Laidiens: 10.07.2013., Nr. 132

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/132.AKK1

Lauku atbalsta dienests aicina darbā Ziemeļaustrumu reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas vadītāju (ierēdņa amats)

Pienākumi:

- vadīt (organizēt, plānot un kontrolēt) daļas darbu

- nodrošināt klientu apkalpošanas, lietvedības, informācijas tehnoloģiju, arhīva un saimniecisko jautājumu risināšanu pārvaldē

- risināt juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas Savienības fondu atbalsta administrēšanu

- izvērtēt pārvaldes sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu

- pārstāvēt nepārstrādātās lauksaimniecības produkcijas ražotāju intereses tiesā

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālajām zināšanām

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai un vismaz viena gada pieredze vadošā amatā (pieredze valsts pārvaldē un pieredze interešu pārstāvībā tiesā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- labas administratīvās, konceptuālās, komunikatīvās un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darba vietu Gulbenē.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam. Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67027696 vai Ābeļu ielā 2, Gulbenē, LV - 4401. Tālr. 64471262.


OP 2013/132.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031815.


OP 2013/132.AKK3

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra amatu Kontroles nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto subjektu reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām konstatēt trūkumus

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegto iestāžu un privātpersonu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbildes projektus

- kārtot administratīvo pārkāpumu lietas

- gatavot prasības pieteikumus tiesām par komersantu darbības izbeigšanu un pārstāvēt Uzņēmumu reģistru kā prasītāju pirmās instances tiesā

Galvenās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (izņemot pirmā līmeņa augstākā vai koledžas izglītība)

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas, spēja strādāt augstas intensitātes apstākļos

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv Tālrunis uzziņām 67031815.


OP 2013/132.AKK4

Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz direktora vietnieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai maģistra grāds pedagoģijā vai vadības zinātnēs

- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes iestādēs

- organizatoriskā darba pieredze

- pieredze personāla vadīšanā

- zināšanas par profesionālās rehabilitācijas darba virzieniem

- zināšanas par izglītības procesa organizēšanu un kontrolēšanu

- pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- pieredze Eiropas Savienības finanšu instrumentu piesaistīšanā un apguvē

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas zināšanas

- vienas svešvalodas (angļu, vācu) zināšanas, kas ļauj sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei

- teicamas analītiskās, komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt lēmumus

Piedāvājam: interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā, stabilu atalgojumu.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas sūtīt vai iesniegt līdz 29.07.2013. Personāla nodaļā Jūrmalā, Dubultu prospektā 71, LV-2015, vai pa e-pastu: milana.vitina@siva.gov.lv. Tālrunis informācijai 67811765.


OP 2013/132.AKK5

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Tieslietu ministrijas izstrādātās un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta līdzfinansētās programmas "Latvijas korekcijas dienestu un Valsts policijas īslaicīgās aizturēšanas vietu reforma" Valsts probācijas dienesta projekta Nr.LV08/1 "Alternatīvu brīvības atņemšanai sekmēšana (ieskaitot iespējamo pilotprojektu elektroniskajai uzraudzībai)" jurists (-e) uz noteiktu laiku (1 vakance) līdz 2016.gada 30.aprīlim

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze un zināšanas publisko iepirkumu procedūru organizēšanā un īstenošanā

- pieredze publisko tiesību līgumu, saimniecisko un iepirkumu līgumu projektu izstrādē

- pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā un virzīšanā

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- spēja strādāt komandā

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- labas angļu valodas zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- projekta publisko iepirkumu procedūru īstenošanas nodrošināšana un nepieciešamās dokumentācijas sagatavošana, tai skaitā iepirkumu nolikumu projektu sagatavošana

- projekta publisko tiesību, saimniecisko un iepirkumu līgumu projektu izstrāde

- normatīvo aktu projektu sagatavošana un virzīšana, kas saistīti ar elektroniskās uzraudzības ieviešanu Latvijas kriminālās justīcijas sistēmā

Konkursa pretendenta iesniegums, aizpildīta aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances"), Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī motivēta pieteikuma vēstule, kurā nepārprotami, detalizēti un pēc iespējas ar piemēriem aprakstīta pretendenta atbilstība katrai no izvirzītajām prasībām, jāiesniedz:

- Valsts probācijas dienesta Uzraudzības un probācijas programmu departamenta Uzraudzības nodaļas vadītājam Imantam Jurevičius personīgi, Dzirnavu ielā 91, 5.stāvā, Rīga, LV-1011; vai

- atsūtot visus minētos dokumentus uz I.Jurevičius elektroniskā pasta adresi: imants.jurevicius@vpd.gov.lv.

Pieteikumi konkursam (visi prasītie dokumenti) jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pieejama pa tālruni +371 28365033, elektronisko pastu (imants.jurevicius@vpd.gov.lv) un arī Valsts probācijas dienesta interneta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2013/132.AKK6

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļas vecākais(-ā) referents(-e) uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā, Dzirnavu ielā 91/3, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pastu: riga@vpd.gov.lv ar norādi "Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļas KONKURSS". Informācija pa tālr. 67021150 vai 67021181, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2013/132.AKK7

Kultūras ministrija Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2009.-2014.gada perioda programmas LV04 "Kultūras un dabas mantojuma saglabāšana un atjaunināšana" apsaimniekotāja funkciju nodrošināšanai, izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta divām amata vietām uz programmas īstenošanas laiku līdz 2016.gada 30.jūnijam

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlama kvalifikācija ekonomikā, vadībzinības vai jurisprudencē

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības jautājumos

- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā (vēlama pieredze grāmatvedībā un zināšanas valsts budžeta un finanšu plānošanas jautājumos)

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- darba pieredze valsts pārvaldē un pieredze normatīvo aktu, politikas dokumentu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājas lapā www.km.gov.lv).


OP 2013/132.AKK8

Kultūras ministrija Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta 2009.-2014.gada perioda programmas LV04 "Kultūras un dabas mantojuma saglabāšana un atjaunināšana" apsaimniekotāja funkciju nodrošināšanai izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta amata vietu uz programmas īstenošanas laiku līdz 2016.gada 30.jūnijam

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlama kvalifikācija ekonomikā, vadībzinības vai jurisprudencē

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības jautājumos

- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā (vēlama praktiskā darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne par būvniecības procesa norisi)

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- darba pieredze valsts pārvaldē un pieredze normatīvo aktu, politikas dokumentu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).


OP 2013/132.AKK9

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Eiropas Savienības fondu uzraudzības nodaļas vecākā referenta amata vietu uz noteiktu laiku

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlama kvalifikācija ekonomikā, vadībzinības vai jurisprudencē

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības jautājumos

- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā vai uzraudzībā

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- darba pieredze valsts pārvaldē un pieredze normatīvo aktu, politikas dokumentu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 20 dienas pēc paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)