Laidiens: 17.07.2013., Nr. 137
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/137.AKK1
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Farmācijas
departamenta direktora ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība farmācijā
- praktiskā darba pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 3
gadi
- praktiskā darba pieredze vadošā amatā (ieskaitot struktūrvienības vadītāja
amatu) ne mazāk kā 2 gadi
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību normām farmācijas un medicīnas ierīču jomās un to
realizācijas mehānismiem
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas
zināšanas
- plānošanas un organizēšanas prasme, konceptuālā domāšana, orientācija uz
rezultātu sasniegšanu.
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt Farmācijas departamenta darbu saskaņā ar
ministrijas un departamenta darba plāniem, nodrošinot tā nepārtrauktību un
funkciju izpildi
- plānot un vadīt politikas plānošanas dokumentu, likumprojektu, Ministru
kabineta tiesību aktu projektu izstrādi farmācijas un medicīnas ierīču jomās,
nodrošinot to virzību normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- koordinēt Eiropas Kopienas tiesību aktu farmācijas un medicīnas ierīču
jomās ieviešanas izvērtēšanu un pārraudzīt ieviešanas termiņu ievērošanu.
Pretendentam jāiesniedz redzējums par Veselības ministrijas prioritātēm
farmācijas un medicīnas ierīču jomā un priekšlikumi to ieviešanai (ne vairāk kā
uz 3 lp.).
Dokumenti konkursam (motivēts pieteikums, CV, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un redzējums par Veselības ministrijas prioritātēm farmācijas
un medicīnas ierīču jomā un priekšlikumi to ieviešanai (ne vairāk kā uz 3 lp.))
jāiesniedz Veselības ministrijai Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011, vai jānosūta
uz e-pastu vm@vm.gov.lv 20 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Uzziņas pa tālruni 67876017.
OP 2013/137.AKK2
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 3 vakantajām inspektora
ierēdņa amata vietām Kurzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (1 amata
vieta Liepājā, 1 amata vieta Ventspilī, 1 amata vieta Saldū)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšroka
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības
normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda
uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darba vietas higiēniskos raksturojumus;
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr.
uzziņām 22035820 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/137.AKK3
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 6 vakantajām inspektora
ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā - 3 amata vietas
Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā (1 - uz noteiktu laiku, 2 - uz
nenoteiktu laiku), 2 amata vietas uz nenoteiktu laiku Pārdaugavas sektorā, 1
amata vieta uz noteiktu laiku Rīgas rajona sektorā (visas
darbavietas atrodas Rīgā, K.Valdemāra ielā 38)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai;
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku
un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr.
uzziņām 28379801 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/137.AKK4
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz 2 vakantajām inspektora
ierēdņa amata vietām Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta
Tukumā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr. uzziņām
29472823 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/137.AKK5
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora ierēdņa
amata vietu Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Valmierā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā, darba aizsardzības jomā
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- vēlama pieredze administratīvo lietu izskatīšanā (vismaz gads)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- veikt nereģistrētās nodarbinātības samazināšanas pasākumus uzņēmumos
reģionā, piedalīties nereģistrētās nodarbinātības pārbaudēs
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālr.
uzziņām 29400584 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2013/137.AKK6
Latvijas Nacionālā bibliotēka (LNB) aicina darbā IT projektu vadītāju
Pienākumi:
- vadīt LNB IT projektus
- sagatavot IT dokumentus LNB
- konsultēt LNB darbiniekus un klientus par sistēmām
- sadarboties ar programmatūru izstrādātājiem un citiem sadarbības partneriem
- sagatavot tehnisko specifikāciju savas kompetences ietvaros
Prasības:
- labas zināšanas Microsoft Office lietošanā
- pamatzināšanas par IT sistēmu izstrādi un uzturēšanu
- zināšanas IT projektu vadībā
- labas komunikācijas spējas
- spēja organizēt savu darbu un plānot darbu komandā
- uz rezultātu orientēta attieksme
- vēlme attīstīties un apgūt jaunas zināšanas
- vēlama pieredze darbā ar valsts iepirkumiem
- vēlama augstākā izglītība IT jomā
Piedāvājam:
- darbu ar risinājumiem vienā no digitālo bibliotēku jomā modernākajām
nacionālajām bibliotēkām Eiropā
- strādāt ar modernām tehnoloģijām
- apgūt jaunas zināšanas
- iespēju gūt starptautisku pieredzi
- stabilu darba vidi un sociālās garantijas
Pieteikumu un motivācijas vēstuli nosūtīt līdz šā gada 1.augustam LNB
Personāla nodaļai K.Barona ielā 14, Rīgā, LV-1423, vai uz e-pastu lita.hofmane@lnb.lv.
OP 2013/137.AKK7
Latvijas Nacionālā bibliotēka (LNB) aicina darbā programmētāju
Pienākumi:
- izstrādāt vai papildināt LNB IT sistēmas
- konsultēt LNB atbildīgos darbiniekus par sistēmu lietošanu
- veikt konfigurācijas izmaiņas LNB IT sistēmās
- sadarboties ar programmatūru izstrādātājiem
- piedalīties sistēmu projektu izstrādē
- sagatavot tehniskās specifikācijas savas kompetences ietvaros
Prasības:
- zināšanas un pieredze vismaz vienā no šādām programmēšanas
valodām/platformām: Java, Python, .NET
- pamatzināšanas par IT sistēmu izstrādi un uzturēšanu
- labas zināšanas Microsoft Office lietošanā
- labas komunikācijas spējas
- spēja organizēt savu darbu un strādāt komandā
- uz rezultātu orientēta attieksme
- vēlme attīstīties un apgūt jaunas zināšanas
- pieredze darbā ar server-balstītas
programmatūras uzstādīšanu un konfigurēšanu
- pieredze darbā ar datubāzu serveriem
- vēlama augstākā izglītība IT jomā
Piedāvājam:
- darbu ar risinājumiem vienā no digitālo bibliotēku jomā modernākajām
nacionālajām bibliotēkām Eiropā
- strādāt ar modernām tehnoloģijām
- apgūt jaunas zināšanas
- iespēju gūt starptautisku pieredzi
- stabilu darba vidi un sociālās garantijas
Pieteikumu un motivācijas vēstuli nosūtīt līdz šā gada 1.augustam LNB
Personāla nodaļai K.Barona ielā 14, Rīgā, LV-1423, vai uz e-pastu lita.hofmane@lnb.lv.
OP 2013/137.AKK8
Latvijas Nacionālā bibliotēka (LNB) aicina darbā WEB tehnoloģiju
speciālistu
Pienākumi:
- pilnveidot LNB WEB aplikācijas atbilstoši prasībām
- risināt nestandarta situācijas, kas saistītas LNB IT sistēmām
- konsultēt LNB darbiniekus un klientus par sistēmu lietošanu
- sadarboties ar programmatūru izstrādātājiem un citiem sadarbības
partneriem
- piedalīties sistēmu projektu izstrādē
- sagatavot tehniskās specifikācijas savas kompetences ietvaros
Prasības:
- pieredze darbā ar server-balstītas
programmatūras uzstādīšanu un konfigurēšanu
- pieredze darbā ar datubāzu serveriem
- orientējas Windows un Linux vidēs
- darba pieredze ar HTML, JavaScript, CSS
- labas zināšanas Microsoft Office lietošanā
- pamatzināšanas par IT sistēmu izstrādi un uzturēšanu
- labas komunikācijas spējas
- spēja organizēt savu darbu un strādāt komandā
- uz rezultātu orientēta attieksme
- vēlme attīstīties un apgūt jaunas zināšanas
- vēlama augstākā izglītība IT jomā
- vēlamas zināšanas un pieredze aplikāciju konfigurācijas līmenī vismaz
vienā no šādām programmēšanas valodām/platformām: Java, Tomcat,
Ruby, Python, Django, .NET
Piedāvājam:
- darbu ar risinājumiem vienā no digitālo bibliotēku jomā modernākajām
nacionālajām bibliotēkām Eiropā
- strādāt ar modernām tehnoloģijām
- apgūt jaunas zināšanas
- iespēju gūt starptautisku pieredzi
- stabilu darba vidi un sociālās garantijas
Pieteikumu un motivācijas vēstuli nosūtīt līdz šā gada 1.augustam LNB
Personāla nodaļai K.Barona ielā 14, Rīgā, LV-1423, vai uz e-pastu lita.hofmane@lnb.lv.
OP 2013/137.AKK9
Maksātnespējas administrācija aicina pieteikties konkursā uz vakanto
amata vietu - jurista palīgs/-dze (uz noteiktu laiku)
Administratoru uzraudzības departamentā
Prasības visiem pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (var būt nepabeigta augstākā)
- specialitātei atbilstoša pieredze (vēlama tiesu institūciju darbā)
- vēlamas divu svešvalodu zināšanas
- atbildības sajūta un labas komunikāciju spējas, kā arī prasme operatīvi
pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos amata pienākumus
- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, biroja tehniku un tajā skaitā
Microsoft biroja programmatūru
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- dokumentu projektu sagatavošana saistībā ar administratoru kandidātu
ieteikšanu tiesām
- reģistrēt departamentā saņemto korespondenci un nodrošināt tās virzību
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no Ls 335 (bruto)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099109, fakss 67099118, e-pasts: mna@mna.gov.lv.
OP 2013/137.AKK10
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas inspektors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā, bioloģijā vai vides
zinībās
- augstākā izglītība lauksaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- pieredze administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā
- pieredze iekšējās kontroles sistēmas ieviešanā un uzturēšanā
- zināšanas par augu karantīnas, augu aizsardzības, sēklu kontroles un
mēslošanas līdzekļu jomu regulējošiem normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību.
Galvenie darba uzdevumi:
- nodrošināt dienesta reģionālo nodaļu darba koordināciju
- piedalīties administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanā un nodrošināt
informācijas apriti par ierosinātajām administratīvo pārkāpumu lietām
- veikt dienesta reģionālo nodaļu darba pārbaudes.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī",
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss
67027302 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2013/137.AKK11
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz
Enerģētikas departamenta Energoapgādes objektu kontroles nodaļas vadītāja amatu
Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā tehniskā izglītība enerģētikas nozarē
- vismaz 2 gadu pieredze darbā ar energoapgādes objektu reglamentējošiem
normatīvajiem un tehniskajiem dokumentiem, administratīvo aktu sagatavošanu,
normatīvo aktu projektu izstrādi un analīzi (atzinumu gatavošana)
- izpratne un pieredze energoapgādes objektu ekspluatācijas procesa
organizēšanā
- izpratne un zināšanas par energoapgādes objektu ekspluatācijas jautājumiem
Latvijā, Eiropas Savienībā un pasaulē
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu un
pieņemt lēmumus
- māka risināt konfliktsituācijas un māka skaidri un koncentrēti izteikt
viedokli rakstiskā veidā
- spēja strādāt patstāvīgi un deleģēt uzdevumus
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, internets)
- darba pieredze elektroenerģijas nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pamatpienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un koordinēt nodaļas darbu
- organizēt energoapgādes kvalitātes un objektu ekspluatācijas kontroli
saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem
- izskatīt un analizēt kontrolē esošo uzņēmumu iesniegtos dokumentus, sniegt
priekšlikumus un izstrādāt tiesību aktu projektus energoapgādes kvalitātes un
objektu ekspluatācijas optimizācijai un uzraudzības uzlabošanai
- piedalīties energoapgādes sistēmu avāriju cēloņu noskaidrošanā un nelaimes
gadījumu izmeklēšanas komisiju darbā
- veikt informācijas apkopošanu un izvērtēšanu saistībā ar energoapgādes
kvalitātes un objektu uzraudzību
- sniegt atzinumus nodaļas kompetences ietvaros par izstrādāto likumprojektu
u.c. normatīvo aktu projektiem
- sniegt atbildes uz valsts iestāžu un fizisko un juridisko personu
pieprasījumiem par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
- analizēt Eiropas Savienības valstu un citu valstu par pieredzi nodaļas
kompetencē esošajiem jautājumiem
Pretendentus/-es aicinām līdz š.g. 31.jūlijam
iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Ūnijas ielā 45, LV-1039,
fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir) un kontaktinformāciju
atsauksmju iegūšanai. Papildu informācija pa tālruni 67097218.
OP 2013/137.AKK12
Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija izsludina konkursu uz
Enerģētikas departamenta Koģenerācijas nodaļas vecākā eksperta amatu
Nepieciešamā kvalifikācija un prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai enerģētikā
- iepriekšējā darba pieredze, kas saistīta ar ekonomikas un finanšu
jautājumu risināšanu
- izpratne uzņēmuma grāmatvedības jautājumos
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, internets)
- labas analītiskās spējas
- māka skaidri un koncentrēti izteikt viedokli rakstiskā veidā
- iemaņas sociālajā saskarsmē
- izpratne par administratīvajiem procesiem valsts pārvaldes iestādē
- darba pieredze enerģētikā vai valsts pārvaldes iestādē tiks uzskatīta par
priekšrocību
Pamatpienākumi:
- analizēt enerģijas tirgus aktuālo informāciju, t.sk. cenu svārstības
Latvijā un Baltijas reģionā
- veikt tarifu projektu izmaksu analīzi
- sagatavot lēmumu, administratīvo un normatīvo aktu projektus
- risināt ar energoapgādes regulēšanu saistītus jautājumus
- izskatīt iesniegumus un sūdzības
Pretendentus/-es aicinām līdz š.g. 31.jūlijam
iesniegt Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā (Rīgā, Ūnijas ielā 45,
LV-1039, fakss 67097265) pieteikumu konkursam, CV, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, prasmju apliecinošo sertifikātu kopijas (ja ir) un kontaktinformāciju
atsauksmju iegūšanai. Papildu informācija pa tālruni 67097218.
OP 2013/137.AKK13
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas
pārvaldes inspektora pārtikas uzraudzības jomā amatu (divas amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas zinībās, pārtikas
produktu tehnoloģijā vai iegūta sabiedrības veselības speciālista
kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (angļu un krievu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība.
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei.
Motivētu pieteikumu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā
arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formā ir atrodami PVD
mājaslapā www.pvd.gov.lv
sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas
un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050.
E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Informācija pa tālr. 67084611.
OP 2013/137.AKK14
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības lietu
un sabiedrisko attiecību pārvaldes Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja/-as (1 vakance uz nenoteiktu laiku) darbinieka amatu
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt Sabiedrisko attiecību daļas (turpmāk - Daļa)
darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot
uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem
- nodrošināt sadarbību ar plašsaziņas līdzekļiem
- organizēt atbilžu un komentāru sniegšanu uz plašsaziņas līdzekļu pārstāvju
uzdotajiem jautājumiem (pieprasīt informāciju VID struktūrvienībām, sagatavot
atbildes un pirms nosūtīšanas to nepieciešamības gadījumā saskaņot ar atbildīgajiem
speciālistiem)
- nodrošināt oficiālā viedokļa un informācijas izplatīšanu plašsaziņas
līdzekļu pārstāvjiem, atbildot uz uzdotajiem jautājumiem vai sniedzot komentāru
par VID kompetencē esošiem jautājumiem
- organizēt mutiskas, rakstiskas vai cita veida informācijas sniegšanu pēc VID
iniciatīvas, t.i., sagatavot paziņojumus par VID
darbības rezultātiem, saistošiem notikumiem un aktualitātēm
- organizēt un piedalīties preses konferencēs, intervijās un cita veida
publiskos pasākumos ar plašsaziņas līdzekļu pārstāvju līdzdalību par VID
darbības rezultātiem, saistošiem notikumiem un aktualitātēm
- organizēt un koordinēt sabiedrisko attiecību projektus
- organizēt sociālās reklāmas, informatīvās kampaņas un sabiedrisko
attiecību pasākumus, ievērojot VID mērķauditorijas pieprasījumus
- sagatavot tekstus (informatīviem materiāliem, runām u.tml.)
iekšējo un ārējo sabiedrisko attiecību projektu ietvaros
- organizēt VID iekšējo un ārējo pētījumu un aptauju izstrādi, to norisi, rezultātu
apkopošanu un analīzi
- organizēt VID iekšējās un ārējās mājaslapas
administrēšanu
- nodrošināt komunikācijas un sabiedrisko attiecību sadarbības (t.sk. starptautiskās) koordinēšanu un informācijas apmaiņu
ar citām valsts un pašvaldības institūcijām.
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vēlams informācijas un komunikācijas zinātnēs (žurnālistikā
un komunikācijā) vai komerczinībās un administrēšanā
(sabiedriskās attiecības; reklāmas zinības). Vēlama akadēmiskā vai profesionālā
augstākā izglītība (maģistra grāds) sociālajās zinātnēs, komunikācijas zinātnēs
un sabiedriskās attiecībās
- pieredze darbā valsts pārvaldē vēlama ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze sabiedrisko attiecību jomā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze darbā ar plašsaziņas līdzekļiem, mediju attiecību veidošanā ne
mazāk kā viens gads
- pieredze sabiedrisko attiecību projektu, sociālo reklāmas un informatīvo
kampaņu veidošanā, norises koordinēšanā
- vēlama pieredze un profesionālās iemaņas kolektīva vadīšanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlamas labas angļu un krievu valodu zināšanas.
Dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978 vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz SVLSAP vadītāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)" .
Amatu konkursu rezultāti
OP 2013/137.AKR1
Veselības inspekcija informē, ka 2013.gada 15.maijā
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Zāļu
kontroles nodaļas inspektora amatu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2013/137.AKR2
Valsts probācijas dienests paziņo, ka 2013.gada 20.jūnijā oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais Valsts probācijas
dienesta Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas
informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka/-ces uz nenoteiktu laiku vakantā
darbinieka amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.
OP 2013/137.AKR3
Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka Novērtēšanas
un reģistrācijas departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas daļas vecākās
ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2013.gada 11.jūlija iecelta LIENE BURKĀNE.