Laidiens: 10.06.2013., Nr. 110
Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi
OP 2013/110.PD1
Konkurss
SIA "Rīgas ūdens" izsludina atklātu konkursu "Flokulanta Praestol 851 TR
piegāde" (identifikācijas Nr. RŪ-2013/33). Atklāta konkursa nolikuma
teksts, t.sk. informācija par piedāvājumu iesniegšanas termiņu, ir publicēts
SIA "Rīgas ūdens" mājas lapā www.rigasudens.lv.
Kontaktpersona: SIA "Rīgas ūdens" Administratīvās daļas Sagādes
nodaļas iepirkumu speciāliste Ieva Uļuka, tālr. 67
088 437, e-pasts: ieva.uluka@rigasudens.lv, adrese:
Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 1, 3.korpusā, 306.kabinetā, Rīgā, LV-1495.
OP 2013/110.PD2
Konkurss
AS "RĪGAS SILTUMS" izsludina atklātu konkursu RS 13/106/AK "Siltumavotu iekārtu un cauruļvadu iekšējo virsmu
pretkorozijas aizsardzība".
Iepazīties ar atklāta konkursa dokumentiem var katru darba dienu no plkst. 8.00
līdz 16.00 (piektdienās no plkst. 8.00 līdz 14.30) AS "RĪGAS
SILTUMS", Rīgā, Cēsu ielā 3a, 2.korpusa, 206.kabinetā.
Atklāta konkursa dokumentus iespējams saņemt, samaksājot Ls 10,20 (t.sk. PVN
21%) norēķinu kontā AS "RĪGAS SILTUMS", PVN reģ. Nr. LV 40003286750,
AS "DNB banka", kods RIKOLV2X, konts LV18RIKO0002013025455, un
iesniedzot maksājuma uzdevumu.
Piedāvājumu iesniegšanas termiņš: 2013.gada 28.jūnijs plkst. 11.00.
Kontaktpersona: Siltumavotu direktors I.Urtāns,
tālr.67017357, fakss 67017363.
OP 2013/110.PD3

Pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS", reģ. Nr.40003274925, adrese:
Priežu iela 4, Vangaži, Inčukalna novads, LV-2136, izsludina atklātu
iepirkumu "BŪVDARBI PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA
INČUKALNA NOVADA INČUKALNA CIEMĀ" IETVAROS", projekta Nr.
3DP/3.4.1.1.0/11/APIA/CFLA/138. Iepirkuma i.d. Nr. VA
2013/ERAF-2.
Pasūtītāja kontaktpersona: valdes priekšsēdētājs Guntars Indriksons,
tālrunis 67995378, e-pasts: vangazuavots@apollo.lv.
Iepirkuma priekšmets ir:
- jaunu pašteces kanalizācijas tīklu izbūve (1455
m);
- pašteces kanalizācijas tīklu rekonstrukcija (2420
m);
- kanalizācijas spiedvada izbūve (48 m);
- kanalizācijas sūkņu staciju (KSS) izbūves (2 gab.).
Ar nolikumu bez pielikumiem iespējams iepazīties Inčukalna novada domes
mājas lapā www.incukalns.lv.
Iepirkuma dokumentus var saņemt pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS"
Priežu ielā 4, Vangažos, Inčukalna novadā, LV-2136, Latvija, darba dienās no
plkst. 9.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 līdz 2013.gada 15.jūlijam plkst.
10.00, uzrādot maksājumu apliecinošu dokumentu. Pārskaitījums par iepirkuma
nolikuma tehniskās dokumentācijas pavairošanu 24,20 LVL, tai skaitā PVN 21%
apmērā, jāveic uz pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS" kontu AS "GE
Money Bank", kods BATRLV2X, konts
LV74BATR0051801532900. Ar norādi: "Samaksa par iepirkuma "BŪVDARBI
PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA INČUKALNA NOVADA INČUKALNA
CIEMĀ" IETVAROS" tehnisko dokumentāciju".
Piedāvājumi jāiesniedz Vangažu pilsētas pārvaldē Vangažos, Meža ielā 1,
1.stāvā, sekretariātā, darba dienās no plkst. 9.00 līdz 16.00, līdz 2012.gada
15.jūlijam plkst. 10.00.
Ieguldījums Tavā nākotnē!
Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība.
OP 2013/110.PD4

Pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS", reģ. Nr.40003274925, adrese:
Priežu iela 4, Vangaži, Inčukalna novads, LV-2136, izsludina atklātu
iepirkumu "BŪVDARBI PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA
INČUKALNA NOVADA GAUJAS CIEMĀ" IETVAROS", projekta Nr.
3DP/3.4.1.1.0/11/APIA/CFLA/139. Iepirkuma i.d. Nr. VA
2013/ERAF-3.
Pasūtītāja kontaktpersona: valdes priekšsēdētājs Guntars Indriksons,
tālrunis 67995378, e-pasts: vangazuavots@apollo.lv.
Iepirkuma priekšmets ir:
- artēziskā urbuma rekonstrukcija;
- jauna artēziskā urbuma izbūve;
- ūdensapgādes tīklu rekonstrukcija (4081 m).
Ar nolikumu bez pielikumiem iespējams iepazīties Inčukalna novada domes
mājas lapā www.incukalns.lv.
Iepirkuma dokumentus var saņemt pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS"
Priežu ielā 4, Vangažos, Inčukalna novadā, LV-2136, Latvija, darba dienās no
plkst. 9.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 līdz 2013.gada 15.jūlijam plkst.
10.00, uzrādot maksājumu apliecinošu dokumentu. Pārskaitījums par iepirkuma
nolikuma tehniskās dokumentācijas pavairošanu 24,20 LVL, tai skaitā PVN 21%
apmērā, jāveic uz pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS" kontu AS "GE
Money Bank", kods BATRLV2X, konts
LV74BATR0051801532900. Ar norādi: "Samaksa par iepirkuma "BŪVDARBI
PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA INČUKALNA NOVADA GAUJAS CIEMĀ"
IETVAROS" tehnisko dokumentāciju".
Piedāvājumi jāiesniedz Vangažu pilsētas pārvaldē Vangažos, Meža ielā 1,
1.stāvā, sekretariātā, darba dienās no plkst. 9.00 līdz 16.00, līdz 2012.gada
15.jūlijam plkst. 10.00.
Ieguldījums Tavā nākotnē!
Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība.