Laidiens: 16.07.2013., Nr. 136
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/136.AKK1
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku Dienvidkurzemes Reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Eiropas
Savienības Tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats), darba
vieta Saldū
Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir
akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas
Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu
ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku
atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses
Eiropas Komisijā.
Pienākumi:
- pieņemt, reģistrēt un izvērtēt platību maksājumu iesniegumus
- pieņemt lēmumus par tiešo maksājumu un citu atbalsta pasākumu finansējuma
piešķiršanu.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- izpratne par Eiropas Savienības kopējās lauksaimniecības politikas
darbības pamatprincipiem
- prasme strādāt ar MS Office standarta programmatūru un kartogrāfisko
materiālu
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja pastāvīgi pieņemt
lēmumus nestandarta situācijās
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes.
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darba vietu Saldū.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku
atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, LV-1981. Uzziņas pa tālr. 67027696, e-pastu: darbs@lad.gov.lv
vai Saldū, Viesnīcas ielā 1, LV-3801. Tālr. 63807514.
OP 2013/136.AKK2
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Valsts
amatpersonu datu administrēšanas daļas galvenā/-s speciālista/-es (1 vakance uz
nenoteiktu un 1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze valsts amatpersonu datu administrēšanas jomā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlama darba pieredze ar VADIS.
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot ieteikumus valsts amatpersonām normatīvo aktu piemērošanas jomā
atbilstoši daļas kompetencei
- konsultēt valsts amatpersonas par valsts amatpersonas deklarācijas
aizpildīšanas jautājumiem (klātienē, telefoniski, rakstiski un elektroniski)
- pieņemt valsts amatpersonu sarakstus un to grozījumus
- pārbaudīt, vai valsts un pašvaldības institūciju vadītāji likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" noteiktajā
termiņa un kārtībā VID ir iesnieguši valsts amatpersonu sarakstus un to
grozījumus, kā arī vai šie saraksti ir sastādīti pareizi un pilnīgi
- pieņemt valsts amatpersonu deklarācijas
- pārbaudīt, vai valsts amatpersonas deklarācijas ir iesniegtas noteiktajā
termiņā un aizpildītas noteiktajā kārtībā.
Ierēdņa dienesta vieta: Katrīnas iela 5, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz VADAP (jūsu vārds, uzvārds)".
Uzziņas pa tālr. 67016827, fakss 67028704.
OP 2013/136.AKK3
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Latgales Kontroles daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance
uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- vēlama vismaz viena gada praktiskā pieredze tematisko pārbaužu vai nodokļu
audita veikšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru.
Galvenie darba pienākumi:
- veikt tematiskās pārbaudes
- veikt nodokļu maksātāju novērošanu
- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu
- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus
- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu,
sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolu.
Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas iela 4/6, Daugavpils.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP Latgales amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2013/136.AKK4
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta
un eksporta kontroles daļas NCTS uzturēšanas un attīstīšanas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- pieprasīt informāciju no ārvalstu muitas dienestiem, fiziskām un
juridiskām personām, VID struktūrvienībām un citām valsts iestādēm riska
analīzes veikšanai
- veikt riska identificēšanu
- veikt vispārīgu riska analīzi
- informēt par iespējamo risku atbildīgās VID struktūrvienības
- reģistrēt no komersantiem un muitas amatpersonām telefoniski un pa e-pastu
saņemtos jautājumus Remedy sistēmā
- organizēt komersantu un muitas amatpersonu informēšanu par izmaiņām
elektroniskās tranzīta muitas procedūras noformēšanā
- aktualizēt informāciju CS/RD (Central Service/Reference Data) un CS/MIS
(Central Service/Management Information System) datu bāzēs, kā arī veikt reģistrēto izmaiņu
pārraudzību
- nodrošināt un pilnveidot Eksporta kontroles sistēmas (turpmāk - EKS) Tranzīta
komersanta moduļa un Jaunās datorizētās tranzīta kontroles sistēmas (turpmāk -
NCTS) muitnieka moduļa funkcionālās darbības atbilstoši nodaļas kompetencei.
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads
- pieredze darbā ar informācijas sistēmām
- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu
izstrādē
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodu zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana,
rakstīšana).
Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP TEKD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2013/136.AKK5
Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta direktora vietnieka
amatu
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt normatīvo aktu projektus, sagatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos
aktos
- nodrošināt tiesību normu tiesiskumu, precīzu un efektīvu piemērošanu
nacionālā dokumentārā mantojuma uzkrāšanas, izvērtēšanas un uzraudzības jomā
- veikt tiesību aktu juridisko analīzi dokumentu un arhīvu pārvaldībā
- gatavot atbildes uz institūciju un privātpersonu vēstulēm, sūdzībām,
iesniegumiem dokumentu pārvaldības, izvērtēšanas, nacionālā dokumentārā
mantojuma uzkrāšanas jautājumos, ievērojot Administratīvā procesa likuma
normas.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnē
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
- teicamas zināšanas administratīvajā procesā
- darba pieredze vadošā amatā un dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- prasme patstāvīgi plānot un vadīt darbu intensīvos darba apstākļos
- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā
- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
- labas datorprasmes (MS Office).
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas pretendentiem nosūtīt CV, motivētu
pieteikuma vēstuli un pretendenta aptaujas lapu (pieejama mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Vakances")
uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Šķūņu ielā 11,
LV-1050, vai iesniegt personīgi minētajā adresē 308.kabinetā. Tālr. 67213472.