Laidiens: 10.06.2013., Nr. 110

Piegādes un darbu izpildes pasūtījumi

OP 2013/110.PD1

Konkurss

SIA "Rīgas ūdens" izsludina atklātu konkursu "Flokulanta Praestol 851 TR piegāde" (identifikācijas Nr. RŪ-2013/33). Atklāta konkursa nolikuma teksts, t.sk. informācija par piedāvājumu iesniegšanas termiņu, ir publicēts SIA "Rīgas ūdens" mājas lapā www.rigasudens.lv.

Kontaktpersona: SIA "Rīgas ūdens" Administratīvās daļas Sagādes nodaļas iepirkumu speciāliste Ieva Uļuka, tālr. 67 088 437, e-pasts: ieva.uluka@rigasudens.lv, adrese: Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 1, 3.korpusā, 306.kabinetā, Rīgā, LV-1495.


OP 2013/110.PD2

Konkurss

AS "RĪGAS SILTUMS" izsludina atklātu konkursu RS 13/106/AK "Siltumavotu iekārtu un cauruļvadu iekšējo virsmu pretkorozijas aizsardzība".

Iepazīties ar atklāta konkursa dokumentiem var katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 16.00 (piektdienās no plkst. 8.00 līdz 14.30) AS "RĪGAS SILTUMS", Rīgā, Cēsu ielā 3a, 2.korpusa, 206.kabinetā.

Atklāta konkursa dokumentus iespējams saņemt, samaksājot Ls 10,20 (t.sk. PVN 21%) norēķinu kontā AS "RĪGAS SILTUMS", PVN reģ. Nr. LV 40003286750, AS "DNB banka", kods RIKOLV2X, konts LV18RIKO0002013025455, un iesniedzot maksājuma uzdevumu.

Piedāvājumu iesniegšanas termiņš: 2013.gada 28.jūnijs plkst. 11.00.

Kontaktpersona: Siltumavotu direktors I.Urtāns, tālr.67017357, fakss 67017363.


OP 2013/110.PD3

Pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS", reģ. Nr.40003274925, adrese: Priežu iela 4, Vangaži, Inčukalna novads, LV-2136, izsludina atklātu iepirkumu "BŪVDARBI PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA INČUKALNA NOVADA INČUKALNA CIEMĀ" IETVAROS", projekta Nr. 3DP/3.4.1.1.0/11/APIA/CFLA/138. Iepirkuma i.d. Nr. VA 2013/ERAF-2.

Pasūtītāja kontaktpersona: valdes priekšsēdētājs Guntars Indriksons, tālrunis 67995378, e-pasts: vangazuavots@apollo.lv.

Iepirkuma priekšmets ir:

- jaunu pašteces kanalizācijas tīklu izbūve (1455 m);

- pašteces kanalizācijas tīklu rekonstrukcija (2420 m);

- kanalizācijas spiedvada izbūve (48 m);

- kanalizācijas sūkņu staciju (KSS) izbūves (2 gab.).

Ar nolikumu bez pielikumiem iespējams iepazīties Inčukalna novada domes mājas lapā www.incukalns.lv.

Iepirkuma dokumentus var saņemt pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS" Priežu ielā 4, Vangažos, Inčukalna novadā, LV-2136, Latvija, darba dienās no plkst. 9.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 līdz 2013.gada 15.jūlijam plkst. 10.00, uzrādot maksājumu apliecinošu dokumentu. Pārskaitījums par iepirkuma nolikuma tehniskās dokumentācijas pavairošanu 24,20 LVL, tai skaitā PVN 21% apmērā, jāveic uz pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS" kontu AS "GE Money Bank", kods BATRLV2X, konts LV74BATR0051801532900. Ar norādi: "Samaksa par iepirkuma "BŪVDARBI PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA INČUKALNA NOVADA INČUKALNA CIEMĀ" IETVAROS" tehnisko dokumentāciju".

Piedāvājumi jāiesniedz Vangažu pilsētas pārvaldē Vangažos, Meža ielā 1, 1.stāvā, sekretariātā, darba dienās no plkst. 9.00 līdz 16.00, līdz 2012.gada 15.jūlijam plkst. 10.00.

Ieguldījums Tavā nākotnē!

Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība.


OP 2013/110.PD4

Pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS", reģ. Nr.40003274925, adrese: Priežu iela 4, Vangaži, Inčukalna novads, LV-2136, izsludina atklātu iepirkumu "BŪVDARBI PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA INČUKALNA NOVADA GAUJAS CIEMĀ" IETVAROS", projekta Nr. 3DP/3.4.1.1.0/11/APIA/CFLA/139. Iepirkuma i.d. Nr. VA 2013/ERAF-3.

Pasūtītāja kontaktpersona: valdes priekšsēdētājs Guntars Indriksons, tālrunis 67995378, e-pasts: vangazuavots@apollo.lv.

Iepirkuma priekšmets ir:

- artēziskā urbuma rekonstrukcija;

- jauna artēziskā urbuma izbūve;

- ūdensapgādes tīklu rekonstrukcija (4081 m).

Ar nolikumu bez pielikumiem iespējams iepazīties Inčukalna novada domes mājas lapā www.incukalns.lv.

Iepirkuma dokumentus var saņemt pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS" Priežu ielā 4, Vangažos, Inčukalna novadā, LV-2136, Latvija, darba dienās no plkst. 9.00 līdz 12.00 un no 13.00 līdz 16.00 līdz 2013.gada 15.jūlijam plkst. 10.00, uzrādot maksājumu apliecinošu dokumentu. Pārskaitījums par iepirkuma nolikuma tehniskās dokumentācijas pavairošanu 24,20 LVL, tai skaitā PVN 21% apmērā, jāveic uz pašvaldības SIA "VANGAŽU AVOTS" kontu AS "GE Money Bank", kods BATRLV2X, konts LV74BATR0051801532900. Ar norādi: "Samaksa par iepirkuma "BŪVDARBI PROJEKTA "ŪDENSSAIMNIECĪBAS ATTĪSTĪBA INČUKALNA NOVADA GAUJAS CIEMĀ" IETVAROS" tehnisko dokumentāciju".

Piedāvājumi jāiesniedz Vangažu pilsētas pārvaldē Vangažos, Meža ielā 1, 1.stāvā, sekretariātā, darba dienās no plkst. 9.00 līdz 16.00, līdz 2012.gada 15.jūlijam plkst. 10.00.

Ieguldījums Tavā nākotnē!

Projektu līdzfinansē Eiropas Savienība.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)