Laidiens: 13.06.2013., Nr. 113

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/113.AKK1

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļas vecākais eksperts

Tiesību aktu departamenta Valsts resursu politikas nodaļa nodrošina politikas izstrādi un koordināciju valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko iepirkumu jomā.

Ja Tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- ļoti labas zināšanas un izpratne par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesisko ietvaru publisko iepirkumu jomā

- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- dalību publisko iepirkumu jomas saistīto tiesību aktu, plānošanas dokumentu izstrādē, tā skaitā plānot, koordinēt un uzraudzīt Latvijas Republikas publisko iepirkumu tiesiskā ietvara pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas Savienības tiesību aktiem

- Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas Eiropas Savienības līmeņa sanāksmēm (nepieciešamības gadījumā piedalīties tajās) sagatavošanu, kā arī atzinumu sniegšanu par citu institūciju izstrādātajiem dokumentiem, kas skar publisko iepirkumu jomas jautājumus

- nodaļas kompetences ietvaros veikt ministrijā iesniegtās informācijas analīzi, izvērtēt un sagatavot ministrijas viedokli, sniegt atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jomā

- politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu ministrijas kompetences jautājumos, kas skar valsts resursu (nekustamie īpašumi, publiskais iepirkums un publiskā un privātā partnerība) politikas jautājumus izstrādi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2013/113.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta personāla speciālista ierēdņa amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs vai tiesību zinātņu jomā)

- pieredze dokumentu pārvaldības darbā un valsts pārvaldē

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze vai zināšanas darbinieku mācību procesa organizēšanā

- vēlama pieredze vai zināšanas darbinieku darba izpildes novērtēšanā

- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office standarta programmas, darba pieredze ar dokumentu lietvedības sistēmu Doclogix vai resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli vai valsts informācijas sistēmu NEVIS tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- komunikabilitāte, augsta atbildības sajūta un vēlme strādāt komandā

Darba pienākumi:

- nodrošināt ar personālu saistītās dokumentācijas izstrādi un aktualizāciju;

- uzturēt un aktualizēt resursu vadības sistēmas Horizon Personāla moduli, valsts informācijas sistēmu NEVIS un informāciju par personāla jautājumiem citās elektroniskajās personāla uzskaites sistēmās

- administrēt un organizēt darbinieku mācības

- piedalīties un administrēt personāla atlases un darbinieku darba izpildes novērtēšanas procesu

- sagatavot pārskatus par personālu

- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)