādāt komandā

- uz rezultātu orientēta attieksme

- vēlme attīstīties un apgūt jaunas zināšanas

- pieredze darbā ar server-balstītas programmatūras uzstādīšanu un konfigurēšanu

- pieredze darbā ar datubāzu serveriem

- vēlama augstākā izglītība IT jomā

Piedāvājam:

- darbu ar risinājumiem vienā no digitālo bibliotēku jomā modernākajām nacionālajām bibliotēkām Eiropā

- strādāt ar modernām tehnoloģijām

- apgūt jaunas zināšanas

- iespēju gūt starptautisku pieredzi

- stabilu darba vidi un sociālās garantijas

Pieteikumu un motivācijas vēstuli nosūtīt līdz šā gada 1.augustam LNB Personāla nodaļai K.Barona ielā 14, Rīgā, LV-1423, vai uz e-pastu lita.hofmane@lnb.lv.


OP 2013/137.AKK8

Latvijas Nacionālā bibliotēka (LNB) aicina darbā WEB tehnoloģiju speciālistu

Pienākumi:

- pilnveidot LNB WEB aplikācijas atbilstoši prasībām

- risināt nestandarta situācijas, kas saistītas LNB IT sistēmām

- konsultēt LNB darbiniekus un klientus par sistēmu lietošanu

- sadarboties ar programmatūru izstrādātājiem un citiem sadarbības partneriem

- piedalīties sistēmu projektu izstrādē

- sagatavot tehniskās specifikācijas savas kompetences ietvaros

Prasības:

- pieredze darbā ar server-balstītas programmatūras uzstādīšanu un konfigurēšanu

- pieredze darbā ar datubāzu serveriem

- orientējas Windows un Linux vidēs

- darba pieredze ar HTML, JavaScript, CSS

- labas zināšanas Microsoft Office lietošanā

- pamatzināšanas par IT sistēmu izstrādi un uzturēšanu

- labas komunikācijas spējas

- spēja organizēt savu darbu un strādāt komandā

- uz rezultātu orientēta attieksme

- vēlme attīstīties un apgūt jaunas zināšanas

- vēlama augstākā izglītība IT jomā

- vēlamas zināšanas un pieredze aplikāciju konfigurācijas līmenī vismaz vienā no šādām programmēšanas valodām/platformām: Java, Tomcat, Ruby, Python, Django, .NET

Piedāvājam:

- darbu ar risinājumiem vienā no digitālo bibliotēku jomā modernākajām nacionālajām bibliotēkām Eiropā

- strādāt ar modernām tehnoloģijām

- apgūt jaunas zināšanas

- iespēju gūt starptautisku pieredzi

- stabilu darba vidi un sociālās garantijas

Pieteikumu un motivācijas vēstuli nosūtīt līdz šā gada 1.augustam LNB Personāla nodaļai K.Barona ielā 14, Rīgā, LV-1423, vai uz e-pastu lita.hofmane@lnb.lv.


OP 2013/137.AKK9

Maksātnespējas administrācija aicina pieteikties konkursā uz vakanto amata vietu - jurista palīgs/-dze (uz noteiktu laiku) Administratoru uzraudzības departamentā

Prasības visiem pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (var būt nepabeigta augstākā)

- specialitātei atbilstoša pieredze (vēlama tiesu institūciju darbā)

- vēlamas divu svešvalodu zināšanas

- atbildības sajūta un labas komunikāciju spējas, kā arī prasme operatīvi pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos amata pienākumus

- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, biroja tehniku un tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- dokumentu projektu sagatavošana saistībā ar administratoru kandidātu ieteikšanu tiesām

- reģistrēt departamentā saņemto korespondenci un nodrošināt tās virzību

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no Ls 335 (bruto)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099109, fakss 67099118, e-pasts: mna@mna.gov.lv.


OP 2013/137.AKK10

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas inspektors

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā, bioloģijā vai vides zinībās

- augstākā izglītība lauksaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā

- pieredze iekšējās kontroles sistēmas ieviešanā un uzturēšanā

- zināšanas par augu karantīnas, augu aizsardzības, sēklu kontroles un mēslošanas līdzekļu jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību.

Galvenie darba uzdevumi:

- nodrošināt dienesta reģionālo nodaļu darba koordināciju

- piedalīties administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā un nodrošināt informācijas apriti par ierosinātajām administratīvo pārkāpumu lietām

- veikt dienesta reģionālo nodaļu darba pārbaudes.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67027302 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2013/137.AKK11

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz Enerģētikas departamenta Energoapgādes objektu kontroles nodaļas vadītāja amatu

Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā tehniskā izglītība enerģētikas nozarē

- vismaz 2 gadu pieredze darbā ar energoapgādes objektu reglamentējošiem normatīvajiem un tehniskajiem dokumentiem, administratīvo aktu sagatavošanu, normatīvo aktu projektu izstrādi un analīzi (atzinumu gatavošana)

- izpratne un pieredze energoapgādes objektu ekspluatācijas procesa organizēšanā

- izpratne un zināšanas par energoapgādes objektu ekspluatācijas jautājumiem Latvijā, Eiropas Savienībā un pasaulē

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un pieņemt lēmumus

- māka risināt konfliktsituācijas un māka skaidri un koncentrēti izteikt viedokli rakstiskā veidā

- spēja strādāt patstāvīgi un deleģēt uzdevumus

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, internets)

- darba pieredze elektroenerģijas nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību.

Pamatpienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un koordinēt nodaļas darbu

- organizēt energoapgādes kvalitātes un objektu ekspluatācijas kontroli saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem

- izskatīt un analizēt kontrolē esošo uzņēmumu iesniegtos dokumentus, sniegt priekšlikumus un izstrādāt tiesību aktu projektus energoapgādes kvalitātes un objektu ekspluatācijas optimizācijai un uzraudzības uzlabošanai

- piedalīties energoapgādes sistēmu avāriju cēloņu noskaidrošanā un nelaimes gadījumu izmeklēšanas komisiju darbā

- veikt informācijas apkopošanu un izvērtēšanu saistībā ar energoapgādes kvalitātes un objektu uzraudzību

- sniegt atzinumus nodaļas kompetences ietvaros par izstrādāto likumprojektu u.c. normatīvo aktu projektiem

- sniegt atbildes uz valsts iestāžu un fizisko un juridisko personu pieprasījumiem par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

- analizēt Eiropas Savienības valstu un citu valstu par pieredzi nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Pretendentus/-es aicinām līdz š.g. 31.jūlijam iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Ūnijas ielā 45, LV-1039, fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir) un kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai. Papildu informācija pa tālruni 67097218.


OP 2013/137.AKK12

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz Enerģētikas departamenta Koģenerācijas nodaļas vecākā eksperta amatu

Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai enerģētikā

- iepriekšējā darba pieredze, kas saistīta ar ekonomikas un finanšu jautājumu risināšanu

- izpratne uzņēmuma grāmatvedības jautājumos

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, internets)

- labas analītiskās spējas

- māka skaidri un koncentrēti izteikt viedokli rakstiskā veidā

- iemaņas sociālajā saskarsmē

- izpratne par administratīvajiem procesiem valsts pārvaldes iestādē

- darba pieredze enerģētikā vai valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Pamatpienākumi:

- analizēt enerģijas tirgus aktuālo informāciju, t.sk. cenu svārstības Latvijā un Baltijas reģionā

- veikt tarifu projektu izmaksu analīzi

- sagatavot lēmumu, administratīvo un normatīvo aktu projektus

- risināt ar energoapgādes regulēšanu saistītus jautājumus

- izskatīt iesniegumus un sūdzības

Pretendentus/-es aicinām līdz š.g. 31.jūlijam iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Ūnijas ielā 45, LV-1039, fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir) un kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai. Papildu informācija pa tālruni 67097218.


OP 2013/137.AKK13

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas pārvaldes inspektora pārtikas uzraudzības jomā amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas zinībās, pārtikas produktu tehnoloģijā vai iegūta sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (angļu un krievu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība.

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei.

Motivētu pieteikumu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formā ir atrodami PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Informācija pa tālr. 67084611.


OP 2013/137.AKK14

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja/-as (1 vakance uz nenoteiktu laiku) darbinieka amatu

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt Sabiedrisko attiecību daļas (turpmāk - Daļa) darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem

- nodrošināt sadarbību ar plašsaziņas līdzekļiem

- organizēt atbilžu un komentāru sniegšanu uz plašsaziņas līdzekļu pārstāvju uzdotajiem jautājumiem (pieprasīt informāciju VID struktūrvienībām, sagatavot atbildes un pirms nosūtīšanas to nepieciešamības gadījumā saskaņot ar atbildīgajiem speciālistiem)

- nodrošināt oficiālā viedokļa un informācijas izplatīšanu plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem, atbildot uz uzdotajiem jautājumiem vai sniedzot komentāru par VID kompetencē esošiem jautājumiem

- organizēt mutiskas, rakstiskas vai cita veida informācijas sniegšanu pēc VID iniciatīvas, t.i., sagatavot paziņojumus par VID darbības rezultātiem, saistošiem notikumiem un aktualitātēm

- organizēt un piedalīties preses konferencēs, intervijās un cita veida publiskos pasākumos ar plašsaziņas līdzekļu pārstāvju līdzdalību par VID darbības rezultātiem, saistošiem notikumiem un aktualitātēm

- organizēt un koordinēt sabiedrisko attiecību projektus

- organizēt sociālās reklāmas, informatīvās kampaņas un sabiedrisko attiecību pasākumus, ievērojot VID mērķauditorijas pieprasījumus

- sagatavot tekstus (informatīviem materiāliem, runām u.tml.) iekšējo un ārējo sabiedrisko attiecību projektu ietvaros

- organizēt VID iekšējo un ārējo pētījumu un aptauju izstrādi, to norisi, rezultātu apkopošanu un analīzi

- organizēt VID iekšējās un ārējās mājaslapas administrēšanu

- nodrošināt komunikācijas un sabiedrisko attiecību sadarbības (t.sk. starptautiskās) koordinēšanu un informācijas apmaiņu ar citām valsts un pašvaldības institūcijām.

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams informācijas un komunikācijas zinātnēs (žurnālistikā un komunikācijā) vai komerczinībās un administrēšanā (sabiedriskās attiecības; reklāmas zinības). Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds) sociālajās zinātnēs, komunikācijas zinātnēs un sabiedriskās attiecībās

- pieredze darbā valsts pārvaldē vēlama ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze sabiedrisko attiecību jomā ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze darbā ar plašsaziņas līdzekļiem, mediju attiecību veidošanā ne mazāk kā viens gads

- pieredze sabiedrisko attiecību projektu, sociālo reklāmas un informatīvo kampaņu veidošanā, norises koordinēšanā

- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas kolektīva vadīšanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlamas labas angļu un krievu valodu zināšanas.

Dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SVLSAP vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)" .

Amatu konkursu rezultāti

OP 2013/137.AKR1

Veselības inspekcija informē, ka 2013.gada 15.maijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Zāļu kontroles nodaļas inspektora amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2013/137.AKR2

Valsts probācijas dienests paziņo, ka 2013.gada 20.jūnijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka/-ces uz nenoteiktu laiku vakantā darbinieka amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.


OP 2013/137.AKR3

Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka Novērtēšanas un reģistrācijas departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2013.gada 11.jūlija iecelta LIENE BURKĀNE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)