Laidiens: 16.07.2013., Nr. 136

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/136.AKK1

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku Dienvidkurzemes Reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Eiropas Savienības Tiešo maksājumu daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats), darba vieta Saldū

Lauku atbalsta dienests ir valsts tiešās pārvaldes iestāde, kas ir akreditēta kā maksājumu aģentūra un ir atbildīga par vienotu valsts un Eiropas Savienības atbalsta politikas īstenošanu Latvijā, uzrauga normatīvo aktu ievērošanu lauksaimniecības jomā un pilda citas ar lauksaimniecības un lauku atbalsta politikas realizāciju saistītas funkcijas, kā arī pārstāv tā intereses Eiropas Komisijā.

Pienākumi:

- pieņemt, reģistrēt un izvērtēt platību maksājumu iesniegumus

- pieņemt lēmumus par tiešo maksājumu un citu atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- izpratne par Eiropas Savienības kopējās lauksaimniecības politikas darbības pamatprincipiem

- prasme strādāt ar MS Office standarta programmatūru un kartogrāfisko materiālu

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju un spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās

- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes.

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Saldū.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, LV-1981. Uzziņas pa tālr. 67027696, e-pastu: darbs@lad.gov.lv vai Saldū, Viesnīcas ielā 1, LV-3801. Tālr. 63807514.


OP 2013/136.AKK2

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Valsts amatpersonu datu administrēšanas daļas galvenā/-s speciālista/-es (1 vakance uz nenoteiktu un 1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Pretendentiem izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze valsts amatpersonu datu administrēšanas jomā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlama darba pieredze ar VADIS.

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot ieteikumus valsts amatpersonām normatīvo aktu piemērošanas jomā atbilstoši daļas kompetencei

- konsultēt valsts amatpersonas par valsts amatpersonas deklarācijas aizpildīšanas jautājumiem (klātienē, telefoniski, rakstiski un elektroniski)

- pieņemt valsts amatpersonu sarakstus un to grozījumus

- pārbaudīt, vai valsts un pašvaldības institūciju vadītāji likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" noteiktajā termiņa un kārtībā VID ir iesnieguši valsts amatpersonu sarakstus un to grozījumus, kā arī vai šie saraksti ir sastādīti pareizi un pilnīgi

- pieņemt valsts amatpersonu deklarācijas

- pārbaudīt, vai valsts amatpersonas deklarācijas ir iesniegtas noteiktajā termiņā un aizpildītas noteiktajā kārtībā.

Ierēdņa dienesta vieta: Katrīnas iela 5, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz VADAP (jūsu vārds, uzvārds)".

Uzziņas pa tālr. 67016827, fakss 67028704.


OP 2013/136.AKK3

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Latgales Kontroles daļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Pretendentiem izvirzītās prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- vēlama vismaz viena gada praktiskā pieredze tematisko pārbaužu vai nodokļu audita veikšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru.

Galvenie darba pienākumi:

- veikt tematiskās pārbaudes

- veikt nodokļu maksātāju novērošanu

- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus

- pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247.pantu, sastādīt un parakstīt administratīvā pārkāpuma protokolu.

Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas iela 4/6, Daugavpils.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP Latgales amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2013/136.AKK4

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Tranzīta un eksporta kontroles daļas NCTS uzturēšanas un attīstīšanas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- pieprasīt informāciju no ārvalstu muitas dienestiem, fiziskām un juridiskām personām, VID struktūrvienībām un citām valsts iestādēm riska analīzes veikšanai

- veikt riska identificēšanu

- veikt vispārīgu riska analīzi

- informēt par iespējamo risku atbildīgās VID struktūrvienības

- reģistrēt no komersantiem un muitas amatpersonām telefoniski un pa e-pastu saņemtos jautājumus Remedy sistēmā

- organizēt komersantu un muitas amatpersonu informēšanu par izmaiņām elektroniskās tranzīta muitas procedūras noformēšanā

- aktualizēt informāciju CS/RD (Central Service/Reference Data) un CS/MIS (Central Service/Management Information System) datu bāzēs, kā arī veikt reģistrēto izmaiņu pārraudzību

- nodrošināt un pilnveidot Eksporta kontroles sistēmas (turpmāk - EKS) Tranzīta komersanta moduļa un Jaunās datorizētās tranzīta kontroles sistēmas (turpmāk - NCTS) muitnieka moduļa funkcionālās darbības atbilstoši nodaļas kompetencei.

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama pieredze muitas jomā ne mazāk kā viens gads

- pieredze darbā ar informācijas sistēmām

- vēlamas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- vēlama pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodu zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana).

Ierēdņa dienesta vieta: Eksporta iela 6, Rīga.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju.

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP TEKD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2013/136.AKK5

Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta direktora vietnieka amatu

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt normatīvo aktu projektus, sagatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

- nodrošināt tiesību normu tiesiskumu, precīzu un efektīvu piemērošanu nacionālā dokumentārā mantojuma uzkrāšanas, izvērtēšanas un uzraudzības jomā

- veikt tiesību aktu juridisko analīzi dokumentu un arhīvu pārvaldībā

- gatavot atbildes uz institūciju un privātpersonu vēstulēm, sūdzībām, iesniegumiem dokumentu pārvaldības, izvērtēšanas, nacionālā dokumentārā mantojuma uzkrāšanas jautājumos, ievērojot Administratīvā procesa likuma normas.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi

- teicamas zināšanas administratīvajā procesā

- darba pieredze vadošā amatā un dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme patstāvīgi plānot un vadīt darbu intensīvos darba apstākļos

- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

- labas datorprasmes (MS Office).

20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas pretendentiem nosūtīt CV, motivētu pieteikuma vēstuli un pretendenta aptaujas lapu (pieejama mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Vakances") uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Šķūņu ielā 11, LV-1050, vai iesniegt personīgi minētajā adresē 308.kabinetā. Tālr. 67213472.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)