Laidiens: 20.06.2013., Nr. 118

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/118.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu klientu apkalpošanas speciālista amatam Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisku un fizisku personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus Uzņēmumu reģistra datu bāzēs

- sagatavot rakstveida atbildes uz informācijas pieprasījumiem, sagatavot dokumentu kopijas un izrakstus

- veikt nodaļā esošo dokumentu skenēšanu

- izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- sniegt vispārīgu informāciju un konsultēt klientus klātienē par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicama saskarsmes kultūra

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības.

Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai uz e-pastu info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2013/118.AKK2

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Valsts un pašvaldību informācijas sistēmu departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas Datortīklu administratoru/-i (darbinieka amats)

Pienākumi:

- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu, datu bāzu un to IT infrastruktūras funkcionēšanu

- saskaņā ar organizācijas praksi, pārvaldīt un administrēt IS un tās infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās funkcionālo, drošības un pieejamības mērķu izpildi, izstrādāt priekšlikumus par šo prasību izpildes nodrošināšanai nepieciešamajiem pasākumiem un finansējumu

- nodrošināt IS (datu bāzu, operētājsistēmu, lietojumprogrammatūras) datu rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu, veikt IS nepārtrauktas darbības un atjaunošanas plānu izstrādi un uzturēšanu

- konsultēt IS attīstības projektu komandas un IS lietotājus

- realizēt IS attīstības projektu uzdevumus

Prasības:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students datorzinātnēs

- amatam atbilstošas zināšanas un/vai darba pieredze par ugunsmūru, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu

- atbilstība likuma Par valsts noslēpumu 9.panta prasībām

Par papildu priekšrocībām tiks uzskatītas:

- zināšanas un/vai pieredze darbā ar VMware, Linux/Unix sistēmām, datu bāzu vadības sitēmām (MySQL, MSSQL, Oracle, Postgres)

- darba pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras izveidošanā, administrēšanā

- labas angļu (B2- saskaņā ar Eiropas valodu portfeli) valodas zināšanas

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apvienojot ar studijām augstskolā.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2013.gada 28.jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079040.


OP 2013/118.AKK3

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta juriskonsulta amatu

Prasības:

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā juridiskā izglītība (jurista kvalifikācija), maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību

- teicamas juriskonsulta prasmes

- juriskonsulta darba pieredze dzīvojamo māju un dzīvokļu privatizācijas procesā

- teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu valodas zināšanas)

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti un tiesu prakse

- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, līdz 2013.gada 1.jūlijam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājas lapā www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67021438.


OP 2013/118.AKK4

Valsts probācijas dienests aicina atkārtoti pieteikties uz šādu vakanto darbinieka amata vietu - Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas informācijas sistēmas drošības pārvaldnieks/-ce uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze informācijas sistēmu izstrādes, uzturēšanas un drošības pārvaldības jomā (pieredze informācijas sistēmu administrēšanas un uzturēšanas jomā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- informācijas sistēmu drošību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar attālinātas kontroles (monitoringa) rīkiem

- sertifikāts informācijas tehnoloģiju drošības pārvaldības jomā (piemēram, CISM, CISSP, CISA u.tml.) tiks uzskatīts par priekšrocību

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un strādāt komandā

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas krievu un angļu valodas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā

Darba pienākumi:

- izstrādāt, ieviest un pārraudzīt dienesta iekšējos normatīvos aktus informācijas sistēmu un informācijas tehnoloģiju jomā

- izstrādāt un ieviest dienestā ar informācijas sistēmu drošību saistītās procedūras

- organizēt un vadīt informācijas sistēmas drošības pasākumu īstenošanu dienestā, t.sk. veikt informācijas sistēmu drošības incidentu pārvaldību un risku analīzi, informācijas sistēmu drošības auditus, informācijas resursu klasifikāciju

- organizēt un vadīt valsts informācijas sistēmas drošības pasākumu īstenošanu dienestā, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās prasības

- izstrādāt informācijas sistēmu darbības atjaunošanas un nepārtrauktības plānu

- regulāri veikt darbinieku apmācību informācijas sistēmu drošības jomā

- kontrolēt informācijas sistēmas politikas izpildi un nodrošināt kontroles rezultātu izmantošanu informācijas sistēmu drošības uzlabošanā.

Motivēta pieteikuma vēstule, Dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Administratīvās vadības departamenta Personālvadības un lietvedības nodaļā ar norādi "Informācijas sistēmas drošības pārvaldnieka KONKURSS". Adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, e-pasts: personalvadiba@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021170, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.


OP 2013/118.AKK5

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Ludzas teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz Ludzas teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Ludzas TSV amata KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Raiņa iela 16, Ludza, LV-5701, e-pasts: ludza@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 65707325, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.


OP 2013/118.AKK6

Valsts probācijas dienests izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Salaspils filiāles vecākais/-ā referents/-e uz noteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).

Motivēta pieteikuma vēstule, Dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas rajona TSV Salaspils filiāles amata KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67800308, 67943004, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.


OP 2013/118.AKK7

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (2 vakances)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas lietvedības jautājumos

Darba pienākumi:

- nodrošināt informācijas iegūšanu izvērtēšanas ziņojumam un sagatavot tā projektu

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu).

Motivēta pieteikuma vēstule, Dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājas lapā www.probacija.lv sadaļā Vakances) jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Rīgas rajona TSV amata KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150, e-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67800308, 67943004, 67021181 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.probacija.lv.


OP 2013/118.AKK8

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - Patentu valdes direktors

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds tiesību zinātnēs vai ekonomikā

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas vācu vai franču valodas zināšanas

- darba pieredze vadošā amatā ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā divi gadi

- zināšanas par rūpniecisko īpašumu un tā aizsardzību

- zināšanas administratīvajās tiesībās un procesā

- izpratne par budžetu un finanšu vadību

- izpratne par valsts pārvaldes iestādes uzbūves un darbības principiem

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas spējas

Saskaņā ar konkursa nolikumu pretendentu atlasei atklātā konkursā uz Patentu valdes direktora amatu pretendentiem/-ēm kopā ar pieteikuma dokumentiem jāiesniedz rakstu darbs - eseja "Patentu valdes loma rūpnieciskā īpašuma tiesību politikas īstenošanā un attīstībā".

Esejas saturam jāatspoguļo:

1) Patentu valdes līdzšinējās darbības novērtējums (t.sk. strukturālās un saturiskās izmaiņas) un turpmākās īstermiņa un vidēja termiņa strukturālās attīstības perspektīvas;

2) rūpnieciskā īpašuma tiesību aizsardzības politikas mērķi, Patentu valdes loma šo mērķu sasniegšanā, kā arī rūpnieciskā īpašuma tiesību aizsardzības īstenošanā;

3) Patentu valdes sniegto pakalpojumu attīstība, t.sk. sadarbība ar iesaistītajiem partneriem;

4) Patentu valdes loma starptautiskajā sadarbībā un tās attīstības perspektīvas.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā Brīvības bulvārī 36 (ar ieeju no Tērbatas ielas), Rīgā, LV-1536, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža "Latvijas Vēstnesī" (pasta zīmogs). Ar konkursa nolikumu var iepazīties Tieslietu ministrijas mājas lapā www.tm.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67036731, 67036724.


OP 2013/118.AKK9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Ieviešanas sistēmas kontroles nodaļas vecākā eksperta (darbs saistīts ar Eiropas ekonomikas zonas un Norvēģu finanšu instrumenta programmām) valsts civildienesta ierēdņa amatu

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt 2009.-2014.gada plānošanas perioda Norvēģijas finanšu instrumenta programmas "Kapacitātes stiprināšana un institucionālā sadarbība starp Latvijas un Norvēģijas valsts institūcijām, vietējām un reģionālām iestādēm" ietvaros noslēgtās vienošanās par projekta ieviešanu uzraudzību

- nodrošināt 2009.-2014.gada plānošanas perioda Eiropas ekonomikas zonas (EEZ) finanšu instrumenta programmas "Nacionālā klimata politika" un Norvēģijas finanšu instrumenta programmas "Kapacitātes stiprināšana un institucionālā sadarbība starp Latvijas un Norvēģijas valsts institūcijām, vietējām un reģionālām iestādēm" apsaimniekotāja funkciju izpildi attiecībā uz programmu finanšu uzraudzību un kontroli

- piedalīties EEZ un Norvēģijas finanšu instrumentu vadības un kontroles sistēmas apraksta sagatavošanā un aktualizēšanā.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā

- divu gadu pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas un pieredze EEZ finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta vai Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas funkcionēšanā

- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmām

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un EEZ un Norvēģijas finanšu instrumentu tiesību aktu pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām).

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss: 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē: www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Uzziņas pa tālr. 67026902.


OP 2013/118.AKK10

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu -

Budžeta departamenta Izglītības, zinātnes, kultūras, sporta finansēšanas nodaļas vecākais referents

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu, valsts budžeta izdevumu politikas izstrādi un ieviešanas koordināciju un uzraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski, labas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- darba pieredze ekonomikas/finanšu jomā

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- teicamas MS Office programmas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- pārraudzīt Izglītības un zinātnes ministrijas pārziņā esošo Eiropas Savienības politiku instrumentu, jaunatnes jomas, vispārējās izglītības un profesionālās izglītības finansēšanu, piedaloties gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu izstrādāšanā

- izskatīt tiesību aktu projektus un sagatavot atzinumus par kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus valsts budžeta plānošanas procesa un izpildes uzskaites nodrošināšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)