Laidiens: 28.06.2013., Nr. 123
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/123.AKK1
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Liepājas
Jūrniecības koledžas direktora amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds (vēlams maģistra grāds koledžā īstenojamo izglītības
programmu nozarē vai sociālajās zinībās) vai tam pielīdzināma augstākā
izglītība. Doktora grāds tiks uzskatīts par priekšrocību
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi)
- pieredze akadēmiskā darbā (vismaz pieci gadi)
- pieredze personāla vadīšanā
- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- zināšanas par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai
skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
- pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem
partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām
un juridiskām personām
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas zināšanas, kas ļauj
sazināties, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildei
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, redzējumu par Liepājas Jūrniecības koledžas darbības
attīstību tuvāko piecu gadu laikā (teksta apjoms līdz 4 lapām), izglītību un
citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības
nodaļai, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050 vai pa e-pastu (adrese: liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai! Uzziņas pa tālr. 67047892,
67047879.
OP 2013/123.AKK2
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz vecākā
eksperta ierēdņa amata vietām (trīs vietas uz ierēdņu prombūtnes laiku)
Struktūrfondu vadības un kontroles departamenta Maksājumu kontroles nodaļā
Galvenie amata pienākumi
- veikt ES fondu finansējuma saņēmēju maksājumu pieprasījumu pārbaudes
- dokumentēt pārbaužu rezultātus, sagatavot ziņojumus un sniegt atzinumus
par projektu īstenošanu atbilstoši normatīvajiem aktiem
- analizēt problēmas ES fondu līdzfinansēto projektu īstenošanas procesā un
sniegt priekšlikumus normatīvo aktu izstrādē un pilnveidošanā.
Prasības pretendentiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā izglītība grāmatvedībā,
ekonomikā vai finansēs
- darba pieredze grāmatvedībā
- darba pieredze ES fondu administrēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par uzņēmējdarbību un ar to saistītajiem LR tiesību aktiem
- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt) tiks uzskatītas par priekšrocību
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte
- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā.
Piedāvājam
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus.
Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2013.gada 18.jūlijam.
Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, ar
norādi "MKN vecākais eksperts", e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv
www.liaa.gov.lv
OP 2013/123.AKK3
Lauku atbalsta dienesta Lielrīgas reģionālā lauksaimniecības pārvalde
aicina darbā uz noteiktu laiku Valsts atbalsta, zivsaimniecības un leader pasākuma daļas vecāko
referentu/-i (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- veikt maksājumu apstiprināšanas funkciju Eiropas Savienības atbalsta
saņemšanai Eiropas Zivsaimniecības fonda un Eiropas Lauksaimniecības fonda
lauku attīstībai un valsts atbalstam
- veikt atbalsta iesniegumu pārbaudi pirms projektu apstiprināšanas, lai pārliecinātos
par to atbilstību atbalsta saņemšanas nosacījumiem
- sagatavot atbildes uz citu valsts pārvaldes iestāžu, pašvaldību
institūciju un citu juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un
sūdzībām par daļas kompetencē esošiem jautājumiem.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikas vai lauksaimniecības jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- izpratne par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un mehānismiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- pieredze Eiropas Savienības finansētu projektu administrēšanā un
administratīvo aktu sastādīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus
- labas analītiskās un komunikatīvās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darba vietu Ogrē
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta
kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
jāiesniedz vai jānosūta Lauku atbalsta dienestam. Adrese: Rīga, Republikas
laukums 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67027696,
65022232 vai Brīvības ielā 48, Ogrē, LV - 5001.
OP 2013/123.AKK4
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Valsts policijas koledža
izsludina konkursu uz lektora amata vietu (uz darba līguma pamata) Humanitārajā katedrā uz noteiktu laiku,
darba vieta - Rīgā
Amata pienākumos ietilpst datormācības un Valsts
policijas informācijas sistēmu lietošanas pasniegšana Valsts policijas koledžas
kadetiem un Valsts policijas struktūrvienību amatpersonām un darbiniekiem, t.sk. profesionālās pilnveides izglītības programmu īstenošana.
Amata pienākumu pildīšanai nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:
- doktora zinātniskais vai maģistra grāds (informācijas tehnoloģijās, datorzinātnē
vai tiesību zinātnē)
- augstākā izglītība bez zinātniskā grāda, ja ir 5 gadu praktiskā darba
stāžs informācijas tehnoloģiju jomā
- profesionālā pilnveides izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- ne mazāk kā divu gadu pedagoģiskā pieredze informācijas tehnoloģiju vai
datorzinātņu jomā
- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas
- vēlamas zināšanas par izmantojamajām informācijas sistēmām Valsts policijā
- darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas Republikas teritorijā.
Pretendentiem uz vakanto akadēmisko amatu līdz 2013.gada 10.jūlijam Valsts
policijas koledžas Personāla vadības nodaļā iesniegt izglītību un zinātnisko
grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu
sarakstu, CV atbilstoši www.europass.lv standartiem,
autobiogrāfiju, pieteikuma vēstuli, izziņu, kas apliecina kandidāta pedagoģiskā
darba stāžu vai profesionālo pieredzi atbilstošā nozarē gados. Dokumentu paketi
nosūtīt Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 8, LV-1014, ar
norādi "Konkursam", uzziņas pa tālr. 67146281;
67219643; 26319992.
OP 2013/123.AKK5
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Nodrošinājuma valsts aģentūras Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja/-as
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- amata pildīšanai nepieciešama pielaide valsts noslēpuma objektiem
- augstākā izglītība finanšu vadības vai ekonomikas jomā, kas atbilst
5.profesionālās kvalifikācijas līmenim
- labas zināšanas par grāmatvedības, nodokļu un finanšu vadības jomas
reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- profesionālā pieredze, kas saistīta ar administratīvo darbu, finanšu
plānošanu un grāmatvedības uzskaiti ne mazāka par 3 gadiem
- darba pieredze vadošā amatā
- pieredze valsts budžeta pieprasījumu sagatavošanā (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes
- lietišķās saskarsmes prasmes, spēja vadīt un organizēt padotībā esošo
nodarbināto darbu.
Galvenie amata pienākumi:
- metodiski vadīt Nodrošinājuma valsts aģentūras budžeta plānošanas un
izpildes procesu
- plānot, organizēt un vadīt Finanšu un grāmatvedības nodaļas darbu
- izstrādāt un realizēt Nodrošinājuma valsts aģentūras grāmatvedības
uzskaites politiku, nodrošināt grāmatvedības kārtošanu, organizāciju un
kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Piedāvājam:
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
- draudzīgu un pretimnākošu kolektīvu.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2,
Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu") vai sūtīt uz
e-pastu: ligita.uluka@agentura.iem.gov.lv. Tālr. 67829077.
OP 2013/123.AKK6
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu -
Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais
referents (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs vai
cita augstākā izglītība, ja pretendents apgūst zināšanas augstākās izglītības
iestādē kādā no iepriekš minētajām jomām
- normatīvo aktu izstrādāšanas prasme, izpratne par atkarību profilakses
politiku reglamentējošiem tiesību aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas
mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas
zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā, sabiedrības
veselības sistēmā vai atkarību uzraudzības sistēmā (vismaz 1 gads)
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību
institūcijās (vismaz 1 gads)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
atkarību profilakses jomā un nodrošināt to virzību normatīvajos aktos noteiktā
kārtībā
- izvērtēt Pasaules Veselības organizācijas, Apvienoto Nāciju Organizācijas
dokumentus, Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas
viedokli, tai skaitā priekšlikumus pozīciju un instrukciju projektiem, atkarību
profilakses jomā
- pārstāvēt nodaļas un departamenta viedokli citu ministriju un institūciju
ar atkarību profilakses jomas saistīto dokumentu izstrādē vai jautājumu
risināšanā, atbilstoši ministrijas vadības un departamenta vadības
pilnvarojumam
- pārstāvēt valsti atkarību profilakses jautājumos nozares darba grupās
Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas darba grupās
un citās ārvalstu un starptautiskās organizācijās, atbilstoši ministrijas vadības
un departamenta vadības pilnvarojumam
- veikt Nacionālās alkoholisma ierobežošanas padomes un Smēķēšanas
ierobežošanas valsts komisijas sekretariāta funkcijas
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
pretendentiem jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Veselības
ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Brīvības ielā 72, 221.kabinetā,
vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Uzziņas pa
tālruni 67876017.
OP 2013/123.AKK7
Precizējot iepriekš publicēto
2013.gada 17.jūnija izdevuma "Latvijas Vēstnesis" laidienā Nr.115
publicētais Latvijas Mākslas akadēmijas izsludinātais konkurss uz vakanto
tehniskā direktora/-es amata vietu noslēdzies 21.06.2013.